Προς το περιεχόμενο

HONDA CIVIC 1.8 140HP Special Edition- GOLF 1.4 TSI 160HP


wind25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

διαβασα ολο το θεμα εν ταχει, και παρατηρησα δυο πραγματα αντιφατικα μεταξυ τους. ο topic starter απο οτι ειδα θελει αυτοκινητο που να εχει λιγο(?) γκαζι, αλλα απο την αλλη μετραει την καταναλωση του civic με το γκαζι στο πατωμα!!!

πρεπει να μας διευκρινησει αν θελει αυτοκινητο με γκαζι ή αυτοκινητο οικονομικο μεν, αλλα βεβαιως και οχι ψοφιμι.

εγω, επειδη εχω στην ακρη του μυαλου μου, καποια στιγμη να αλλαξω αμαξι και το εχω λιγο ψαξει, εχω καταληξει σε κατι που ουτε καν αναφερθηκε στο θεμα πουθενα! και μιλαω για κινητηρες diesel. τα τελευταια χρονια εχουν γινει αλματα στην εξελιξη τους και πιστευω οτι θα ειναι το επομενο βημα για τους ελληνες -οταν το παρουν χαμπαρι και ξεκολλησουν απο τη βενζινα!!

αν ημουν στη θεση σου φιλε μου wind25, θα πηγαινα να τεσταρω- στο κανω προταση, ακομα και σαν εμπειρια- το Bravo 1.6 multijet και το megane 1.5D! κανε τον κοπο και δοκιμασε τα, και μετα αποφασιζεις!

 

εγω ειμαι στο τσακ, το 2011- αφου ξεμπερδεψω φετος με καποιες οικονομικες υποχρεωσεις, να βουτηξω το Grande Punto 1.3 multijet και να γινω ο χειροτερος φιλος του βενζινα..!!!

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

παιδια ειχα τρεξιματα και τωρα μπηκα...

το golf το οδηγω αυριο και θα σας πω τα νεα μου..!!!

οσο για τον φιλο cabdik θελω ενα αμαξι με καλους χωρους γενικα 5d και να εχει ενα καλο γκαζι σχετικα σε συνδιασμο με την καταναλωση του...!!μεσα στην αθηνα αλλωστε και να θες να το τρεχεις μονο φθορες κανεις στο αμαξι...

οσο για το test μου οπου το εσκισα..ηταν για να δω ποσο ειναι το περισσοτερο που μπορει να καψει!!!!

εχω ενα honda civic sedan του 2002 αυτοματο..και ειλικρινα καιω μεσα στην πολυ 10 στανταρ..οποτε καταλαβαινετε πως μου φανηκε οταν με το civic εκαψα 9,5 και ενω το πηγα οσο περισσοτερο μπορουσα...

 

φιλε μου cabdik για το πετρελαιο το εχω σκεφτει αλλα συμφωνα με νομο απο οτι ξερω απαγορευεται σε αθηνα και θεσσαλονικη να βγουν αδειες για πετρελαιοκινητηρα...αλλιως συμφωνω απολυτα μαζι σου..!!!!

 

επισης συμφωνω με αυτο που ειπε ενας φιλος για τον ημιακαμπτο αξονα πισω...με ξενερωσε και εμενα πολυ...φανταστειτε οτι το civic Που εχω τωρα εχει πισω διπλα ψαλιδια...και μετα απο 8 χρονια να παρω ενα με ημιακαμπτο αξονα πισω..δεν μπορω να καταλαβω την αλλαγη αυτη..και που την βασισανε..!!!

οπως και η αεροτομη πισω..δεν μπορω να πω ειναι ωραια..αλλα κοβει ολη την ωρατοτητα..

 

τελος..εχει μπει στο μυαλο μου τελευταια το astra το καινουργιο 1.4 turbo 140hp...την τριτη το κανω test drive Και εκει παιρνω την τελικη αποφαση...

το αμαξι μεσα ειναι πολυ καλο..λιγο στενοτερο απο τα αλλα δυο που ανεφερα...αλλα ειναι σε πολυ καλη τιμη και με καλο εξοπλισμο..το μονο που θελω να δω καπως ειναι η καταναλωση που περιπου παιζει..

