imr Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Golf , το civic αν και καλο αυτοκινητο γενικα, ειναι παρα πολυ ακριβο για αυτα που προσφερει, το golf ερχετε στην ουσια στα ιδια λεφτα και ειναι παντου καλυτερο , εκτος απο την εμφανιση Αν εχεις αποκλεισει τα παντα και εισαι μονο μεταξυ των 2 golf σιγουρα Ειδικα αν σε φτανουν τα λεφτα για 1.4 160 + dsg μη το σκεφτεσαι καθολου (Δεν ξερω βεβαια μην τρωνε κανα φορο πολυτελειας πλεον αυτα ) Aλλιως δοκιμασε και τον 122 να δεις αν σου αρκει απο δυναμη
Tenshi Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Τόσο μικρή διαφορά δεν αλλάζει κάτι στη συμπεριφορά. Θα εκπλαγείς δυσάρεστα... Το Civic παρουσιάστηκε ώς concept car στο παγκόσμιο σαλόνι αυτοκινήτου το 2005,άλλα δέν περιμένανε ποτέ οτι θα έχει τέτοια αποδοχή απο το κοινό.Η Honda λοιπόν μύρισε χρήμα και επειδή το γοργόν και χάριν έχει,πέσανε με τα μούτρα στην δουλειά με blueprints ενος σχεδόν ολοκληρωμένου αυτοκινήτου.Αν υπήρχε χρόνος για επιπλέον εξέλιξη,πραγματικά δέν θα γραφόντουσαν αυτές οι γραμμές σήμερα.Σε σχέση με το 2006 που πρωτοκυκλοφόρησε,οι αλλαγές περιορίζονται σε κάποιες εικαστικές παρεμβάσεις και αξεσουάρ. Το Golf απο την άλλη εξελίσσεται συνεχώς, με κίνδυνο να χαρακτηριστεί FIFA,αφού ετοιμάζουν την 7η γεννιά που θα κάνει ντεμπούτο σε 2 χρόνια. Μπορείς επίσης να δείς το Fiat Bravo.
wind25 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 αρχικα ευχαριστω ολους για τις αποψεις σας και τις εμπειριες σας... γενικα κοιταω κατι σε 5D για λογους ανωτερας βιας...οποτε καποια 3d τα εχω απορριψει δυστυχως.... το megane.. το εχει φιλαρακι το εχω οδηγησει...εχει γκαζι..αλλα τα 3μειονεκτηματα του για μενα...ειναι η αισθηση των φρενων..η καταναλωση και η λιτοτητα του εσωτερικου χωρου... οσο για τις εκπτωσεις..ειδικα σε μετρητης σου κανει κεπτωση 2500..!! το προηγουμενο μου αμαξι ηταν αυτοματο..και καταλαβαινετε το ποσο μου αρεσει το dsg...αλλα κανει 2000 παραπανω...!!στην επιλογη του 122hp ειναι καλη κινηση..και επειδη θα το παω για test drive θα τους πω να κανω και τα δυο... οπως ανεφερα στην αρχη και απο την γνωμη του κολλητου μου...οτι το 122 ισως ειναι λιγο αδυναμο για την αναλογια του βαρους του.... αλλα το βασικοτερο που σκεφτομαι και προβληματιζομαι ειναι τυχον προβληματα που μπορει να βγαλει το golf...απο το να τζιμπαει λαδια..μεχρι οτιδηποτε...!!δεν ειχα ποτε golf και για αυτο ειμαι ασχετος... επισης για το honda...δεν ηξερα αρκετα απο αυτα που μου ειπατε..και με βαλατε στο τρυπακι να ψαξω καπως..!!οσο για το νεο μοντελο civic πιστευω θελοντας και μη θα το βγαλει το 2011!! ειναι μερδεμα το ψαχνω πολυ και μου την δινει ωρες ωρες... ετσι μου ερχεται να παρω καμια octavia 5 ή κανα insignia Που εχει και πολυ καλες εκπτωσεις η Opel τωρα...αλλα δεν εχω φιλο βενζινα και δεν θελω να εχω!!χαχα για το φορο πολυτελειας..στο 160hp οταν παω να βαλω κατι extra αμεσως χτυπα καμπανακι γιατι ειμαι στο οριο..!!αλλα με ξενερωνει που η vw δεν εχει βγαλει μια ριμαδα εκπτωση ή προσφορα..!!
elise Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 ασε τον κολλητο σου να λεει.... το αυτοκινητο παει ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ με τον 122αρη... ειναι μεγαλη βλακεια να παρεις χειροκινητο (το οποιο ειναι πολυ ΜΕΤΡΙΟ) 160 απο αυτοματο 122αρη...
ikaruga24 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Αυτες οι εκδοσεις του Golf ειναι V.2 παντως και τα οποια προβληματα ειχανε εχουν περιοριστει κατα πολυ. Το 122 μοντελο ειναι ΣΑΦΩΣ ποιο γρηγορο απο το 1.8 Civic με τα 140 αλογα σε ολους τους τομεις κιολας και ειναι και καταναλωνει και αρκετα λιγοτερο σε πραγματικες συνθηκες ειτε ως manual ειτε με DSG. Στο ξαναλεω παντως, κοιτα και απο μερια Fiat Bravo. Αν βγαλεις την αισθηση του τιμονιου που ειναι εντελως ηλεκτρονικη το αμαξι ειναι οτι ποιο συμφερον γι αυτα που προσφερει και η εκπτωση του ειναι απλοχερη. Eτσι για να δεις τη διαφορα. - Golf 1.4 - 122hp + DSG - 5D -> 24 χιλιαρικα ΧΩΡΙΣ καμια εκπτωση οποτε οτι βλεπεις πληρωνεις. - Bravo 1.4 sport edition 150hp - 5D -> 20.5 χιλιαρικα με εκπτωση 4 χιλιαρικα δηλαδη 16.5 χιλιαρικα Οπως βλεπεις μιλαμε για διαφορα σχεδον 8 χιλιαρικα και ενω το Golf ειναι καλυτερο σαν συνολο σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογει τετοια διαφορα. Αν η διαφορα ηταν στα 1-2 χιλιαρικα θα σου ελεγα ΟΚ πας για Golf αλλα σκεψου το καλα. Στα + του Bravo εναντι του Golf ειναι τα περισσοτερα αλογα, οι μεγαλυτεροι χωροι (μεσα + μπαγκαζια), η ομορφια (υποκειμενικο) και στο οτι με τα ρεστα κανεις οτι εσυ γουσταρεις οπως να βαλεις και αλλα εξτρα + λεφτα για βενζινες. Ριξε και σε αυτο ενα ματι γιατι αυτα που προσφερει το Bravo σε αυτην την τιμη δεν υπαρχουν σε κανενα αλλο αυτοκινητο.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Moderators Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Αληθεια τους Multiair το Bravo πότε θα τους φορεσει; Εχουν εκπληκτικη μειωση στη καταναλωση! PS: Πότε θα βγαλουν και τα τζαπονοκορεόπαιδα τουρμπακια χαμηλου κυβισμου;;;
imr Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Αληθεια τους Multiair το Bravo πότε θα τους φορεσει; Εχουν εκπληκτικη μειωση στη καταναλωση! PS: Πότε θα βγαλουν και τα τζαπονοκορεόπαιδα τουρμπακια χαμηλου κυβισμου;;; Κοιμουνται κανονικα εκει στο japan , ασχολουνται με υβριδικα και μαλακιες, ο κοσμος θελει τουρμπο
wind25 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 παιδια οταν ο ιαπωνας εφτιαχνε κινητηρες ο γερμανος ακομα δεν ηξερε τι ηταν...και στα μοτερ δεν τον πιανει κανεις..!! ειμαι σιγουρος οτι πολλοι θελουν τουρμπο αλλα εκει που θα παει η βενζινη να δουμε ποιος θα την πληρωνει..!!!!! ---------- Προσθήκη στις 17:31 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:30 ---------- Αυτες οι εκδοσεις του Golf ειναι V.2 παντως και τα οποια προβληματα ειχανε εχουν περιοριστει κατα πολυ. Το 122 μοντελο ειναι ΣΑΦΩΣ ποιο γρηγορο απο το 1.8 Civic με τα 140 αλογα σε ολους τους τομεις κιολας και ειναι και καταναλωνει και αρκετα λιγοτερο σε πραγματικες συνθηκες ειτε ως manual ειτε με DSG. Στο ξαναλεω παντως, κοιτα και απο μερια Fiat Bravo. Αν βγαλεις την αισθηση του τιμονιου που ειναι εντελως ηλεκτρονικη το αμαξι ειναι οτι ποιο συμφερον γι αυτα που προσφερει και η εκπτωση του ειναι απλοχερη. Eτσι για να δεις τη διαφορα. - Golf 1.4 - 122hp + DSG - 5D -> 24 χιλιαρικα ΧΩΡΙΣ καμια εκπτωση οποτε οτι βλεπεις πληρωνεις. - Bravo 1.4 sport edition 150hp - 5D -> 20.5 χιλιαρικα με εκπτωση 4 χιλιαρικα δηλαδη 16.5 χιλιαρικα Οπως βλεπεις μιλαμε για διαφορα σχεδον 8 χιλιαρικα και ενω το Golf ειναι καλυτερο σαν συνολο σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογει τετοια διαφορα. Αν η διαφορα ηταν στα 1-2 χιλιαρικα θα σου ελεγα ΟΚ πας για Golf αλλα σκεψου το καλα. Στα + του Bravo εναντι του Golf ειναι τα περισσοτερα αλογα, οι μεγαλυτεροι χωροι (μεσα + μπαγκαζια), η ομορφια (υποκειμενικο) και στο οτι με τα ρεστα κανεις οτι εσυ γουσταρεις οπως να βαλεις και αλλα εξτρα + λεφτα για βενζινες. Ριξε και σε αυτο ενα ματι γιατι αυτα που προσφερει το Bravo σε αυτην την τιμη δεν υπαρχουν σε κανενα αλλο αυτοκινητο. θα το κοιταξω αυτο που λες αν και με τα ιταλικα δεν εχω καλη σχεση...!! απο πλευρας χρηματων γενικα σε οποια και να παω πολυ φθηνοτερα ειναι..!!και seat ειδα...ενα θα σου πω την οθονη με navi και κτλ...η vw την δινει 2500 και η seat 1200..και ειναι ακριβως ιδια..!!!!! ---------- Προσθήκη στις 17:36 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:31 ---------- ασε τον κολλητο σου να λεει.... το αυτοκινητο παει ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ με τον 122αρη... ειναι μεγαλη βλακεια να παρεις χειροκινητο (το οποιο ειναι πολυ ΜΕΤΡΙΟ) 160 απο αυτοματο 122αρη... φιλε σημερα εκανα test drive το honda και εμεινα αρκετα ευχαριστημενος σε ολα εκτος το οτι το τιμονι ειναι πολυ μαλακο..και οταν πιανω ταχυτητα δεν γινεται πιο στιβαρο...αυτ με χαλασε καπως...!! σαν οδηγηση και σαν αμαξι μου αρεσε..!!ενα θα σας πω...το εσκισα οδηγουσα γυρω στο μισαωρο δεν το πηγα πουθενα νορμαλ και εκαψε Μ.Ο ΜΟΝΟ 9,5..και λεω μονο γιατι ειλικρινα το εσκισα απο ολες τις πλευρες... μεσα στην βδομαδα θα κανω test drive το 122 και το 160.. και μου ειπαν μαλιστα οτι το 122 θα το εχουν με dsg...οποτε εκει θα δω αυτα που λες..!! αρχιζω και τον καλοβλεπω τον 122 και αν μαρεσει και στο δρομο θα το σκεφτω!! αλλα γιατι το 160 χειροκινητο ειναι τοοοσο μετριο σε σχεση με το 122 dsg..απο πλευρας καθαρα αυτοματο εννοεις???
imr Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 παιδια οταν ο ιαπωνας εφτιαχνε κινητηρες ο γερμανος ακομα δεν ηξερε τι ηταν...και στα μοτερ δεν τον πιανει κανεις..!!ειμαι σιγουρος οτι πολλοι θελουν τουρμπο αλλα εκει που θα παει η βενζινη να δουμε ποιος θα την πληρωνει..!!!!! ---------- Προσθήκη στις 17:31 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:30 ---------- θα το κοιταξω αυτο που λες αν και με τα ιταλικα δεν εχω καλη σχεση...!! απο πλευρας χρηματων γενικα σε οποια και να παω πολυ φθηνοτερα ειναι..!!και seat ειδα...ενα θα σου πω την οθονη με navi και κτλ...η vw την δινει 2500 και η seat 1200..και ειναι ακριβως ιδια..!!!!! ---------- Προσθήκη στις 17:36 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:31 ---------- φιλε σημερα εκανα test drive το honda και εμεινα αρκετα ευχαριστημενος σε ολα εκτος το οτι το τιμονι ειναι πολυ μαλακο..και οταν πιανω ταχυτητα δεν γινεται πιο στιβαρο...αυτ με χαλασε καπως...!! σαν οδηγηση και σαν αμαξι μου αρεσε..!!ενα θα σας πω...το εσκισα οδηγουσα γυρω στο μισαωρο δεν το πηγα πουθενα νορμαλ και εκαψε Μ.Ο ΜΟΝΟ 9,5..και λεω μονο γιατι ειλικρινα το εσκισα απο ολες τις πλευρες... μεσα στην βδομαδα θα κανω test drive το 122 και το 160.. και μου ειπαν μαλιστα οτι το 122 θα το εχουν με dsg...οποτε εκει θα δω αυτα που λες..!! αρχιζω και τον καλοβλεπω τον 122 και αν μαρεσει και στο δρομο θα το σκεφτω!! αλλα γιατι το 160 χειροκινητο ειναι τοοοσο μετριο σε σχεση με το 122 dsg..απο πλευρας καθαρα αυτοματο εννοεις??? Μην σε φοβιζει η καταναλωση καθολου, το γαματο με τα τουρμπο (για τα τελευταια 1400ρια μιλαω φυσικα) ειναι οτι αν δεν το σκισεις και το πας νορμαλ, θα καψεις σχεδον οτι καιει ενας ατμοσφαιρικος, αν θελεις να το σκισεις εκει θα καψει , αλλα θα εχεις και επιδοσεις Σε νορμαλ οδηγηση (σταθερη ταχυτητα , αλλα πατημα για προσπερασεις κτλ) δεν καιναι τπτ τα μικρα τουρμπο Γιαυτο εγω θα σου προτεινω να παρεις οτιδηποτε με μικρο τουρμπο κινητηρα, ειτε αυτο ειναι golf, astra ,leon ,bravo κτλ Με το DSG μεσα στην πολη θα μπορεσεις να πετυχεις πολυ μικρες καταναλωσεις και αυτο για μενα ειναι το τεραστιο θετικο του Επισης αν θες οθονη με navi σε vag group μην δωσεις με τιποτα τα 2χιλιαρικα που θελουν τα εργοστασιακα, με κατω απο 1000 βρισκεις πολυ καλα και ποιοτικα (πχ Zenec ,) ,
elise Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 wind25 γενικως το κιβωτιο (χειροκινητο) του γκολφ εχει πολυ μετριο και χαλαρο κουμπωμα και εχουν ακουστει και προβληματα.... εν αντιθεση με το DSG που δουλευει πολυ καλα και δεν θελει και service... η ποιοτητα κυλισης του civic ειναι απαραδεκτη. κοπαναει σαν τρελο. ο κινητηρας του κανει θορυβο ειδικα μετα τις 4.000 στροφες. + το γεγονος οτι ο λεβιες δεν μοιαζει τους παλιους καλους HONDA.
wind25 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Μην σε φοβιζει η καταναλωση καθολου, το γαματο με τα τουρμπο (για τα τελευταια 1400ρια μιλαω φυσικα) ειναι οτι αν δεν το σκισεις και το πας νορμαλ, θα καψεις σχεδον οτι καιει ενας ατμοσφαιρικος, αν θελεις να το σκισεις εκει θα καψει , αλλα θα εχεις και επιδοσεις Σε νορμαλ οδηγηση (σταθερη ταχυτητα , αλλα πατημα για προσπερασεις κτλ) δεν καιναι τπτ τα μικρα τουρμπο Γιαυτο εγω θα σου προτεινω να παρεις οτιδηποτε με μικρο τουρμπο κινητηρα, ειτε αυτο ειναι golf, astra ,leon ,bravo κτλ Με το DSG μεσα στην πολη θα μπορεσεις να πετυχεις πολυ μικρες καταναλωσεις και αυτο για μενα ειναι το τεραστιο θετικο του Επισης αν θες οθονη με navi σε vag group μην δωσεις με τιποτα τα 2χιλιαρικα που θελουν τα εργοστασιακα, με κατω απο 1000 βρισκεις πολυ καλα και ποιοτικα (πχ Zenec ,) , θα δοκιμασω και το golf αυτες τις μερες και θα σου πω..αν μεινω ευχαριστημενος μπορει να παω προς τα εκει...το honda χαμηλα ηταν πολυ ηρεμο που δοκιμασα..μετα τις 3500 ξυπναει για τα καλα.. ευχομαι μονο αν παρω golf μην μου βγαλει προβληματα οσον αφορα την τουρμπινακαι το μοτερ... αν το 122 με ικανοποιησει θα με βαλει σε πειρασμο..το bravo με τα 150...καει τα αντερα του παντως...
Tenshi Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Το 122 μοντελο ειναι ΣΑΦΩΣ ποιο γρηγορο απο το 1.8 Civic με τα 140 αλογα σε ολους τους τομεις κιολας και ειναι και καταναλωνει και αρκετα λιγοτερο σε πραγματικες συνθηκες ειτε ως manual ειτε με DSG. Θα διαφωνήσω κάθετα.Για του λόγου το αληθές μπορώ να σου παραχωρήσω το αυτοκίνητο κάποια στιγμή,αν βρεθεί και κάποιος με ενα 122αρι Golf. Priceless η αντίδρασή σου όταν διαπιστώσεις οτι κάνεις λάθος,"σε όλους τους τομείς κι όλλας" όπως λές και εσύ. ο κινητηρας του κανει θορυβο ειδικα μετα τις 4.000 στροφες. + το γεγονος οτι ο λεβιες δεν μοιαζει τους παλιους καλους HONDA. Ο κινητήρας κάνει θόρυβο ελέω Vtec.Μπαίνει προοδευτικά απο τις 3700σαλ,μέχρι την πλήρη λειτουργία του @4300σαλ.Αλήθεια...υπάρχει Honda που δέν κάνει σάν πριόνι όταν εμπλέκεται το Vtec και το πάς στα όρια;
ikaruga24 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 μετριο αυτοκινητο το μπραβο... Ειναι ομως με διαφορα το δυνατοτερο και με τον πλουσιοτερο εξοπλισμο απο οποιοδηποτε αλλο της κατηγοριας + απο τα δυνατοτερα μοτερ σε αυτην την τιμη κιολας. Απλα στην τιμη δεν υπαρχει απολυτως τιποτα καλυτερο και παταει και πολλα ακριβοτερα μικρομεσαια (βλεπε κατι Auris, Civic, Mazda 3, Megane κτλ). Απο τη στιγμη που η τιμη ειναι αυτη που ειναι τοτε δεν μπορεις να το πεις "μετριο". Στα ιδια λεφτα παιρνεις POLO 1.2 TSI FFS και δεν υπαρχει καμια συγκριση μεταξυ POLO και Bravo. Αυτο ειναι το μονο σιγουρο. ---------- Προσθήκη στις 18:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:35 ---------- Θα διαφωνήσω κάθετα.Για του λόγου το αληθές μπορώ να σου παραχωρήσω το αυτοκίνητο κάποια στιγμή,αν βρεθεί και κάποιος με ενα 122αρι Golf.Priceless η αντίδρασή σου όταν διαπιστώσεις οτι κάνεις λάθος,"σε όλους τους τομείς κι όλλας" όπως λές και εσύ. Ξερω να σου πω με σιγουρια οτι το παλιο μου Scirocco σε συνθηκες χαλαρης οδηγησης και μεσα στην πολη καθως και στην εθνικη ως τα 140 χιλιομετρα εκαιγε σχεδον τα ιδια με τωρινο μου corolla 1.3 - 86hp. Φανταζομαι οτι το 122 Golf καιει λιγοτερα απο το Scirocco 160 (οπου και ειχα).
Haldol Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 ο κινητηρας του κανει θορυβο ειδικα μετα τις 4.000 στροφες. Πρέπει να είσαι ο μόνος που σε χαλάει ο ήχος του VTEC.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.