farfan Δημοσ. 20 Μαΐου 2010 Δημοσ. 20 Μαΐου 2010 Έχω το HP Pavilion με κάρτα γραφικών nvidia 8400M GS. Η κάρτα μου παρουσίασε προβλήματα(μάλλον λόγω υπερθέρμανσης) όμως στην hp δέχονται δωρεάν αντικατάσταση μόνο αν αποδείξω πως το πρόβλημα υπήρχε κατά την αγορά.Έχω ακούσει ότι η συγκεκριμένη κάρτα έχει πρόβλημα υπερθέρμανσης αλλά δεν έχω βρει κάποια επίσημη ανακοίνωση. Αν έχετε κάτι υπόψιν πείτε το κυρίως για να έχω ένα πάτημα απέναντι στην HP.
koulis@4 Δημοσ. 20 Μαΐου 2010 Δημοσ. 20 Μαΐου 2010 Για επισημη ανακοινωση δεν γνωριζω αλλα αυτο που μπορω να σου πω ειναι οτι εχω ενα fujitsu που φοραει μια 8600GS που βασικα ειναι μια overclock 8400 και εχω πολλα προβληματα υπερθερμανσης. Το καλο ειναι οτι το συγκεκριμενο laptop το πηρα με 3 χρονια εγγυηση και το πηγα τον πρωτο χρονο για service και το εφτιαξαν, τωρα εχω παλι το ιδιο προβλημα και θα το στειλω ξανα ευτηχως ειμαι ακομα εντος εγγυησης.
basilis5 Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 βασικα τι κατεστραμμενη λογικη ειναι αυτη; πες του πως για να στο αποδειξω δες τα στατιστικα σου,ποσα λαπτοπ εχουν ερθει με το ιδιο προβλημα,και δεν χρειαζεσαι τπτ αλλο. επισης,αν εισαι εντος εγγυησης δεν τιθεται καν θεμα συζητησης. δυστυχως και η ΗΡ σαν αντιπροσωπεια στην ελλαδα πιανει τις απιαστες φουτζιτσου και ασερ...
farfan Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Δεν καλύπτομαι από την εγγύηση(1 χρόνο) γι'αυτό αν αποδείξω ότι υπήρχε εργοστασιακό πρόβλημα κατά την αγορά τότε μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση εντός 2 χρόνων.
vasilisga Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Δεν καλύπτομαι από την εγγύηση(1 χρόνο) γι'αυτό αν αποδείξω ότι υπήρχε εργοστασιακό πρόβλημα κατά την αγορά τότε μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση εντός 2 χρόνων. συλλυπητηρια...
antonl Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Όντως τραγική λογική. Ένοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίου μου θυμίζει. Δεν ξέρω αν βοηθάνε καθόλου: http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=263617 http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=315044
farfan Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 συλλυπητηρια... Είπα να κάνω μια τελευταία προσπάθεια. Όντως τραγική λογική. Ένοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίου μου θυμίζει.Δεν ξέρω αν βοηθάνε καθόλου: http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=263617 http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=315044 Έκανα το λάθος και έμπλεξα με την HP. Τα κρατάω τα λινκς που έδωσες να δω τι θα καταφέρω να μαζέψω στο τέλος.
Pooky(1) Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Την επόμενη φορά Dell και επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια. Θα έρχονταν σπίτι σου με το ανταλλακτικό και ούτε θα έχανες λεπτό.
GoldenEye Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 Δεν καλύπτομαι από την εγγύηση(1 χρόνο) γι'αυτό αν αποδείξω ότι υπήρχε εργοστασιακό πρόβλημα κατά την αγορά τότε μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση εντός 2 χρόνων. φιλε δεν παιζει 1 χρονος σε καμμια περιπτωση ειναι παρανομο καταγγελια και ζητα νεο λαπτοπ γιατι ειναι γνωστο κατασκευαστικο σφαλμα και αυτοι κανουν την παπια και φυσικα ποτε ξανα Acer και Hp μπορει να ειναι value for money και καπως καλα λαπτοπ με υποστηριξη στο εξωτερικο αλλα επειδη εδω μονο μεσω της νομικης οδου βγαζεις ακρη τοτε καλυτερα dell toshiba sony για να χεις το κεφαλι σου ησυχο
morgankalamos Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 δεν είσαι ο μόνος με αυτό το πρόβλημα...εδω εχουμε μερικές λύσεις που ίσως σε βοηθήσουν... http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=374182
VasKag Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 νομιζω η 8400m GS ειναι ξεχωριστη καρτα και οχι ενσωματωμενη στη μητρικη... οποτε πατεντες δε νομιζω να γινονται...
farfan Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 φιλε δεν παιζει 1 χρονος σε καμμια περιπτωση ειναι παρανομο καταγγελια και ζητα νεο λαπτοπ γιατι ειναι γνωστο κατασκευαστικο σφαλμα και αυτοι κανουν την παπια και φυσικα ποτε ξανα Acer και Hp μπορει να ειναι value for money και καπως καλα λαπτοπ με υποστηριξη στο εξωτερικο αλλα επειδη εδω μονο μεσω της νομικης οδου βγαζεις ακρη τοτε καλυτερα dell toshiba sony για να χεις το κεφαλι σου ησυχο Δυστυχώς στην Ελλάδα την εγγύηση την καθορίζει ο κατασκευαστής και η HP δίνει 1 χρόνο. Από εκεί και πέρα ισχύει διετής παραγραφή δικαιωμάτων του αγοραστή.Δηλαδή μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση εντός δυο χρόνων εφόσον υπήρχε πρόβλημα κατά την αγορά του προϊόντος. δεν είσαι ο μόνος με αυτό το πρόβλημα...εδω εχουμε μερικές λύσεις που ίσως σε βοηθήσουν... http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=374182 Σε ευχαριστώ για την απάντηση αλλά τώρα ψάχνω στοιχεία για να τα δώσω στην HP μήπως και καταφέρω να εκμεταλλευτώ τον παραπάνω νόμο.
GoldenEye Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 Δυστυχώς στην Ελλάδα την εγγύηση την καθορίζει ο κατασκευαστής και η HP δίνει 1 χρόνο.Από εκεί και πέρα ισχύει διετής παραγραφή δικαιωμάτων του αγοραστή.Δηλαδή μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση εντός δυο χρόνων εφόσον υπήρχε πρόβλημα κατά την αγορά του προϊόντος. οχι φιλε μου δεν ειναι ετσι απαξ και πουλιεται στην ευρωπαικη ενωση ειναι 2 χρονια και κανενας κατασκευαστης δεν μπορει να σου λεει βλακειες. πατανε στην αγνοια του κοσμου. γιατι ολες οι αλλες σοβαρες εταιριες δινουν 2 χρονια; δες εδω τι τραβηξα http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=347177 http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=347177&page=3 και τελικα μου εδωσαν λαπτοπ αντικαταστασης και 2 χρονια εγγυηση http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=347177&page=5 μην τους αφησεις σε χλωρο κλαρι δεν το χαλασες εσυ εδωσες τα ωραια σου λεφτακια και σου εδωσαν κατι ελαττωματικο και παρανομα ενα χρονο εγγυηση ισχυει οδηγια απο την ευρωπαικη ενωση (0044/1999, L-171 "Πτυχές πώλησης εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών" http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/en.pdf σελιδα 9 "The fact is that a two year guarantee applies for the sale of all consumer goods everywhere in the EU (Directive 1999/44/EC). In some countries, this may be more, and some manufacturers also choose to offer a longer warranty period.") και η αντιστοιχη ελληνικη οπως περιγραφεται παρακατω για τα 2 χρονια που λεγαμε. http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/2251.htm
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.