parsifal Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 (επεξεργασμένο) Αρχισαν τα οργανα... ...Larry Horn... Α, τσεκάρετε post σε ένα thread του Doom9 που διάβαζα πριν λίγο: Ah finally something that works' date=' thanks for this link. I couldn't get the DirectShow encoder to work (crashed with assertion failed) and the command line tools are creating raw streams only that nothing can mux. What a pity, what a bad start for a new standard (?). [img']http://i.imgur.com/4AFTe.png[/img] Φοβερό χιούμορ ο τύπος! Επεξ/σία 21 Μαΐου 2010 από parsifal
FarCry Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Γιατί σε μία παλαιότερη σύγκριση που είχα δει τα αποτελέσματα το vp8 ήταν κλάσεις ανώτερο. http://www.digital-digest.com/news-61385-On2-Video-Codec-VS-H264.html Θα κάνω βέβαια και δικές μου δοκιμές τώρα με το ffmpeg για να δω αν πράγματι είναι τόσο καλύτερο. μεγαλε σε αυτο το link που ποσταρες και νομιζεις οτι ειναι καλυτερο πλανασαι πλανην οικτρα. πατα pause παρε κεφαλια και θα δεις οτι κανει smudge τα details και νομιζεις οτι ειναι καλυτερη η εικονα. φαντασου μια φωτο με denoise filtering. στο λεω γιατι και εγω αυτο νομιζα ωσπου ειδα τις διαφορες και εφαγα τρελλη ηττα
parsifal Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Το βασικό πρόβλημα με το συγκεκριμένο review είναι η ημερομηνία του: 17 Σεπτεμβρίου 2008. Έχουν γίνει 600+ commits στο code tree του x264 από τότε...
digekas Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 μεγαλε σε αυτο το link που ποσταρες και νομιζεις οτι ειναι καλυτερο πλανασαι πλανην οικτρα. πατα pause παρε κεφαλια και θα δεις οτι κανει smudge τα details και νομιζεις οτι ειναι καλυτερη η εικονα. φαντασου μια φωτο με denoise filtering. στο λεω γιατι και εγω αυτο νομιζα ωσπου ειδα τις διαφορες και εφαγα τρελλη ηττα Κάπου χάνουμε πάλι το δάσος νομίζω. Το θέμα είναι η ισορροπία. Τι να τις κάνω τις λεπτομέρειες στην παγωμένη εικόνα όταν αυτές στην ροή του video καταλήγουν σε blocks και artifacts; Υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα σε bandwidth; Χρειάζεται; Που θα γίνει η αναπαραγωγή του video; Σε 42'' οθόνη; Μην γελιέσαι λοιπόν φίλε μου και πίστεψε τα μάτια σου που βλέπουν τις κινούμενες εικόνες και όχι το video που έχει γίνει paused. Εξάλλου όπως προείπα το video είναι αρκετά παλιό (2 χρόνων+) και η πηγή του δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να χαρακτηριστεί αντικειμενική. Οπότε και τώρα που μπορώ να κάνω τις δοκιμές μου και να δω πως έχουν τα πράγματα βεβαίως και θα το κάνω χωρίς βεβαίως αυτό να σημαίνει ότι αν αποδειχτεί το vp8 καλύτερο από τον x264 στις συμπιέσεις μου από εδώ και μπρος θα χρησιμοποιώ αποκλειστικά και μόνο τον vp8. Έχει ακόμα αρκετή δουλειά μέχρι να φτάσει το codec στην gpu και η αποκωδικοποίηση να γίνεται εκεί. Μέχρι τότε και ανεξάρτητα της ποιότητας την πρωτοκαθεδρία την έχει το h.264 αλλά μέχρι το 2016 έχουμε καιρό να βελτιώσουμε κάτι που δεν είναι κλειστό κουτί, έτσι δεν είναι;
Nomedor Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Οντως αμα ασχοληθούν όπως με το 264 θα γίνει μια χαρά και εντελώς free, εξάλλου σύμφωνα με τα λόγια του 264 developer σηκώνει πολύ βελτίωση.
digekas Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Δημοσ. 21 Μαΐου 2010 Οντως αμα ασχοληθούν όπως με το 264 θα γίνει μια χαρά και εντελώς free, εξάλλου σύμφωνα με τα λόγια του 264 developer σηκώνει πολύ βελτίωση. Εκεί είναι η ουσία! Να έχεις κάτι ανοικτό για να μπορείς να συνεισφέρεις και να το βελτιώσεις, δηλαδή πρώτα από όλα να υπάρχει η δυνατότητα της επιλογής. Πριν λίγο είδα και το σημερινό keynote και εκεί φαίνεται αυτή η πρόθεση (με εξαίρεση κάποιων καρεκλοκένταυρων ceo ηλικίας άνω των 45 στο google tv) και η λογική ήταν και είναι: σας δίνουμε τις υποδομές (εργαλεία, τεχνογνωσία, κλπ), σας δίνουμε την γη (ανοικτή πλατφόρμα, πηγές εσόδων, κλπ), ελάτε να την σπείρετε και να την καλλιεργήσετε όπως θέλετε εσείς και κερδισμένοι να βγούμε ΟΛΟΙ. Αυτή είναι η ουσία! Να μην βρίσκεσαι κάπου περιορισμένος και εγκλωβισμένος και ας έχει τις "καλύτερες" προθέσεις ο κύριος, που από ότι φαίνεται επαναλαμβάνει το ίδιο λάθος που έκανε πριν από χρόνια, την επιλογή της απομόνωσης.
FarCry Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Κάπου χάνουμε πάλι το δάσος νομίζω. Το θέμα είναι η ισορροπία. Τι να τις κάνω τις λεπτομέρειες στην παγωμένη εικόνα όταν αυτές στην ροή του video καταλήγουν σε blocks και artifacts; Υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα σε bandwidth; Χρειάζεται; Που θα γίνει η αναπαραγωγή του video; Σε 42'' οθόνη; Μην γελιέσαι λοιπόν φίλε μου και πίστεψε τα μάτια σου που βλέπουν τις κινούμενες εικόνες και όχι το video που έχει γίνει paused. οταν το δεις σε paused θα το δεις και σε κινουμενο γιατι θα εχει καταλαβει ο εγκεφαλος που να κοιταξει πλεον. ειναι οπως ασχολεισαι με ενα illusion. την πρωτη φορα κολλας μετα μαθαινεις η εικονα στο video παει με πολυ αργη ταχυτητα και μια χαρα προλαβαινει το ματι να δει την εικονα. επισης μη ξεχνας οτι το youtube δινει 1080p. δεν εχει σημασια αν το δεις στην 42''. και σε TFT που υποστηριζει 1080 μπαμ θα κανει.
