sheik Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Για οποιαδηποτε σειρα/ταινια, μπορει κανεις να φτιαξει παρομοιο βιντεακι. Μη τα ισοπεδωνουμε ολα. Εξαρταται πως το παρουσιαζεις. Με υφακι και φουλ ειρωνια, μπορω και γω την πιο σοβαρη ταινια/σειρα, να στην κανω να ακουγεται γελοια.
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δεν υπάρχει κανένα υφάκι και καμία ειρωνία στο βίντεο αυτό. Κατ' αρχάς ο τύπος είναι ολοφάνερα φαν της σειράς. Συμφωνώ, όμως, ότι θα μπορούσε να υπάρχει ένα βίντεο όπως το περιγράφεις για οποιαδήποτε σειρά.
Xorxhs! Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SPOILERS !!!!!!!!!!! (απο Καρπετ) Πως διαολο μπαινει το tag Εξηγήσεις Ακούω πολλούς να λένε ότι έχουν απορίες: για μένα εξηγήθηκαν σχεδόν όλα. Το νησί είναι η Πηγή του Φωτός και το Φως για το σύνολο των Θρησκειών (αλλά και της επιστήμης, θυμηθείτε τη «Μεγάλη Εκρηξη») είναι η αρχή του κόσμου. Το Φως είναι η θεϊκή παρέμβαση και για να δεχτείς την ύπαρξή του χρειάζεται πίστη: «A leap of faith», όπως έλεγε ο Λοκ. Η Πηγή χρειάζεται φύλαξη και αυτόν τον ρόλο παίζει η Μητέρα (επίσης σταθερή θρησκευτική παρουσία) που μεγαλώνει δύο παιδιά, τον Τζέικομπ και τον άνθρωπο με τα μαύρα. Ο δεύτερος έπρεπε να είναι διάδοχός της, αλλά δεν είναι άνθρωπος της Πίστης: θέλει να βρει εξηγήσεις στα μυστικά του νησιού και θέλει να ζήσει πέρα από το νησί. Τιμωρείται όπως περίπου συμβαίνει στις αρχαίες τραγωδίες για την έλλειψη πίστης και μεταβάλλεται σε ένα φυλακισμένο Κακό που επιθυμεί να δραπετεύσει. Ο Τζέικομπ γίνεται φύλακας του νησιού και δεσμοφύλακας, όμως θέλει και αυτός να πεθάνει «γιατί όλοι πεθαίνουν». Ψάχνοντας τον διάδοχό του φέρνει κόσμο στο νησί και παρεμβαίνει στις ζωές τους παρακολουθώντας. Επειδή φοβάται ότι αν ένα παιδί γεννηθεί στο νησί θα αναπτύξει την ίδια διάθεση Υβρης απέναντι στο Θείο Φως, όπως ο αδερφός του, με τη βοήθεια μιας Αιγυπτιακής Θεάς απαγορεύει τη γονιμότητα: στο νησί πρέπει να έρχονται μόνο όσοι έχουν γνώση του κόσμου ώστε να μην μπουν στον πειρασμό να φύγουν εξαιτίας της άγνοιας. Οι πιστοί του Τζέικομπ γνωρίζουν πολλά, όχι όμως όλα. DHARMA Χρόνια αργότερα το νησί ανακαλύπτει ο αμερικανικός στρατός. Είναι ένα ενεργειακό πεδίο εκτός χαρτών, έχει ένα μυστηριακό χαρακτήρα, ανάλογο με αυτό του Τρίγωνου των Βερμούδων π.