Προς το περιεχόμενο

HONDA CIVIC 1.8 140HP Special Edition- GOLF 1.4 TSI 160HP


wind25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδια αν ενα πραγμα που λατρευει καποιος σε honda...ειναι ο ηχος του κινητηρα του..και προσωπικα οταν ανοιγε μετα της 4000 και κατι...ηταν η απολυτη αισθηση μοτερ..!!

οσο για το οτι παει σαν τρενο...αν ειχαμε καλυτερους δρομους θα ηταν μια χαρα...και ειναι λογικο γιατι εχει σκληρες αναρτησεις επειδη το εχουν τελειως σπορ...

 

και του ξαδερφου μου το corolla ae86 για οσους το ξερουν..που εχει βαλει κονι ρυθμιζομενα...οταν ερχεται αθηνα..παμε σαν τρενο...αλλα και στην στροφη μπαινει σαν τρενο..αυτο εχω να πω..!!!

 

το golf θα το δοκιμασω μεσα στη βδομαδα...και θα σας πω την αποψη μου..!!θα ηθελα το 160 με dsg αλλα φευγει πολυ ρε παιδια..

ειδα και το leon σημερα αλλα ή εγω ειμαι κολλημενος hondakias ή ειναι πολυ μετριος ο εσωτερικος του σχεδιασμος..

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
παιδια αν ενα πραγμα που λατρευει καποιος σε honda...ειναι ο ηχος του κινητηρα του..και προσωπικα οταν ανοιγε μετα της 4000 και κατι...ηταν η απολυτη αισθηση μοτερ..!!

οσο για το οτι παει σαν τρενο...αν ειχαμε καλυτερους δρομους θα ηταν μια χαρα...και ειναι λογικο γιατι εχει σκληρες αναρτησεις επειδη το εχουν τελειως σπορ...

 

και του ξαδερφου μου το corolla ae86 για οσους το ξερουν..που εχει βαλει κονι ρυθμιζομενα...οταν ερχεται αθηνα..παμε σαν τρενο...αλλα και στην στροφη μπαινει σαν τρενο..αυτο εχω να πω..!!!

 

το golf θα το δοκιμασω μεσα στη βδομαδα...και θα σας πω την αποψη μου..!!θα ηθελα το 160 με dsg αλλα φευγει πολυ ρε παιδια..

ειδα και το leon σημερα αλλα ή εγω ειμαι κολλημενος hondakias ή ειναι πολυ μετριος ο εσωτερικος του σχεδιασμος..

 

Φιλαρακι παρε το Honda αν θες την γνωμη μου και μην μπλεκεις με τουρμπινες.Ειναι πολυ ομορφο αμαξι (ειδικα το σαλονι του το εχω ερωτευτει).Πολυ ωραιο και το Golf δεν λεω αλλα τοσα χρονια το ιδιο και το ιδιο καλουπι ρε παιδι μου...μικρες επεμβασεις και πολυ συντηρητικουρα...Σιχαθηκα να το βλεπω.Του αλλαξανε μπρος πισω φαναρια και εγινε το ΝΕΟ Golf!!!Ελεος...

Δημοσ.
Πρέπει να είσαι ο μόνος που σε χαλάει ο ήχος του VTEC. :P

 

ο συγκεκριμενος κανει θορυβο και οχι ηχο...

 

---------- Προσθήκη στις 23:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:47 ----------

 

Ειναι ομως με διαφορα το δυνατοτερο και με τον πλουσιοτερο εξοπλισμο απο οποιοδηποτε αλλο της κατηγοριας + απο τα δυνατοτερα μοτερ σε αυτην την τιμη κιολας. Απλα στην τιμη δεν υπαρχει απολυτως τιποτα καλυτερο και παταει και πολλα ακριβοτερα μικρομεσαια (βλεπε κατι Auris, Civic, Mazda 3, Megane κτλ).

 

Απο τη στιγμη που η τιμη ειναι αυτη που ειναι τοτε δεν μπορεις να το πεις "μετριο". Στα ιδια λεφτα παιρνεις POLO 1.2 TSI FFS και δεν υπαρχει καμια συγκριση μεταξυ POLO και Bravo. Αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

 

ναι γιατι το μπραβο βασιστηκε στο πατωμα σου στιλο, αρα οι φιατακηδες δεν μπηκανε στον κοπο να σχεδιασουν νεα πλατφορμα / αναρτηση. πεταξανε και εναν μετριο κινητηρα ο οποιος καιει τα αντερα του και τσουπ να σου το αμαξι...