digekas Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 οταν το δεις σε paused θα το δεις και σε κινουμενο γιατι θα εχει καταλαβει ο εγκεφαλος που να κοιταξει πλεον. ειναι οπως ασχολεισαι με ενα illusion. την πρωτη φορα κολλας μετα μαθαινεις η εικονα στο video παει με πολυ αργη ταχυτητα και μια χαρα προλαβαινει το ματι να δει την εικονα. επισης μη ξεχνας οτι το youtube δινει 1080p. δεν εχει σημασια αν το δεις στην 42''. και σε TFT που υποστηριζει 1080 μπαμ θα κανει. Όχι μην επιμένεις στο ότι ο εγκέφαλος (έστω ο μέσος) προλαβαίνει να δει την εικόνα και δεν εντοπίζει σημεία και περιοχές που του προκαλούν ενδιαφέρον και παρακολουθεί αυτές διότι το επεξεργαστικό φορτίο είναι υπερβολικό για να προλάβει να επεξεργαστεί όλη την εικόνα, μην επιμένεις γιατί κάνεις λάθος και πίστεψέ με το έχω ψάξει πολύ το θέμα. Ο εγκέφαλός μας λειτουργεί κατά αυτό τον τρόπο εδώ και χιλιάδες χρόνια, από την εποχή που ήμασταν περισσότερο θηράματα παρά θηρευτές. Σε επίπεδο υποσυνείδητου μηνύματα μπορούν να περάσουν από ένα και μόνο καρέ, πχ κλασικό παράδειγμα η διαφήμιση της coka-cola σε κινηματογράφο όπου σε ένα καρέ έπεφτε μία διαφήμιση, ο κόσμος δεν μπορούσε (προλάβαινε) να καταλάβει τί έβλεπε αλλά στατιστικά οι πωλήσεις της coka-cola από το κυλικείο του σινεμά είχαν αυξηθεί στην συγκεκριμένη ταινία θεαματικά. Πάρε για παράδειγμα την παραπάνω εικόνα και πες μου τί βλέπεις; Όταν το πλάνο είναι σταθερό και γενικότερα δεν υπάρχει κάποια κίνηση αντικειμένων σε αυτό, τότε από την φύση της η συμπίεση θα δώσει μία πολύ καθαρή εικόνα (εκτός και αν έχουμε επιλέξει φίλτρα που θα επέμβουν σε αυτή). Όταν όμως υπάρχει κίνηση και μάλιστα αυτή είναι έντονη, εκεί που ξεκινάει αυτή η νέα σκηνή παίρνουμε ένα keyframe το οποίο λειτουργεί σαν μπούσουλας και από εκεί και πέρα ανάλογα το quantization matrix εντοπίζουμε πως κινούνται αυτές οι περιοχές των pixel από frame σε frame. Απλοϊκά και σε γενικές γραμμές έτσι γίνεται η συμπίεση του video. Σε ό,τι αφορά το μέγεθος της οθόνης και την ανάλυση του video και τελικά τί μπορεί να δει το ανθρώπινο μάτι σαν λεπτομέρεια από μία απόσταση και μετά επίσης τα πράγματα είναι ξεκαθαρισμένα και δεν χωρούν αμφισβήτησης. http://s3.carltonbale.com/resolution_chart.html Επειδή όμως το θέμα μας είναι ο vp8, αν και αναμενόμενο ήταν και είναι να γίνει σύγκριση με το h.264, το θέμα δεν είναι αν τώρα είναι καλύτερο το ένα από το άλλο, αφού και το h.264 στην ουσία προέκυψε από το h.263 στο οποίο προστέθηκε ένα deblocking φίλτρο αντί αυτό να χρησιμοποιηθεί εκ των υστέρων ως postprocessing http://en.wikipedia.org/wiki/Deblocking_filter_%28video%29, επαναλαμβάνω ότι τώρα που υπάρχει ένα αξιόλογο codec (coder/decoder) το οποίο είναι open source και που έχει από ότι φαίνεται μεγάλη αποδοχή από την ίδια την κοινότητα, η εξέλιξή του προβλέπεται επίσης θεαματική. Προσωπικά χαίρομαι που έχω την δυνατότητα να κάνω τις συγκρίσεις μου και να επιλέξω και επίσης χαίρομαι που σε hardware που εξαρχής οι επιλογές σε software ήταν περιορισμένες, πλέον οι κάτοχοί τους μπορούν να εγκαταστήσουν και λειτουργικά που τους επιτρέπουν να δουν τον κόσμο πέρα από τις προστατευτικές παρωπίδες που έχει επιλέξει κάποιος άλλος για εκείνους. Όταν το αντιληφθείτε αυτό, θα δείτε ότι θα χαθεί το όποιο illusion υπήρχε και το φανταστικό αυτό οικοδόμημα θα καταρρεύσει ως χάρτινος πύργος γιατί πράγματι όσο μαθαίνει κανείς και βλέπει περισσότερα πράγματα, αναπόφευκτα τα συγκρίνει και μετά την σύγκριση καταλήγει σε συμπεράσματα τα οποία θα πρέπει να είναι σε θέση να αναθεωρήσει αν οι αρχικές του μεταβλητές αλλάξουν. Αντίστοιχη ήταν και είναι η πορεία του android. Ξεκίνησε σαν ιδέα, προχώρησε, γνώρισε αποδοχή, εξελίχθηκε μέσα από αυτή την αποδοχή και δες τώρα τί πορεία έχει πάρει!!! Καλύτερο σαν λειτουργικό από το android είναι το symbian. Πολύ πιο ώριμο και πλήρες και πλέον είναι και open source. Τί να το κάνω που τόσα χρόνια που γινόντουσαν αλλαγές στο λειτουργικό οι εφαρμογές που ήδη είχα δεν έτρεχαν στην νέα έκδοση;;; To μεγάλο μυστικό και με αυτό κλείνω, είναι η αποδοχή ενός προϊόντος από την κοινότητα, να δει και να βεβαιωθεί ότι ο χρόνος που θα αφιερώσει σε αυτό δεν θα είναι χαμένος, ότι δεν θα εγκλωβιστεί σε επιλογές τρίτων που θα την εκμεταλλευτούν, αλλά που θα έχει την ελευθερία να επιλέξει προς τα που θα κινηθεί και θα εξελιχθεί. Οι εποχές αλλάζουν, ζούμε σε μία εποχή όπου ο δεσποτισμός φαίνεται ότι καταρρέει από την ίδια του την απληστία και σε αυτή την εποχή της σαπίλας ένα νέο ρεύμα έρχεται να διώξει όλη αυτή την δυσωδία και να αλλάξει τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων, όχι επιτακτικά όπως επικράτησε το προηγούμενο σύστημα όπου αναγκαστικά προσαρμοζόμασταν αλλά σαν επιλογή και αυτή η επιλογή είναι που του δίνει αξία και μέσω αυτής της αξίας παίρνει αξία η ανθρώπινη υπόσταση και τούμπαλι. Αν μπορείτε να το παρακολουθήσετε και να ακούσετε 5-10 πράγματα πέρα από αυτά που ξέρετε, κάντε το και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα, φροντίστε όμως να έχετε τα μάτια σας και τα αυτιά σας ανοικτά και να μην δέχεστε επιβουλές παρά μόνο συμβουλές, με όποια δικαιολογία και αν αυτές παρουσιάζονται, όσο και αν το περιτύλιγμά τους είναι αστραφτερό και ωραίο!!! http://indy.gr/newswire/o-richard-stallman-stin-athna Με φιλικούς χαιρετισμούς, Δημήτρης.
