NickTG Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Επειδή όμως είμαστε σε stalemate και επειδή δέν θέλω να αναλωθείς σε επιπλέον 3 σελίδες προσπαθώντας να μου αποδείξεις κάτι,μπορεί να έχεις και δίκιο . . Δεν εχω αναγκη να σου αποδειξω κατι. Αυτο που λεω για το μετατροχιο ισχυει και δεν ειναι προς αποδειξη. Δεν εχει καμια σχεση ο τροπος που ενα αμαξι διαβαζει τις ανωμαλιες με το μετατροχιο.
elise Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 το πληρωνεις παραπανω γιατι αγοραζεις και πολυ καλυτερο αμαξι....
NickTG Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 to site που εδωσες ειλικρινα συμφωνα με τα χρακτηριστικα του εχει πολλα λαθη ενα η επιταχυνση και δευτερο η καταναλωση...και οσο για το δευτερο...το εκανα test drive το εσκισα δουλευα πανω απο 4000rpm και μου εκαψε 9,5..και μιλαμε για μια ακραια οδηγηση οσο μπορουσα.... Η επιταχυνση και η καταναλωση ειναι αυτη που μετρησαν στο περιοδικο και οχι αυτη που αναφερει ο κατασκευαστης. Η καταναλωση στα περιοδικα παντα ειναι αυξημενη αφου το 'σκιζουν'. ---------- Προσθήκη στις 13:46 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:40 ---------- στο 5αρι φτιαξανε καινουργιο πλαισιο, ακαμπτο και με ανεξαρτητη αναρτηση. στο 6αρι φυσικα και πηρανε την πολυ καλη ΒΑΣΗ και την βελτιωσανε στα σημεια..... καμια σχεση με στιλο / μπραβο.... ο 122αρης του γκολφ σε πληροφορω οτι μπορεις πολυ ανετα να εχεις μια μεση καταναλωση (μεικτο) 8λιτρα/ 100km και ισως και πιο κατω... no way το ιδιο πραγμα με τον φιατ... Ανεξαρτητη αναρτηση υπηρχε και στο 4αρι. Δε νομιζω να πεταξαν το προηγουμενο και να ξεκινησαν απο το 0. Αντι να εχεις 8λ με το Bravo θα εχεις 8.5-9λ/100χλμ... Τρομερη διαφορα...
NickTG Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 τι ειχε το 4??? θα ηθελες να ειχε το μπραβο 8.5-9... Τι ειχαν τα τετρακινητα που βασιζονταν στο 4αρι;;; Τοσο εχει θελω δε θελω.
imr Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 to site που εδωσες ειλικρινα συμφωνα με τα χρακτηριστικα του εχει πολλα λαθη ενα η επιταχυνση και δευτερο η καταναλωση...και οσο για το δευτερο...το εκανα test drive το εσκισα δουλευα πανω απο 4000rpm και μου εκαψε 9,5..και μιλαμε για μια ακραια οδηγηση οσο μπορουσα.... Μην κρινεις καταναλωση απο το σκισιμο, μπορει πχ το civic να καιει 9.5 σε σκισιμο και 8 σε ηρεμη οδηγηση , ενω το golf να καιει 10+ σε σκισιμο και 6 σε νορμαλ οδηγηση Εκτος και αν εχεις σκοπο να το σκιζεις ολη την ωρα ,δεν ειναι μετρο συγκρισης ποσα καιει σε σκισιμο Καλυτερα να δοκιμασεις μια στανταρ διαδρομη οπως αυτην που κανεις καθημερινα , με νορμαλ οδηγηση και να δεις τι καει το καθενα
elise Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Τι ειχαν τα τετρακινητα που βασιζονταν στο 4αρι;;; πολλαπλους.... παρολα αυτα το 5αρι εχει ολοκαινουργια πλατφορμα...
ikaruga24 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 το πληρωνεις παραπανω γιατι αγοραζεις και πολυ καλυτερο αμαξι.... Διαφωνουμε καθετα. Ειναι καλυτερο σαν αυτοκινητο σε ολα τα σημεια (εκτος της εμφανισης μεσα-εξω και χωρους σαλονιου και μπαγκαζια)αλλα οχι -πολυ- καλυτερο και σιγουρα ΟΧΙ για διαφορα 7-8 χιλιαρικα και να σου θυμισω οτι σερβις. after sales και ανταλακτικα μπαινουν και αυτα στο θεμα "καλυτερο" οπου εκει η VW υστερει κατα πολυ απο ολους τους αλλους (εκτος ισως απο τον Σαρακακη).
NickTG Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Mια ξερή αναφορά και δέν υπάρχουν άλλα στοιχεία (μην κάνεις τον κόπο να παραθέσεις άλλες πηγές τέτοιου είδους,τις είχα διαβάσει πρίν πάρω το αμάξι). Τα αμορτισέρ που χρησιμοποιούνται (απο το 2008 μάλιστα) είναι το Sachs SG-R27 (αφού στα R-20/R-23 υπήρχαν προβλήματα με τα bump stops) Αναφορά από την ίδια τη Honda σου κάνει;;; Sharing the same dynamic silhouette and overall dimensions as the acclaimed 5-door model, the Civic TYPE S further emphasizes the Civic's sporty and fun-to-drive direction to appeal to a young audience. The styling is therefore more assertive and the suspension is tuned for sharper chassis dynamics, with revised spring and damper settings and a 20mm wider rear track. http://world.honda.com/news/2006/4060629CivicTypeS/
Rabican Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 αν και τρελλος γιαπωνεζοφιλος, επειδη με το Σιβικ η Χοντα εκανε ενα πισωγυρισμα σε καποια θεματα θα προτιμησω το γκολφ. εχω οδηγησει το παλιο σιβικ αλλα οχι το καινουργιο, συνεπως δεν εχω προσωπικη αποψη. απο τη στιγμη ομως που γυρισε σε ημιακαμπτο αξονα πισω εμενα μου εκανε κακη εντυπωση..
