wind25 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 γεια σας παιδια...ειναι να κανω μια αγορα αυτοκινητου και εχω καταληξει σε αυτα τα δυο αυτοκινητα ειμαι χρονια ιαπωνας και δεν ξερω αν θα αλλαξω ποτε... απλα ελεγα μηπως για πρωτη φορα εκανα την αλλαγη και δοκιμαζα ενα γερμανικο αυτοκινητο και φυσικα τουρμπινα... αν καποιος εχει καποιο απο αυτα τα αυτοκινητα ή έχει γνωμη απο γνωστους του που τα εχουν..θα ηθελα πολυ να μου πει την αποψη του..και κυριως αν εχετε ακουσει γενικα για τυχον προβλημα...
elise Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 golf 1.4 122PS highline DSG.... + μερικα extras αστα τα αλλα.
wind25 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 δεν πνιγεται λιγο το 122??μου φαινεται οτι δεν εχει αρκετο γκαζι για το βαρος του γενικα...
elise Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 το αυτοκινητο παει παρα πολυ ωραια....ΚΑΘΟΛΟΥ δεν πγινεται...
Tenshi Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Ξεκινάς με ένα ξεγυρισμένο test drive για αρχή και μετά ζητάς απόψεις!Ξεχνάς επίσης τα Ελληνικά περιοδικά αυτοκίνησης (και τα site τους) και κοιτάς reviews απο το εξωτερικό. Εχω το τρίπορτο 1.8 Type-S.Θα έλεγα οτι είναι λίγο καλύτερα στημένο ελέω μεταξονίου σε σχέση με την πεντάθυρη έκδοση.Απο εκεί και πέρα υπάρχει ένα θεμα με τις αναρτήσεις,οι οποίες είναι αδικαιολόγητα σκληρές,τα πλαστικά του είναι απλά μέτρια,υπάρχουν τριγμοί ακόμα και σε αμάξια του κουτιού και γενικότερα το αμάξι χάνει στο τελικό φινίρισμα.Η μηχανή πάσχει απο σύνδρομο Dr. Jekyll and Mr. hyde.Είναι απρόθυμη χαμηλά 2000< σαλ άλλα μεταμορφώνεται μετά τις 3500σαλ.Στις 4300 μπαίνει και το Vtec στο παιχνίδι και κάπου εκεί το αμάξι βγάζει δόντια.Θα έλεγα όμως οτι είναι αρκετά γραμμικός και όσο πατάς γκάζι αυτός δίνει,αρκεί φυσικά να κινήσαι στο σωστό φάσμα στροφών.Κατανάλωση ιδιαίτερα χαμηλή αν σκεφτείς τα κυβικά του.Personal best 6,1lt/100 στο εθνικό οδικό δίκτυο και 8,9 εντός πόλης.Service σχετικά οικονομικά,της τάξης των 150~180 ευρω...αρκεί να μήν χρειαστείς ανταλλακτικό.Εκεί ο Σαρακάκης τσεκουρώνει! Αν θα το ξαναέπερνα σήμερα;Οχι,σαφώς και όχι!Τα 1800cc είναι επικίνδυνα πλέον και μπορεί ανα πάσα στιγμή να βρεθούν στην ζώνη *τζίζ* της κυβέρνησης μαζί με τα υπόλοιπα αμάξια μεγάλου κυβισμού,με οτι φορολογικές επιβαρύνσεις συνεπάγεται αυτό. Τα turbo σε γενικές γραμμές έχουν μεγάλη ροπή και δίνουν χαμηλά.Ειναι σημαντικό ατού το να έχεις δύναμη ανα πάσα στιγμή,κυρίως για λόγους ασφαλείας.Δέν μπορώ να πώ τι γίνεται με το θέμα τις αξιοπιστίας,γιατι ακούγονται πολλά...πάντως σίγουρα η VW πολύ ακριβά αναλώσιμα στο service.
wind25 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Τenshi αρκετα απο αυτα που ειπες εχω ακουσει και εγω.... αυριο εχω test drive με το honda και μεχρι τελος βδομαδας με το golf... για το honda...εχω ακουσει οτι τριζουν τα πλαστικα και εγω..και δεν ξερω τον λογο... οπως επισης για τις αναρτησεις αλλα για το 5D λενε ειναι πιο χαλαρες.. οσο για το γκαζι ναι χαμηλα πρεπει να κοιμαται το πιστευω..!!!! σαν κρατημα,φρεναρισμα και στριψιμο εισαι ευχαριστημενος γενικα???? οσο για το golf δεν ξερω ειλικρινα..ξερω οτι ειναι μαχαιρι το service και ας κατηγορουν τη honda...με ξενερωνει που μεσα ειναι λιτο..θελω αρκετα χρηματα για extra και αμα τα βαλω παω στους 3 μηνες παραδοση...αλλα πανω απο ολα ανησυχω για τυχον προβλημα με τον κινητηρα και με ηλεκτρικα πασης φυσεως...