FarCry Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 (επεξεργασμένο) Όχι μην επιμένεις στο ότι ο εγκέφαλος (έστω ο μέσος) προλαβαίνει να δει την εικόνα και δεν εντοπίζει σημεία και περιοχές που του προκαλούν ενδιαφέρον και παρακολουθεί αυτές διότι το επεξεργαστικό φορτίο είναι υπερβολικό για να προλάβει να επεξεργαστεί όλη την εικόνα, μην επιμένεις γιατί κάνεις λάθος και πίστεψέ με το έχω ψάξει πολύ το θέμα. o εγκεφαλος μας μπορει να το κανει αυτο. δεν ειπα για γρηγορη δραση και εναλλαγη εικονας. ειπα για slow motion video οπως ειναι το video στο link που εδωσες. εκτος αν πιστευεις οτι δε μπορεις να δεις διαφορα μεταξυ των 30 και 60 frames. αντιστοιχο ειναι και το θεμα αυτο. (επειδη πιστευα τα ιδια μεχρι που ειδα τη διαφορα σε συγκριτικο.) οταν δεις και τα 2 διπλα διπλα ΤΟΤΕ μονο μπορεις να κανεις συγκριση. δηλαδη θα παρατηρησεις διαφορες. αν το video που ειπες οτι το VP8 ειναι καλυτερο το κανεις 200% zoom θα δεις αμεσως τη διαφορα. καντο fullscreen και δες μονος σου. γιαυτο ανεφερα την αναλυση. ως θεμα μεγεθους. για να δεις δηλαδη το video αυτο οπως πρεπει και να παρατηρησεις τις διαφορες πρεπει να πας διπλα στην οθονη γιατι παιζει ρολο και το diffraction οπως σου ανεφερω και παρακατω. οποτε σου ξαναλεω μην κρινεις τον VP8 απο αυτο το μικρο video. ειναι χειροτερος Όταν το πλάνο είναι σταθερό και γενικότερα δεν υπάρχει κάποια κίνηση αντικειμένων σε αυτό, τότε από την φύση της η συμπίεση θα δώσει μία πολύ καθαρή εικόνα (εκτός και αν έχουμε επιλέξει φίλτρα που θα επέμβουν σε αυτή). Όταν όμως υπάρχει κίνηση και μάλιστα αυτή είναι έντονη, εκεί που ξεκινάει αυτή η νέα σκηνή παίρνουμε ένα keyframe το οποίο λειτουργεί σαν μπούσουλας και από εκεί και πέρα ανάλογα το quantization matrix εντοπίζουμε πως κινούνται αυτές οι περιοχές των pixel από frame σε frame. Απλοϊκά και σε γενικές γραμμές έτσι γίνεται η συμπίεση του video. το ξερω αυτο. αντιστοιχα γινεται και στα αρχεια ηχου. cbr, vbra κλπ Σε ό,τι αφορά το μέγεθος της οθόνης και την ανάλυση του video και τελικά τί μπορεί να δει το ανθρώπινο μάτι σαν λεπτομέρεια από μία απόσταση και μετά επίσης τα πράγματα είναι ξεκαθαρισμένα και δεν χωρούν αμφισβήτησης. http://s3.carltonbale.com/resolution_chart.html και αυτο το ξερω. οφειλεται λογω του diffraction του ματιου και παιζει απο 2 εως 0.5 στην καλυτερη. γιαυτο και τα ορια δεν ειναι απολυτα. λεει απο εδω αρχιζει να χανει. βεβαια ειναι ασχετο αυτο με το θεμα του VP8 . την αναλυση στην ανεφερα μηπως θεωρεις μικρο σε μεγεθος το video και δε διακρινεις τις διαφορες στο ιmage quality. Επειδή όμως το θέμα μας είναι ο vp8, αν και αναμενόμενο ήταν και είναι να γίνει σύγκριση με το h.264, το θέμα δεν είναι αν τώρα είναι καλύτερο το ένα από το άλλο, αφού και το h.264 στην ουσία προέκυψε από το h.263 στο οποίο προστέθηκε ένα deblocking φίλτρο αντί αυτό να χρησιμοποιηθεί εκ των υστέρων ως postprocessing http://en.wikipedia.org/wiki/Deblocking_filter_%28video%29, επαναλαμβάνω ότι τώρα που υπάρχει ένα αξιόλογο codec (coder/decoder) το οποίο είναι open source και που έχει από ότι φαίνεται μεγάλη αποδοχή από την ίδια την κοινότητα, η εξέλιξή του προβλέπεται επίσης θεαματική. Algorithms that take advantage of macroblock-level quantization are known as “adaptive quantization” and are absolutely critical to competitive visual quality. My implementation of variance-based adaptive quantization (before, after) in x264 still stands to this day as the single largest visual quality gain in x264 history. Encoder comparisons have showed over and over that encoders without adaptive quantization simply cannot compete. http://x264dev.multimedia.cx/?p=377 αν θεωρεις οτι εξαιτιας του diffraction και αλλων θεματων που ειναι υποκειμενικα στους ανθρωπους νοιαζουν περισσοτερο τοτε δε θα επρεπε να ειχαμε ουτε H264 ουτε blu ray ουτε τιποτε αλλο. ουτε θα προσπαθουσαμε να δημιουργησουμε νεους codecs για τη βελτιωση της οπτικης απεικονισης. ουτε θα πλακωνοταν ο τυπος του x264 για "the single largest visual quality gain in x264 history". εκτος αν οντως οι ανθρωποι βλεπουν το quality improvement και εσυ κανεις λαθος οταν λοιπον ο jobs απανταει οτι δεν ενσωματωνει blu ray γιατι το youtube πλεον δινει 1080p HD video τοτε πλεον το web video δεν ειναι και τοσο web οσο νομιζουν καποιοι Επεξ/σία 23 Μαΐου 2010 από FarCry