 

ΟΥΑΟΥ

Δημοσ.

Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλο αμαξι παρα αυτα. Επισης ο κινητηρας δεν καιει και τοσο πολυ αν δεν το σκιζεις αν και ναι ειναι ποιο "ορεξατος" απο αλλα τουρμπατα αλλα σιγα την διαφορα. Το γεγονος οτι δεν ακουστηκαν και προβληματα εδω και 3 χρονια που ειναι στην αγορα ειναι ενα ακομα καλο σημειο του αυτοκινητου. Βαλε και τα φτηνα ανταλακτικα και σερβις και εχεις ενα δυνατο και οικονομικο πακετο που στην ουσια δεν υστερει σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Δεν εχει τιποτα "κακο" επανω του. Απλα δεν εχει και τιποτα που να θεωρειται κορυφαιο (οπως η απτη εσωτερικη ποιοτητα του Golf). Οπως και να εχει ειναι αξιολογη λυση για οποιονδηποτε δεν θελει να πληρωνει "luxury" μαλακιες που στην ουσια δεν θα του χρειαστουν πουθενα.

Δημοσ.
Θα εκπλαγείς δυσάρεστα...

 

 

 

 

Οποιαδήποτε διαφορά και να έχει στη συμπεριφορά το 3D με το 5D civic είναι σίγουρο ότι δεν αφείλεται στα 2mm(χιλιοστά) διαφοράς του μετατροχίου.

Είναι πολύ μικρή διαφορά.

 

Σε διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης μπορεί.

 

---------- Προσθήκη στις 00:31 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 00:19 ----------

 

 

ναι γιατι το μπραβο βασιστηκε στο πατωμα σου στιλο, αρα οι φιατακηδες δεν μπηκανε στον κοπο να σχεδιασουν νεα πλατφορμα / αναρτηση. πεταξανε και εναν μετριο κινητηρα ο οποιος καιει τα αντερα του και τσουπ να σου το αμαξι...

 

ΟΥΑΟΥ

 

 

Ενώ το 6άρι εεε;;;;

Νέα πλατφόρμα... Νέοι κινητήρες... Όλα νέα...

 

 

Αμφιβάλλω αν η διαφορά στην κατανάλωση είναι πάνω από 1λ/100χλμ.

Δημοσ.
Οποιαδήποτε διαφορά και να έχει στη συμπεριφορά το 3D με το 5D civic είναι σίγουρο ότι δεν αφείλεται στα 2mm(χιλιοστά) διαφοράς του μετατροχίου.

Είναι πολύ μικρή διαφορά.

 

Σε διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης μπορεί.

 

Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο,αυτά τα 2mm δίνουν την αίσθηση οτι το αμάξι διαβάζει πιο νευρικά το οδόστρωμα.Αν δέν κάνω κάποιο τραγικό λάθος,FN1 (3D) και FK2 (5D) φέρουν τις ίδιες αναρτήσεις,μάρκας Sachs.

Σε καθημερινή βάση τους τελευταίους έξι μήνες "σπαταλάω" αρκετές ώρες μέσα στο Civic και έχει τύχει να οδηγήσω την 5θυρη έκδοση,οπότε πιστεύω οτι η εμπειρία μου πάνω στο συγκεκριμένο όχημα είναι τουλάχιστον αναγνωρίσιμη.

 

Ωραία η θεωρία και οι ψυχροί αριθμοί που αποτυπώνονται στα χαρτιά,στην πράξη όμως τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά.

Δημοσ.
Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο,αυτά τα 2mm δίνουν την αίσθηση οτι το αμάξι διαβάζει πιο νευρικά το οδόστρωμα.Αν δέν κάνω κάποιο τραγικό λάθος,FN1 (3D) και FK2 (5D) φέρουν τις ίδιες αναρτήσεις,μάρκας Sachs.

Σε καθημερινή βάση τους τελευταίους έξι μήνες "σπαταλάω" αρκετές ώρες μέσα στο Civic και έχει τύχει να οδηγήσω την 5θυρη έκδοση,οπότε πιστεύω οτι η εμπειρία μου πάνω στο συγκεκριμένο όχημα είναι τουλάχιστον αναγνωρίσιμη.

 

Ωραία η θεωρία και οι ψυχροί αριθμοί που αποτυπώνονται στα χαρτιά,στην πράξη όμως τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά.

 

 

 

Θα το πω μία φορά ακόμα όσο πιο απλά μπορώ. Αυτού του είδους η διαφορά(μιλάμε για 2 χιλιοστά for god's sake, πιάσε ένα χάρακα και δες πόσο είναι 2 χιλιοστά) δεν μπορεί να δημιουργήσει καμία αισθητή διαφορά.

Επίσης τα φαρδύτερα μετατρόχια δεν κάνουν πιο νευρικό το αμάξι αλλά πιο σταθερό.

 

Και επειδή το έψαξα λίγο:

Το Type-S(το 3D civic δηλαδή) έχει και πιο σκληρά αμορτισέρ και πιο σκληρά ελατήρια από το 5D.

Δημοσ.
Θα το πω μία φορά ακόμα όσο πιο απλά μπορώ. Αυτού του είδους η διαφορά(μιλάμε για 2 χιλιοστά for god's sake, πιάσε ένα χάρακα και δες πόσο είναι 2 χιλιοστά) δεν μπορεί να δημιουργήσει καμία αισθητή διαφορά.

Επίσης τα φαρδύτερα μετατρόχια δεν κάνουν πιο νευρικό το αμάξι αλλά πιο σταθερό.

 

Σεβαστή η άποψή σου,δέν αλλάζει όμως το γεγονός οτι το όχημα είναι πιο "ευαίσθητο" στης ανωμαλίες του δρόμου.

 

Και επειδή το έψαξα λίγο:

Το Type-S(το 3D civic δηλαδή) έχει και πιο σκληρά αμορτισέρ και πιο σκληρά ελατήρια από το 5D.

 

Ενδιαφέρον...Η πηγή;Εκτός και αν μπερδεύεσαι με το Type-R,όπου εκεί όντως έτσι έχουν τα πράγματα.

 

ps. SACHS SG-R20 είναι το ΟΕΜ αμορτισέρ (αν και υπάρχουν μεταγενέστερες εκδόσεις του) με το οποίο έρχεται το αμάξι απο το εργοστάσιο

Δημοσ.
Σεβαστή η άποψή σου,δέν αλλάζει όμως το γεγονός οτι το όχημα είναι πιο "ευαίσθητο" στης ανωμαλίες του δρόμου.

 

 

Κάτι το οποίο δεν οφείλεται στη διαφορά του μετατροχίου.

ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ.

 

 

Ενδιαφέρον...Η πηγή;Εκτός και αν μπερδεύεσαι με το Type-R,όπου εκεί όντως έτσι έχουν τα πράγματα.

 

ps. SACHS SG-R20 είναι το ΟΕΜ αμορτισέρ (αν και υπάρχουν μεταγενέστερες εκδόσεις του) με το οποίο έρχεται το αμάξι απο το εργοστάσιο

 

 

 

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=587&article=12395

Δημοσ.

Ενώ το 6άρι εεε;;;;

Νέα πλατφόρμα... Νέοι κινητήρες... Όλα νέα...

 

 

Αμφιβάλλω αν η διαφορά στην κατανάλωση είναι πάνω από 1λ/100χλμ.

 

 

στο 5αρι φτιαξανε καινουργιο πλαισιο, ακαμπτο και με ανεξαρτητη αναρτηση. στο 6αρι φυσικα και πηρανε την πολυ καλη ΒΑΣΗ και την βελτιωσανε στα σημεια.....

 

καμια σχεση με στιλο / μπραβο....

 

 

ο 122αρης του γκολφ σε πληροφορω οτι μπορεις πολυ ανετα να εχεις μια μεση καταναλωση (μεικτο) 8λιτρα/ 100km και ισως και πιο κατω...

 

no way το ιδιο πραγμα με τον φιατ...

 

---------- Προσθήκη στις 11:44 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:42 ----------

 

Κάτι το οποίο δεν οφείλεται στη διαφορά του μετατροχίου.

ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ.

 

και ποιο δυσκινητο στις εναλαγες πορειας...

Δημοσ.
Κάτι το οποίο δεν οφείλεται στη διαφορά του μετατροχίου.

ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ.

 

 

 

 

 

 

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=587&article=12395

 

to site που εδωσες ειλικρινα συμφωνα με τα χρακτηριστικα του εχει πολλα λαθη ενα η επιταχυνση και δευτερο η καταναλωση...και οσο για το δευτερο...το εκανα test drive το εσκισα δουλευα πανω απο 4000rpm και μου εκαψε 9,5..και μιλαμε για μια ακραια οδηγηση οσο μπορουσα....

Δημοσ.
Κάτι το οποίο δεν οφείλεται στη διαφορά του μετατροχίου.

ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ.

 

 

 

 

 

 

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=587&article=12395

Mια ξερή αναφορά και δέν υπάρχουν άλλα στοιχεία (μην κάνεις τον κόπο να παραθέσεις άλλες πηγές τέτοιου είδους,τις είχα διαβάσει πρίν πάρω το αμάξι).

Τα αμορτισέρ που χρησιμοποιούνται (απο το 2008 μάλιστα) είναι το Sachs SG-R27 (αφού στα R-20/R-23 υπήρχαν προβλήματα με τα bump stops)

 

Επειδή όμως είμαστε σε stalemate και επειδή δέν θέλω να αναλωθείς σε επιπλέον 3 σελίδες προσπαθώντας να μου αποδείξεις κάτι,μπορεί να έχεις και δίκιο :rolleyes:.

Αφού έκανες όμως την κίνηση και μπήκες στο νήμα,κάνε τον κόπο να παραθέσεις τις απόψεις σου πάνω στα συγκεκριμένα οχήματα ή ακόμα και εναλλακτικές λύσεις,γιατι μέσα σε 40 μηνύματα που μετράει το thread δέν βλέπω να έχεις προσφέρει και κάτι...

 

Peugeot 207GT 1.6Τ

Lancia Delta Blackfire 1.4Τ

Mazda 6 1.8

Mitsubishi Lancer/Lancer Sportback 1.8

 

 

Το Peugeot είναι αρκετά πιο μικρό απο τα αυτοκίνητα που κοιτάει ο wind25.Ο κινητήρας έρχεται απο την συνεργασία peugeot/bmw και είναι ο ίδιος που εξοπλίζει και το Mini Cooper (με ορισμένες αλλαγές φυσικά).Το εσωτερικό μάλλον αδιάφορο.

Η Lancia Blackfire έχει τον μικρό κινητήρα της Fiat με τα 120bhp.Σίγουρα καίει κάτι παραπάνω,άλλα σάν σύνολο είναι πιο ποιοτικό απο το Bravo και χάρμα οφθαλμών στον δρόμο.

Το Mazda θα το αποκαλέσουν "τάφο" οι απανταχού γκαζάκιδες και όντως μπορεί να είναι έτσι (1.8@120bhp).Συνηριτικό σάν σύνολο άλλα ένα απο τα τελευταία γνήσια made in Japan αυτοκίνητα.

To Lancer (όπως και το Mazda) είναι ένα family car.Ο κινητήρας αποδίδει 140bhp σάν το Civic,είναι όμως πιο αργό και καίει περισσότερο καύσιμο άλλα σάν αντιστάθμισμα είναι άνετο και πιο πολιτισμένο.

 

---------- Προσθήκη στις 12:15 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:11 ----------

 

και ποιο δυσκινητο στις εναλαγες πορειας...

 

Εν κινήσει δέν υφίσταται τέτοιο θέμα,αφού όπως διαπίστωσε και ο wind25,το τιμόνι είναι (ίσως υπερβολικά)ελαφρύ και άμεσο.

 

Εντός πόλης σε κλειστές στροφές και στενά υπάρχει πρόβλημα αν δέν ξέρεις το αμάξι.Πραγματικά δεινοπάθησα τους πρώτους μήνες.Οταν με καλούσαν για καφέ το Σάββατο στον Κορυδαλλό,ζούσα έναν μικρό Γολγοθά.

Δημοσ.
Mια ξερή αναφορά και δέν υπάρχουν άλλα στοιχεία (μην κάνεις τον κόπο να παραθέσεις άλλες πηγές τέτοιου είδους,τις είχα διαβάσει πρίν πάρω το αμάξι).

Τα αμορτισέρ που χρησιμοποιούνται (απο το 2008 μάλιστα) είναι το Sachs SG-R27 (αφού στα R-20/R-23 υπήρχαν προβλήματα με τα bump stops)

 

Επειδή όμως είμαστε σε stalemate και επειδή δέν θέλω να αναλωθείς σε επιπλέον 3 σελίδες προσπαθώντας να μου αποδείξεις κάτι,μπορεί να έχεις και δίκιο :rolleyes:.

Αφού έκανες όμως την κίνηση και μπήκες στο νήμα,κάνε τον κόπο να παραθέσεις τις απόψεις σου πάνω στα συγκεκριμένα οχήματα ή ακόμα και εναλλακτικές λύσεις,γιατι μέσα σε 40 μηνύματα που μετράει το thread δέν βλέπω να έχεις προσφέρει και κάτι...