Tenshi Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 εχει διαφορα το μεταξονιο 3πορτου με 5πορτου σιβικ?? 2mm για την ακρίβεια. Τenshi αρκετα απο αυτα που ειπες εχω ακουσει και εγω....αυριο εχω test drive με το honda και μεχρι τελος βδομαδας με το golf... για το honda...εχω ακουσει οτι τριζουν τα πλαστικα και εγω..και δεν ξερω τον λογο... οπως επισης για τις αναρτησεις αλλα για το 5D λενε ειναι πιο χαλαρες.. οσο για το γκαζι ναι χαμηλα πρεπει να κοιμαται το πιστευω..!!!! σαν κρατημα,φρεναρισμα και στριψιμο εισαι ευχαριστημενος γενικα???? Το τιμόνι είναι ιδιαίτερα ακριβές και άμεσο,σε σημείο που όταν μπήκα μετά απο καιρό στο Polo9Ν που οδηγούσα πρίν,νόμιζα οτι οδηγούσα...τρακτέρ (γενικότερη ασάφεια στο τιμόνι).Απο κρατήματα μπορώ να το χαρακτηρίσω αξιοπρεπές άλλα σίγουρα δέν είναι αυτό το δυνατό του σημείο.Τα φρένα του καλά,άλλα θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα.Απο χώρους δέν νομίζω πως έχει αντίπαλο στην κατηγορία του,εκτος ίσως απο το Mitsubishi Lancer. Ενδεχομένως να έχεις δίκιο για το θέμα των αναρτήσεων,αφού το 5D ελέω μικρότερου μεταξονίου δέν διαβάζει τόσο νευρικά το οδόστρωμα,σε γενικές γραμμές ένα μαλακό ελαστικό (Πχ. Michelin Pilot Sport 2-3)βοηθάει την κατάσταση.Αν ζούσαμε σε πολιτισμένη χώρα με αξιοπρεπείς δρόμους δέν θα υπήρχε πρόβλημα,επειδή όμως ζούμε Ελλάδα σκέφτομαι σοβαρά την αλλαγή των αναρτήσεων (Sachs) με κάποιο aftermarket coilover. Δέν θέλω να φανώ απογοητευμένος με το αυτοκίνητο.Κάθε άλλο,χαίρομαι την κάθε στιγμή μαζί του!Άλλα απο την στιγμή που αγοράζεις Honda (Japan γαρ),δέν συμβιβάζεσαι με τίποτα λιγότερο απο την τελειότητα.Κρίμα που η γραμμή παραγωγής είναι στο Swindon της Αγγλίας... Τέλος,αν σε ενδιαφέρει το tunning του αυτοκινήτου,τα ατμοσφαιρικά ζητάνε πολλά χρήματα και κερδίζεις λίγα άλογα,σε αντίθεση με τα turbo που ισχύει το αντίθετο.
wind25 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Οπως ειπες και εσυ ζουμε στην ελλαδα...και γενικα δεν εχω τρελα με το tunning..και δεν ειναι καιρος για τετοια..για να κανω και φιλο βενζινα μετα...οπως επισης με ανησυχουν οι 17" ζαντες..λογο των καλων δρομων που εχουμε.... παντως η honda δινει το ιδιο μεταξονιο και στα δυο αν δεν κανω λαθος... με ενδιαφερουν οι χωροι για αυτο θελω και το 5 D... αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι τα τριξιματα μεσα...και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι.... αυτο που ειπες για την αλλαγη των αναρτησεων δεν το καταλαβα...δεν ξερω και πολλα πραγματα...
Tenshi Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Είπα πατάτα παιδιά,συγνώμη (νυστάζω)...το μετατρόχιο εννοούσα οτι είναι κατα 2mm πιο μεγάλο στο 3D έναντι του 5D. Οι χώροι είναι παρεμφερείς,απλά το 5D είναι πιο χρηστικό με τις επιπλέον πόρτες.Το να κατέβεις-μετακινήσεις το κάθισμα-ξαναρυθμίσεις στα μέτρα σου κάθε φορά που μπαίνει ή βγαίνει κάποιος είναι απίστευτο pain in the ass. Λίγο πολύ όλα τα αμάξια κάποια στιγμή θα παρουσιάσουν τριγμούς.Απλά το Civic υστερεί στο τελικό φινίρισμα όπως είπα και πρίν.Είναι θέμα σωστής συναρμολόγησης και QC check,άλλα όπως φαίνεται έχουν ρίξει στα στάνταρ στην Αγγλία,πιθανότατα για να μειώσουν το κόστος.Οι 17" ζάντες και οι αναρτήσεις δέν βοηθούν ιδιαίτερα την κατάσταση (αν και νομίζω οτι μέχρι πέρυσι το αμάξι ερχόταν με 16"). Sachs ειναι η εταιρία που κατασκευάζει τις αναρτήσεις για το μοντέλο μάς και σκεφτόμουν να τις αλλάξω με κάτι άλλο (οτιδήποτε θα είναι καλύτερο).Δυστυχώς δέν υπάρχουν πολλές επιλογές και οι υπάρχουσες (σε μορφή coilover) είναι ακριβές. Αυτά απο μένα,πάω για ύπνο,γιατι σε όσα post έκανα σήμερα παρατηρώ οτι λείπουν λέξεις/γράφω αλαμπουρνέζικα. Οτι και αν αποφασίσεις να πάρεις,εύχομαι καλορίζικο,καλοτάξιδο και να το χαρείς με προσοχή και σύνεση!