digekas Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 Δημοσ. 23 Μαΐου 2010 Για να ξεκινήσουμε από το τέλος που είναι και λιγότερο υποκειμενικές οι αναφορές, το adaptive quantization δεν είναι αποκλειστικότητα του x264 αλλά υπάρχει στο h.263 (divx/xvid) πάνω από δέκα χρόνια http://sciencestage.com/d/3859606/adaptive-quantization-for-low-bit-rate-video-coding.html αν θεωρεις οτι εξαιτιας του diffraction και αλλων θεματων που ειναι υποκειμενικα στους ανθρωπους νοιαζουν περισσοτερο τοτε δε θα επρεπε να ειχαμε ουτε H264 ουτε blu ray ουτε τιποτε αλλο. ουτε θα προσπαθουσαμε να δημιουργησουμε νεους codecs για τη βελτιωση της οπτικης απεικονισης. ουτε θα πλακωνοταν ο τυπος του x264 για "the single largest visual quality gain in x264 history". εκτος αν οντως οι ανθρωποι βλεπουν το quality improvement και εσυ κανεις λαθος Σου το εξήγησα στα παραπάνω δύο ποστ μου αλλά δεν το καταλαβαίνεις. Διαφορά βεβαίως και θα δεις μεταξύ 30 και 60 fps αλλά και μεταξύ 480p, 720p, 1080p αρκεί το μέγεθος της οθόνης και η απόσταση προβολής να είναι τέτοιες που να σου επιτρέπουν να δεις αυτές τις διαφορές!!! Αν η προβολή γίνει σε ένα παράθυρο 10χ5.6 cm είτε είναι 1080p (1920x1080) το video που προβάλλεται είτε έχει 40Mbps bitstream, τις λεπτομέρειες δεν θα τις δεις ακόμα και αν υποθέσουμε ότι το monitor σου έχει την απαιτούμενη ανάλυση (dpi). Όχι τουλάχιστον από την απόσταση που παρακολουθεί φυσιολογικά ένας άνθρωπος το monitor του, με κιάλια εντάξει το παραδέχομαι η κατάσταση αλλάζει... Ελπίζω να το ξεκαθάρισα τώρα και να μην έχεις εσφαλμένες εντυπώσεις για αυτά που λέω και υποστηρίζω. Για να έρθουμε όμως στην ουσία και πάλι, ο vp8 τώρα γίνεται ιδιαίτερα γνωστός λόγω του ότι είναι open source και επειδή από πίσω του έχει την google με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ακόμα και για λόγους ιδεολογικούς και μόνο η τάση που δημιουργείται στην κοινότητα θα τον εκτοξεύσει σε απίστευτο επίπεδο ανάπτυξης και εκεί αξίζει κάποιος να σταθεί και να αναζητήσει τους λόγους για τους οποίους και το android γνωρίζει τέτοια αποδοχή τόσο από τον κόσμο όσο και από τους developers. Ειλικρινά το λέω, μακάρι οι επιλογές του Jobs να βγουν σε καλό γιατί ο ανταγωνισμός είναι απαραίτητος για την ανάπτυξη, αλλά οι μέχρι τώρα κινήσεις του δεν συνηγορούν σε αυτό, αλλά ο χρόνος θα δείξει. Μια και είπα για χρόνο, το τί μπορεί να αντιληφθεί κάποιος είναι και θέμα εκπαίδευσης. Επειδή έχω ασχοληθεί αρκετά με τον συγχρονισμό video, τα ~40ms (του frame στα 23.976 fps) αποσυγχρονισμού μεταξύ εικόνας/ήχου/υπότιτλων αμέσως το αντιλαμβάνομαι και μάλιστα μου προκαλεί και κάποιο εκνευρισμό μέχρι να το διορθώσω... Στα 60fps δεν έχω πολλά 720p video και τα περισσότερα είναι συμπιέσεις μου από δορυφορικές λήψεις και έγιναν περισσότερο για πειραματισμό παρά για να μείνουν στην βιντεοθήκη μου. Βλέπεις υπάρχει μία χρυσή τομή μεταξύ υποδομών και αξιοποίησής τους από τον μέσο άνθρωπο και σε αυτή την σχέση υπάρχει ένας μεσάζοντας που αποφασίζει πότε έχει εξαντλήσει το κέρδος από μία τεχνολογία οπότε ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά την επόμενη, απλά τα τελευταία χρόνια αυτοί οι μεσάζοντες που συγκρατούν την τεχνολογική εξέλιξη τρόπο τινά αποσυντονίστηκαν οπότε και καταλήξαμε να έχουμε φτηνές οθόνες με 1080p αλλά όχι υλικό για να δούμε σε αυτές. Εκεί μπαίνει τώρα σφήνα το google tv και αλλάζει δραματικά το σκηνικό στον χώρο του broadcasting. Το παν δεν είναι να προσφέρεις μία ανοικτή πλατφόρμα αλλά και να μπορείς και να την αξιοποιήσεις και αυτή η αξιοποίηση να μην καταλήξει σε εκμετάλλευση του συνόλου που την χρησιμοποιεί, όχι τουλάχιστον στην αρχή που χρειάζεται όλη την ορμή της για να τραβήξει μπροστά και αυτό το γνωρίζουν καλά στην google που ξέρουν και αντιλαμβάνονται ότι όταν κάτι αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό, ζητώντας τότε ελάχιστα ποσά, λόγω της μεγάλης απήχησης, τελικά καταλήγουμε σε δυσθεώρητα μεγέθη. Επειδή με τον συγκεκριμένο χώρο ασχολούμαι πάνω από 20 χρόνια, αυτή την αντίστοιχη κίνηση και άνοιγμα της google περίμενα να δω από την apple πριν 1.5 δεκαετία, όταν apple και microsoft είχαν έρθει σε ρήξη και φαινόταν τότε ότι είχαν διαφορετική λογική, προοπτική και σκοπιμότητα, τελικά ήταν η ίδια όψη του νομίσματος και έπρεπε να περάσουν αρκετά χρόνια για να δούμε επιτέλους και την άλλη.
