imr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Αν και δέν τίθεται λόγος οτι το Golf/Sirocco των 160bhp είναι σαφέστατα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του ατμοσφαιρικού Civic,θυμίστε μου για πιο λόγο αποκαλούμε θαύμα-διαμάντι-whatever έναν κινητήρα βάση απόδοσης και εν πάση περιπτώσει, τι διαφορά έχει το turbo Golf με ένα πχ. Punto Sporting με aftermarket turbo kit,πέραν της εργοστασιακής εγγύησης του ομίλου VAG και πάντα θίγοντας τον παράγοντα "επιδόσεις";10 χρόνια πρίν όσοι είχαν turbo/compressor σε αμάξι μικρού κυβισμού ήταν δακτυλοδεικτούμενοι ώς κάγκουρες-αυτοκτονικοί,θύματα των απανταχού μηχανικών ενω αυτό έχει πλέον αλλάξει σε fine buy και go with the flow. Ο κολλημένος Έλληνας -πλέον- έχει άλλοθι στο γεγονός οτι ζέι ώς ο μαχητής της ευθείας.Εξ' άλλου το όχημα που αγόρασε έρχεται με τερατώδη ροπή απο το εργοστάσιο...(σσ.τι απόδοση έχει ο συγκεκριμένος κινητήρας άνευ turbo kit είπαμε; ) Επίσης δέν τίθεται θέμα οτι όλοι οι κάτοχοι οχημάτων θα βρούν τον τρόπο για να δικαιολογήσουν την επιλογή τους ώς την καλύτερη.Λίγο θέμα γοήτρου,λίγο θέμα κομλεξισμού αφού είναι μεγάλη η ανάγκη της αυτοεπιβεβαίωσης,την στιγμή μάλιστα που τρέχουν οι 48-72 δόσεις //άτοκα στην καλύτερη//.Επιδόσεις-Οδική συμπεριφορά-Σχεδιασμός-Αξιοπιστία-Κατανάλωση-Κόστος Service/Ανταλλακτικά-Αξία μεταπώλησης-Ήχος μοτέρ...take your pick. Σε τελευταία ανάλυση,κανένας δέν δέχεται τσολιάδες στο πορτοφόλι του ακόμα και αν κάνει την λάθος επιλογή. Δίχως εμπάθεια και φιλικά πάντα... Δεν εχουν καμια απολυτως σχεση τα σημερινα εργοστασιακα τουρμπο με ενα αφτερμαρκετ τουρμποκιτ Συγκεκριμενα ο 160tsi που εχω ειναι απολυτα γραμμικος, δεν καταλαβαινεις οτι οδηγας τουρμπο αυτοκινητο Ειναι ''διαμαντι'' γιατι εχει επιδοσεις 2.0+ λιτρων ατμοσφαιρα με καταναλωση 1400 (οσο δεν το πατας, οσο το πατας τοσο ανεβαινει η καταναλωση) Σε ενα punto με αφτερμαρκετ τουρμπινα η οδηγηκη συμπεριφορα του κινητηρα δεν εχει καμια σχεση με το εργοστασιακο τουρμπο, εκει εχει το λεγομενο turbo lag, δλδ ψοφιος κινητηρας μεχρι να φορτωσει η τουρμπινα και μολις φορτωσει εκτοξευεται (κατι σαν τα Vtec αλλα με πολυυυυ περισοτερη ροπη και δυναμη) κατι που φυσικα αγγιζει τα ορια του επικυνδυνου Αντιθετα ολα τα συγχρονα μικρα τουρμπο εχουν ροπη απο πολυυυ χαμηλα, συγκεκριμενα ο δικος μου εχει ροπη σχεδον απο το ρελαντι και δυναμη μεχρι κοφτες. Θα μπορουσα να γραψω πολλα περισοτερα για τα πλεονεκτηματα του αλλα θα μου παρει ωρες (οποτε θελεις εχεις ροπη, οποτε θελεις εχεις δυναμη, οποτε θελεις εχεις οικονομια κτλ) Πιστεψε με δεν εχω σκοπο να υπερασπιστω το αυτοκινητο μου, αντιθετα το θαβω χωρις φοβο για τα στραβα του (αντι να βρω πατημα στα θετικα του και να το κανω θεο) , αλλα ο κινητηρας του ειναι απλα κορυφαιος (αρκει να ξερεις τι θελεις, οχι να παρεις πχ 1.4 tsi μονο για κοντρες) Το βασικο ειναι οταν κανεις αγορα αυτοκινητου να ξερεις τι θελεις, να εχεις ιεραρχησει τις αναγκες σου, και να ξερεις γιατι το παιρνεις , οχι να παρεις ενα αυτοκινητο επειδη εισαι ''fanboy'' της ταδε εταιριας και μετα ψαχνεις να βρεις πατηματα να το κανεις την καλυτερη δυνατη επιλογη.
