Προς το περιεχόμενο

Μετατροπή Αυτοκινήτου απο Βενζίνη σε Υγραέριο


Voorhees

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα

Μιας και όπως πάει βλέπω η βενζίνη να πηγαίνει 2 ευρώ το λίτρο λέω να μετατρέψω το αυτοκίνητό μου απο βενζίνη σε υγραέριο. Για την μετατροπή εδώ στην Ελλάδα έχω ακούσει μέχρι και 1800 ευρώ, ζητάνε τα κέρατά τους.

Εκτός Ελλάδας έχω βρεί με 600 ευρώ αλλά αν υπάρχει κάτι ανάλογο θα ήθελα να την κάνω εδώ και γι' αυτό θα ήθελα να μου πεί κανείς αν έχει ακούσει κάτι.

Ακόμα σε περίπτωση που κάνω την μετατροπή εκτός Ελλάδας με το ΚΤΕΟ τι γίνεται, θα φέρουν κάποιο πρόβλημα;

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου λέω τι μου έχουν πει 2 μηχανικοί:

1. Το αυτοκίνητο βγαίνει εκτός εγγύησης.

2. Δεν πρέπει να το ζορίζεις το αυτοκίνητο. Φθείρει τον κινητήρα γενικότερα.

3. Στη Θεσσαλονίκη έχει 2 πρατήρια μόνο προς το παρόν.

4. Καταλαμβάνει τη θέση της ρεζέρβας ή μεγάλο μέρος του πορτμπαγκάζ.

 

Η εκτίμηση μου ύστερα από κουβέντα είναι ότι αξίζει μόνο σε παλιά αυτοκίνητα, που δεν έχεις σκοπό να τα αντικαταστήσεις στα επόμενα 3-4 χρόνια και οι μετακινήσεις σου είναι μεγάλες. Όχι τίποτα άλλο, να το κάνεις και απόσβεση το ρημάδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενε να τελειώσει η εγγύηση στο αμάξι σου (γιατί θα την χάσεις σε διαφορετική περίπτωση), και περίμενε να δεις τι παίζεται...

Υπάρχουν διάφορες λύσεις..

 

Ρώτησα γνωστό συνεργειατζή, και μου είπε να περιμένω κανένα χρόνο τουλάχιστον μέχρι να δω ποια λύση είναι καλύτερη.

Σε κάποιους που το έβαλαν , έβγαζε πρόβλημα ο εγκέφαλος μετά.

Στο συνεργείο τους είπαν ότι το μείγμα έβγαινε εκτός προδιαγραφών λειτουργίας του κινητήρα.

 

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Πιθανότατα χρειάζονται πείραγμα και οι σταθερές λειτουργίας του κινητήρα ή η χαρτογράφηση ..

 

Πάντως με τις τιμές αυτές , η επένδυση είναι κάτι παραπάνω από κερδοφόρα.

 

Ένα όχημα με μέση κατανάλωση 8λίτρα/100kmh και 15000χιλ. το χρόνο χρειάζεται

1200 λίτρα βενζίνη το χρόνο (βάζοντας και 10% κλοπή στην αντλία πηγαίνει στα 1320 λίτρα πληρωμένα το χρόνο).

 

Με 1,45 ευρώ της απλής αμόλυβδης (αν ψάχνεις την απολύτως φθηνότερη βενζίνη στην Αθήνα) χρειαζονται 1914 ευρώ το χρόνο..

 

Με το αέριο η κατανάλωση μείωνεται κάτω από το μισό , δηλαδή περίπου 800-900 ευρώ το χρόνο..

 

Γλυτώνεις παραπάνω από 1000 ευρώ το χρόνο, δηλαδή η επένδυση που θα κάνεις στη χειρότερη αποσβένεται μέσα σε 2 χρόνια...

Δεν ξέρω καμιά επένδυση που να αποσβένεται σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα (εκτός από το λαθρεμπόριο και άλλες παράνομες δραστηριότητες)...