FarCry Δημοσ. 24 Μαΐου 2010 Δημοσ. 24 Μαΐου 2010 (επεξεργασμένο) Σου το εξήγησα στα παραπάνω δύο ποστ μου αλλά δεν το καταλαβαίνεις. Διαφορά βεβαίως και θα δεις μεταξύ 30 και 60 fps αλλά και μεταξύ 480p, 720p, 1080p αρκεί το μέγεθος της οθόνης και η απόσταση προβολής να είναι τέτοιες που να σου επιτρέπουν να δεις αυτές τις διαφορές!!! Αν η προβολή γίνει σε ένα παράθυρο 10χ5.6 cm είτε είναι 1080p (1920x1080) το video που προβάλλεται είτε έχει 40Mbps bitstream, τις λεπτομέρειες δεν θα τις δεις ακόμα και αν υποθέσουμε ότι το monitor σου έχει την απαιτούμενη ανάλυση (dpi). Όχι τουλάχιστον από την απόσταση που παρακολουθεί φυσιολογικά ένας άνθρωπος το monitor του, με κιάλια εντάξει το παραδέχομαι η κατάσταση αλλάζει... Ελπίζω να το ξεκαθάρισα τώρα και να μην έχεις εσφαλμένες εντυπώσεις για αυτά που λέω και υποστηρίζω. μα δε διαφωνησα με αυτο που λες. απλα σου λεω οτι η ιδια η τεχνολογια σε διαψευδει και το αγοραστικο κοινο που την προωθει. αλλιως θα ειχαμε μεινει εκει που ειμασταν 10 χρονια πριν. αυτο ειναι που εχει σημασια. και κανενας δε προκειται να δει 1080p σε τοσο μικρο παραθυρο. θα το κανει fullscreen και θα το βαλει με hdmi στην 40 που εχει. ειναι αυτονοητο. οπως επισης γνωριζει και τις αποστασεις παρακολουθησης τετοιων οθονων για να δει τα αναμενομενα αποτελεσματα. οσο για τα 30/60 fps δε χρειαζεται καμια εκπαιδευση. απλα βλεπεις 2 video διπλα και ειναι ξεκαθαρη η διαφορα (εννοειται χωρις blurring) και να θεσω ενα ακραιο παραδειγμα. επειδη ο εγκεφαλος εχει την ικανοτητα να βγαζει λεξεις που ειναι μπερδεμενες δε σημαινει οτι πρεπει να αρχισουμε να γραφουμε ετσι και να ξεχασουμε την κανονικη γραφη This is easy to denmtrasote. In a puiltacibon of New Scnieitst you could ramdinose all the letetrs, keipeng the first two and last two the same, and reibadailty would hadrly be aftcfeed. My ansaylis did not come to much beucase the thoery at the time was for shape and senqeuce retigcionon. Saberi's work sugsegts we may have some pofrweul palrlael prsooscers at work. The resaon for this is suerly that idnetiyfing coentnt by paarllel prseocsing speeds up regnicoiton. We only need the first and last two letetrs to spot chganes in meniang. αντιστοιχα επειδη ο εγκεφαλος μας βλεπει εναν ανθρωπο με χαλασμενη μυτη και αυτοματως ξερει οτι εκει ειναι κανονικη μυτη, συμπληρωνει δηλαδη την χαμενη πληροφορια απο τις αναμνησεις και το αποθεματικο του, δε σημαινει οτι πρεπει ο κοσμος να βλεπει χαλασμενες μυτες εξαιτιας του VP8 η σωστη λογικη δεν ειναι να χαμηλωνουμε την οπτικη ποιοτητα για να εναποθεσουμε τον υπολοιπο φορτο στον εγκεφαλο μας (συνειδητα, ασυνειδητα). γιαυτο πηγαμε και στα 60+ frames. για να μειωθει το interpolation που κανει ο εγκεφαλος μας ωστε να εξαγει τη χαμενη πληροφορια Επεξ/σία 24 Μαΐου 2010 από FarCry
digekas Δημοσ. 24 Μαΐου 2010 Δημοσ. 24 Μαΐου 2010 (επεξεργασμένο) μα δε διαφωνησα με αυτο που λες. απλα σου λεω οτι η ιδια η τεχνολογια σε διαψευδει και το αγοραστικο κοινο που την προωθει. αλλιως θα ειχαμε μεινει εκει που ειμασταν 10 χρονια πριν. αυτο ειναι που εχει σημασια. και κανενας δε προκειται να δει 1080p σε τοσο μικρο παραθυρο. θα το κανει fullscreen και θα το βαλει με hdmi στην 40 που εχει. ειναι αυτονοητο. οπως επισης γνωριζει και τις αποστασεις παρακολουθησης τετοιων οθονων για να δει τα αναμενομενα αποτελεσματα. οσο για τα 30/60 fps δε χρειαζεται καμια εκπαιδευση. απλα βλεπεις 2 video διπλα και ειναι ξεκαθαρη η διαφορα (εννοειται χωρις blurring) και να θεσω ενα ακραιο παραδειγμα. επειδη ο εγκεφαλος εχει την ικανοτητα να βγαζει λεξεις που ειναι μπερδεμενες δε σημαινει οτι πρεπει να αρχισουμε να γραφουμε ετσι και να ξεχασουμε την κανονικη γραφη This is easy to denmtrasote. In a puiltacibon of New Scnieitst you could ramdinose all the letetrs, keipeng the first two and last two the same, and reibadailty would hadrly be aftcfeed. My ansaylis did not come to much beucase the thoery at the time was for shape and senqeuce retigcionon. Saberi's work sugsegts we may have some pofrweul palrlael prsooscers at work. The resaon for this is suerly that idnetiyfing coentnt by paarllel prseocsing speeds up regnicoiton. We only need the first and last two letetrs to spot chganes in meniang. αντιστοιχα επειδη ο εγκεφαλος μας βλεπει εναν ανθρωπο με χαλασμενη μυτη και αυτοματως ξερει οτι εκει ειναι κανονικη μυτη, συμπληρωνει δηλαδη την χαμενη πληροφορια απο τις αναμνησεις και το αποθεματικο του, δε σημαινει οτι πρεπει ο κοσμος να βλεπει χαλασμενες μυτες εξαιτιας του VP8 η σωστη λογικη δεν ειναι να χαμηλωνουμε την οπτικη ποιοτητα για να εναποθεσουμε τον υπολοιπο φορτο στον εγκεφαλο μας (συνειδητα, ασυνειδητα). γιαυτο πηγαμε και στα 60+ frames. για να μειωθει το interpolation που κανει ο εγκεφαλος μας ωστε να εξαγει τη χαμενη πληροφορια Μα αν ακολουθώ την τεχνολογία, υποστηρίζω αξιολογώντας το πρώτα, το κάθε τι νέο που βγαίνει, πως είναι δυνατόν να διαψεύδομαι από την τεχνολογία; Μάλλον κάτι έχεις παρερμηνεύσεις ή κάπου έχεις μπερδευτεί φίλε μου, ιδίως όταν αυτά τα λες σε μένα. Είναι o vp8 ένας νέος, τουλάχιστον