χ. Οταν ο ΟΗΕ εντέλει την οργάνωση DHARMA, τον καιρό την κρίσης της Κούβας, να βρει ένα πυρηνικό καταφύγιο με βάση το θεώρημα του Βανζέτι (οι αριθμοί), επιστήμονες το ανακαλύπτουν και ερευνούν την ενέργειά του. Το νησί όμως γυαλίζει και σε δύο που ποθούν να το κατακτήσουν: ο Μπεν και ο Γουίντμορ μαγεύονται από δύο του δυνατότητες, την ίαση (ναός) και την αθανασία (Ρίτσαρντ). Ο Μπεν θα ξεπαστρέψει την DHARMA (που ελέγχει σιγά σιγά την ενέργεια χρησιμοποιώντας στον κεντρικό σταθμό ως κωδικό τους αριθμούς του Βανζέτι). Ο Γουίντμορ θέλει να του πάρει το παιχνιδάκι. Ο Μπεν (καθοδηγούμενος από τον Τζέισον, δηλαδή τον Ρίτσαρντ, αλλά και το Κακό που παίζει το παιχνίδι του χωρίς πιέσεις χρόνου) βλέπει ότι το νησί μπορεί να γίνει ο Παράδεισός του, αλλά υπάρχει μια λεπτομέρεια: οι γυναίκες δεν γεννούν! Δεν ξέρει ότι αυτό οφείλεται στον Τζέικομπ και πειραματίζεται στα παιδιά και στις έγκυες, φέρνοντας και την Τζουλιέτ. Και τότε φτάνουν οι δικοί μας ήρωες. Ηρωες Ολο αυτό που σας περιέγραψα είναι το περίβλημα: οι ήρωές μας είναι αυτοί της πτήσης της Oceanic. Το Κακό λέει στον Τζέικομπ ότι η ιστορία διαρκώς επαναλαμβάνεται: «Κάποιοι έρχονται, διαφθείρονται, τσακώνονται μεταξύ τους, πεθαίνουν». Αλλά οι ήρωές μας δεν είναι όμοιοι με τους προηγούμενους, ίσως γιατί είναι «χαμένοι», δηλαδή μόνοι στη ζωή, αλλά την ίδια στιγμή και δεμένοι από συμπτώσεις της μοίρας που δημιουργεί μεταξύ τους δεσμούς πριν από την πτώση του αεροπλάνου. Κάποιοι βρίσκουν προορισμό, άλλοι την αγάπη, άλλοι φεύγουν και ξαναγυρνάνε -όλοι λυτρώνονται. Ο Τζακ σώζει το νησί και το παραδίδει στον Χέρλεϊ που ξέρει να βοηθά τους ανθρώπους και τους νεκρούς που το στοιχειώνουν. Κάποιοι θα πεθάνουν, κάποιοι θα φύγουν: όλοι όμως δεμένοι από την κοινή περιπέτεια θα ξανασυναντηθούν. Κανείς δεν μπορεί και δεν θέλει να γλιτώσει από τον άλλον: άλλωστε όταν στον τέταρτο κύκλο κάποιοι φεύγουν, και πάλι όντας «χαμένοι», δηλαδή μη λυτρωμένοι, θέλουν να γυρίσουν. Οσοι δεν έφυγαν μυούνται από το νησί στην ιστορία του με τα ταξίδια στο παρελθόν του. Δεν παρεμβαίνουν στον χρόνο του, αλλά ζουν πάντα τον δικό τους χρόνο. Δέσιμο Η σχέση των ηρώων με το νησί δημιουργεί ένα ψυχικό δέσιμο που μεταφέρεται και σε αυτό που λέμε «άλλη ζωή». Μετά τον θάνατό τους ζουν μαζί σε ένα σύμπαν που οι ψυχές τους έχουν δημιουργήσει βασισμένο στη ζωή στο νησί, στην επαφή με το Θείο. Ο καθένας μεταφέρει στη νιρβάνα του έναν ιδιότυπο κανόνα ευτυχίας που τον κοιμίζει: ο Τζακ έχει τον γιο που δεν είχε, οι Κορεάτες είναι ερωτευμένοι, η Κλερ βρίσκει μια οικογένεια, ο Σόγερ είναι άνθρωπος του νόμου κ.λπ. Μέχρι που ο Ντέσμοντ («είσαι παπάς;», τον ρωτάνε, «κάτι τέτοιο», απαντάει) που έχει γνώση της «άλλης ζωής», όταν παραλίγο να πεθάνει μετά την ανατίναξη της καταπακτής στον τρίτο κύκλο, αρχίζει να θυμάται. Και τότε το ποίμνιο των Χαμένων βρίσκεται ξανά και κάνει το βήμα προς το Φως. Φως Από το Φως στο Φως. Ενα μάτι που ανοίγει να δει το Φως και ένα άλλο που κλείνει για να δει το Φως. Δεν υπάρχουν απορίες. Μόνο Φως. Ζήλεψα Δ εν είναι σωστό να πω ότι μου άρεσε το τέλος, ότι με συγκίνησε κ.λπ. Δεν θα ήταν αλήθεια: η αλήθεια είναι ότι ζήλεψα! Ζήλεψα πάρα πολύ την ιδέα των σεναριογράφων και τον εξαιρετικό χειρισμό των κανόνων της επιστημονικής φαντασίας και της μεταφυσικής. Αυτό που είδαμε αυτά τα έξι χρόνια υπήρξε ένα σεναριακό κομψοτέχνημα, μια ποπ Saga, στην οποία οι εξαιρετικά εμπνευσμένοι αυτοί άνθρωποι έβαλαν χιλιάδες στοιχεία της εποχής μας με ένα περίβλημα μυθοπλασίας που ενώ ήταν εύκολο να κατρακυλήσει στο ρεντίκολο, το χειρίστηκαν τόσο εντυπωσιακά ώστε προκάλεσαν ακόμα και συγκίνηση! Το μυστικό ήταν φυσικά η ανθρωποκεντρικότητα, δηλαδή η μαεστρική παρουσίαση και ανάλυση των χαρακτήρων με τα πολλά flash back στην αρχή: σε ένα σίριαλ στημένο πάνω στο μεταφυσικό, αυτό που κυριάρχησε ήταν οι άνθρωποι και οι περιπέτειές τους, μερικές από τις οποίες ήταν συναρπαστικά αποτελέσματα συμπτώσεων ή λανθασμένων επιλογών. Οι τύποι χειρίστηκαν τόσο σωστά το σενάριο, ώστε έσπειραν δεκάδες άλλες ιστορίες που θα μπορούσαν να αναπτύξουν, αν και εφόσον ήθελαν. Στο φινάλε επιχειρήθηκε η παρουσίαση του απώτερου μυστήριου, που είναι το τι συμβαίνει μετά τον θάνατο. Η θεολογική πλατφόρμα στην οποία οι σεναριογράφοι στηρίχτηκαν είναι ένα μοναδικό εύρημα –ένα είδος προσφοράς σε όσους παρακολούθησαν τη σειρά έξι χρόνια: μας έδειξαν μια μεταθανάτια ζωή τόσο όμορφα δομημένη, που θα τη ζήλευαν και οι θεμελιωτές των θρησκειών. Νομίζω ότι ο Σαούλ και ο Μωάμεθ π.χ. θα τους έσφιγγαν το χέρι! Δεν μιλάμε για ένα σίριαλ, αλλά για τη βάση μιας νέας θρησκείας. Οταν τελείωσε ήθελα να πω: «Τζακ, Σόγερ, Λοκ, Τσάρλι, Χέρλι κ.ά., θα ξαναβρεθούμε. Ανήκετε πλέον στο δικό μας ψυχικό σύμπαν». 1
paris.gr Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Αν και τον Πανούτσο τον πάω με τα 1000 για τον Καρπετ πάντα αμφιταλαντευόμουνα. Μετά το παραπάνω και τα όσα γλαφυρά παρουσιάζει του εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να βρει κανά καλό γκομενάκι να ξεχαρμανιάσει και να αφήσει τις ζήλιες και τις νέες θρησκείες. Και για να γίνω πιο σαφής το μεγάλο μου κόλημα δεν είναι με το φως και τις θρησκείες, ούτε ακόμα και με την ατελή μυθολογία της σειράς. Το πρόβλημα μου είναι πως κάτι τόσο θεωρητικό όπως το φως της ζωής, του κόσμου κτλ μπορεί να κολλάει με τον ΟΗΕ, τους Αμερικάνους, τα πειράματα κτλ. Η πίστη αν γίνει εξίσωση απλά δεν είναι πίστη, είναι επιστήμη.
