Luciddream Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 να απαιτήσεις να αφαιρεθεί από τον πρώτο πρώτο (αδικαιολόγητο) λογαριασμό που σου είχε έρθει ο οποίος ήταν προπληρωμένος ο 1ος μήνας +έξτρα ένα πάγιο.. πολλοί το ξεχνούν αυτό.. ---------- Προσθήκη στις 15:40 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:35 ---------- όντως το πως γίνεται η αίτηση για σύνδεση να παίρνει 2-3 μέρες και η αποσύνδεση 1 μήνα είναι ένα θέμα που προφανώς κανείς δεν μπορεί να αγγίξει.. γιαυτό το λόγο βρίσκουν πάτημα και σου λένε εφόσον η αποσ΄θνδεση θα κρατήσει 1 μήνα θα σου έρθει κ άλλος ένας εξοφλητικός-(@@ρια) , εσ'υ σε αυτό το σημείο λες ότι όταν είχα κάνει το συμβόλαιο μου έιχατε φουσκώσει στην αρχή ενα εχτρα πάγιο το οποίο μου είπατε ότι θα μου επιστραφεί οταν διακόψω.. αν σου αρχίσουν μα μου σου του, ζητάς να μιλήσεις με τμήμα παραπόνων γιατί θα κάνεις καταγγελία καθώς κανείς δε σε ενημέρωσε ότι αν διακόψεις νωρίτερα θα χάσεις το πρώτο προπληρωμένο πάγιο... κάνε αυτά κ βλέπουμε.. ανέφερε ότι έχεις ξεκινήσει διαδικασίες με την εκποιζώ , αλλά θα ήθελες να λυθεί το πρόβλημα χωρίς να πάρει διαστάσεις.. βασικά εγώ θα πώ οτι 22/6 έκανα την διακοπή και εξόφλησα τον τελευταίο λογαριασμό (έχω και την απόδειξη) και απο εκεί και πέρα θέλω να μου επιστραφούν τα επόμενα 3 πάγια που πλήρωσα για να μην τρέχουμε με καταγγελίες.. φυσικά και ΔΕΝ ξαναπατάω στην vodafone για κανένα λόγο, οι άνθρωποι είναι οι μεγαλύτεροι απατεώνες και κρίμα που δεν υπάρχει κάποιος (δεν λειτουργεί εννοώ) μηχανισμός να τους σκίσει.. αποκλείεται να έχουν επιλέξει απλά εμένα για να τα κάνουν όλα αυτά σίγουρα τα τραβάνε και άλλοι.. anyway θα πάω αύριο να δούμε τι θα γίνει γιατί σήμερα δεν πρόλαβα.. :mad:
gs20309 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 βασικά εγώ θα πώ οτι 22/6 έκανα την διακοπή και εξόφλησα τον τελευταίο λογαριασμό (έχω και την απόδειξη) και απο εκεί και πέρα θέλω να μου επιστραφούν τα επόμενα 3 πάγια που πλήρωσα για να μην τρέχουμε με καταγγελίες.. φυσικά και ΔΕΝ ξαναπατάω στην vodafone για κανένα λόγο, οι άνθρωποι είναι οι μεγαλύτεροι απατεώνες και κρίμα που δεν υπάρχει κάποιος (δεν λειτουργεί εννοώ) μηχανισμός να τους σκίσει.. αποκλείεται να έχουν επιλέξει απλά εμένα για να τα κάνουν όλα αυτά σίγουρα τα τραβάνε και άλλοι.. anyway θα πάω αύριο να δούμε τι θα γίνει γιατί σήμερα δεν πρόλαβα.. :mad: θα πρότεινα καλύτερα τηλεφωνικά ίσως βρεις μεγαλύτερη άκρη γιατί οι κλήσεις καταγράφονται και (επειδή υπάρχει ποιοτικός έλεγχος) ίσως κάνουν μεγαλύτερη προσπάθεια να σε εξυπηρετήσουν..στο κατάστημα αν πέσεις σε λάθος υπάλληλο μπορεί να το κάνουν γαργάρα και να σε βγάλουν τον τρελό του χωριού λέγοντας σου ότι έτσι είναι οι διαδικασίες κτλ..΄κ είδικά αν πέσεις σε ώρα αιχμής με το κατάστημα γεμάτο και δημιουργήσεις κάμια 10μέτρα ουρά από πίσω θα κάνουν ότι δυνατότερο να σε ξεφορτωθούν γρηγορότερα (υπάρχει όμως πιθανότητα αυτό να λειτουργήσει υπερ σου, ως γνωστόν όλοι θα έχουν κρυφακούσει τι έχει γίνει και θα έχεις με το ΄μέρος σου το κοινό --δίκιο έχει το παιδί-- κλέφτες-- απατεώνες -- κλέβετε τον κοσμάκι -- κτλ--), οπότε κάνε μια δοκιμή τηλεφωνικά κ αν δεν βγάλεις άκρη πήγαινε στο κατάστημα.. πάρε 1399 (για εταιρικούς τσάμπα, καλύτερη εξυπηρέτηση), αν δεις ότι σε ζορίζουν ζήτα ονοματεπώνυμο πάντα και να συνδέσουν με το τμήμα παραπόνων γιατί έχεις ξεκινήσει ήδη διαδικάσία για καταγγελία {μην πεις θα ξεκινήσεις, πες ότι ήδη έχεις ενημερώσει τον νομικό σου εκπρόσωπο ό οποίος είναι η εκποιζώ και της επόμενες μέρες θα κοινοποιηθεί η καταγγελία τόσο στο αρμόδιο τμήμα της βόνταφον οσο και στο υπουργείο αναπτυξης(νομίζω το ανάπτυξης είναι...) αν δεν βρεθεί άμεσα ικανοποιητική λύση } σημαντικό είναι τα λόγια σου να είναι μετριμένα και να μιλάς επίσημα για να σε πάρουν στα σοβαρά, ειδικά αν πιστέψουν ότι ξέρεις απ αυτά θα είναι υπέρ σου..