ως προς το open source, codec; Τον υποστηρίζω; Θεωρώ την κίνηση από πλευρά google να αγοραστεί και να δοθεί ελεύθερος σαν κίνηση θετική; Εγώ είμαι ενάντια στην νέα τεχνολογία και διαψεύδομαι από αυτή; Μήπως είναι άλλος αυτός που δεν θέλει τον vp8 επειδή δεν τον υποστηρίζει η apple και αυτό επειδή έρχεται από το αντίπαλο open source στρατόπεδο; (Ρητορική η ερώτηση) Το interpolation στο σήμα και γενικότερα στα frames δεν κατάλαβα που το κόλλησες. Αν στην σύγκριση μεταξύ 30/60 fps εννοείς interlaced σε αντίθεση με το [p]progressive, δλδ το [p] δίπλα στις αναλύσεις των video, πχ 720p, 1080p κλπ τότε ναι ένα νόημα βγαίνει. O εγκέφαλός μας δεν κάνει interpolation με αυτή την λογική, γιατί το interpolation από πεπερασμένες διαφορές είναι η προσθήκη μίας τιμής ανάμεσα σε δυο μετρήσεις από τις οποίες και προέκυψε. Πάρε όμως για παράδειγμα το interlaced σήμα που εξακολουθεί να υπάρχει μέχρι και σήμερα και που με αυτό τον τρόπο προβάλλεται στις παλαιότερες crt τηλεοράσεις. Ποιος αντιλαμβάνεται την εναλλαγή των καρέ, που πρώτα εμφανίζονται οι μονές γραμμές και μετά οι ζυγές; Βεβαίως και το progressive έχει μικρότερο τρεμόπαιγμα και είναι πιο ξεκούραστο, αλλά θυμάσαι ποια ήταν η αντίδραση του κόσμου όταν αντικατέστησαν τις crt με lcd/tft; Θυμάσαι πόσο έντονα ήταν τα λάθη στην εικόνα και πόσο άσχημα φαινόντουσαν στις νέες τηλεοράσεις τα block και τα artifacts λόγω της συμπίεσης και του μεγάλου quantization; Ατέλειες που έστρωναν στις παλιές crt λόγω του interlace. Αλλά ποιος δεν θέλει τον vp8 και γιατί; Επειδή δεν έχει εξελιχθεί τόσο όσο ο x264; Γιατί ποιος του είπε ότι αν αυτή την στιγμή δεν δίνει καλύτερης ποιότητας συμπίεση για το ίδιο bitstream αυτό δεν μπορεί να αλλάξει; Το βασικό πρόβλημα με το συγκεκριμένο review είναι η ημερομηνία του: 17 Σεπτεμβρίου 2008. Έχουν γίνει 600+ commits στο code tree του x264 από τότε... Οντως αμα ασχοληθούν όπως με το 264 θα γίνει μια χαρά και εντελώς free, εξάλλου σύμφωνα με τα λόγια του 264 developer σηκώνει πολύ βελτίωση. Τα παραπάνω ποστ τα διάβασες; Άσε το τι λέω εγώ. Το τι λένε τα παιδιά το κατάλαβες; Ο vp8 έχει δυο mode στο quantization και το video που ανέφερα είναι 2+ χρονών, από την άλλη η συμπίεση του h.264 είναι χάλια, αλλά και αυτή είναι 2+ χρονών. Αυτό που επισήμανα ήταν το video με τον vp8 έδειχνε και δείχνει καλύτερο γιατί σε αυτό το μέγεθος που προβάλλεται, 10x8 (περίπου) οι λεπτομέρειες που φαίνονται στο video που έχει συμπιεστεί με το πρότυπο h.264 καταλήγουν σε block και artifacts και σε σύγκριση με αυτό το αποτέλεσμα, σε αυτό το μέγεθος προβολής, είναι καλύτερο το video που έχει συμπιεστεί με τον vp8. Αν γίνει full screen το παράθυρο ενδεχομένως αυτές οι πληροφορίες που υπάρχουν στον h.264 να μην φαίνονται τόσο πολύ σαν blocks και artifacts και από την άλλη αυτή η θόλωση που υπάρχει στο video με τον vp8 να δείχνει ενοχλητική, αυτό ίσως να συμβαίνει, αλλά πόσοι θα έβλεπαν σε αυτό το bitrate το video σε h.264 ή vp8 σε full screen και εφόσον είχαν (που πλέον την έχουν στο youtube) την δυνατότητα να το δουν σε 480p ή 720p θα επέλεγαν μεγαλύτερη ποιότητα που εκεί προς το παρόν δεν ξέρουμε πως θα συμπεριφερθεί ο vp8; Μην βιάζεστε να απορρίψετε μία νέα τεχνολογία που επί της ουσίας σε ότι αφορά την εξέλιξή της, τώρα βγήκε από το αυγό της, μόνο και μόνο επειδή ο Jobs εξακολουθεί να περιορίζει τις επιλογές των χρηστών και των προγραμματιστών στις συσκευές του. Να χαίρεστε που το android θα μπορείτε να το έχετε dualboot στα τηλέφωνά σας και στα πινακίδιά σας και που θα μπορείτε να κάνετε συγκρίσεις και να επιλέγετε εσείς αυτό που θεωρείτε καλύτερο την εκάστοτε χρονική στιγμή. Ελπίζω σε αυτό το τελευταίο ποστ να στα ξεκαθάρισα και να μην μείνεις με εσφαλμένες εντυπώσεις, γιατί όπως (πολλάκις) προείπα, τον x264 χρησιμοποιώ σήμερα και αυτό γιατί η αποκωδικοποίησή του μπορεί να γίνει στις gpu, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το ίδιο δεν μπορεί να γίνει και με τον vp8, μέσω opencl ή cuda ανάλογα από που θα έρθει ο codec, οπότε όταν φτάσουν και οι δύο να είναι εξίσου αποτελεσματικοί, δεν θα έχω λόγο να χρησιμοποιώ κάποιον που θα πρέπει να πληρώνω για να δίνω το stream μου στο δίκτυο και σε λίγα χρόνια αυτό θα συμβαίνει, όλοι μας θα έχουμε από μία συσκευή πάνω μας που θα μας επιτρέπει να στέλνουμε το video σε όποιον θέλουμε μέσω των δικών μας σελίδων/site/κλπ. Οπότε φίλε μου ξανασκέψου ποιος δεν θέλει την νέα τεχνολογία και για ποιο λόγο και αν κάπου κάτι δεν καταλαβαίνεις, εδώ είμαστε. Επεξ/σία 24 Μαΐου 2010 από digekas Ψιλοδιορθώσεις και προσθήκες... όταν έχω πονοκέφαλο συνήθως ξεχνάω τα μισά... LOL
digekas Δημοσ. 24 Μαΐου 2010 Δημοσ. 24 Μαΐου 2010 Ορίστε και οι πρώτες δοκιμές και συγκρίσεις μεταξύ vp8-x264 http://www.quavlive.com/video_codec_comparison http://www.streamingmedia.com/Articles/Editorial/Featured-Articles/First-Look-H.264-and-VP8-Compared-67266.aspx πηγή: http://www.osnews.com/story/23342/First_Look_VP8_vs_H264 Με λίγα λόγια μεταξύ τους δεν είδαν μεγάλες και ουσιαστικές διαφορές και συνυπολογίστε ότι τώρα δόθηκε ο vp8 στην κοινότητα.