ikaruga24 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Το βασικο ειναι οταν κανεις αγορα αυτοκινητου να ξερεις τι θελεις, να εχεις ιεραρχησει τις αναγκες σου, και να ξερεις γιατι το παιρνεις , οχι να παρεις ενα αυτοκινητο επειδη εισαι ''fanboy'' της ταδε εταιριας και μετα ψαχνεις να βρεις πατηματα να το κανεις την καλυτερη δυνατη επιλογη. Μαγικη κουβεντα. +1 για το υπολοιπο ποστ που "εφαγα" για χωρο. Οι χειροτεροι απο αυτους που κανουν το bolt ειναι αυτοι που αγοραζουν τις μικρες μερσεντε και προπελες.
Fronimitis Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Αυτη η VW ειναι τοσο σιγουρη για τους κινητηρες της που δινει την εξωπραγματικη εγγυηση για τα μηχανικα μερη των 2 ολοκληρων ετων!!!Απιστευτο!!!Εκανα βλακεια το 2009 με το Corolla μου κι εσπασα διαφορικο.Ημουν λιγους μηνες πριν ληξει η εγγυηση των 6 ετων και μου το εφτιαξαν τσαμπα.Βεβαια μετα απο 7 χρονια ηταν η μονη ζημια που εβγαλε(και ναι δεν ειναι made in Japan αλλα England).Πειτε με κολλημενο,πειτε με οπως θελετε αλλα κανεις δεν μπορει να με πεισει να αγορασω VW...
imr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Αυτη η VW ειναι τοσο σιγουρη για τους κινητηρες της που δινει την εξωπραγματικη εγγυηση για τα μηχανικα μερη των 2 ολοκληρων ετων!!!Απιστευτο!!!Εκανα βλακεια το 2009 με το Corolla μου κι εσπασα διαφορικο.Ημουν λιγους μηνες πριν ληξει η εγγυηση των 6 ετων και μου το εφτιαξαν τσαμπα.Βεβαια μετα απο 7 χρονια ηταν η μονη ζημια που εβγαλε(και ναι δεν ειναι made in Japan αλλα England).Πειτε με κολλημενο,πειτε με οπως θελετε αλλα κανεις δεν μπορει να με πεισει να αγορασω VW... Η toyota δινει εγγυηση και για τα πατακια? (Αυτα που κολαγανε στο γκαζι) η μονο για τα μηχανικα μερη? Αυτο που θελω να πω , εκτος απο το προφανες τρολαρισμα, ειναι οτι εχει περασει η περιοδος που τα ιαπωνικα ηταν αξιοπιστα, τα ιταλικα ζημιαρικα και σκουριαζαν σε 1χρονο κτλ Btw η VW εχει δυνατοτητα επεκτασης αλλα 2 χρονια στην εγγυηση.