Luciddream Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2010 θα πρότεινα καλύτερα τηλεφωνικά ίσως βρεις μεγαλύτερη άκρη γιατί οι κλήσεις καταγράφονται και (επειδή υπάρχει ποιοτικός έλεγχος) ίσως κάνουν μεγαλύτερη προσπάθεια να σε εξυπηρετήσουν.. λοιπόν έχω πολύ αγωνία να δώ τι θα γίνει στο τέλος... σύμφωνα με την υπάλληλο υπάρχει στις 22/06 κλήση στο πιλοτικό νούμερο 1283 (τμήμα αποσυνδέσεων) απο το νούμερο μου... η οποία δεν δείχνει κάτι όμως γιατι όπως λέει μπορεί να πήρα τηλέφωνο και να το έκλεισα μετά.. (:mad::mad:) το νούμερο μέχρι και σήμερα ήταν ενεργό (φυσικά λογαριασμό δεν έχω δεί στο σπίτι μου ποτέ) και άν και έγινε αμφισβήτηση των χρεώσεων απο την υπάλληλο μου λέει οτι δύσκολα θα πάρω τα χρήματα πίσω αφου δεν έχω απόδειξη οτι έγινε αίτημα για διακοπή (πώς να έχω απόδειξη αφου ποτέ δεν μου δώσανε και μου είπαν οτι όλα θα γίνουν τηλεφωνικά??) με λίγα λόγια και με το λίγο μυαλό που διαθέτω κατάλαβα οτι κάναν παπαριά με το νούμερο 1283 και η συνεννόηση καταστήματος-"κεντρικών" ήταν για τα μπάζα και την πληρώνω εγώ την νύφη... αύριο θα αρχίσω τηλέφωνα για καταγγελία και φυσικά βόλτα απο την τράπεζα για να μην δεχτεί τις χρεώσεις της vodafone και αν δεν μπορεί να το κάνει αυτό η τράπεζα θα κόψω και την καρτούλα μου και απτην τράπεζα... για το πέος όλοι ρε πστ μου... υ.γ αν η κλήση καταγράφεται τι διαδικασίες χρειάζονται για να την βρούμε? γνωρίζει κανείς?