FarCry Δημοσ. 24 Μαΐου 2010 Δημοσ. 24 Μαΐου 2010 (επεξεργασμένο) Μα αν ακολουθώ την τεχνολογία, υποστηρίζω αξιολογώντας το πρώτα, το κάθε τι νέο που βγαίνει, πως είναι δυνατόν να διαψεύδομαι από την τεχνολογία; Μάλλον κάτι έχεις παρερμηνεύσεις ή κάπου έχεις μπερδευτεί φίλε μου, ιδίως όταν αυτά τα λες σε μένα. σορρυ αλλα αυτη την εντυπωση μου εδωσες με ολα τα προηγουμενα σχολια σου περι human capabilities και οτι δεν παρατηρειται διαφορα στην εικονα οποτε δεν εχει νοημα η χρηση του H264 εναντι του VP8. (μιλαω παντα για το video στο λινκ που εδωσες γιατι απο εκει αρχισε η συζητηση) Το interpolation στο σήμα και γενικότερα στα frames δεν κατάλαβα που το κόλλησες. Αν στην σύγκριση μεταξύ 30/60 fps εννοείς interlaced σε αντίθεση με το [p]progressive, δλδ το [p] δίπλα στις αναλύσεις των video, πχ 720p, 1080p κλπ τότε ναι ένα νόημα βγαίνει. O εγκέφαλός μας δεν κάνει interpolation με αυτή την λογική, γιατί το interpolation από πεπερασμένες διαφορές είναι η προσθήκη μίας τιμής ανάμεσα σε δυο μετρήσεις από τις οποίες και προέκυψε. Πάρε όμως για παράδειγμα το interlaced σήμα που εξακολουθεί να υπάρχει μέχρι και σήμερα και που με αυτό τον τρόπο προβάλλεται στις παλαιότερες crt τηλεοράσεις. Ποιος αντιλαμβάνεται την εναλλαγή των καρέ, που πρώτα εμφανίζονται οι μονές γραμμές και μετά οι ζυγές; Βεβαίως και το progressive έχει μικρότερο τρεμόπαιγμα και είναι πιο ξεκούραστο, αλλά θυμάσαι ποια ήταν η αντίδραση του κόσμου όταν αντικατέστησαν τις crt με lcd/tft; Θυμάσαι πόσο έντονα ήταν τα λάθη στην εικόνα και πόσο άσχημα φαινόντουσαν στις νέες τηλεοράσεις τα block και τα artifacts λόγω της συμπίεσης και του μεγάλου quantization; Ατέλειες που έστρωναν στις παλιές crt λόγω του interlace. ισως το interpolation σαν ορος να μην ηταν τελειως σωστος απλα τον ανεφερα αντι να γραψω οτι ο εγκεφαλος συμπληρωνει τα κενα πληροφοριας που υπαρχουν στο video ως προς το θεμα της κινησης. οταν δει το πρωτο frame και μετα δει το τριτο αυτοματως εξαγει πληροφορια για το δευτερο οπως οταν του δινεις μια σειρα αριθμων και γνωριζει μηχανικα οτι αναμεσα στο 1 και στο 3 υπαρχει το 2. γιαυτο ανεφερα τον ορο interpolation. δεν εχει σημασια αν ειναι interlaced (οπου εκει κουραζει λογω της εναλλαγης, τα frames ειναι σπαστα) η progressive (λιγοτερη κουραση για το ματι, τα frames ειναι ολοκληρα). http://en.wikipedia.org/wiki/Frame_rate γιαυτο και εμφανιστηκαν οι τηλεορασεις με τα 100+ Ηz που αναφερονται στο κειμενο. το ιδιο ισχυει και στα games 30+ frames. http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_interpolation Γιατί ποιος του είπε ότι αν αυτή την στιγμή δεν δίνει καλύτερης ποιότητας συμπίεση για το ίδιο bitstream αυτό δεν μπορεί να αλλάξει; κανενας. αλλα οταν μου δινεις link 2 ετων πανω σε αυτο μπορω να κανω συζητηση. οποτε δεν ειναι δικο μου θεμα αυτο. Ο vp8 έχει δυο mode στο quantization και το video που ανέφερα είναι 2+ χρονών, από την άλλη η συμπίεση του h.264 είναι χάλια, αλλά και αυτή είναι 2+ χρονών. Αυτό που επισήμανα ήταν το video με τον vp8 έδειχνε και δείχνει καλύτερο γιατί σε αυτό το μέγεθος που προβάλλεται, 10x8 (περίπου) οι λεπτομέρειες που φαίνονται στο video που έχει συμπιεστεί με το πρότυπο h.264 καταλήγουν σε block και artifacts και σε σύγκριση με αυτό το αποτέλεσμα, σε αυτό το μέγεθος προβολής, είναι καλύτερο το video που έχει συμπιεστεί με τον vp8. μα αυτο ειναι λογικο Αν γίνει full screen το παράθυρο ενδεχομένως αυτές οι πληροφορίες που υπάρχουν στον h.264 να μην φαίνονται τόσο πολύ σαν blocks και artifacts και από την άλλη αυτή η θόλωση που υπάρχει στο video με τον vp8 να δείχνει ενοχλητική, αυτό ίσως να συμβαίνει, . ειναι αναλογο μιας φωτογραφιας. οταν την κανεις full crop 100% τοτε βλεπεις διαφορες. σε μεγεθος 10χ8 μια μηχανη των 100 ευρω εχει ιδιο οπτικο αποτελεσμα με μια μηχανη των 1000 ευρω. αυτο δε σημαινει ομως οτι δε μπορει να χειριστει ετσι το encoding του H264 ωστε να δωσει το ιδιο smudge στα details για να φαινεται υποκειμενικα καλυτερο στο ματι. οταν ομως κανεις συγκριση δεν το κανεις αυτο οπως ακριβως ολες οι συγκρισεις των φωτογραφιων ειναι σε full crop 100% ενδεχομενως εσκεμμενα το εκανε αυτο η On2 γιατι αυτη εδωσε το συγκριτικο video ωστε να πεσουν οι θεατες στην ιδια παγιδα που επεσες και εσυ και εγω. να νομιζουν οτι ειναι καλυτερο αλλά πόσοι θα έβλεπαν σε αυτό το bitrate το video σε h.264 ή vp8 σε full screen και εφόσον είχαν (που πλέον την έχουν στο youtube) την δυνατότητα να το δουν σε 480p ή 720p θα επέλεγαν μεγαλύτερη ποιότητα που εκεί προς το παρόν δεν ξέρουμε πως θα συμπεριφερθεί ο vp8; εχω την εντυπωση οτι η συμπιεση ενος video δεν εξαρταται απο το resolution. ισως κανω λαθος. νομιζω παντως το αστειο με τον batman δεν ειναι και τελειως ακυρο ε? :lol: Επεξ/σία 24 Μαΐου 2010 από FarCry
