Προς το περιεχόμενο

Total War: Shogun 2


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οκ μετά από δύο βδομάδες παιχνιδιού, θεωρώ πως είναι αρκετό καλό αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερο.

 

 

Πολύ καλά γραφικά, όμορφο περιβάλλον κτλ. Τα άλογα είναι υπερβολικά μεγάλα, το κεφάλι των γιαπωνέζων δεν φτάνει ούτε στην μέση(όσο μικροκαμωμένοι και να είναι οι ασιάτες)!

Η AI είναι σαφώς βελτιωμένη, ειδικά στις μάχες, και να επιτίθεσαι εσύ πρώτος αν δεί ότι έχει πλεονέκτημα δεν θα κάτσει να σε περιμένει αλλά θα σου επιτεθεί. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση θα την περιμένεις εσύ και θα την κερδίσεις. :P Αγαπημένο κομμάτι τα segies. Μεγάλη σημασία έχει το morale που αλληλεπιδρά ανάμεσα στα troops, γι αυτό δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο η αριθμητική υπεροχή αλλά το ποιος θα "σπάσει" πρώτος. Στο θέμα του αν η δράση του παιχνιδιού είναι πολύ γρήγορη δεν συμφωνώ μιας και προτιμώ να είμαι σε εγρήγορση παρά να πατάω το fast forward και να περιμένω πότε θα τελειώσει. Επίσης καλό είναι να παίζεις όσο το δυνατόν περισσότερες μάχες μιας και στο auto-resolve συνήθως θα χάνεις και σε μάχες που άνετα κέρδιζες. Πολύ καλό το skills tree για τους agents/generals μιας και έτσι "δένεσαι" κάπως με τους χαρακτήρες. Πιστεύω όμως ότι οι ninjas είναι op. Επίσης ένα αρνητικό είναι ότι από μια στιγμή και έκτοτε(3 retainers) δεν παίρνουν άλλο exp.

Pro tip: Για γρήγορο exp σε general πιάστε το black ship και χώστε τον μέσα. Μετά όλα είναι εύκολα.

 

 

Στο city managment τώρα, πρέπει να δεις τι speciality έχει η κάθε πόλη ώστε να επωφεληθείς κατάλληλα. Ίσως να είναι σχετικά εύκολο ακόμα και στο legendary αν εκμεταλλευτείς αυτές τις περιοχές (δεν έχω δοκιμάσει ακόμα). Φαίνεται να υστερεί κατά πολύ η AI στο θέμα της ανάπτυξης των πόλεων μιας και επικεντρώνεται στην δημιουργία στρατού παρά στην ανάπτυξη και την βελτίωση. Που πας ρε με τους ashigaru? 20-20 φεύγαν οι καημένοι, αν και με 100 accuracy λογικό είναι... Δεν ξέρω όμως αν τελικά μήπως θα ήταν καλύτερα να χρησιμοποιείς ashigaru αφού διαφορετικά πρέπει να έχεις αρκετά αποθέματα για να συντηρείσαι.

Τέλος μου την σπάει η εγκυκλοπαίδεια καθόλου βολική, είναι πιο πλούσια, αλλά προτιμώ το παλιό καλό buildings browser.

 

 

Μετά από τρεις campaigns με Shimazu/Oda/Chosokabe νιώθω σαν να μην έχω κάτι άλλο να κάνω. Τελείως αδιάφορο πλέον. Και το χειρότερο είναι αυτό το time limit, 140 turns δεν είναι τίποτα. Τι να προλάβεις να κάνεις, να χτίσεις όλα τα legendary buildings με τον χρόνο να τρέχει? Και αφού τα έχτισες δεν προλαβαίνεις να τα αξιοποιήσεις. Κάπου στις 15 επαρχίες το clan fame εκτοξεύεται και πλέον αποτελείς απειλή για το shogunate και απο κεί και μετά αρχίζουν τα ωραία... Αλλά και το Kyoto να πάρεις και να είσαι εσύ shogun πάλι στην πέφτουν (άλλο κουφό απο κεί)... :confused: Είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο καταλήγεις σε game over, ίσα ίσα να συμπληρώσεις τα requirments για την νίκη και μετά τέλος αφου δεν έχει νόημα να συνεχίζεις να παίζεις (btw δεν ξεκλειδώνει και κάτι). Μεγάλη ξενέρα... :-(

 

 

Το shogun 2 εκτός από εθιστικό είναι και ίσως το πιο διασκεδαστικό της σειράς μέχρι τώρα. Τέσπα ότι και να λέμε εμείς παραμένει το απόλυτο game. Άντε πάμε για το καλό τώρα. Εκτός αν κάνουν την μαλακία και αγνοήσουν για μία ακόμη φορά την απαίτηση του λαού. :P

 

 

 

 

1) Στο επίπεδο legendary το παιχνίδι είναι σχεδόν unplayable... Ξεκίνησα απευθείας σε αυτή την δυσκολία, και από τον 2ο γύρω και έπειτα, σε κάθε turn η πόλη μου βρισκόταν υπο πολιορκία, και όποιος με έβλεπε μου έκανε war... Κέρδισα 4 μάχες, μέχρι που ο στρατός μου είχε εξουθενωθεί τελείως, και φυσικά επειδή σε κάθε turn με πολιορκούσαν δεν μπορούσα να φτιάξω άλλο στρατό... Ξανάρχισα από την αρχή το παιχνίδι στο legendary και πάλι τα ίδια... Δεν είχε καμία διαφορά...