gs20309 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 λοιπόν έχω πολύ αγωνία να δώ τι θα γίνει στο τέλος... σύμφωνα με την υπάλληλο υπάρχει στις 22/06 κλήση στο πιλοτικό νούμερο 1283 (τμήμα αποσυνδέσεων) απο το νούμερο μου... η οποία δεν δείχνει κάτι όμως γιατι όπως λέει μπορεί να πήρα τηλέφωνο και να το έκλεισα μετά.. (:mad::mad:) το νούμερο μέχρι και σήμερα ήταν ενεργό (φυσικά λογαριασμό δεν έχω δεί στο σπίτι μου ποτέ) και άν και έγινε αμφισβήτηση των χρεώσεων απο την υπάλληλο μου λέει οτι δύσκολα θα πάρω τα χρήματα πίσω αφου δεν έχω απόδειξη οτι έγινε αίτημα για διακοπή (πώς να έχω απόδειξη αφου ποτέ δεν μου δώσανε και μου είπαν οτι όλα θα γίνουν τηλεφωνικά??) με λίγα λόγια και με το λίγο μυαλό που διαθέτω κατάλαβα οτι κάναν παπαριά με το νούμερο 1283 και η συνεννόηση καταστήματος-"κεντρικών" ήταν για τα μπάζα και την πληρώνω εγώ την νύφη... αύριο θα αρχίσω τηλέφωνα για καταγγελία και φυσικά βόλτα απο την τράπεζα για να μην δεχτεί τις χρεώσεις της vodafone και αν δεν μπορεί να το κάνει αυτό η τράπεζα θα κόψω και την καρτούλα μου και απτην τράπεζα... για το πέος όλοι ρε πστ μου... υ.γ αν η κλήση καταγράφεται τι διαδικασίες χρειάζονται για να την βρούμε? γνωρίζει κανείς? για κάποιο λόγο είτε αδυναμίας του συστήματος είτε μαλαλίας του υπαλλήλου προφανώς δεν περάστηκε η αίτηση σου. τι να πει κανείς.. το ότι σου είπε ότι φαίνεται ότι έχει γίνει η κλήση από το κινητό σου είναι υπέρ σου, για κάλεσε στην εκποιζώ, εμένα με είχαν βοηθήσει όταν παλιότερα είχα ένα θεματάκι με το σερβις του κινητού.. http://www.ekpizo.gr/
pp6210 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 όντως το πως γίνεται η αίτηση για σύνδεση να παίρνει 2-3 μέρες και η αποσύνδεση 1 μήνα είναι ένα θέμα που προφανώς κανείς δεν μπορεί να αγγίξει.. γιαυτό το λόγο βρίσκουν πάτημα και σου λένε εφόσον η αποσ΄θνδεση θα κρατήσει 1 μήνα θα σου έρθει κ άλλος ένας εξοφλητικός-(@@ρια) , εσ'υ σε αυτό το σημείο λες ότι όταν είχα κάνει το συμβόλαιο μου έιχατε φουσκώσει στην αρχή ενα εχτρα πάγιο το οποίο μου είπατε ότι θα μου επιστραφεί οταν διακόψω.. . Φίλε μου χωρίς παρέξήγηση, επειδή ΔΕΝ το κατέχεις το θέμα, ψάξτο λίγο καλύτερα πριν αρχίσεις τις συμβουλες.... για να σου αποσαφηνίσω κάποια πράγατα που δεν έχεις καταλάβει: 1. το "φουσκωμένο" πάγιο δεν υπάρχει - προπληρώνεις πάντα το πάγιο του επόμενου μήνα +ότι αναλογία έχεις κάνει από την ενεργοποίηση της σύνδεσής σου στον τρέχοντα μήνα. π.χ. συνδέθηκες στις 17 του μηνός και εκδίδεται ο πρώτος λογαριασμός στις 22: θα έχει χρέωση παγίου από 22 τρέχοντος μέχρι 22 επόμενου μήνα + αναλογία παγίου για περίοδο από 17 εώς 22 του τρέχοντος. 2. ο εκκαθαριστικός λογαριασμός και οι 30 μέρες έχουν να κάνουν με το σύστημα τιμολόγησης - αν τιμολογείσαι κάθε 20 του μηνός, και κάνεις αίτηση αποσύνδεσης στις 10, θα σε αποσυνδέσουν σε 10 μερες... αν κάνεις αίτηση στις 19,20,21 τότε θα τρέξει και αυτός ο μήνας (30 μέρες) μέχρι τις 20 του επόμενου. Εκκαθαριστικός είναι ο λογαριασμός για αυτή τη τελευταία περίοδο (από την αίτηση αποσύνδεσης μέχρι την πραγματική αποσύνδεση). Η μόνη περίπτωση να έρθει επόμενη χρέωση μετά τον εκκαθαριστικό είναι να έχεις χρεώσεις από roaming στον τελευταίο λογαριασμό (οι χρεώσεις από το εξωτερικό έρχονται με καθυστέρηση). 3. η ηχογράφηση κλήσης είναι "δειγματοληπτική" και όχι, δεν έχει σχέση με τον ποιοτικό έλεγχο (αυτός γίνεται on line με διπλά ακουστικά) αλλά την εξασφάλιση της εταιρίας σε περίπτωση αμφισβήτησης από τη μεριά του πελάτη. 4. το 1399 είναι, όπως λες, για εταιρικούς πελάτες, άρα αν πάρει ένας ιδιώτης προφανώς δεν θα τον εξυπηρετήσουν και θα του ζητήσουν να καλέσει 13830. @Luciddream: δεν έχω καταλάβει, την αίτηση διακοπής την έκανες στο κατάστημα Βουλιαγμένης (δεν σου δώσανε κάποιο αποδεικτικό?) ή τηλεφωνικά??? Εφόσον το τηλέφωνό σου ήταν ενεργό, προφανώς δεν έχει παραληφθεί η αίτηση αποσύνδεσης (επίσης αν είχε παραληφθεί, κατά 90% θα σε παίρνανε να σου προτείνουν να μείνεις με έξτρα έκπτωση κτλ)... Δεν αποκλείω το να μην την περάσανε από το κατάστημα Βουλιαγμένης (αν και είναι ιδιόκτητο και κεντρικό), αλλά και εσυ δεν παραξενεύτηκες που 2 μήνες μετά την αίτησή σου παίζει ακόμα το τηλέφωνο, να πάρεις να δεις τι έγινε?
Luciddream Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 @Luciddream: δεν έχω καταλάβει, την αίτηση διακοπής την έκανες στο κατάστημα Βουλιαγμένης (δεν σου δώσανε κάποιο αποδεικτικό?) ή τηλεφωνικά??? Εφόσον το τηλέφωνό σου ήταν ενεργό, προφανώς δεν έχει παραληφθεί η αίτηση αποσύνδεσης (επίσης αν είχε παραληφθεί, κατά 90% θα σε παίρνανε να σου προτείνουν να μείνεις με έξτρα έκπτωση κτλ)... Δεν αποκλείω το να μην την περάσανε από το κατάστημα Βουλιαγμένης (αν και είναι ιδιόκτητο και κεντρικό), αλλά και εσυ δεν παραξενεύτηκες που 2 μήνες μετά την αίτησή σου παίζει ακόμα το τηλέφωνο, να πάρεις να δεις τι έγινε? την αίτηση διακοπής την έκανα τηλεφωνικά.. αλλα συγνώμη που δεν θυμάμαι ακριβώς τι έκανα 3 μήνες πριν (αν πήρα τηλέφωνο απο το κατάστημα η αν μου είπαν απο το κατάστημα να πάρω τηλέφωνο όποτε θέλω και θα γίνει η διακοπή) και συγνώμη που δεν ήξερα οτι πρέπει να πάρω αποδεικτικό απο τηλεφωνική κλήση... !!! και συγνώμη που εγώ πήγα σε ένα κατάστημα vodafone και ΖΗΤΗΣΑ διακοπή και έπρεπε να περάσω όλη αυτήν την περιπέτεια για μια απλή διακοπή σύνδεσης. (σημείωση 2 μέρες πριν τις 22/6 είχα ΞΑΝΑΠΑΕΙ στην vodafone αλλα με στείλανε σπίτι γιατι το σύστημα τους ΔΕΝ λειτουργούσε) μπορεί για σένα που (προφανώς) δουλεύεις-ες σε ένα τέτοιο κατάστημα να είναι γνωστά όλα αυτά για μένα όχι. δεν έχω συνηθίσει να φεύγω απο εταιρίες γιατι δεν έχω συνηθίσει να με κοροιδεύουν. και συγνώμη που αυτοί οι μήνες ήταν μήνες διακοπών και απτο να ασχολούμαι με το αν η vodafone έκανε αυτό που της ζητήθηκε είχα καλύτερα πράγματα να κάνω... το τηλέφωνο απο τότε άντε να χρησιμοποιήθηκε 2-3 φορές και υπέθεσα οτι είχε μετατραπεί σε καρτοκινητό όπως είχα ζητήσει... η προσφορά που λές πάντως μου ήρθε χτές που ξαναέκανα διακοπή -> 50% έκπτωση αλλα φυσικά και αρνήθηκα.
pp6210 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν το καταλαβαίνω το υφάκι σου φίλε μου, να σε βοηθήσω προσπαθώ επειδή ξέρω αρκετά πράγματα σχετικά, αλλά τα λες λίγο μπερδεμένα.... δεν ήξερα οτι μπορείς να κάνεις αίτηση τηλεφωνικά, ιδίως αν θες μετατροπη σε καρτοκινητό, αυτό πρέπει να γίνει απαραίτητα στο κατάστημα για να παραλάβεις νέα κάρτα sim. Τέλος πάντων, σου εύχομαι να βρεις άκρη σύντομα...
Luciddream Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2010 αα όχι δεν έχω υφάκι προς εσένα φίλε μου.. καμία σχέση.. συγνώμη αν αυτό έδωσα να καταλάβεις.. με αυτούς εκεί έχω υφάκι (γιατι τα παραπάνω τα θεωρούσαν δεδομένα να τα γνωρίζω όλα αυτα...) μάλλον πάντως ούτε αυτοί το γνωρίζαν για την διακοπή τηλεφωνικά γιαυτό και έγινε όλο αυτό το μπέρδεμα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.