digekas Δημοσ. 24 Μαΐου 2010 Δημοσ. 24 Μαΐου 2010 σορρυ αλλα αυτη την εντυπωση μου εδωσες με ολα τα προηγουμενα σχολια σου περι human capabilities και οτι δεν παρατηρειται διαφορα στην εικονα οποτε δεν εχει νοημα η χρηση του H264 εναντι του VP8. (μιλαω παντα για το video στο λινκ που εδωσες γιατι απο εκει αρχισε η συζητηση) Μα το ξεκαθάρισα από τα πρώτα ποστ ότι και η google πρόθεση δεν έχει να αντικαταστήσει τον x264 αλλά να δώσει ένα επιπλέον codec στην κοινότητα που θα ήταν open source και royalty free για αυτό επέμεινα ότι κάπου έχεις μπερδευτεί και κάτι έχεις παρερμηνεύσει. ισως το interpolation σαν ορος να μην ηταν τελειως σωστος απλα τον ανεφερα αντι να γραψω οτι ο εγκεφαλος συμπληρωνει τα κενα πληροφοριας που υπαρχουν στο video ως προς το θεμα της κινησης. οταν δει το πρωτο frame και μετα δει το τριτο αυτοματως εξαγει πληροφορια για το δευτερο οπως οταν του δινεις μια σειρα αριθμων και γνωριζει μηχανικα οτι αναμεσα στο 1 και στο 3 υπαρχει το 2. γιαυτο ανεφερα τον ορο interpolation. δεν εχει σημασια αν ειναι interlaced (οπου εκει κουραζει λογω της εναλλαγης, τα frames ειναι σπαστα) η progressive (λιγοτερη κουραση για το ματι, τα frames ειναι ολοκληρα). http://en.wikipedia.org/wiki/Frame_rate γιαυτο και εμφανιστηκαν οι τηλεορασεις με τα 100+ Ηz που αναφερονται στο κειμενο. το ιδιο ισχυει και στα games 30+ frames. http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_interpolation Άλλο το refresh rate και άλλο frame rate (fps), επίσης στα interlaced σήματα δεν προβάλλεται πρώτα το πρώτο καρέ και μετά το τρίτο και εμείς κάνουμε υποθέσεις για το δεύτερο που δεν έχουμε δει αλλά ούτε και φυσικά κάτι τέτοιο ισχύει στο video των 2+ ετών που παρέθεσα σε προηγούμενο ποστ. http://en.wikipedia.org/wiki/Interlace κανενας. αλλα οταν μου δινεις link 2 ετων πανω σε αυτο μπορω να κανω συζητηση. οποτε δεν ειναι δικο μου θεμα αυτο. Γιατί σε μία παλαιότερη σύγκριση που είχα δει τα αποτελέσματα το vp8 ήταν κλάσεις ανώτερο. Το είχα γράψει από την αρχή ότι το video και η σύγκριση ήταν παλιά οπότε και μία ματιά στην ημερομηνία αρκούσε. Αλλά το θέμα δεν ήταν αυτό, η εντύπωση που έδωσες ήταν αυτή της αντίδρασης σε ένα codec που δεν θα υποστηριζόταν στις συσκευές της apple. Εξάλλου αυτό φαίνεται και από τα όσα έχω γράψει για την μή αποδοχή του vp8 από την apple, που δεν έγινε κανένα σχόλιο από μέρους σου ή από κάποιον άλλο. ειναι αναλογο μιας φωτογραφιας. οταν την κανεις full crop 100% τοτε βλεπεις διαφορες. σε μεγεθος 10χ8 μια μηχανη των 100 ευρω εχει ιδιο οπτικο αποτελεσμα με μια μηχανη των 1000 ευρω. αυτο δε σημαινει ομως οτι δε μπορει να χειριστει ετσι το encoding του H264 ωστε να δωσει το ιδιο smudge στα details για να φαινεται υποκειμενικα καλυτερο στο ματι. οταν ομως κανεις συγκριση δεν το κανεις αυτο οπως ακριβως ολες οι συγκρισεις των φωτογραφιων ειναι σε full crop 100% ενδεχομενως εσκεμμενα το εκανε αυτο η On2 γιατι αυτη εδωσε το συγκριτικο video ωστε να πεσουν οι θεατες στην ιδια παγιδα που επεσες και εσυ και εγω. να νομιζουν οτι ειναι καλυτερο εχω την εντυπωση οτι η συμπιεση ενος video δεν εξαρταται απο το resolution. ισως κανω λαθος. Για την αντικειμενικότητα της πηγής του video έχω γράψει σε προηγούμενο ποστ: Εξάλλου όπως προείπα το video είναι αρκετά παλιό (2 χρόνων+) και η πηγή του δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να χαρακτηριστεί αντικειμενική. και μάλιστα πριν 3 μέρες, από εκεί και πέρα το τι βλέπει ο καθένας μας είναι άκρως υποκειμενικό και σε πολύ μικρότερο βαθμό αντικειμενικό όταν θέτουμε ανοχές που και αυτές έχουν τις δικές τους ανοχές... τρέχα γύρευε δηλαδή... σαν την ψυχοακουστική ένα πράγμα, όλοι ακούν το ίδιο, αλλά κάποιοι αντιλαμβάνονται περισσότερα και άλλοι λιγότερα. Η ουσία του θέματος είναι ότι από τις δοκιμές που έγιναν προκύπτει ότι ο vp8 δίνει εφάμιλλα αποτελέσματα με τον x264 ο οποίος έχει τόσα χρόνια ανάπτυξης και βελτιστοποίησης στην πλάτη του και στην μόνη σύγκριση που στάθηκες ήταν αυτή που έλεγαν ότι σε γρήγορη κίνηση ο x264 δίνει μεγαλύτερη λεπτομέρεια στο αντικείμενο που κινείται... Μα σε ένα αντικείμενο που κινείται γρήγορα τί να την κάνεις την λεπτομέρεια; Το μάτι δεν προλαβαίνει να δει το αντικείμενο τόσο όσο χρειάζεται για να εκτιμήσει τις επιπλέον λεπτομέρειες!!! Αντίθετα όπως θα διάβασες στα link που παρέθεσα στο προηγούμενο ποστ στις σταθερά πλάνα οι λεπτομέρειες που δίνει ο vp8 είναι περισσότερες από τον x264 στο background που συνήθως είναι αυτό που τρώει την μεγαλύτερη συμπίεση και που εκεί είναι αισθητά τα blocks. Την είχα λοιπόν αυτή την αίσθηση ότι η αντίδραση του developer του χ264 είχε μια δόση εμπάθειας που σε κάποιο βαθμό την δέχομαι αφού επί τόσα χρόνια ανέπτυσσε κάτι και τώρα ήρθε ένα νέο φρούτο να "κλέψει" τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά όπως θα είδες δεν παρασύρθηκα και δεν ανέφερα το ότι πίσω από αυτόν ήταν ο Jobs που ήθελε να δημιουργήσει εντυπώσεις, ανάλογες με αυτές του flash, επειδή αυτή ήταν η στάση του και η επιλογή του. Τώρα που έχουμε πρόσφατες δοκιμές και που μπορείς να κατεβάσεις τα mkv και να δεις τα video στον υπολογιστή σου, τί έχεις να πεις για αυτά;;; Είναι εφάμιλλη η συμπίεση του vp8 με αυτή του x264;;; Κάνει τώρα ο vp8 τα πρώτα του βήματα και πρέπει να του δικαιολογήσουμε τις όποιες ατέλειες εμφανίζει και οι οποίες θα διορθωθούν πολύ σύντομα με την αποδοχή που έχει;;; Εκδηλώθηκε μεγάλο ενδιαφέρον από εταιρίες hardware για την υιοθέτηση και προσθήκη του codec στο υλικό τους;;; Ποιος μένει τώρα να το φυσάει και να μην κρυώνει;;; (Όχι εσύ φυσικά φίλε μου που σε λίγο καιρό θα μπορείς να περάσεις android στις συσκευές σου )
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα