Προς το περιεχόμενο

Περι πολεμικής αεροπορίας


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύγκρουση ελληνικού μαχητικού με τουρκικό στον εναέριο χώρο της Καρπάθου.

 

Ελληνικό μαχητικό αεροσκάφος F-16 συγκρούστηκε στον αέρα με τουρκικό μαχητικό ίδιου τύπου, στη διάρκεια ελιγμών αναχαίτισης. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τόσο από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, όσο και από τον αναπληρωτή κυβερνητικό εκπρόσωπο Ευάγγελο Αντώναρο, η σύγκρουση έγινε στον εναέριο χώρο της Καρπάθου.

 

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει πληροφόρηση για την τύχη των δύο πιλότων, αν και ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόλαβαν και έκαναν χρήση του συστήματος εκτινασσόμενου καθίσματος.

 

Στην περιοχή του συμβάντος σπεύδουν πλοία του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού και σκάφη της αεροπορίας.

  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

δυστυχος ηξερα τον πιλοτο (ηλιακης) εστο κα αυτο το λιγο, μιας και ημουν πριν καποιο διαστημα φανταρος στην πολεμικη μοιρα που ηταν. Πολη καλο παλικαρι, ποτε δεν ειχε τουπε και στυλακι σαν αλλους πιλοτους, καναμε πλακιτσα συχνα στην καντινα και τον κοροιδευαμε γιατη μπορουσε να φαει και 5 ζαμπονοτυροπητες σε ενα προινο λολ!!. Δυστυχος εχει πεσει ψιλοκαταρα στην 340 μοιρα πριν λιγο καιρο ειχε πεθανει αλλος ενας νεαρος πιλοτος, αλλα οχι σε αερομαχια.

 

Μακαρι να σταματησουν καπια στιγμη αυτες οι απαραδεκτες προκλησεις απο τους τουρκους. Τι στο διαολο υπαρχουν οι συνθηκες και οι συμφονιες αν δεν τυρουνται και αν δεν υπαρχουν επιπτοσεις οταν αυτες σπανε????

 

Επειδη διαβασα σε αρθρο οτη αγνοητε η τυχη του και αλλου οτη ειναι νεκρος και δεν εχο δει ειδησεις στην τηλεοραση, τι πεζει τελικα?? μακαρι να την γλυτοσει

Δημοσ.

Σήμερα το πρωί είδα πάλι σε πρωίνη το κλασσικό videaki "Θα τον ξεσκίσω τον μπινέ" και προς στιγμή η σιλουέτα του του lockαρισμένου αεροσκάφους μου φάνηκε ότι έφερνε περισσότερο σε F/A-18 παρά σε F-16. Έχει παρατηρήσει κανείς προσεκτικά τι αεροσκάφος είναι ?

Δημοσ.
ΧΜ? Αφού έχει ένα ουριαίο ρε c, τι f18?

 

Αυτό λέω προς στιγμή μου φάνηκε ότι είχε δύο, μπορεί να μην είδα και καλά ... 8:00 δεν είμαι και σε φόρμα ... χωρίς φραπε.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

During one training scenario, the Blue force faced a fleet of 32 Red jets – F-16 Fighting Falcons and F/A-18 Hornets – which regenerated several times each, providing the firepower of 103 “enemy” fighters. Thatʼs a record number, according to Colonel Bergeson.

 

“I'm not sure if thatʼs official or not,” he said jokingly. “But it is the largest number of Red Air I've ever flown against, and it was unprecedented training for all the Blue Air forces.”

 

A team of seven F-22 Raptors and 24 F-15 Eagles took on the Red Air package in that scenario, accumulating 83 simulated “kills” with only one simulated Blue loss. Even with one Eagle lost, the Blue Air team was able to defeat its adversaries without regeneration of the jets, and without the simulation of a weapons reload.

 

Being the bad guy may seem easy, but planning for Red Air in every scenario can be very difficult. “Orchestrating that many jets and all those tactics quite often makes the Red Air side more challenging to manage than the Blue,” Colonel Bergeson said.

 

Playing the Red Air role is beneficial for the pilots, many of whom are assigned to the 18th Fighter Wing, Ohio Air National Guard, Toledo.

 

“Were playing the bad guys, of course, but it still benefits us because we have to coordinate as many as 40 aircraft in the air; thatʼs great experience for mission commanders,” said Maj. Rebecca Ohm, a pilot assigned to the 112th Fighter Squadron of the 180th FW.

 

As the exercise progresses, the Red forces raise the level of tactics and operations, ramping up to more difficult warfare scenarios. Each day, they seek to discover and exploit any weakness in the Blue forceʼs tactics – which are duly noted in the briefings held after the dayʼs flying has been completed.

 

The joint forces would not be able to advance their strategies without the level of support provided by the “enemy,” and the Red forces are doing a terrific job, according to Colonel Bergeson. “Our hats are certainly off to the Ohio [Air National] Guard guys who have acted as the package commanders.”

 

The Blue force pilots are likewise thankful for the aggressive training.

 

“Without great red-air support, we wouldnʼt have the lessons learned to upgrade our tactics,” said Capt. James Akers, assigned to 27th Fighter Squadron of the 1st Air Wing, Langley AFB, Va. Heʼs the F-22A Raptor mission commander. “The other pilots did an excellent job of representing possible threats in the Asian-Pacific theater.”

 

http://www.elmendorf.af.mil/ALCOM/NE06/newsreleases/release06-06-13-2.htm

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...