 

Μμμ, δεν νομίζω να είναι unplayable αφού απ ότι βλέπω έχουν διορθώσει αρκετά τα επίπεδα δυσκολίας, αν και προσωπικά ναι πιστεύω πως το legendary πρέπει να είναι unplayable. Ήδη όμως πολλά άτομα το έχουν ολοκληρώσει, δεν έχω δοκιμάσει ακόμα.

 

2) Οι στρατηγοί δεν είναι τίποτα καλύτερο από το κοινό ιππικό... Δοκίμασα 4 φορές, επίτηδες, να στείλω των daimyo μου + άλλον έναν general (60 άλογα στο σύνολο), εναντίων 60 cavarly του αντιπάλου, και μονίμως η μάχη ήταν απρόβλεπτη... Ακόμη και αν κέρδιζα, οι μονάδες είχαν τρομερές απώλειες... Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά έχοντας συνηθίσει από τα προηγούμενα TW, έστελνα αρκετές φορές τον στρατηγό μου σε "επικίνδυνες" αποστολές, με αποτέλεσμα να μένει με 4-5 άντρες, ή και να σκοτωθεί...

 

Απόλυτα λογικό μιας και ποτέ δεν θα στείλεις τον στρατηγό σου στην πρώτη γραμμή. Πιο πολύ είναι για να δίνει boost (rally/inspire) παρά για μάχη. Πολύ καλή βελτίωση στους generals έχουν κάνει. Περιορίζουν τον ρόλο τους όπως δλδ έπρεπε να είναι. Έχεις δοκιμάσει το "stand and fight"? Κόβει κ:Xλους.

 

3) Πήρα την clan που υποτίθεται ότι έχει καλύτερους τοξότες, αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω ποιο ακριβώς ήταν το πλεονέκτημά τους έναντι των άλλων...

 

Τους Chosokabe λές? Η αγαπημένη μου clan. :D Έχει λίγο καλύτερα stats απο τους υπόλοιπους. Κάθε clan έχει κι από κάτι.

 

4) Το ιππικό μοιάζει τελείως άχρηστο, τουλάχιστον στην αρχή, διότι η βασική μονάδα που έχουν όλοι, δλδ οι δορατοφόροι, του μαμάει τα πρέκια... Ακόμη και σε περιπτώσεις που κατάφερα να τους επιτεθώ από πίσω, δεν έκανα μεγάλη ζημία...

 

Ε εννοείται ρε συ ότι δεν θα στείλεις cavalary σε yari. Lol μαρέσει που το έπαιξες και σε legendary... :P

Tα hero units είναι σχετικά άχρηστα, πιο πολύ για φιγούρα είναι.

 

5) Δεν μου αρέσει το γεγονός, ότι όλες οι clan έχουν σχεδόν τις ίδιες μονάδες, αν και είναι κατανοητό και λογικό...

 

Εμένα αντιθέτως αυτό είναι που μου αρέσει απίστευτα και είναι νομίζω το κορυφαίο στοιχείο του παιχνιδιού. Οτι είναι τόσο απλό. Η όλη φιλοσοφία που έχει το παιχνίδι, είναι τόσο απλά αυτά που πρέπει να εφαρμόσεις ώστε να είσαι νικητής. Έχει πάρει πάρα πολλά στοιχεία από τo The Art of War.

 

6) Τραγικά load times, με AMD Phenom II X4 [email protected], 4Gb DDR2@800Mhz, ATI Radeon HD5750 και δίσκο με 32mb buffer, ενώ το pagefile βρίσκεται σε SSD. Όσων αφορά το framerate πάντως όλα καλά σε 1680χ1050 και όλα τα settings στο high.

 

Το loading ανάμεσα στις μάχες είναι αρκετά γρήγορο σε σχέση με empire/napo. To load στην αρχή θα λες ναι είναι λίγο σπαστικό. Ευτυχώς δεν είχα κανένα crash μέχρι στιγμής οπότε μια χαρά. Και γενικά αν και έχει σαφώς καλύτερα γραφικά από empire φαίνεται να κυλάει πιο καλά.