leepap Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Αν και τον Πανούτσο τον πάω με τα 1000 για τον Καρπετ πάντα αμφιταλαντευόμουνα. Μετά το παραπάνω και τα όσα γλαφυρά παρουσιάζει του εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να βρει κανά καλό γκομενάκι να ξεχαρμανιάσει και να αφήσει τις ζήλιες και τις νέες θρησκείες. Και για να γίνω πιο σαφής το μεγάλο μου κόλημα δεν είναι με το φως και τις θρησκείες, ούτε ακόμα και με την ατελή μυθολογία της σειράς. Το πρόβλημα μου είναι πως κάτι τόσο θεωρητικό όπως το φως της ζωής, του κόσμου κτλ μπορεί να κολλάει με τον ΟΗΕ, τους Αμερικάνους, τα πειράματα κτλ. Η πίστη αν γίνει εξίσωση απλά δεν είναι πίστη, είναι επιστήμη. Εσύ προφανώς εισαι ο γ@μι@ς της υπόθεσης !!! Ρε που μπλέξαμε, οι μισοί θεωρουν τους άλλους μισούς βλάκες και τους εαυτούς τους εξυπνοτερους.
tzinos Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 δεν εχει να κανει με μαμιαδες, εξυπνους η ηλιθιους, εχει να κανει με Point of view, με προσωπικη αποψη. Αλλος πιστευει ετσι αλλος γιουβετσι. Για μενα ειναι γνωστον οτι ειμαι εντελος αντιθετος με την αποψη του καρπετ και αλλον, αυτο δεν τους κανει ηλιθιους, αλλα απλα καταλαβαινο οτι εκμπεμπουμε σε αλλο κυμα. Αλλες προτιμησεις πως να το κανουμε. Εδω στο τελος του αρθρου λεει οτι στεναχωριεται που κοψανε το flash forward kai to jericho. Για μενα το 1το ειναι απο τα ποιο κακογυρισμενα και προχειρα συχγρονα τιβι σοου και το 2ρο η μεγαλυτερη αηδιαστικη αμερικανοβλαχια και εθνικιστικη σαβουρα που εχω δει εδω και 15 χρονια. Και δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ περιεργο που συνδεονται τα δυο αυτα σοου, εχουν μερικους κοινους ηθοποιους, γινονται αναφορες σε παρομοιες οργανωσεις, αναφερουν το τζερικο και στο φλας, και πιθανον να εχουν και κοινους δημιουργους, σεναριογραφους, δεν το ξερω αυτο σιγουρα. Το μονο ευχαριστο ειναι οτι αποτυχανε και τα δυο Και τελος το στυλ δειτε και τι λεει ο καρπετ, μηπως να τον κραξουμε και αυτον, δεν πολυστεκει. Δηλαδη τι ειναι ο καρπετ που πρεπει και να δεχτουμε τις αποψεις του? ειναι ποιο εξυπνος απο καθε μελος πχ εδω μεσα, ειναι ποιο ειδικος....τι?? να δεχτω οτι εχει περισοτερες αθλητικες γνωσεις ναι, αλλα απο εκει και περα...
alex_000 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 ποιος ειναι αυτος ο "καρπετ"?, ωραια τα λεει σε γενικες γραμμες ειδικα στις τελευταιες τρεις παραγραφους λεει τα ιδια που ελεγα εγω. edit: το βρηκα στο google ενας τυπας που μιλαει για ποδοσφαιρο ειναι , νιωθω το iq μου να επεσε 30 μοναδες.
leepap Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Προς tzinos: Κάτσε ρε φίλε όταν έπι αμετρητα posts αναφέρεις ότι οι σεναριογράφοι σε θεωρουν βλάκα, ηλίθιο και σε κοροιδευαν , τι υπονοεις ? Δεν υπονοείς ότι όσοι έμειναν ικανοποιημένοι από το τέλος της σειράς είναι ηλιθιοι ? Ο άλλος χαρακτηρίζει τον Καρπετ και κάθε καρπετ , αμαμητο. Σιγά ρε παιδια πως κάνετε έτσι ? Μια σειρα ήταν μόνο.
