Προς το περιεχόμενο

HONDA CIVIC 1.8 140HP Special Edition- GOLF 1.4 TSI 160HP


wind25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Honda Civic 1.8 - 140 PS -> 21.500 ευρω (μετα την εκπτωση) - Χρειαζεσαι TCS κανενα χιλιαρικο και εδω οποτε πας στα 22.500. Εχει ενα καλο οτι φοραει δερματινα καθισματα οποτε κερδιζεις εκει τα λεφτα του TCS και σου μενει μονο η ηλιοροφη. Συνολο λοιπον: 22.500 ως 23.500 αναλογα φυσικα.

 

Βασικά το TCS υφίσταται ώς VSA (Vehicle Stability Assist) στον στάνταρ εξοπλισμό του 8gen Civic ή για να το θέσω πιο σωστά, εμπεριέχεται στις δυνατότητες του VSA και μάλιστα δίνεται η επιλογή απενεργοποίησης on demand με ένα κουμπάκι στα αριστερά της κονσόλας πίσω απο το τιμόνι.

Εκτός αν εννοείς το μπλοκέ διαφορικό που έρχεται σάν στάνταρ στο Type-R CW ή έξτρα στο απλό R.

 

Ps.Μήν απενεργοποιήτε τα ηλεκτρονικά βοηθήματα,εκτός και αν έχετε track day σε πλήρως ελεγχόμενο περιβάλλον.Για κάποιο λόγο βρίσκονται εκεί...

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Βασικα για τον λογο του οτι το Honda ειναι καλοεξοπλισμενο σου λεω να κοιταξεις και Bravo γιατι το μονο που δεν εχει ειναι δερματινα καθισματα και ηλιοροφη απο τα εξτρα του (τα βαζεις τσακ μπαμ αυτα σε τοσο χαμηλη τιμη) και εισαι ετοιμος. Τωρα για την OPEL εχει εκπτωση 1.500 ευρω για τον συγκεκριμενο αριθμο αυτοκινητων που σημαινει οτι βγαινει στα 18.500 χιλιαρικα και ειναι και αυτο καλοεξοπλισμενο. Το προβλημα ειναι σε αυτο το μοντελο δεν υπαρχει traction controll και θα πρεπει να το βαλεις εξτρα εσυ (οπως και με το Honda) και θα ανεβει η τιμη του.

 

Για την VW δεν εχω να πω κατι. Scirocco ειχα και ξερω. Δεν παιζει να ξαναπαρω τιποτε και εγω απο αυτην οσο και αν αγαπαω ενα αυτοκινητο γιατι ειναι καργα δυσαρεστημενος (ισως καλοεμαθα με την Toyota) με το after sales τους.

 

Αρα εχουμε και λεμε.

 

Bravo Sport 1.4T - 150 PS -> 16.500 ευρω (μετα την εκπτωση) - Δεν χρειαζεται τιποτα απο θεμα εξοπλισμου και ασφαλειας (ενεργητικης και παθητικης). Δερματινα καθισματα και ηλιοροφη μπαινουν με αλλα 2 χιλιαρικα δηλαδη συνολο: 18.500 για φουλ κομπλε αμαξι.

 

+ Ομορφο μεσα, εξω. Καλο παντου με αξιοσημειωτες επιδοσεις και με τους μεγαλυτερους χωρους για μπαγκαζια στην κατηγορια. Με διαφορα η καλυτερη τιμη και το πλουσιοτερα εξοπλισμενο μικρομεσαιο της αγορας, πολυ καλη οδικη συμπεριφορα (αφου μαθεις να ζεις με το ηλεκτρονικο τιμονι).

 

- Ελαφρυ τιμονι με ηλεκτρονικη αισθηση, ελαφρα μεγαλυτερη καταναλωση απο τα υπολοιπα, ελαφρα σκληροτερη αναρτηση απο τον ανταγωνισμο (δηλαδη χαμηλοτερη ανεση), ο λεβιες ταχυτητων στην αρχη θα σου θυμισει playmobile αλλα στρωνει σχετικα γρηγορα.

 

Astra sport 1.4T - 140 PS -> 18.500 ευρω (μετα την εκπτωση) - Χρειαζεσαι TCS οποτε βαλε κανενα χιλιαρικο εκει. Αν θελεις δερματινα και/ή ηλιοροφη τοτε ξεπερνας με ανεση τα 20 χιλιαρικα. Συνολο λοιπον: 19.500 ως 22000 αναλογα με το τι θελεις να του βαλεις.