 

Απλά χρειάζεται προσοχή στην επιλογή του κατάλληλου τοποθέτη που θα κάνει την μετατροπή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ένας θείος μου έκανε την εν λόγο εγκατάσταση στο jeep του Hummer 3. Το έκανε διότι το αμάξι έκαιγε τα άντερα του (δεν φημίζονται οι Αμερικάνικες ετερίες για τις σωστές ρυθμήσεις στην κατανάλωση ως γνωστόν...) και δεν τον συνέφερε να το λειτουργεί με βενζίνη! το κόστος της εγκατάστασεις μαζί με την προμήθεια τον απαραίτητων ανταλάκτικών του έφτασε 1.800€, απο τα λεγόμενα του το κόστος είναι ανάλογο με τον τύπο και τον κυβισμό του αυτοκινήτου. Και ότι τα 1.800€ ήταν το μάξιμουμ ποσό (Hummer τι περιμένεις....). Παρόλλα αυτά το έχει εδώ και 2 εβδομάδες και το κινεί με το αέριο. Οι πρώτες του απόψεις είναι ότι συμφέρει...αλλά του έχει αποκλήσει μεγάλο μέρος απο το πορτ-παγκαζ, σε μικρότερα αυτοκίνητα καταλάμβάνει την θέση του τροχού της ρεζέρβας, οπότε είναι αρκετά βολικό...

 

Στα λειτουργικά τώρα: η εγκατάσταση που του έχουν κάνει στο αυτοκίνητο, ξεκινάει με βενζίνη μέχρι να ζεστάνει και αυτόματα αλλάζει η βαλβίδα παροχής καυσίμου απο την βενζίνη στο αέριο. Το μόνο που ακούς είναι ένας ήχος "τσικ" όπως μου είπε. Μέσα στην καμπίνα του έχουν φέρει δίκτη οπότε ξέρει πότε τελειώνει το αέριο, σε περίπτωση που τελειώσει το αέριο γυρνάει πάλι αυτόματα σε βενζίνη.

 

αποψή μου...συμφέρει...και όσο ποίο πολύ καίει ένα αμάξι (σε βενζίνη lt/km) τόσο γρηγορότερα κάνεις απόσβεσή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά , με το hummer θα κάνει απόσβεση σε 2 μήνες..:lol::lol:

Αν ήθελε 200 ευρώ για να το γεμίσει βενζίνη , κλάφτα Χαράλαμπε..:lol::lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

παιδια υπαρχει αντιστοιχο post και πολυ πιο ενημερωμενο στην ενοτητα

Ψυχαγωγια=Μπλα Μπλα=auto-moto=Γνωμες για υγραεριο....

συμφερει με χιλια ..πατε εκει γιανα λυσετε τις αποριες σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενε να τελειώσει η εγγύηση στο αμάξι σου (γιατί θα την χάσεις σε διαφορετική περίπτωση), και περίμενε να δεις τι παίζεται...

Υπάρχουν διάφορες λύσεις..

 

Ρώτησα γνωστό συνεργειατζή, και μου είπε να περιμένω κανένα χρόνο τουλάχιστον μέχρι να δω ποια λύση είναι καλύτερη.

Σε κάποιους που το έβαλαν , έβγαζε πρόβλημα ο εγκέφαλος μετά.

Στο συνεργείο τους είπαν ότι το μείγμα έβγαινε εκτός προδιαγραφών λειτουργίας του κινητήρα.

 

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Πιθανότατα χρειάζονται πείραγμα και οι σταθερές λειτουργίας του κινητήρα ή η χαρτογράφηση ..

 

Πάντως με τις τιμές αυτές , η επένδυση είναι κάτι παραπάνω από κερδοφόρα.

 

Ένα όχημα με μέση κατανάλωση 8λίτρα/100kmh και 15000χιλ. το χρόνο χρειάζεται

1200 λίτρα βενζίνη το χρόνο (βάζοντας και 10% κλοπή στην αντλία πηγαίνει στα 1320 λίτρα πληρωμένα το χρόνο).

 

Με 1,45 ευρώ της απλής αμόλυβδης (αν ψάχνεις την απολύτως φθηνότερη βενζίνη στην Αθήνα) χρειαζονται 1914 ευρώ το χρόνο..

 

Με το αέριο η κατανάλωση μείωνεται κάτω από το μισό , δηλαδή περίπου 800-900 ευρώ το χρόνο..

 

Γλυτώνεις παραπάνω από 1000 ευρώ το χρόνο, δηλαδή η επένδυση που θα κάνεις στη χειρότερη αποσβένεται μέσα σε 2 χρόνια...

Δεν ξέρω καμιά επένδυση που να αποσβένεται σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα (εκτός από το λαθρεμπόριο και άλλες παράνομες δραστηριότητες)...

 

Απλά χρειάζεται προσοχή στην επιλογή του κατάλληλου τοποθέτη που θα κάνει την μετατροπή..

 

θες να μου το τεκμηριώσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Είναι πολύ εύκολο να το κάνεις και μόνος σου :P

Τράβα με άδειο ντεπόζιτο και φούλαρέ το.

Αν το ντεπόζιτο σου είναι 45 θα στο γεμίσει με 48 λίτρα χαλαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου λέω τι μου έχουν πει 2 μηχανικοί:

1. Το αυτοκίνητο βγαίνει εκτός εγγύησης.

2. Δεν πρέπει να το ζορίζεις το αυτοκίνητο. Φθείρει τον κινητήρα γενικότερα.

3. Στη Θεσσαλονίκη έχει 2 πρατήρια μόνο προς το παρόν.

4. Καταλαμβάνει τη θέση της ρεζέρβας ή μεγάλο μέρος του πορτμπαγκάζ.

 

Η εκτίμηση μου ύστερα από κουβέντα είναι ότι αξίζει μόνο σε παλιά αυτοκίνητα, που δεν έχεις σκοπό να τα αντικαταστήσεις στα επόμενα 3-4 χρόνια και οι μετακινήσεις σου είναι μεγάλες. Όχι τίποτα άλλο, να το κάνεις και απόσβεση το ρημάδι.

1. ναι όπως και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια σε κινητήρα

2. ποιός το είπε αυτό??!!?!? τότε η φίατ και η bmw βγάζουν τρομερά μοτέρ μιας και έχω εμπειρία πάνω από μισό εκατομύριο χλμ. στη βουλγαρία τα ταξιά τους είναι ρενό θάλια, σεβρολέτ αβέο και χιουντάι..σε όσα ανέβηκα ήταν πάνω από 400.000 χλμ και ένα χιουντάι ελάντρα στη σόφια με 759.000 χλμ μέχρι στιγμής μόνο με αλλαγή τσιμουχάκια στις βαλβίδες...κοίτα να δείς που στη βουλγαρία δε σπάνε τα αμάξια και στην ελλάδα τα παίρνει ο κατήφορος.

3. παραπάνω είναι.

4. σωστός σε αυτό

όσο για την εκτίμηση σου, η οποία είναι απόρρεια όσων συζήτησες με φίλους σου είναι σωστή. η δική μου εκτίμηση χρόοοοονια τώρα (δεκαετία του 90 ) ότι τα βενζινοκίνητα με υγραέριο είναι καλύτερα σε σχέση με πετρέλεο.

 

Περίμενε να τελειώσει η εγγύηση στο αμάξι σου (γιατί θα την χάσεις σε διαφορετική περίπτωση), και περίμενε να δεις τι παίζεται...

Υπάρχουν διάφορες λύσεις..

όπως?

 

Ρώτησα γνωστό συνεργειατζή, και μου είπε να περιμένω κανένα χρόνο τουλάχιστον μέχρι να δω ποια λύση είναι καλύτερη.

Σε κάποιους που το έβαλαν , έβγαζε πρόβλημα ο εγκέφαλος μετά.

αν δε το προγραμμάτισαν σωστά ή αν ο μηχανικός ήταν βλάκας επόμενο είναι. μέχρι στιγμής βγάζει πρόβλημα στον εγκέφαλο σε bmw x5 επειδή δεν μπορούσε να χωνέψει ο εγκέφαλος πώς διάολο είναι δυνατόν να κλεινουν τα μπεκ και το μοτέρ να συνεχίζει να δουλεύει..μικρό το κακό μιας και στο επόμενο σταρτ του κινητήρα σβήνει.

