EXARXEIA_CITY Δημοσ. 2 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2010 Μόνο Honda. Σαν την ατμόσφαιρα δεν έχει! Μην ασχολείσαι με θερμοσίφωνες! ωραίο επιχείρημα...
elise Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 να κολας στην ατμοσφαιρα μονο αν το αυτοκινητο ειναι πραγματικο driver's car και οχι μπουρουχα σαν το σιβικ....
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 το μην ασχολείσαι με θερμοσίφωνες είναι κόλλημα ;
wind25 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Ποια έκδοση του golf οδήγησες ; Αν πάρεις την highline έκδοση και το rcd-510 θα δείχνει ποιο ωραίο μέσα. την highline 1.4 160 γενικα ειναι λιγο λιτο...αλλα απο αθονη βρηκα ακρη αμα χρειαστω.... ---------- Προσθήκη στις 11:48 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:47 ---------- Αν επιλέξεις αυτοκίνητο μόνο με βάση το ποια είναι η πιο "λογική" και "συνετή" πρόταση, αλλά δε σου έκανε αυτό το "κλικ" στο τεστ ντράιβ, μην περιμένεις να το αγαπήσεις στη συνέχεια. Όσο καλό και αν είναι, θα βλαστημάς που δεν πήρες το άλλο μέχρι να το πουλήσεις. Μόνο Honda. Σαν την ατμόσφαιρα δεν έχει! Μην ασχολείσαι με θερμοσίφωνες! και το honda και το golf μου αρεσαν εξισου για διαφορετικα πραγματα..στις λεπτομεριες παιζονται.... ---------- Προσθήκη στις 11:55 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:48 ---------- και για να κλεισουμε το θεμα..μετα απο ωρες σκεψεις κατεληξα στο honda.. ειμαι ιαπωνας δεν αλλαζω τελικα....!!θελω τον ηχο του μοτερ...και δεν ειναι για μενα οι τουρμπινες τελικα...ο ιαπωνας δε ειναι χαζος κατι ξερει!!! και ξερετε γιατι δεν βγαζει turbo..??γιατι τους εχει κερασει τσαι στα ατμοσφαιρικα..αμα βγαλει και turbo..μετα θα κλεισουν οι εταιριες τους για παντα...χαχα και το αλλο καλο ειναι οτι το πολυ σε 15 με 20 μερες θα το εχω..ενω sthn vw μου παν θελουν 3μηνες περιπου... ευχαριστω για τις αποψεις σας...!!!!!!!!!!!!!
elise Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 ποσες μ....ιες θα ακουσουμε ακομη εδω μεσα..... (μιλαω για την τελευταια παραγραφο)
wind25 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 ειτε αρεσει σε καποιους ειτε οχι ο ιαπωνας ειναι πολυ μπροστα απο ολους σε κινητηρες.. τωρα οπως ανεφεραν μερικοι οτι κοιμουνται οι ιαπωνες ή οτι το civic ειναι μπουρουχα και μονο απο αυτο καταλαβαινεις ποιος λεει μ...ιες εδω μεσα...!!
akisk Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 το μην ασχολείσαι με θερμοσίφωνες είναι κόλλημα ; Όχι, είναι πολύτιμη συμβουλή! ειτε αρεσει σε καποιους ειτε οχι ο ιαπωνας ειναι πολυ μπροστα απο ολους σε κινητηρες.. Αυτό μπορούσαμε να το λέμε με βεβαιότητα στις αρχές των 90s. Τώρα.. Φίλε wind έχεις οδηγήσει ποτέ κανένα vti ή type r; Αν πορώθηκες με το feeling που δίνει ο ταπεινός r18, θα σου φύγει το κλαπέτο με ένα ...b16-b18-k20!!! Λοιπόν άντε καλοτάξιδο από μένα.. Χρωματάκι;
NT1G Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Μίας και αρχίσαμε το trolling για τον ιάπωνα και την ατμόσφαιρα , ιάπωνας είναι και η nissan με τα skyline, silvia, ιάπωνας είναι και η subaru με τo impreza, ιάπωνας είναι και η mitsubishi με τo evo, ιάπωνας είναι και η toyota πιο παλιά με την supra και το glanza. :devil:
akisk Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Μίας και αρχίσαμε το trolling για τον ιάπωνα και την ατμόσφαιρα , ιάπωνας είναι και η nissan με τα skyline, silvia, ιάπωνας είναι και η subaru με τo impreza, ιάπωνας είναι και η mitsubishi με τo evo, ιάπωνας είναι και η toyota πιο παλιά με την supra και το glanza. :devil: Ξεχνάς τα Mazda RX-7 (wankel +2 turbo), Daihatsu Charade Gtti (1000ρης turbo) και Nissan Micra (turbo+compressor)! Να προσθέσω επίσης το ρητό "You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo"
imr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 ειτε αρεσει σε καποιους ειτε οχι ο ιαπωνας ειναι πολυ μπροστα απο ολους σε κινητηρες..τωρα οπως ανεφεραν μερικοι οτι κοιμουνται οι ιαπωνες ή οτι το civic ειναι μπουρουχα και μονο απο αυτο καταλαβαινεις ποιος λεει μ...ιες εδω μεσα...!! Εδω μαλλον γελαμε Δεν εχω κανενα κολημα με χωρες κατασκευης , αλλα... Οι Ιαπωνες πλεον ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ (ιδια λεφτα για auris και civic με golf??!!!), οταν ειχε παρει ο πατερας που το corolla το 99 , full extra με οτι μπορουσε να μπει ηταν 1 εκατομυριο φτηνοτερο απο ενα αντιστοιχα εξοπλισμενο golf! Πλεον τα περισοτερα Ιαπωνικα φτιαχνονται στην Τουρκια και στην Αγγλια Στους Κινητηρες ειναι ΧΡΟΝΙΑ πισω , εχουν πονταρει στα υβριδικα μπας και ξελασπωσουν αλλα ακομα τιποτα! Ολη η Ευρωπη εχει ξυπνησει με το downsizing προσφεροντας απιστευτους κινητηρες (Tsi , multiair) και οι ιαπωνες εχουν ακομα μοτερ που πρεπει να τα στροφαρεις στις 6000 για να βγαλουν δυναμη (που ειναι μικροτερη απο αυτην που βγαζουν τα μικρα τουρμπο ) και για να κλεισουμε το θεμα..μετα απο ωρες σκεψεις κατεληξα στο honda..ειμαι ιαπωνας δεν αλλαζω τελικα....!!θελω τον ηχο του μοτερ...και δεν ειναι για μενα οι τουρμπινες τελικα...ο ιαπωνας δε ειναι χαζος κατι ξερει!!! και ξερετε γιατι δεν βγαζει turbo..??γιατι τους εχει κερασει τσαι στα ατμοσφαιρικα..αμα βγαλει και turbo..μετα θα κλεισουν οι εταιριες τους για παντα...χαχα E εισαι κολημενος κλασικα οποως και το 90% των ελληνων, εγω οταν πηρα αυτοκινητο ηθελα να παρω οτι ηταν καλυτερο (για μενα και τις αναγκες μου) με τα λεφτα που εδινα , δεν με ενοιαζε και ας ηταν και Ρωσικο η Κινεζικο αν με καλυπτε Οσο για τον ηχο του μοτερ και το τουρμπακι κανει τσαφ τσουφ. Οποτε θες φερε μου ενα Vtec 1800 να κερασει τσαι το tsi μου Δεν νομιζω να ξερει ο ιαπωνας, απλα εχει δωσει πολλα λεφτα για ερευνες σε αχρηστες τεχνολογιες (Vti ivtec ) και πρεπει να συνεχισει με τις μαλακιες που εφτιαξε Οταν ο tsi 160 εχει περισοτερη ροπη χαμηλα και περισοτερη δυναμη μεσαια-ψηλα απο τον 1800ρη vtec για ποιον λογο να επιλεξεις 1800ρη?
ikaruga24 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Ξεχνάς τα Mazda RX-7 (wankel +2 turbo), Daihatsu Charade Gtti (1000ρης turbo) και Nissan Micra (turbo+compressor)!Να προσθέσω επίσης το ρητό "You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo" Kαι συντομα το FT-86 απο Toyota (οχι και τοσο συντομα, μιλαμε για 2013 τελικα). Τωρα περα απο αυτο για εμενα θα ειναι κοροιδο καποιος να παει σε ατμοσφαιρα κινητηρα σε τοσο μικρα κιβυκα. Η ατμοσφαιρα ειναι καλη απο 2000cc και πανω ή υπερβολικα εξελιγμενα ατμοσφαιρικα μοτορια (δεν βγαινουν πλεον απο αυτα) οπως της Celica T-sport 1.8 (192 ιππους) και Honda S2000 (240 ιππους). Σε κιβυκα ομως ως και 1.8 σε συγχρονα αυτοκινητα το τουρμπο ειναι μονοδρομος. Πρεπει να ειναι καποιος πολυ καμενος για να αγορασει (παραδειγμα) ενα Mazda 3 που οι κινητηρες του ειναι παρωχημενοι και αρχαιοι (εκτος του MPS) ασχετα αν το υπολοιπο αυτοκινητο ειναι πολυ καλοστημενο και ποιοτικο και γνησιο "made in japan".