 

+ Καλη τιμη, πολυ καλη ποιοτητα κυλισης, μεγαλοι χωροι για τους επιβατες, ποιοτητα κατασκευης.

 

- Μη ελαστικος και οχι "σπιρτοζικος" κινητηρας (με αποτελεσμα να ειναι αργο για την δυναμη του), αν πας τα μπροστινα καθισματα τερμα πισω τοτε οι πισω επιβατες εχουν προβλημα.

 

Honda Civic 1.8 - 140 PS -> 21.500 ευρω (μετα την εκπτωση) - Εχει ενα καλο οτι φοραει δερματινα καθισματα και το μονο που θα χρειαστεις αν θελεις ειναι ηλιοροφη οποτε παμε μεταξυ 21.500 - 22.500. Το διορθωσα με βαση αυτο που ειπε ο Tenshi οτι εχει TCS με αλλο ονομα.

 

+ Τεραστιοι χωροι για τους επιβατες, αμφιλεγομενη αλλα καλαισθητη εξωτερικη και εσωτερικη εμφανιση, καλος εξοπλισμος, οδικη συμπεριφορα.

 

- Απαραδεκτη τιμη, σκληρο (αν δεν εχεις προβλημα με αυτο τοτε τα αλλα θα σου φανουν διαστημοπλοια), αδυναμος κινητηρας που παραγει "θορυβο" και οχι "ηχο" (αντιθετα με το παλιο Civic δηλαδη).

 

Χοντρικα παντα ολα αυτα και φροντισε αν δεν εχεις προβλημα να ασχοληθεις με μεταχειρισμενα. Το μονο που χρειαζεσαι ειναι ενας μαστορας της εμπιστοσυνης σου ή ενα καλο συνεργειο που θα φροντησει να σου κανει τον ελεγχο επι πληρωμη.

 

το bravo που ειδα στο Internet εχει 20000 η sport εκδοση και για να βαλω ακομα συστημα ελεγχου πιεσης ελαστικων ενεργα προσκεφαλα, cruise control, υποβραχιονιο μπροστα (συναγερμο και αισθητηρες παρκαρισματος δεν ξερω αν τους δινει δωρο..στο honda το εχει απο τη μανα του..)για να φτασω αυτα που εχει το χοντα (δεν αναφερομαι σε δερματινο..ουτε και ηλιοροφη γιατι το special edition της χοντα δεν εχει ηλιοροφη) παμε με ολα αυτα στα 22000. στην καταναλωση ειναι εφαμιλη με το honda...αλλα στην πραξη θα δω..καθως πιστευω θα ειμαι σταθεα στο 9 με 10...

μεσα ειναι ωραιο αμαξι οπως σου ειπα..απλα θελω να παω να το δω και να το οδηγησω απο κοντα για να ξερω τι παιζει..!!οσον αφορα τους χωρους το honda ειναι πιο μπροστα απο ολα!!!!!και σε πορπαγκαζ και στα πισω καθισματα...

οσον αφορα για το μοτερ εμενα δεν μου φανηκε αυτο που λες...αλλα ισα ισα το vtec που οταν ανοιγε το αισθανοσουν πολυ πιο πολυ απο αλλα μοτερ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΗΟNDA ΤΟ 3D ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ..!!

 

το opel ειχα οδηγησει το 1.6 180..και ειλικρινα πεταγε..αλλα εκαιγε αρκετα για τα δεδομενα τα δικα μου..και δεν θελω τοση καταναλωση...το 1.4 140 θα το οδηγησω την τριτη και θα σου πω αυτο για τον κινητηρα..μου ειπαν ομως στη sport εκδοση με το κουμπι sport εχει καλυτερη αποκριση το γκαζι και η αποδοση του..!!

οτι ειναι αρκετα πιο αργο και απο το honda (ατμοσφαιρα) και απο το bravo..αυτο ναι δεν το συζητω!!

δεν στα λεω αυτα να αποριψω το bravo..απλα απο οσα ειδα στο ιντερνετ σου ειπα...θα παω ομως να το δω απο κοντα και θα σου πω...!!οπως και να χει ευχαριστω για την γνωμη σου..!!!!και σε γενικες γραμμες συμφωνω μαζι σου..

 

---------- Προσθήκη στις 18:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:35 ----------

 

Βασικά το TCS υφίσταται ώς VSA (Vehicle Stability Assist) στον στάνταρ εξοπλισμό του 8gen Civic ή για να το θέσω πιο σωστά, εμπεριέχεται στις δυνατότητες του VSA και μάλιστα δίνεται η επιλογή απενεργοποίησης on demand με ένα κουμπάκι στα αριστερά της κονσόλας πίσω απο το τιμόνι.

Εκτός αν εννοείς το μπλοκέ διαφορικό που έρχεται σάν στάνταρ στο Type-R CW ή έξτρα στο απλό R.

 

Ps.Μήν απενεργοποιήτε τα ηλεκτρονικά βοηθήματα,εκτός και αν έχετε track day σε πλήρως ελεγχόμενο περιβάλλον.Για κάποιο λόγο βρίσκονται εκεί...

 

esp γιατι δεν εχουν βαλει ομως....

διζονικο κλιματισμο εχει το civic εσενα???

Δημοσ.

Ε μα γι αυτο και σου λεω "μετα την εκπτωση". Αν δε ειχε αυτην δεν θα εκανα καν τον κοπο να στο προτεινω. Περα απο αυτο σε βλεπω για Honda. Φενεσαι οτι εχεις μια αγαπη και μια προτιμηση προς εκει και δεν σε βλεπω για πουθενα αλλου.

Δημοσ.
Ε μα γι αυτο και σου λεω "μετα την εκπτωση". Αν δε ειχε αυτην δεν θα εκανα καν τον κοπο να στο προτεινω. Περα απο αυτο σε βλεπω για Honda. Φενεσαι οτι εχεις μια αγαπη και μια προτιμηση προς εκει και δεν σε βλεπω για πουθενα αλλου.

 

ειλικρινα θα παω να δω το bravo...και εννοειται χωρις να το σνομπαρω..

μαρεσει το honda...ισως να με κουρασει επειδη ειναι τοοοοσο σπορ..!!αλλα το αστρα με κερδιζει γενικα...και πιο πολυ επειδη θελω να κανω μια αλλαγη...!!

οσο για το honda..πρεπει να παρω και το ρισκο οτι το 11 λογικα θα βγαλει καινουργιο μοντελο..

Δημοσ.

Δέν μπορώ να υποστηρίξω οτι ο R18a2 που έρχεται με τα Fn1/Fk2 είναι κάποιος υπερκινητήρας-θαύμα που βάζει φωτιά στον δρόμο.Χαμηλά όπως είπα δέν είναι τόσο πρόθυμος όσο τα αντίστοιχα turbo,σε καμια περίπτωση όμως δέν παρουσιάζεται ώς ανεπαρκές.Ισα ίσα που θα τον χαρακτήριζα πολιτισμένο κινητήρα με έφεση στην οικονομία και την απόδοση.Γίνεται πιο γραμμικός όσο ανεβαίνουν οι στροφές και "δίνει" όσο κρατάς πατημένο το γκάζι,το κακό είναι οτι ο κόφτης έρχεται πάνω στο καλύτερο (και με χαρακτηριστική άνεση).Πιστεύω οτι ο ίδιος κινητήρες με διαφορετική χαρτογράφηση και μετατροπές θα μπορούσε να αποδώσει κάλλιστα +20 άλογα,ίσως και παραπάνω.Προφανώς η Honda τον "κουτσούρεψε" θέλοντας να κρατήσει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων σε χαμηλά επίπεδα και παράλληλα να μήν βάλει τρικλοποδιά στον εαυτό της χτυπώντας το Type-R των 200 ίππων.

 

ESP=VSA.Κάθε εταιρεία παρουσιάζει μια δική της εκδοχή του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού βοηθήματος,άλλα με άλλο όνομα.

 

Εχω την έκδοση Plus του 3θυρου μοντέλου οπότε ναί,υφίσταται αυτόματος διζωνικός κλιματισμός,μαζί με αισθητήρες βροχής/φωτός,Cruise control και ηλεκτρικά αναδιπλωμένους καθρέπτες.Οι απλές εκδόσεις δέν είχαν τον προαναφερθέν εξοπλισμό.

 

Τώρα αν κάποιος έχει μουσικό αυτί και θέλει να μετατρέψει τον θόρυβο σε ήχο,ας βάλει ενα CAI φίλτρο με ~300 ευρω.