ikaruga24 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Λοιπον ως πρωην κατοχος VW Scirocco να πω οτι πραγματι τα μαχαιρια πεφτουν βροχη στην VW στο σερβις. Περα απο αυτο θα συμφωνησω με τον φιλο που λεει για Golf 122 + DSG μιας και το αμαξι στην ουσια ειναι περι τα 130 αλογα και μαλιστα τουρμπατα με μεγαλες ροπες και απο χαμηλα μαλιστα. Για το Civic ειμαι ΚΑΘΕΤΑ ΚΑΤΑ οχι για τιποτε αλλο αλλα για την απαραδεκτα υψηλη τιμη του. Κατα τα αλλα ειναι ολοκληρομενο πακετο αλλα θα συμβουλευα να αποφυγεις τα 1800 κυβικα γιατι ετσι οπως αποφασισαν οτι τα 2000cc ειναι "luxury" ετσι και αυτα ειναι το επομενο βημα για κανενα ταρζανιλικι της κυβερνησης. Εως 1600cc θεωρω οτι εισαι "ασφαλης". Προσωπικη μου αποψη ομως ειναι να κοιταξεις κατι αλλο. Ουτε Golf, ουτε Civic. Ενα Seat Leon ας πουμε (που ειναι ιδιο με το Golf με αλλα ρουχα και ποιο σπορ ρυθμισεις) επισης 1.4 - 122hp + DSG για να σου βγει αρκετα φθηνοτερα σε σχεση με το Golf. Μετα παλι μπορεις να κοιταξεις κατι σε μεταχειρισμενο μιας και η αγορα καινουργιου στους κατσικοδρομους της Ελλαδας ειναι πραγματικα σπαρακτικη εμπειρια και θα χασεις τον εαυτο σου απο τα καντηλια στο τιμονι. Εγω τουλαχιστον εχω πει -ποτε- ξανα καινουργιο. Οποιαδηποτε "μαλακια" ερχεται παντα ελαφρυτερη (γρατζουνιες και μικροχτυπηματακια ας πουμε) σε σχεση με ενα καινουργιο που θα τραβας τα μαλια σου με το παραμικρο. P.S. Ριξε ενα ματι σε Bravo, 308, megane παντως. Δεν χανεις τιποτα.
NickTG Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Είπα πατάτα παιδιά,συγνώμη (νυστάζω)...το μετατρόχιο εννοούσα οτι είναι κατα 2mm πιο μεγάλο στο 3D έναντι του 5D. Τόσο μικρή διαφορά δεν αλλάζει κάτι στη συμπεριφορά.
kage Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 http://www.autotriti.gr/newcars/afixeis/data.asp?id=526&marka=HONDA&montelo=Civic αξιζει να παρεις το παλιο? Clio RS ΑΠΟ 27.776 € ΤΩΡΑ ΜΕ 24.198 €http://www.renault.com.gr/best_deals/car_detail.aspx?id=1
billstamaniac Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 εγω παντως θα προτεινα αν δεν καταληξεις τελικα στο honda λογω ιαπωνιας που εισαι fan ριξε κ μια ματια στο megane coupe το οποιο τα σπαει κ αυτη την στιγμη παιζουν κ κατι προσφορες στην renault για επιπλεον εκπτωσεις
squib Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 Δημοσ. 26 Μαΐου 2010 σαν οδηγός turbo αυτοκινήτου δεν έχω παρά να ψηφίσω υπέρ του golf. Κόστη service τα ίδια θα είναι φαντάζομαι και αυτή η ροπή από χαμηλά πραγματικά βοηθάει πολύ σε όλα, και σε οικονομία όταν θες και σε γκάζι όταν θες. Απλά το Honda έχει 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ενώ το vw 2. Πάντως αφού οδήγησα vw με dsg αναθέωρησα προς το θετικό για τα golf. να προσθέσω επίσης πως το golf είναι θεαματικά πιο γρήγορο από το civic.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.