 

Peugeot 207GT 1.6Τ

Lancia Delta Blackfire 1.4Τ

Mazda 6 1.8

Mitsubishi Lancer/Lancer Sportback 1.8

 

 

Το Peugeot είναι αρκετά πιο μικρό απο τα αυτοκίνητα που κοιτάει ο wind25.Ο κινητήρας έρχεται απο την συνεργασία peugeot/bmw και είναι ο ίδιος που εξοπλίζει και το Mini Cooper (με ορισμένες αλλαγές φυσικά).Το εσωτερικό μάλλον αδιάφορο.

Η Lancia Blackfire έχει τον μικρό κινητήρα της Fiat με τα 120bhp.Σίγουρα καίει κάτι παραπάνω,άλλα σάν σύνολο είναι πιο ποιοτικό απο το Bravo και χάρμα οφθαλμών στον δρόμο.

Το Mazda θα το αποκαλέσουν "τάφο" οι απανταχού γκαζάκιδες και όντως μπορεί να είναι έτσι (1.8@120bhp).Συνηριτικό σάν σύνολο άλλα ένα απο τα τελευταία γνήσια made in Japan αυτοκίνητα.

To Lancer (όπως και το Mazda) είναι ένα family car.Ο κινητήρας αποδίδει 140bhp σάν το Civic,είναι όμως πιο αργό και καίει περισσότερο καύσιμο άλλα σάν αντιστάθμισμα είναι άνετο και πιο πολιτισμένο.

 

---------- Προσθήκη στις 12:15 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:11 ----------

 

 

Εν κινήσει δέν υφίσταται τέτοιο θέμα,αφού όπως διαπίστωσε και ο wind25,το τιμόνι είναι (ίσως υπερβολικά)ελαφρύ και άμεσο.

 

Εντός πόλης σε κλειστές στροφές και στενά υπάρχει πρόβλημα αν δέν ξέρεις το αμάξι.Πραγματικά δεινοπάθησα τους πρώτους μήνες.Οταν με καλούσαν για καφέ το Σάββατο στον Κορυδαλλό,ζούσα έναν μικρό Γολγοθά.

 

δεν εθεσα τετοιο ζητημα για το σιβικ, γενικολογουσα...

 

 

207 GT : γρηγορο cruiser, nothing more

delta : ομορφη αγελαδιτσα της φαγε με αναρτηση που κανει το αυτοκινητο να πλεει, τιμονι που αλλου παταει και αλλου βρισκεται, υπερβολικα αβολα καθισματα

μαζντα : φανταστικο στο δρομο, πανεμορφο, ασθενεις (ΠΛΕΟΝ) επιδοσεις.

λανσερ : προσπαθησε η μιτσου αλλα δεν τα καταφερε. μετριο στο δρομο και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ εσωτερικος θορυβος ειδικα απο τον κινητηρα.

Δημοσ.
στο 5αρι φτιαξανε καινουργιο πλαισιο, ακαμπτο και με ανεξαρτητη αναρτηση. στο 6αρι φυσικα και πηρανε την πολυ καλη ΒΑΣΗ και την βελτιωσανε στα σημεια.....

 

καμια σχεση με στιλο / μπραβο....

 

 

ο 122αρης του γκολφ σε πληροφορω οτι μπορεις πολυ ανετα να εχεις μια μεση καταναλωση (μεικτο) 8λιτρα/ 100km και ισως και πιο κατω...

 

no way το ιδιο πραγμα με τον φιατ...

 

So what? Το πληρωνεις ομως 7-8 χιλιαρικα παραπανω. Σε -καμια- των περιπτωσεων δεν εχουν τετοια διαφορα και ξαναλέω οτι το Bravo σε κατηγορια τιμης (μετα την εκπτωση) εινα στο επιπεδο POLO TSI 1.2 105hp ή και χαμηλοτερα αν πας για τις ποιο μικρες εκδοσεις (με τους 120 ιππους) και οχι για την Sport 150hp.

 

Θελεις Polo ή Bravo? Εγω ξερω παντως τι απο τα 2 θα επαιρνα και πιστευω και ο φιλος OP θελει να κοιταξει και λιγο την τσεπη του. Για να μην αρχισουμε να μιλαμε τωρα για σερβις τοσο σε κοστος οσο και σε ποιοτητα μεταξυ τους...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...