 

[ame]www.youtube.com/watch?v=xBnzffYCUWM[/ame]

 

Δημοσ.
Δέν μπορώ να υποστηρίξω οτι ο R18a2 που έρχεται με τα Fn1/Fk2 είναι κάποιος υπερκινητήρας-θαύμα που βάζει φωτιά στον δρόμο.Χαμηλά όπως είπα δέν είναι τόσο πρόθυμος όσο τα αντίστοιχα turbo,σε καμια περίπτωση όμως δέν παρουσιάζεται ώς ανεπαρκές.Ισα ίσα που θα τον χαρακτήριζα πολιτισμένο κινητήρα με έφεση στην οικονομία και την απόδοση.Γίνεται πιο γραμμικός όσο ανεβαίνουν οι στροφές και "δίνει" όσο κρατάς πατημένο το γκάζι,το κακό είναι οτι ο κόφτης έρχεται πάνω στο καλύτερο (και με χαρακτηριστική άνεση).Πιστεύω οτι ο ίδιος κινητήρες με διαφορετική χαρτογράφηση και μετατροπές θα μπορούσε να αποδώσει κάλλιστα +20 άλογα,ίσως και παραπάνω.Προφανώς η Honda τον "κουτσούρεψε" θέλοντας να κρατήσει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων σε χαμηλά επίπεδα και παράλληλα να μήν βάλει τρικλοποδιά στον εαυτό της χτυπώντας το Type-R των 200 ίππων.

 

ESP=VSA.Κάθε εταιρεία παρουσιάζει μια δική της εκδοχή του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού βοηθήματος,άλλα με άλλο όνομα.

 

Εχω την έκδοση Plus του 3θυρου μοντέλου οπότε ναί,υφίσταται αυτόματος διζωνικός κλιματισμός,μαζί με αισθητήρες βροχής/φωτός,Cruise control και ηλεκτρικά αναδιπλωμένους καθρέπτες.Οι απλές εκδόσεις δέν είχαν τον προαναφερθέν εξοπλισμό.

 

Τώρα αν κάποιος έχει μουσικό αυτί και θέλει να μετατρέψει τον θόρυβο σε ήχο,ας βάλει ενα CAI φίλτρο με ~300 ευρω.

 

 

αμα δεν το κουτσουρευαν οπως ειπες...δεν θα ειχε νοημα το type-r και οπως ειπες η καταναλωση θα πηγαινε 10 σιγουρα...αλλα σου λεει παρτο εχει δυνατοτητες και αν θες κιαλλο φτιαξτο....

οκ...αφου ειναι το ιδιο No problem..!!!

απο εξοπλισμο πιστευω ειναι πολυ τοπ...!!!!

οταν εκανα test drive ηταν το 3d οπως το δικο σου..και ειλικρινα με κουρασε που ηταν τοσο σπορ..και τοσο σκοτεινο.. (λογω οτι πισω δεν ιεχε παραθυρα)..θελω να πιστευω οτι το 5d θα ειναι πιο φωτεινο και πιο ανετο...

και οπως ειδες στην αντιπερα οχθη απεριψα το golf..και σκεφτομαι για το astra.. 1.4 140... το 1.6 180 πυροβολα..αλλα "πυροβολα" και η βενζινη..χαχα

 

---------- Προσθήκη στις 21:22 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:21 ----------

 

προσωπικα επειδη ξεχασα να αναφερθω...

δεν νομιζω οτι κανε θορυβο..απλα σου υπενθμισει τι κινητηρα εχεις στα χερια σου...!!

τωρα τι θα κερδισεις με το CAI φίλτρο με ~300 ευρω. δεν ξερω..!!!

Δημοσ.

Tenshi θα συμφωνήσω ότι ο r18 είναι γραμμικός (εκτός από μία κοιλιά που κάνει στo φάσμα 3.000-3.500rpm) και πολύ οικονομικός. Έχω κάνει πάνω από 20.000 km με το 4θυρο civic με μέση κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες 8lt/100km (μετρημένο από εμένα). Σε ταξίδι με 110km/h βλέπεις άνετα κάτω από 6lt/100km. Με 140km/h, γύρω στα 6.5lt/100km. Sorry αν κούρασα με τα νούμερα, αλλά είναι αποκαλυπτικά.

Θα διαφωνήσω στο ότι πρόκειται για ένα "κουτσουρεμένο" σπορ μοτέρ. Όχι. Από την αρχή φτιάχτηκε με γνώμονα την οικονομία.

Επίσης -απ' όσο γνωρίζω- στην αγορά δεν υπάρχουν λύσεις για +20 άλογα ατμοσφαιρικά. Υπάρχουν βέβαια turbo kits που ανεβάζουν την ιπποδύναμη κοντά στα 200hp. Όπως και να έχει, δεν έχει ούτε στο ελάχιστο τη βελτιωσιμότητα και το support απο τους tuners που έχουν τα b και k series, πράγμα πολύ λογικό.

Δημοσ.

παιδια σημερα εκανα test drive το golf..κ ειλικρινα αιφνιδιαστηκα ευχαριστα..!!!

το αυτοκινητο στο δρομο δεν παιζεται...!!εχεις τρομερη αισθηση!!εχει καλο γκαζι..αν και απο το λιγο που ειδα πρεπει να καιει αρκετα παραπανω απο το honda...

σαν οδηγικη συγκριση το βαζω πολυ πιο πανω απο το astra....

εσωτερικα οπως ειπα ειναι λιτο και απλο..αυτο ειναι που με ξενερωνει απιστευτα..αλλα δεν χορταινεις να το οδηγας...!!επισης δεν αισθανεσαι καν το μοτερ να ζοριζεται και εχει ελαχιστο θορυβο στην καμπινα!!!(δεν το λεω αυτο σαν πλεονεκτημα ή μειονεκτημα)

 

πολυ καλα φρενα..ισως και τα καλυτερα απο οσα δοκιμασα..!!!

πιστευω ειναι πιο ευκολοδηγητο απο το honda...και οπως μου πε και ενας φιλος..δεν προκειται ποτε να με κουρασει στην οδηγηση του...

ειλικρινα δεν περιμενα οτι θα ηταν τοοοσο καλο!!

 

οποτε οι "γερμανοι" ξαναρχονται...και ισχυει η αρχικη ερωτηση που εθεσα... civic ή golf???αααχχχχχ εχω καει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

---------- Προσθήκη στις 15:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:46 ----------

 

αν και σε ενα προσφατο test Που διαβασα μεταξυ golf 1.4 160 και Astra 1.6 180..γραφουν οτι το astra εχει καλυτερο φρεναρισμα και λιγοτερο θορυβο..

ενω το golf εχει καλυτερη καταναλωση και ειναι πιο γρηγορο ειδικα εν κινησει...

αλλα προσωπικα πιο πολυ θορυβο ακουγα στο astra παρα στο golf..

οπως επισης... στο astra οταν το "πλακωνα" αισθανομουν τη δυναμη του το γκαζι του πιο πολυ σε σχεση με το golf Οπου αισθανεσαι κατι νορμαλ...παρολου αυτα ομως..το βλεπεις να ανεβαζει τα χιλιομετρα για πλακα...

οσον αφορα το honda...δεν χρειαζεται να πω οταν ανοιγε ο κινητηρας μετα της 3700 με 4000 οτι το αισθανομουν λες και πηγαινα με 1000 και οτι ακουγες το μοτερ λες και ησουν στη μηχανη μεσα...!!

προσωπικα ο θορυβος οταν το μοτερ ανοιγει μαρεσει να το ακουω...

το οτι αισθανομουν την ταχυτητα περισσοτερο απο τα αλλα..το καλο ειναι οτι σε βαζει να σκεφτεις οτι πρεπει να κοψεις ταχυτητα γιατι κανεις μαλακιες..χαχαχα

Δημοσ.

Φιλε μου το ζητημα ειναι αν τα εχεις (τα λεφτα). Αν τα εχεις και δεν σε χαλαει πας για Golf καρφωτος μιας και τεχνικα ειναι το καλυτερο μικρομεσαιο. Αλλου πουθενα δεν βλεπω να κολλας.

Δημοσ.

Αν επιλέξεις αυτοκίνητο μόνο με βάση το ποια είναι η πιο "λογική" και "συνετή" πρόταση, αλλά δε σου έκανε αυτό το "κλικ" στο τεστ ντράιβ, μην περιμένεις να το αγαπήσεις στη συνέχεια. Όσο καλό και αν είναι, θα βλαστημάς που δεν πήρες το άλλο μέχρι να το πουλήσεις.

 

Μόνο Honda. Σαν την ατμόσφαιρα δεν έχει! Μην ασχολείσαι με θερμοσίφωνες!

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...