cabdik Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δεν εχουν καμια απολυτως σχεση τα σημερινα εργοστασιακα τουρμπο με ενα αφτερμαρκετ τουρμποκιτ Αντιθετα ολα τα συγχρονα μικρα τουρμπο εχουν ροπη απο πολυυυ χαμηλα, συγκεκριμενα ο δικος μου εχει ροπη σχεδον απο το ρελαντι και δυναμη μεχρι κοφτες. φιλε μου διαφωνω στην πρωτη φραση σου καθετα, για τον απλουστατο λογο οτι δεν υπαρχουν "εργοστασιακα" τουρμπο!! ολες οι τουρμπινες φτιαχνονται απο εξωτερικες- ανεξαρτητες εταιριες, βλ. garrett-ICI-mitsubishi..!! αλλα το θεμα ειναι οτι απαντας -εμμεσως- στην δευτερη σου φραση, στη σημασια του τουρμπο. οι εταιριες αυτοκινητων, για πολλα χρονια, χρησιμοποιουσαν τα τουρμπο μονο για επιδοσεις! με την εξελιξη των ηλεκτρονικων, δλδ εγκεφαλων- αισθητηρων και ακολουθως των συστηματων ψεκασμου, μπορουν να κανουν πολυ καλυτερα την διαχειριση του κινητηρα και της καυσης. αρα και οικονομια καυσιμου! ενω παλιοτερα με τα καρμπυρατερ και τα μηχανικα συστηματα ψεκασμου δεν ηταν δυνατον αυτο. αρα, τωρα μπορουν να τοποθετησουν μια μικρη τουρμπινα, ωστε να μπορει να ανοιγει απο πολυ χαμηλες στροφες και η οποια δεν ειναι για φουλ επιδοσεις, αλλα βοηθητικη στο να βγαζει αλογα και κυριως ροπη απο τον κινητηρα. αρα, το θεμα "τουρμπο" σημερα ειναι πολυ πιο συνθετο απο οτι ηταν πριν απο καποια χρονια! ΥΓ. και σαφως σημερα, οι πιο εξελιγμενοι κινητηρες τεχνολογικα ειναι της F.P.T! 3 συνεχη χρονια με τον χαμηλοτερο μεσο ορο στις εκπομπες ρυπων ανα εταιρια!;)
Fronimitis Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Η toyota δινει εγγυηση και για τα πατακια? (Αυτα που κολαγανε στο γκαζι) η μονο για τα μηχανικα μερη? Αυτο που θελω να πω , εκτος απο το προφανες τρολαρισμα, ειναι οτι εχει περασει η περιοδος που τα ιαπωνικα ηταν αξιοπιστα, τα ιταλικα ζημιαρικα και σκουριαζαν σε 1χρονο κτλ Btw η VW εχει δυνατοτητα επεκτασης αλλα 2 χρονια στην εγγυηση. Γιατι δινει η VW για τα πατακια; Κοιταξε...ναι τωρα πια με τοσα ηλεκτρικα και μηχανικα βοηθηματα κι υποβοηθηματα και καθε τι χαζομαρουλα που εχουν γεμισει τα αυτοκινητα,και γενικοτερα με τοσα extra φυσικο ειναι αυτο που λες.Ολα φαινονται λιγο πολυ το ιδιο.Αλλα μην μου πεις οτι τα Golfakia τα turbo δεν τσιμπανε λαδακι;Μην μου πεις οτι δεν εχουν προβληματακια με τα ηλεκτρικα τους.Να σου πω την αληθεια μου κι εγω γουσταρω turbaki (για το Golf δεν αναφερομαι καν αφου με μια αλλαγη στα μπροστα και τα πισω φαναρια αυτοι το ονομασαν "Το νεο Golf"!!! και κοντευει το καλουπι αυτο 6ετια) αλλα δεν θα τα εδινα...Μου φαινεται κοροιδια να πληρωσω αμαξι με 2 ή 3 χρονια εγγυησης ενω με τα ιδια λεφτα παιρνω ενα με 6 ή 7(για σενα ισως να μην ειναι λογος αλλα για μενα ειναι ο κυριοτερος επειδη καποτε το ειχα φυσηξει και δεν κρυωνε).Πολλα λεφτα για κοστος συντηρησης σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο ισως οχι τοσο στο θεμα βενζινη αλλα στο σερβις εχει διαφορα οπως και να το κανουμε.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Το golf vi βγήκε ασφαλέστερο αυτοκίνητο της χρονιάς 2009. Επίσης πίσω έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων η οποία είναι καλύτερη από ημιακαμπτο άξονα. Τέλος οι αυξημένες επιδόσεις αυξάνουν και την ενεργητική ασφάλεια.