ειχα κανει πριν λιγο καιρο est drive το 1.6 180hp...πολυ καλο αλλα εκαιγε ενα 11lt/100km περιπου..και λογικο μπορω να πω!!

απλα μεσ απο την Opel φιλαρακι μου ειπε οτι το 1.4 με τα 140 εχει αρκετα αισθητη διαφορα στην καταναλωση..και θελω να δω..

ειναι λιγο πιο αργο απο το vw συμφωνα με τους κατασκευαστες αλλα πολυ πιο πλουσιο εσωτερικα και με πιο προηγμενη τεχνολογια απο το vw..

και σε συγκριση με το honda ισως να το κερδιζει στα σημεια...λιγο ο ημιακαμπτος αξονας...λιγο η αεροτομη που δεν βλεπεις τιποτα..λιγο οτι εχει καλυτερη αισθηση τιμονιου το Opel..με βαλε σε πολλες σκεψεις..

αν και η καταναλωση του ειναι εφαμιλη με του honda τοτε αδερφια με βλεπω προς τα εκει...

 

οσο για ιταλικα αμαξια μπορει να εχουν βγει καλα αλλα εγω προσωπικα δεν τα αγγιζω...πεστε το κομπλεξ...

οσο για το rallye που ειπε καποιος..καλο αλλα ακουσα οτι χτυπανε σασμαν αρκετα....και εκτος αυτου δεν με τρελαινουν και πολυ...

οπως ανεφερα πανω..θελω ενα αμαξι να εχει καλους χωρους..και ενα καλο γκαζι οταν το χρειαζομαι..αλλα σε συνδιασμο παντα με την καταναλωση...

τι ψαχνω και εγω θα μου πειτε τωρα..!!!!!χαχα..ειμαι λιγο περιεργος..απλα το ψαχνω οσο μπορω για να κανω την καλυτερη δυνατη επιλογη ...

Οπως και να εχει ευχαριστω για τις αποψεις σας ειτε συμφωνουμε ειτε διαφωνουμε...!!

Δημοσ.

 

 

 

τελος..εχει μπει στο μυαλο μου τελευταια το astra το καινουργιο 1.4 turbo 140hp...

 

και σε συγκριση με το honda ισως να το κερδιζει στα σημεια...λιγο ο ημιακαμπτος αξονας..

 

 

 

 

Γιατί το Astra τι έχει πίσω;;; :rolleyes:

Δημοσ.
Γιατί το Astra τι έχει πίσω;;; :rolleyes:

 

το ιδιο εχει και αυτο..απλα λενε οτι ειναι πιο "νεας γενιας" δεν ξερω σε τι μπορει να διαφερει..θελω να το ρωτησω....

Δημοσ.

Γιατι ειναι μετριο και αν ειναι να κοιτας Astra καλυτερα πανε σε Bravo που ειναι εφαμιλο και αρκετα φθηνοτερο. Ξερω οτι ειπες οτι εχεις κομπλεξ με Ιταλικα (και δεν ξερω γιατι) αλλα το να κοιτας μια υπερεκτιμημενη μετριοτητα δεν ειναι και οτι καλυτερο. Τουλαχιστον το Golf στο θεμα της ποιοτητας ειναι το καλυτερο και η αρκετα τσιμπημενη τιμη του δικαιολογειται.

Δημοσ.
Γιατι ειναι μετριο και αν ειναι να κοιτας Astra καλυτερα πανε σε Bravo που ειναι εφαμιλο και αρκετα φθηνοτερο. Ξερω οτι ειπες οτι εχεις κομπλεξ με Ιταλικα (και δεν ξερω γιατι) αλλα το να κοιτας μια υπερεκτιμημενη μετριοτητα δεν ειναι και οτι καλυτερο. Τουλαχιστον το Golf στο θεμα της ποιοτητας ειναι το καλυτερο και η αρκετα τσιμπημενη τιμη του δικαιολογειται.