Στο συνεργείο τους είπαν ότι το μείγμα έβγαινε εκτός προδιαγραφών λειτουργίας του κινητήρα.

επίσης, μηχανικοί εν αγνοία. 4 μπέκ είναι και ένα εγκεφαλάκι που προσαρμόζει το μείγμα σύμφωνα με τους ήδη υπάρχοντες αισθητήρες του αυτοκινήτου..plug and play ένα πράγμα..πως κατάφεραν και το γ@#σαν ένας θεός ξέρει

 

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Πιθανότατα χρειάζονται πείραγμα και οι σταθερές λειτουργίας του κινητήρα ή η χαρτογράφηση ..

είναι γνωστό ότι δεν είναι απλά τα πράγματα αλλά εάν δε γνωρίζουμε να μη εκφέρουμε γνώμη. ..δεν πειράζεται καμία σταθερή λειτουργείας του κινητήρα (τί είναι αυτό πάλι?!?) και η χαρτογράφηση γίνεται στο ξεχωριστό εγκέφαλο που βάλαμε επάνω

 

Πάντως με τις τιμές αυτές , η επένδυση είναι κάτι παραπάνω από κερδοφόρα.

 

Ένα όχημα με μέση κατανάλωση 8λίτρα/100kmh και 15000χιλ. το χρόνο χρειάζεται

1200 λίτρα βενζίνη το χρόνο (βάζοντας και 10% κλοπή στην αντλία πηγαίνει στα 1320 λίτρα πληρωμένα το χρόνο).

 

Με 1,45 ευρώ της απλής αμόλυβδης (αν ψάχνεις την απολύτως φθηνότερη βενζίνη στην Αθήνα) χρειαζονται 1914 ευρώ το χρόνο..

 

Με το αέριο η κατανάλωση μείωνεται κάτω από το μισό , δηλαδή περίπου 800-900 ευρώ το χρόνο..

 

Γλυτώνεις παραπάνω από 1000 ευρώ το χρόνο, δηλαδή η επένδυση που θα κάνεις στη χειρότερη αποσβένεται μέσα σε 2 χρόνια...

Δεν ξέρω καμιά επένδυση που να αποσβένεται σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα (εκτός από το λαθρεμπόριο και άλλες παράνομες δραστηριότητες)...

 

Απλά χρειάζεται προσοχή στην επιλογή του κατάλληλου τοποθέτη που θα κάνει την μετατροπή..

ΑΥΤΟ ΞΑΝΑΠΕΣ ΤΟ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

εγω έχω να πω ότι πραγματικά η μετατροπη που έκανα άξιζε...έχω κάνει 8.000χλμ και εως τώρα όλα καλά, φτου φτου σκόρδα!!! άλλα τόσα και έκανα απόσβεση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θες να μου το τεκμηριώσεις;

 

some years later...

Θες να αραδιάσουμε τα πρόστιμα του υπουργείου ανάπτυξης ένα ένα;

ή να βάζουμε άρθρα από εφημερίδες ξερωγώ;

 

που κόλλησες εσύ δηλαδή; εδώ ο Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών το κατήγγειλε, στο post του kryfos σκάλωσες;

 

εγω έχω να πω ότι πραγματικά η μετατροπη που έκανα άξιζε...έχω κάνει 8.000χλμ και εως τώρα όλα καλά, φτου φτου σκόρδα!!! άλλα τόσα και έκανα απόσβεση!

 

και η δική μου πάει καλά, όσο η απόσταση της τιμής του lpg διατηρείται σε σχέση με αυτή της βενζίνης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και η δική μου πάει καλά, όσο η απόσταση της τιμής του lpg διατηρείται σε σχέση με αυτή της βενζίνης.

 

Ναι βασικό...τουλάχιστον ας μείνει έτσι μέχρι να έχουμε ολοκληρώσει την απόσβεση :fear: :fear:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...