Tenshi Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Αναφορά από την ίδια τη Honda σου κάνει;;; Sharing the same dynamic silhouette and overall dimensions as the acclaimed 5-door model, the Civic TYPE S further emphasizes the Civic's sporty and fun-to-drive direction to appeal to a young audience. The styling is therefore more assertive and the suspension is tuned for sharper chassis dynamics, with revised spring and damper settings and a 20mm wider rear track. http://world.honda.com/news/2006/4060629CivicTypeS/ Αν ήμασταν στο 2006,ναί θα με κάλυπτε.Επειδή κοντεύουμε να φτάσουμε αισίως στην καρδιά του 2010 και μέσα σε αυτά τα 4 χρόνια το παρόν άρθρο αδυνατεί να καλύψει τις αλλαγές στις "revised" αναρτήσεις/ελατήρια μέσω ανακλήσεων και special εκδόσεων/επανεκδόσεων του αυτοκινήτου,βρές ένα 5D και ένα 3D,σήκωσε τα και κοίτα με προσοχή απο κάτω... Όπως είπα,απο το 2008 και μετά άλλαξαν κάποια πράγματα. Ps. To Sirocco με τα 122bhp δέν προτάθηκε απο κανέναν βλέπω (αν και το ανέφερε ο ikaruga24).Ελέω κόστους να υποθέσω;
NickTG Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 Αν ήμασταν στο 2006,ναί θα με κάλυπτε.Επειδή κοντεύουμε να φτάσουμε αισίως στην καρδιά του 2010 και μέσα σε αυτά τα 4 χρόνια το παρόν άρθρο αδυνατεί να καλύψει τις αλλαγές στις "revised" αναρτήσεις/ελατήρια μέσω ανακλήσεων και special εκδόσεων/επανεκδόσεων του αυτοκινήτου,βρές ένα 5D και ένα 3D,σήκωσε τα και κοίτα με προσοχή απο κάτω...Όπως είπα,απο το 2008 και μετά άλλαξαν κάποια πράγματα. Ps. To Sirocco με τα 122bhp δέν προτάθηκε απο κανέναν βλέπω (αν και το ανέφερε ο ikaruga24).Ελέω κόστους να υποθέσω; Αντίθετα με εσένα έβαλα και τις ανάλογες αναφορές να υποστηρίξω τα λεγόμενά μου. Αν έχεις κάποιο άλλο επίσημο link που να λέει ότι από το 2008 τα 3D και 5D έχουν ίδιας σκληρότητας ελατήρια και αμορτισέρ(και όχι ίδια στο μάτι, από πότε κρίνουμε τη σκληρότητα με το μάτι εδώ είμαστε να συμφωνήσω μαζί σου. Πραγματικά που διάβασες ότι το μετατρόχιο αλλάζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου κατά τον τρόπο που αναφέρεις(δηλαδή το κάνει πιο ευαίσθητο στις ανωμαλίες);
ferongr Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 Εχοντας καβαλησει tο τελευταιο Civic, ο ημιακαμπτος πισω ειναι τεραστιο φαουλ στην οδικη συμπεριφορα και την ανεση, ενω το κιβωτιο ειναι απλως μετριο. Το χειροκινητο στο Golf ειναι ακομα χειροτερο, ενω στο Bravo ειναι σαν να οδηγεις L300 βανακι με το λεβιε στην κολωνα του τιμονιου. Για το DSG ακουγονται (αν και ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη) πολλα προβληματα παντως.
imr Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 Εχοντας καβαλησει tο τελευταιο Civic, ο ημιακαμπτος πισω ειναι τεραστιο φαουλ στην οδικη συμπεριφορα και την ανεση, ενω το κιβωτιο ειναι απλως μετριο. Το χειροκινητο στο Golf ειναι ακομα χειροτερο, ενω στο Bravo ειναι σαν να οδηγεις L300 βανακι με το λεβιε στην κολωνα του τιμονιου. Για το DSG ακουγονται (αν και ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη) πολλα προβληματα παντως. To dsg δεν εχει βγαλει καποιο σοβαρο προβλημα (κατι μικροπροβληματακια μονο που λυνονταν με επαναπρογραματισμο) και το 7ρι εχει ηδη κυκλοφορησει παρα πολυ, οποτε δεν θα το φοβομουν, ωρες ωρες μετανοιωνω που δεν εδωσα τα λεφτα για το dsg, τα αξιζε πραγματικα μεχρι τελευταιο ευρω Για το manual κιβωτιο του golf, αν ειναι το ιδιο που εχει το scirocco δεν το λες αθλιο Προσωπικα το βρισκω αρκετα καλο (οχι κορυφαιο βεβαια , αλλα αξιοπρεπεστατο για την κατηγορια) , μονο ελατωμα οτι το δικο μου χρειαστηκε πολυ καιρο για να ''στρωσει'' , μεχρι τοτε ειχε θεματακια με το κουμπωμα , αλλα μετα απο λιγο ολα κομπλε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.