 

αν αφαιρεσεις οτι το golf ειναι πιο γρηγορο δεν βρισκω που βασιζεις οτι ειναι καλυτερο ποιοτικα???στο οτι ειναι μεσα γυμνο,στο οτι τα service του ειναι πιο ακριβα και απο της honda ωρες ωρες..στο οτι τα τελευταια χρονια αλλαζει δυο πραγματα και θεωρειται καινουργιο μοντελο??

 

το Astra που το ειδα μεσα ειναι τελειο...!!!και συνδιαζεις σπορ και χωρους...και δεν εχω ακουσει πολλα προβληματα γενικα..!!και το βασικοτερο ειναι και αρκετα φθηνοτερο απο το golf το οποιο το θεωρω γενικα υπερεκτιμημενο..

Δημοσ.

Ε αφου το πιστευεις αυτο τοτε κανε τον κοπο και πηγαινε δες και το Bravo. Θα εκπλαγεις ευχαριστα ΚΑΙ θα εχεις το αβανταζ των επιδοσεων με αυτο (σε σχεση με το Astra και οχι μονο). Οσο για τα προβληματα, κατσε λιγακι, αρχη ειναι ακομα αν και ειναι απιθανο να εμφανιστει κατι σοβαρο (οπως το παλια TSI μοτορια με τις σκασμενες τουρμπινες και τα FSI που εκαιγαν λαδια σαν πουστηδες και δεν ηταν και λιγα-μεμονομενα γεγονοτα) ενω το Bravo εχει αποδειξει την αξια του 3 χρονια τωρα.

 

Απλα κανε τον κοπο και δες το και αυτο και δοκιμασε το και συγκρινε με τα υπολοιπα και φροντισε να το δεις με ανοιχτο μυαλο και οχι να υποβοσκει καπου στο μυαλο σου οτι "Ιταλικο ειναι αρα σπαει και χαλαει ευκολα".

Δημοσ.
αν αφαιρεσεις οτι το golf ειναι πιο γρηγορο δεν βρισκω που βασιζεις οτι ειναι καλυτερο ποιοτικα???στο οτι ειναι μεσα γυμνο,στο οτι τα service του ειναι πιο ακριβα και απο της honda ωρες ωρες..στο οτι τα τελευταια χρονια αλλαζει δυο πραγματα και θεωρειται καινουργιο μοντελο??

 

το Astra που το ειδα μεσα ειναι τελειο...!!!και συνδιαζεις σπορ και χωρους...και δεν εχω ακουσει πολλα προβληματα γενικα..!!και το βασικοτερο ειναι και αρκετα φθηνοτερο απο το golf το οποιο το θεωρω γενικα υπερεκτιμημενο..

 

μα που το ειδες το σπορτ????

Δημοσ.
Ε αφου το πιστευεις αυτο τοτε κανε τον κοπο και πηγαινε δες και το Bravo. Θα εκπλαγεις ευχαριστα ΚΑΙ θα εχεις το αβανταζ των επιδοσεων με αυτο (σε σχεση με το Astra και οχι μονο). Οσο για τα προβληματα, κατσε λιγακι, αρχη ειναι ακομα αν και ειναι απιθανο να εμφανιστει κατι σοβαρο (οπως το παλια TSI μοτορια με τις σκασμενες τουρμπινες και τα FSI που εκαιγαν λαδια σαν πουστηδες και δεν ηταν και λιγα-μεμονομενα γεγονοτα) ενω το Bravo εχει αποδειξει την αξια του 3 χρονια τωρα.

 

Απλα κανε τον κοπο και δες το και αυτο και δοκιμασε το και συγκρινε με τα υπολοιπα και φροντισε να το δεις με ανοιχτο μυαλο και οχι να υποβοσκει καπου στο μυαλο σου οτι "Ιταλικο ειναι αρα σπαει και χαλαει ευκολα".

 

ok θα κανω μια γυρα και θα το δω...τοσα εχω δει...χαχα αλλο ενα δεν αλλαζει κατι..!!!

