DIGITHEOS Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 ναι φιλε pournara εχεις δικιο η ενταση ειναι και οχι το ρευμα εκ παραδρομης εγινε το λαθος λογω βιασυνης!!!
pournaras Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 ναι φιλε pournara εχεις δικιο η ενταση ειναι και οχι το ρευμα εκ παραδρομης εγινε το λαθος λογω βιασυνης!!! Δε φταιει πιστευω τοσο η βιασυνη οσο η συνηθεια που εχουμε πανω σε αυτες τις λεξεις. Κι εδω πλεον ερχεται η καθομιλουμενη, απο το συνολο, και οχι απο 2 επιστημονες ηλεκτρολογους που μιλανε μεταξυ τους με εννοιες τεχνικες. Και λες λοιπον "ποσο ρευμα δινει αυτη η μπαταρια;" και αμεσως εννοεις ποσα volt δινει, γιατι μπαταρια ειναι και 1milliamper να της ζητησεις και 100amper να της ζητησεις παλι θα στα δωσει (απλα θα αλλαξει ο χρονος αντοχης. Απο την αλλη ομως οταν πεις "ποσο ρευμα καιει ή τραβαει αυτος ο θερμοσιφωνας;" εννοεις το ποσα amber και κατ' επεκτασιν ποσα watt καταναλωνει, μιας και πρακτικα ολες οι συσκευες μας λειτουργουν με 220volt ή με 220volt τροφοδοτικα. Το καταφεραμε, ενα thread με μια απλη ηλκτρολογικη ερωτηση εκανε ο ανθρωπος, και το καναμε γλωσολογικο μαθημα. Δεν πιανομαστε στο offtopic
DIGITHEOS Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Συμφωνω και παλι ,και πολυ περισσοτερο με το σποιλερ!!!!
Radiatedsoul Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Ειναι συνεχες 24v. Καθε μπαταρια ειναι 12v τις βαζουμε σε σειρα και βγαζουμε 24v οπως βλεπεις κ στη φωτο. Οταν δουλευει η μηχανη γυριζει το αλτερνειτορ και φωρτιζει τις μπαταριες. Ο ηλεκτρολογικος ορισμος ενως ινβερτερ ειναι η μηχανη που μετατρεπει το συνεχες ρευμα σε αναλασωμενο. Αν εχεις ινβερτερ πανω στο φορτηγο τοτε συμαινει οτι εχεις και μπριζες 230v εναλασωμενο και μπορεις να παρεις μια καφετιερα απο το σπιτι σου να την βαλεις να δουλεψει κανονικα.
De@th L0rd Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Παιδιά ξέρει κανείς τα αιρκοντίσιον(για να κοιμάται άνετα στη κουκέτα ο φορτηγομαν) στα φορτηγά που δουλεύουν ενώ ο κινητήρας είναι σβηστός από που παίρνουν τροφοδοσία και τι είδους;
ferongr Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Παιδιά ξέρει κανείς τα αιρκοντίσιον(για να κοιμάται άνετα στη κουκέτα ο φορτηγομαν) στα φορτηγά που δουλεύουν ενώ ο κινητήρας είναι σβηστός από που παίρνουν τροφοδοσία και τι είδους; APU. Στην ουσια ενα μικρο Η/Ζ που ταυτοχρονα εχει και τον συμπιεστη του A/C πανω του. Ετσι σερφαρεις με το laptop, ακουγοντας Derti, ενω τσιμπας μπιρονια απο το ψυγειακι εν ωρα στασης. Και APU να μην εχεις, οι κινητηρες diesel ειναι πολυ οικονομικοι στο ρελαντι, οποτε αν εχει καλη ηχομονωση η καμπινα την βγαζεις και με τον κινητηρα αναμενο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.