imr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 φιλε μου διαφωνω στην πρωτη φραση σου καθετα, για τον απλουστατο λογο οτι δεν υπαρχουν "εργοστασιακα" τουρμπο!! ολες οι τουρμπινες φτιαχνονται απο εξωτερικες- ανεξαρτητες εταιριες, βλ. garrett-ICI-mitsubishi..!! Φυσικα και δεν φτιαχνει η καθε αυτοκινητοβιομηχανια τις τουρμπινες, η υλοποιηση ειναι εργοστασιακη και αυτο ειναι το βασικο. Δεν υπαρχει περιπτωση η fiat ή η vw να βγαλει σε ενα καθημερινο αυτοκινητο εναν τουρμπο κινητηρα που να φορτωνει αποτομα στις 3000 στροφες και πριν απο εκει να ειναι ψοφιο. Αυτο ειναι και το θεμα, οτι στα μικρα τουρμπο εχει γινει δουλεια και μελετη ωστε να ειναι καθημερινα αυτοκινητα , δεν νομιζω να γινεται το ιδιο απο τον μαστρο-Μητσο που θα σου πεταξει ενα turbo kit Γιατι δινει η VW για τα πατακια;Κοιταξε...ναι τωρα πια με τοσα ηλεκτρικα και μηχανικα βοηθηματα κι υποβοηθηματα και καθε τι χαζομαρουλα που εχουν γεμισει τα αυτοκινητα,και γενικοτερα με τοσα extra φυσικο ειναι αυτο που λες.Ολα φαινονται λιγο πολυ το ιδιο.Αλλα μην μου πεις οτι τα Golfakia τα turbo δεν τσιμπανε λαδακι;Μην μου πεις οτι δεν εχουν προβληματακια με τα ηλεκτρικα τους.Να σου πω την αληθεια μου κι εγω γουσταρω turbaki (για το Golf δεν αναφερομαι καν αφου με μια αλλαγη στα μπροστα και τα πισω φαναρια αυτοι το ονομασαν "Το νεο Golf"!!! και κοντευει το καλουπι αυτο 6ετια) αλλα δεν θα τα εδινα...Μου φαινεται κοροιδια να πληρωσω αμαξι με 2 ή 3 χρονια εγγυησης ενω με τα ιδια λεφτα παιρνω ενα με 6 ή 7(για σενα ισως να μην ειναι λογος αλλα για μενα ειναι ο κυριοτερος επειδη καποτε το ειχα φυσηξει και δεν κρυωνε).Πολλα λεφτα για κοστος συντηρησης σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο ισως οχι τοσο στο θεμα βενζινη αλλα στο σερβις εχει διαφορα οπως και να το κανουμε. Καλα κανεις και κοιτας για την μεγαλυτερη δυνατη εγγυηση , εφοσον εχεις ιεραρχησει ετσι τις προτιμησεις σου λογικο ειναι να πας σε ενα αυτοκινητο που να σε καλυπτει.Εγω ομως θα προτμουσα την καλυτερη αναρτηση ,τον καλυτερο κινητηρα κτλ απο την μεγαλυτερη εγγυηση. Η toyota εκανε τεραστια ανακληση λογω του προβληματος που ειχαν πολλα μοντελα με το πενταλ του γκαζιου το οποιο κολαγε http://www.usatoday.com/money/autos/2010-01-21-toyota-recall-gas-pedal_N.htm Δεν ξερω για τα αλλα tsi παντως το δικο μου δεν καιει τιποτα απολυτως απο λαδι και η συντηρηση τους δεν εχει καποια μεγαλη διαφορα απο ενα ατμοσφαιρικο
cabdik Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Φυσικα και δεν φτιαχνει η καθε αυτοκινητοβιομηχανια τις τουρμπινες, η υλοποιηση ειναι εργοστασιακη και αυτο ειναι το βασικο.Αυτο ειναι και το θεμα, οτι στα μικρα τουρμπο εχει γινει δουλεια και μελετη ωστε να ειναι καθημερινα αυτοκινητα , δεν νομιζω να γινεται το ιδιο απο τον μαστρο-Μητσο που θα σου πεταξει ενα turbo kit σε αυτο συμφωνω μαζι σου, απλα διευκρινησα- για να μην υπαρχουν παρερμηνευσεις- οτι δεν υπαρχει θεμα εργοστασιακου-aftermarket τουρμπο, αλλα οπως πολυ σωστα λες, ποιος κανει το σχεδιασμο και την τοποθετηση..!!! Δεν υπαρχει περιπτωση η fiat ή η vw να βγαλει σε ενα καθημερινο αυτοκινητο εναν τουρμπο κινητηρα που να φορτωνει αποτομα στις 3000 στροφες και πριν απο εκει να ειναι ψοφιο. τωρα πλεον με την κατασταση που επικρατει σε περιβαλλον και οικονομια, δε νομιζω κι εγω να βγαλει τετοιο αμαξι. παλιοτερα ομως ειχαν βγει τετοια αυτοκινητα, και αρκετα μαλιστα! punto GT- DeltaHF-celicaGT4- k.a
wind25 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Όχι, είναι πολύτιμη συμβουλή! Αυτό μπορούσαμε να το λέμε με βεβαιότητα στις αρχές των 90s. Τώρα.. Φίλε wind έχεις οδηγήσει ποτέ κανένα vti ή type r; Αν πορώθηκες με το feeling που δίνει ο ταπεινός r18, θα σου φύγει το κλαπέτο με ένα ...b16-b18-k20!!! Λοιπόν άντε καλοτάξιδο από μένα.. Χρωματάκι; εχω οδηγησει το type-r το προηγουμενο και αυτο..και το πρωτο ηταν πολυ καλυτερο..και το φιλαρακι μου το εχει 245...αστο...οπως το πες μου φυγε το κλαπετο..!!χαχα κοκκινο χρωματακι και φιμε τζαμακι.. ---------- Προσθήκη στις 22:21 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:20 ---------- Μίας και αρχίσαμε το trolling για τον ιάπωνα και την ατμόσφαιρα , ιάπωνας είναι και η nissan με τα skyline, silvia, ιάπωνας είναι και η subaru με τo impreza, ιάπωνας είναι και η mitsubishi με τo evo, ιάπωνας είναι και η toyota πιο παλιά με την supra και το glanza. :devil: συμφωνω απολυτα...εγω το εθεσα σε σχεση με αυτη την κατηγορια...!!! εχει το colt..το οποιο παει μια χαρα..!!! ---------- Προσθήκη στις 22:22 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:21 ---------- Ξεχνάς τα Mazda RX-7 (wankel +2 turbo), Daihatsu Charade Gtti (1000ρης turbo) και Nissan Micra (turbo+compressor)!Να προσθέσω επίσης το ρητό "You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo" φιλαρακι το ρητο σου ολα τα λεφτα!!!!!! ---------- Προσθήκη στις 22:36 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:22 ---------- παντως στα λεφτα που δινω το honda μου δινει ενα φουλ εξοπλισμο...σε ολα!!!!!σε αντιθεση με το vw... μου δινει περισσοτερη εγγυηση..ενα Νεο design..σε αντιθεση με ενα στυλ οπως ειπε ο φιλος με το golf Που τοσα χρονια αλλαζει δυο πραγματα και το λεει "νεο" και μετα κατηγορουσαν τον ιαπωνα για facelift.. οπως ειπα παραπανω το golf μου φανηκε καλυτερο στο δρομο πιο στιβαρο να το πω καπως..πιο αμαξι πολης....!! αλλη φιλοσοφια η καθε εταιρεια... αλλα το honda για μενα μου προσφερει πολλα περισσοτερα..!!! και οσον αφορα κατι που ειπε εδω μεσα καποιος... αν ειχα φιλαρακι 160 οσα ειχες και εσυ..εστω και ατμοσφαιρα...δεν θα σε κερναγα τσαι γιατι δεν θα με εβλεπες καν!!!!!και οχι να ζορισω το αμαξι να φτασω το αμαξι στα ορια του για να βγαλω 160 αλογα στα 1.4!!!ελεος...!!
ikaruga24 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 και οχι να ζορισω το αμαξι να φτασω το αμαξι στα ορια του για να βγαλω 160 αλογα στα 1.4!!!ελεος...!! Δεν ζοριζεται επειδη εχει και τουρμο και κομπρεσορα. Χαλαρο ειναι.
NT1G Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δεν ζοριζεται επειδη εχει και τουρμο και κομπρεσορα. Χαλαρο ειναι. Εγω ξέρω για τον ξάδερφο του κουμπάρου ενος φίλου που του έσκασε επειδή ήταν πιεσμένος και μπήκε σε τροχιά γύρω από την γη σαν δορυφόρος :confused:
akisk Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Πράγματι καλά τα λέει ο imr. Αν συντηρείς και χρησιμοποιείς σωστά το όχημά σου (turbo ή na), κατά πάσα πιθανότητα δε θα έχεις μηχανικό πρόβλημα. Οι εποχές του Scirroco G60 με το διαβόητο G-Ladder που ήθελε rebuild στα 80.000km έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πάντως αν έπαιρνα Golf σίγουρα θα επέλεγα μια έκδοση με DSG και ας μην είχε ούτε ηλεκτρικά παράθυρα.
ikaruga24 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Εγω παντως θα πηγαινα σε Seat γιατι οι βλακες της VW δεν εχουν την παραμικρη εκπτωση για τα μοντελα τους. Τα ιδια αυτοκινητα ειναι ετσι και αλλιως με διαφορετικες ρυθμισεις. Βεβαια οσο υπαρχει ζητηση...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.