Tenshi Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Εδω μαλλον γελαμε Δεν εχω κανενα κολημα με χωρες κατασκευης , αλλα... Οι Ιαπωνες πλεον ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ (ιδια λεφτα για auris και civic με golf??!!!), οταν ειχε παρει ο πατερας που το corolla το 99 , full extra με οτι μπορουσε να μπει ηταν 1 εκατομυριο φτηνοτερο απο ενα αντιστοιχα εξοπλισμενο golf! Πλεον τα περισοτερα Ιαπωνικα φτιαχνονται στην Τουρκια και στην Αγγλια Στους Κινητηρες ειναι ΧΡΟΝΙΑ πισω , εχουν πονταρει στα υβριδικα μπας και ξελασπωσουν αλλα ακομα τιποτα! Ολη η Ευρωπη εχει ξυπνησει με το downsizing προσφεροντας απιστευτους κινητηρες (Tsi , multiair) και οι ιαπωνες εχουν ακομα μοτερ που πρεπει να τα στροφαρεις στις 6000 για να βγαλουν δυναμη (που ειναι μικροτερη απο αυτην που βγαζουν τα μικρα τουρμπο ) E εισαι κολημενος κλασικα οποως και το 90% των ελληνων, εγω οταν πηρα αυτοκινητο ηθελα να παρω οτι ηταν καλυτερο (για μενα και τις αναγκες μου) με τα λεφτα που εδινα , δεν με ενοιαζε και ας ηταν και Ρωσικο η Κινεζικο αν με καλυπτε Οσο για τον ηχο του μοτερ και το τουρμπακι κανει τσαφ τσουφ. Οποτε θες φερε μου ενα Vtec 1800 να κερασει τσαι το tsi μου Δεν νομιζω να ξερει ο ιαπωνας, απλα εχει δωσει πολλα λεφτα για ερευνες σε αχρηστες τεχνολογιες (Vti ivtec ) και πρεπει να συνεχισει με τις μαλακιες που εφτιαξε Οταν ο tsi 160 εχει περισοτερη ροπη χαμηλα και περισοτερη δυναμη μεσαια-ψηλα απο τον 1800ρη vtec για ποιον λογο να επιλεξεις 1800ρη? Αν και δέν τίθεται λόγος οτι το Golf/Sirocco των 160bhp είναι σαφέστατα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του ατμοσφαιρικού Civic,θυμίστε μου για πιο λόγο αποκαλούμε θαύμα-διαμάντι-whatever έναν κινητήρα βάση απόδοσης και εν πάση περιπτώσει, τι διαφορά έχει το turbo Golf με ένα πχ. Punto Sporting με aftermarket turbo kit,πέραν της εργοστασιακής εγγύησης του ομίλου VAG και πάντα θίγοντας τον παράγοντα "επιδόσεις"; 10 χρόνια πρίν όσοι είχαν turbo/compressor σε αμάξι μικρού κυβισμού ήταν δακτυλοδεικτούμενοι ώς κάγκουρες-αυτοκτονικοί,θύματα των απανταχού μηχανικών ενω αυτό έχει πλέον αλλάξει σε fine buy και go with the flow. Ο κολλημένος Έλληνας -πλέον- έχει άλλοθι στο γεγονός οτι ζέι ώς ο μαχητής της ευθείας.Εξ' άλλου το όχημα που αγόρασε έρχεται με τερατώδη ροπή απο το εργοστάσιο...(σσ.τι απόδοση έχει ο συγκεκριμένος κινητήρας άνευ turbo kit είπαμε; ) Επίσης δέν τίθεται θέμα οτι όλοι οι κάτοχοι οχημάτων θα βρούν τον τρόπο για να δικαιολογήσουν την επιλογή τους ώς την καλύτερη.Λίγο θέμα γοήτρου,λίγο θέμα κομλεξισμού αφού είναι μεγάλη η ανάγκη της αυτοεπιβεβαίωσης,την στιγμή μάλιστα που τρέχουν οι 48-72 δόσεις //άτοκα στην καλύτερη//.Επιδόσεις-Οδική συμπεριφορά-Σχεδιασμός-Αξιοπιστία-Κατανάλωση-Κόστος Service/Ανταλλακτικά-Αξία μεταπώλησης-Ήχος μοτέρ...take your pick. Σε τελευταία ανάλυση,κανένας δέν δέχεται τσολιάδες στο πορτοφόλι του ακόμα και αν κάνει την λάθος επιλογή. Δίχως εμπάθεια και φιλικά πάντα...
The_Judas Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Μίας και αρχίσαμε το trolling για τον ιάπωνα και την ατμόσφαιρα , ιάπωνας είναι και η nissan με τα skyline, silvia, ιάπωνας είναι και η subaru με τo impreza, ιάπωνας είναι και η mitsubishi με τo evo, ιάπωνας είναι και η toyota πιο παλιά με την supra και το glanza. :devil: Ακριβώς έτσι είναι. Απλά αυτά τα αυτοκίνητα έρχονται στην Ελλάδα υπερτιμημένα ή δεν έρχονται καν. Με βάση την ελληνική νοοτροπία και την φορολογία τα μικρομεσαία 1.2-1.4 turbo είναι πιο κατάλληλα. Στο εξωτερικό με 30 χιλιάδες ευρώ παίρνεις το Nissan Z... και εμείς μαλώνουμε για τα γκολφάκια που μας τα πουλάνε εδώ 22-23 χιλιάρικα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.