παντως επειδη απο πλευρας κινητηρων και τεχνολογιας ιεναι ιδιο με το insignia..δεν εχει ακουστει τιποτα ακομα...και ειναι και γενικα ωραιο αμαξι..!!

 

απλα εγω οπως εχω πει στην αρχη ειμαι hondakias..απλα αυτο που ειχα μου εβγαλε προβληματα αρκετα...με στεναχωρεσαι και με ξενερωσε..!!!και σκεφτομουν να κανω μια αλλαγη..και για αυτο ειμαι αναμεσα στο honda και το astra τωρα...

οπως ανεφερα..το golf το απεκλησα...με ανεση κιολας!!!!

 

---------- Προσθήκη στις 20:14 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:11 ----------

 

μα που το ειδες το σπορτ????

 

καταρχας αν το δεις απο πισω..το φαρδυναν και του εχουν δωσει καλυτερο πατημα πιστευω...αλλα φαινεται πιο σπορ...επισης το εσωτερικο του..και στην σπορ εκδοση..περα απ οτα κουμπια sport που εχει καλυτερη αποκριση το γκαζι αλλα και γενικα η ρυθμιση αποσβεστηρων...εχει πιο σπορ σασι..αλλα ολο το εσωτερικου σου βγαζει κατι σπορ...αυτη ειναι η αποψη η δικη μου...

το golf μεσα ειναι σαν το honda που εχω εγω περιπου..καμια εξελιξη...!!!και ειναι και πανακριβο σε ολα!!

Δημοσ.
ok θα κανω μια γυρα και θα το δω...τοσα εχω δει...χαχα αλλο ενα δεν αλλαζει κατι..!!!

παντως επειδη απο πλευρας κινητηρων και τεχνολογιας ιεναι ιδιο με το insignia..δεν εχει ακουστει τιποτα ακομα...και ειναι και γενικα ωραιο αμαξι..!!

 

απλα εγω οπως εχω πει στην αρχη ειμαι hondakias..απλα αυτο που ειχα μου εβγαλε προβληματα αρκετα...με στεναχωρεσαι και με ξενερωσε..!!!και σκεφτομουν να κανω μια αλλαγη..και για αυτο ειμαι αναμεσα στο honda και το astra τωρα...

οπως ανεφερα..το golf το απεκλησα...με ανεση κιολας!!!!

 

Αν δεν ησουν Hondaκιας θα σου ελεγα να το βγαλεις και αυτο απο τη λιστα σου. Οχι οτι εχει καποιο προβλημα αλλα η τιμη του ειναι απαγορευτικη γι αυτα που προσφερει. Ωστοσο ομως δεν μπορω να παω κοντρα στο "γουστο" του αλλου, αν το γουσταρεις τοτε απλα προσπαθησε να μη πιαστεις κοτσος για χαρη της κ@υλας σου. Τωρα για το Astra θα ηθελα χαμηλοτερη τιμη (εστω μεσω εκπτωσης) οπως εχουν αλλοι κατασκευαστες. Καλα κανεις και βαζεις Χ στο Golf παντως γιατι δεν ειναι μονο η τιμη ως τιμη που ειναι ακριβοτερο, ειναι η ελειψη εκπτωσης, εξτρα δωρα, κακο σερβις και after-sales και γενικα στο συνολο θα βγει ΠΟΛΥ ακριβοτερα απο οποιοδηποτε μη-premium μικρομεσαιο της αγορας.

 

Ερωτηση, για κανενα μεταχειρισμενο δεν κοιτας? Η εχεις κολλημα οτι το αμαξι πρεπει να μυριζει καινουργιλα και θα πρεπει να εισαι ο πρωτος κωλος που θα ξεκινησει να το μεταχειριζεται? Οχι τιποτε αλλο αλλα μπορεις να βρεις ορισμενα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αυτοκινητα μεταχειρισμενα και αυτοι που τα πουλανε κανουν ΚΡΑ για να τα σπρωξουνε.

Δημοσ.
Αν δεν ησουν Hondaκιας θα σου ελεγα να το βγαλεις και αυτο απο τη λιστα σου. Οχι οτι εχει καποιο προβλημα αλλα η τιμη του ειναι απαγορευτικη γι αυτα που προσφερει. Ωστοσο ομως δεν μπορω να παω κοντρα στο "γουστο" του αλλου, αν το γουσταρεις τοτε απλα προσπαθησε να μη πιαστεις κοτσος για χαρη της κ@υλας σου. Τωρα για το Astra θα ηθελα χαμηλοτερη τιμη (εστω μεσω εκπτωσης) οπως εχουν αλλοι κατασκευαστες. Καλα κανεις και βαζεις Χ στο Golf παντως γιατι δεν ειναι μονο η τιμη ως τιμη που ειναι ακριβοτερο, ειναι η ελειψη εκπτωσης, εξτρα δωρα, κακο σερβις και after-sales και γενικα στο συνολο θα βγει ΠΟΛΥ ακριβοτερα απο οποιοδηποτε μη-premium μικρομεσαιο της αγορας.

 

Ερωτηση, για κανενα μεταχειρισμενο δεν κοιτας? Η εχεις κολλημα οτι το αμαξι πρεπει να μυριζει καινουργιλα και θα πρεπει να εισαι ο πρωτος κωλος που θα ξεκινησει να το μεταχειριζεται? Οχι τιποτε αλλο αλλα μπορεις να βρεις ορισμενα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αυτοκινητα μεταχειρισμενα και αυτοι που τα πουλανε κανουν ΚΡΑ για να τα σπρωξουνε.

 

προσωπικα πιστευω οτι η τιμη της honda μπορει να ειναι λιγο τσιμπιμενη..αλλα σου δινει ενα αμαξι γεματο..και δεν χρειαζεται σχεδον να βαλεις τιποτα πανω!!!σε αντιθεση με ποσες αλλες αντιρποσωπειες που σου λεει κανει 19000 ή 20000 και ειναι γυμνο...

επισης κανει και η honda εκπτωση 1500ευρω και το αμαξι ειναι φουλ σε ολα..(αν και πρωτη φορα βλεπω honda να κανει εκπτωση και ειδικα ο σαρακακης...αλλα τελος παντων)η vw δεν δινει τιποτα και δεν κανει και τιποτα..!!

χθες που πηγα να το κανω test drive και ενω με ειχαν παρει τηλ να παω..οταν πηγα μου ειπαν...εχει κλεισει ενα γερανος το γκαραζ και δεν μπορουμε να βγαλουμε το αμαξι...και θα φυγει μετα της 3..και δεν τους ειχε ειδοποιησει..και αλλες τετοιες μαμακιες..!!και μονο απο αυτο ξενερωσα..ειπα ελεος!!που να ειχα κανα προβλημα με το αμαξι κιολας....

 

το astra εχει εκπτωση η opel 1200ευρω και κατι ακουσα οτι την ανεβασε κιαλλο (λενε για 2000 αλλα δεν ειμαι σιγουρος ακομα οποτε μην πω μπαρουφα)..αν και το honda ειναι πιο γρηγορο απο το αστρα...

για μεταχειρισμενα προτειμω μεν το καινουργιο..αλλα μονο αν ετυχε απο κανα γνωστο και ηξερα τι παιζει με το αμαξι...αλλα να ειμαι ειλικρινης δεν το εχω ψαξει πολυ..!!

Δημοσ.

Βασικα για τον λογο του οτι το Honda ειναι καλοεξοπλισμενο σου λεω να κοιταξεις και Bravo γιατι το μονο που δεν εχει ειναι δερματινα καθισματα και ηλιοροφη απο τα εξτρα του (τα βαζεις τσακ μπαμ αυτα σε τοσο χαμηλη τιμη) και εισαι ετοιμος. Τωρα για την OPEL εχει εκπτωση 1.500 ευρω για τον συγκεκριμενο αριθμο αυτοκινητων που σημαινει οτι βγαινει στα 18.500 χιλιαρικα και ειναι και αυτο καλοεξοπλισμενο. Το προβλημα ειναι σε αυτο το μοντελο δεν υπαρχει traction controll και θα πρεπει να το βαλεις εξτρα εσυ (οπως και με το Honda) και θα ανεβει η τιμη του.

 

Για την VW δεν εχω να πω κατι. Scirocco ειχα και ξερω. Δεν παιζει να ξαναπαρω τιποτε και εγω απο αυτην οσο και αν αγαπαω ενα αυτοκινητο γιατι ειναι καργα δυσαρεστημενος (ισως καλοεμαθα με την Toyota) με το after sales τους.

 

Αρα εχουμε και λεμε.

 

Bravo Sport 1.4T - 150 PS -> 16.500 ευρω (μετα την εκπτωση) - Δεν χρειαζεται τιποτα απο θεμα εξοπλισμου και ασφαλειας (ενεργητικης και παθητικης). Δερματινα καθισματα και ηλιοροφη μπαινουν με αλλα 2 χιλιαρικα δηλαδη συνολο: 18.500 για φουλ κομπλε αμαξι.

 

+ Ομορφο μεσα, εξω. Καλο παντου με αξιοσημειωτες επιδοσεις και με τους μεγαλυτερους χωρους για μπαγκαζια στην κατηγορια. Με διαφορα η καλυτερη τιμη και το πλουσιοτερα εξοπλισμενο μικρομεσαιο της αγορας, πολυ καλη οδικη συμπεριφορα (αφου μαθεις να ζεις με το ηλεκτρονικο τιμονι).

 

- Ελαφρυ τιμονι με ηλεκτρονικη αισθηση, ελαφρα μεγαλυτερη καταναλωση απο τα υπολοιπα, ελαφρα σκληροτερη αναρτηση απο τον ανταγωνισμο (δηλαδη χαμηλοτερη ανεση), ο λεβιες ταχυτητων στην αρχη θα σου θυμισει playmobile αλλα στρωνει σχετικα γρηγορα.

 

Astra sport 1.4T - 140 PS -> 18.500 ευρω (μετα την εκπτωση) - Χρειαζεσαι TCS οποτε βαλε κανενα χιλιαρικο εκει. Αν θελεις δερματινα και/ή ηλιοροφη τοτε ξεπερνας με ανεση τα 20 χιλιαρικα. Συνολο λοιπον: 19.500 ως 22000 αναλογα με το τι θελεις να του βαλεις.

 

+ Καλη τιμη, πολυ καλη ποιοτητα κυλισης, μεγαλοι χωροι για τους επιβατες, ποιοτητα κατασκευης.

 

- Μη ελαστικος και οχι "σπιρτοζικος" κινητηρας (με αποτελεσμα να ειναι αργο για την δυναμη του), αν πας τα μπροστινα καθισματα τερμα πισω τοτε οι πισω επιβατες εχουν προβλημα.

 

Honda Civic 1.8 - 140 PS -> 21.500 ευρω (μετα την εκπτωση) - Εχει ενα καλο οτι φοραει δερματινα καθισματα και το μονο που θα χρειαστεις αν θελεις ειναι ηλιοροφη οποτε παμε μεταξυ 21.500 - 22.500. Το διορθωσα με βαση αυτο που ειπε ο Tenshi οτι εχει TCS με αλλο ονομα.

 

+ Τεραστιοι χωροι για τους επιβατες, αμφιλεγομενη αλλα καλαισθητη εξωτερικη και εσωτερικη εμφανιση, καλος εξοπλισμος, οδικη συμπεριφορα.

 

- Απαραδεκτη τιμη, σκληρο (αν δεν εχεις προβλημα με αυτο τοτε τα αλλα θα σου φανουν διαστημοπλοια), αδυναμος κινητηρας που παραγει "θορυβο" και οχι "ηχο" (αντιθετα με το παλιο Civic δηλαδη).

 

Χοντρικα παντα ολα αυτα και φροντισε αν δεν εχεις προβλημα να ασχοληθεις με μεταχειρισμενα. Το μονο που χρειαζεσαι ειναι ενας μαστορας της εμπιστοσυνης σου ή ενα καλο συνεργειο που θα φροντησει να σου κανει τον ελεγχο επι πληρωμη.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...