 

7) Τελευταίο σημείο που θα ήθελα να αναφερθώ, είναι το πόσο εύκολα μπορεί να αλλάξει η τροπή της μάχης... Για ασήμαντο χρονικό διάστημα αν τοποθετηθεί λάθος μία μονάδα, η κάνει μια λάθος κίνηση, θα έχει πολλές απώλειες και πολύ γρήγορα μπορεί να παραδωθεί. Αυτό το στοιχείο έχει και της θετικές του επιπτώσεις, αλλά δεν ήταν λίγες οι φορές που έσπασαν τα νεύρα μου γιατί πάτησα να οπισθοχωρήσει μία μονάδα και έχασε μέσα σε δευτερόλεπτα 20 ή 30 άντρες...

 

Καλό είναι αυτό. Γενικά εγώ πιστεύω πως έχει γίνει πιο ρεαλιστικό το παιχνίδι. Δεν πολεμάνε ρομπότ. Φυσικά και παίζει τεράστιο ρόλο το ηθικό. Γμτ να είχαμε και λίγο αίμα... Καταραμένη SEGA. :angry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 309
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Έχω την αίσθηση ότι τα units στο campaign map κινούνται πολύ γρήγορα (στρατηγοί, agents). Ειδικά αν οι αποστάσεις είναι μικρές, δεν προλαβαίνω καν να πατήσω backspace και να σταματήσω την κίνηση. Υπάρχει κάποιος τρόπος να επιβραδυνθεί (στα επίπεδα του Rome και γενικά των παλιότερων παιχνιδιών);

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την αίσθηση ότι τα units στο campaign map κινούνται πολύ γρήγορα (στρατηγοί, agents). Ειδικά αν οι αποστάσεις είναι μικρές, δεν προλαβαίνω καν να πατήσω backspace και να σταματήσω την κίνηση. Υπάρχει κάποιος τρόπος να επιβραδυνθεί (στα επίπεδα του Rome και γενικά των παλιότερων παιχνιδιών);

 

Ευχαριστώ.

 

Στο Rome νομίζω ήταν ακόμα πιο γρήγορο. Αλλά γιατί να την επιβραδύνεις, λίγο βαρετό δεν είναι να βλέπεις τα βήματα ένα ένα? Πάντα στο γρήγορο το έχω. Με space bar δοκίμασες?

 

 

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=429413

 

Εγώ περιμένω κάνα mod για όλα τα clans.

 

Αυτό είναι για την ταχύτητα μέσα στην μάχη.

 

Σίγουρα θα βγεί κάτι. Να ολοκληρώνεις ολόκληρη campaign και να μην ξεκλειδώνεις τπτ... pfff. :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα θα βγεί κάτι. Να ολοκληρώνεις ολόκληρη campaign και να μην ξεκλειδώνεις τπτ... pfff. :-(

 

Δεν έχεις άδικο, αλλά σκέψου τη στροφή του shogun 2 προς το online και το σύστημα με τις clans. Αυτό παρατείνει πάρα πολύ το παιχνίδι - ακόμα και αν παίζεις solo - και ένα εκτεταμένο campaign θα έκοβε κόσμο από εκεί. Αν είσαι σαν εμένα, που δεν ενδιαφέρομαι καθόλου για Online, τότε όντως βαράει λίγο άσχημα. Από την άλλη, ακόμα και domination campaign, σου δίνει διαφορετικές clans και η σύντομη διάρκερια σε βάζει να παίξεις και να ξαναπαίξεις για να δεις ό,τι μπορείς να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολες οι clans εχουν τα ιδια units και ουσιαστικα δεν βλεπεις κατι καινουργιο αν το ξαναρχισεις. Εχω τελειωσει 2 campaigns μεχρι τωρα (ενα short και ενα long στο οποιο εχασα γιατι δεν ειχε νοημα να τους πολεμας ολους) και δεν πολυψηνομαι να αρχισω αλλο. Και αυτο ειναι το σημαντικοτερο προβλημα αυτου του παιχνιδιου. Εχεις ενα μικρο νησακι με κατι clans που η μονη τους διαφορα ειναι τα χρωματα και αυτο ειναι. Βεβαια, τι θα μπορουσαν να κανουν διαφορετικα? Τιποτα, γιατι ετσι ηταν αυτη η περιοδος στην Ιαπωνια. Εγω τωρα περιμενω Rome 2 παντως. ^_^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελείως αλλά εγώ έχω παίξει δύο campaigns στο legendary και τα άλλα difficulties μου φαίνονται απλά γελοία. Πρώτον κάθε απόφαση σου είναι τελεσίδικη οπότε πρέπει πραγματικά να την υπολογίσεις. Δε μπορείς απλά να κάνεις ένα load. Όσο για τις battles πραγματικά αλλάζει το πεδίο. Γιατί πλέον όταν σου κάνουν πολιορκία με ομίχλη πραγματικά δε βλέπεις που είναι παρά μόνο όταν βρίσκονται κοντά σου γιατί δεν έχεις το χάρτη στα δεξιά να σε προειδοποιεί. Αν προσθέσουμε και τις drop-in μαχούλες κατά τη διάρκεια της campaign το παιχνίδι είναι θησαυρός.

 

Υ.Γ. τη δεύτερη campaign την έχω ξεκινήσει 5 φορές από την αρχή με τους Oda λόγω λαθών και στη πρώτη έχω κολλήσει σε αδιέξοδο εναντίον των Takeda λόγω κάποιων κακών κινήσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ξεκίνησα μια εκστρατεία με τους Uesugi (αγαπημένη clan από το πρώτο Shogun) και παρατήρησα πως πολλές "great clans" χάθηκαν πολύ νωρίς, μέσα στους δέκα πρώτους γύρους. Το έχει παρατηρήσει κανείς αυτό ή ήταν fluke στο συγκεκριμένο campaign; (δεν το είχα δει στις προηγούμενες απόπειρες).

 

Επίσης συμφωνώ με την παρατήρηση του SteveAngello, η AI φαίνεται να έχει προτίμηση στη δημιουργία στρατού παρά ανάπτυξης περιοχών -κι αυτό στην αρχή δίνει περίεργα αποτελέσματα, ίσως και σε αυτή την επιθετικότητα να οφείλεται η καταστροφή κάποιων μεγάλων clans πολύ νωρίς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, Oda/Shimazu φεύγουν από τα πρώτα turns. Ανάλογα με την θέση που βρίσκονται, μπορούν όμως να εμφανιστούν πάλι αργότερα. Γενικά είναι ότι κάτσει, οι minor clans ουσιαστικά δεν έχουν κάποιο περιορισμό.

 

Το Realm Divide είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του παιχνιδιού. Total disaster... <_<

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πράγματι, το τσέκαρα πριν από λίγο και τόσο οι Oda όσο και οι Shimazu είναι εκτός. Εντωμεταξύ μου κύρηξαν πόλεμο οι Takeda, γενικά πολύ επιθετικό ξεκίνημα βλέπω.

 

Realm Divine, τι εννοείς; (μήπως divide;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Uesugi είναι απο τις δυσκολότερες campaign. Σου την πέφτουν Takeda, Hojo και δύσκολα επιβιώνεις. Good luck... :P

Πάντως το warcry των monk είναι όλα τα λεφτά. Άσε που έχουν τους samurai για πλάκα.

 

Λάθος μου, divide ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το rd μ φάνηκε ωραίο ballance για late π είσαι τούμπανος με πλούσια οικονομία ,3-4 upgraded στακς στρατός που κόβουν τα πάντα δεξιά κ αριστερά κ τους Ninja/monks να καταστρέφουν μεγαλειώδεις clans για την πλάκα τους..Τουλάχιστον εγώ π είχα προετοιμαστεί γι αυτό μ ξανα επανέφερε τη δυσκολία π είχα στην αρχή κ ταυτόχρονα το ενδιαφέρον μ.(Μπορεί για legend/v.hard να είναι όντως κακοπαλούκι μιας κ δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα)

 

btw υπάρχουν patch ΕΔΩ!! π το βγάζουν η το κάνουν (πολύ)πιο ήπιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα δεν είναι αν γίνεται παλούκι το παιχνίδι μετά το Realm Divide, απλώς δεν έχει νόημα να παίζεις άλλο. Ίσα ίσα και γω την γουστάρω την όλη φάση, είναι απίστευτα διασκεδαστικό να σου την πέφτουν όλοι. Για πόσο όμως 20? 30 turns? Όχι έτσι... Παύει να υπάρχει διπλωματία στο παιχνίδι. Και το χειρότερο, δεν μπορείς να κάνεις κάτι για να ανατρέψεις την κατάσταση. Νομίζω δεν το σκέφτηκαν καλά, και ουσιαστικά πήρε η μπάλα και όλα τα υπόλοιπα... Επίσης γιατί δεν γίνεται ποτέ Realm Divide εναντίον της AI? Ή εφόσον είμαι shogun γιατί δεν μπορώ να κάνω εγώ συμμαχία εναντίον μιας clan? Το σίγουρο είναι πως το σύστημα δεν "δουλεύει". Είναι φανερό πως η κατάκτηση και μόνο του Kyoto δεν θα έπρεπε αυτόματα να σε κάνει και shogun.

 

Όσο για το mod, ναι το έχει πάρει το μάτι μου, αλλά μερικά πράγματα είναι τόσο απλά που οι ίδιοι οι devs έπρεπε να τα σκεφτούν... Να ναι καλά τα παιδιά στο twcenter πάντως. Καλά μετά το napoleon είχα λιώσει με το RSII. Φοβερό mod. :confused:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...