Members gsarig Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Members Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Όπως "σκάναρα" στα γρήγορα το κείμενο του Καρπετόπουλου, έτυχε το μάτι μου να περάσει πάνω από το όνομα του Χέρλι κι αμέσως μετά πήγε στη λέξη "Δέσιμο" την οποία για μια στιγμή διάβασα ως "Χέσιμο" (ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου - συνεχίστε την αντιπαράθεση)
tzinos Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 αυτο που λεω συνηθως ειναι οτι δεν σεβαστηκαν τον θεατη και οτι οσοι δεν το καταλαβαινε νωρις ειναι αφελης θες, εθελοτυφλουν θες, δεν ξερουν τι εστι αμπρααμς θες... . Ναι τους εχω πει και ηλιθιους αλλα ζητησα συγνωμη μετα. Και να λεμε και την αληθεια ενα τεραστιο ποσοστο θεατων που πιστευαν οτι θα δουνε κατι αλλο στο τελος απογοητευτηκαν και αρχισαν τα ιδια. Μιλαω για τον θεατη και οπως εχω τονισει εχω αισθανθει οτι μου φερονται σαν ηλιθιο και δεν με σεβονται σαν θεατη, οχι σαν τζινο!
leepap Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Μιλάμε τώρα για μια σειρά που έφερε τον κινηματογράφο στην τηλεόραση.Αν δεν σεβάστηκαν αυτοί τον θεατή, τότε ποιος το έκανε σε μια τηλεοπτική πραγματικότητα στην οποια ισχύει μόνο ο σεβασμος στους διαφημιστες. Μα ο,τι και να παρουσίαζαν στο τέλος ,πάλι ένα μεγάλο ποσοστο θα έμενε ανικανοποιητο, γιατί το τέλος δεν θα ήταν αυτό που περίμεναν. Και εν τέλει από πότε πρέπει ο δημιουργός να δίνει εξηγήσεις για το έργο του στο κοινό.Θα κάτσει ο καλλιτέχνης να εκλαικεύσει τη δημιουργία του επειδή αυτή δεν είναι κατανοητή στον κόσμο ?
Moderators Praetorian Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Moderators Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Μιλάμε τώρα για μια σειρά που έφερε τον κινηματογράφο στην τηλεόραση. Αυτό μπορείς να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω; Θα κάτσει ο καλλιτέχνης να εκλαικεύσει τη δημιουργία του επειδή αυτή δεν είναι κατανοητή στον κόσμο ? Πάντως εγώ μια φορά θυμάμαι δήλωση ξεκάθαρη του "καλλιτέχνη" που έλεγε ότι απάντηση για τους αριθμούς (και για άλλα) δεν θα δοθεί στο show, γιατί δε θέλουν όλοι (νομίζω ότι είχε κάνει και αναφορά σε νοικοκυρές, αλλά μπορεί και να κάνω λάθος σε αυτό) να μπει το LOST σε τέτοια πολύπλοκα μονοπάτια(!) Ή πχ ότι στην 3η season θα εξερευνήσουμε τη μυθολογία του νησιού (δεν το κάνανε), αλλά επίσης θέλουμε να πούμε την ιστορία για το γάμο της Kate και τα tattoo του Jack. Επίσης, έχω την εντύπωση ότι το φιάσκο με τους Nikki και Paulo ήταν μια περίπτωση όπου η δημιουργία του καλλιτέχνη παρα-επηρεάστηκε από την γνώμη του κοινού (αν και ήταν φάουλ in-the-first-place που εμφάνισε τα μοντελάκια από το πουθενά).
leepap Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δεν έχω ανάγκη να πεισω κανέναν για οτιδήποτε.Αυτό που ζητώ είναι σεβασμος στη διαφορετική αποψη. Εγώ πάντως που δεν ασχολήθηκα ούτε με δηλώσεις των σεναριογράφων, ούτε με λεπτομερεις χάρτες του νησιού, ούτε με θεωρίες δέκα σελίδων , το καταφχαριστήθηκα και μακάρι να είχε κι αλλο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα