Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά τις πρόσφατες αντιδράσεις που δημιουργήθηκαν, ο επικεφαλής της δημόσιας πολιτικής του Facebook Tim Sparapani ανακοίνωσε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει σύντομα πιο εύκολες ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου.

 

Οι αντιδράσεις αφορούν κυρίως την πολυπλοκότητα των ρυθμίσεων που παρέχει το Facebook σε κάθε χρήστη ο οποίος καλείται να επιλέξει τι είδους προσωπικές πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες εκτός του κλειστού κύκλου φίλων του. Αν και το συγκεκριμένο θέμα απασχολεί αρκετό κόσμο από την έναρξη λειτουργίας του Facebook, εντούτοις οι αντιδράσεις έγιναν πιο έντονες μετά τη παρουσίαση του OpenGraph api και του ανανεωμένου κουμπιού Like. Τα δύο χαρακτηριστικά έχουν ήδη ενσωματωθεί σε χιλιάδες ιστοσελίδες και δίνουν την δυνατότητα εμφάνισης εξατομικευμένων πληροφοριών για κάθε χρήστη του facebook ο οποίος τις επισκέπτεται, χωρίς αυτός να χρειάζεται να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια.

 

Επιπλέον ο Tim Sparapani δήλωσε ότι η εταιρεία λαμβάνει σοβαρά τις παρατηρήσεις τoυ κόσμου και θα παρουσιάσει τις επόμενες εβδομάδες πιο εύκολες ζώνες ρυθμίσεων απορρήτου αν και ήδη το Facebook έχει δημιουργήσει ρυθμίσεις για κάθε τύπο πληροφορίας που ο κάθε χρήστης μπορεί να μοιραστεί με άλλους. Κλείνοντας επισήμανε ότι σε σύγκριση με άλλες εταιρείες οι οποίες δεν έχουν καθόλου παρόμοιες ρυθμίσεις, το Facebook θα πρέπει να δεχθεί τα εύσημα για τα εργαλεία που παρέχει.

 

Link.png Site: Wired

Video Video: Συνέντευξη Tim Sparapani

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μετά τις πρόσφατες αντιδράσεις που δημιουργήθηκαν, ο επικεφαλής της δημόσιας πολιτικής του Facebook Tim Sparapani ανακοίνωσε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει σύντομα πιο εύκολες ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου.

 

Οι αντιδράσεις αφορούν κυρίως την πολυπλοκότητα των ρυθμίσεων που παρέχει το Facebook σε κάθε χρήστη ο οποίος καλείται να επιλέξει τι είδους προσωπικές πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες εκτός του κλειστού κύκλου φίλων του. Αν και το συγκεκριμένο θέμα απασχολεί αρκετό κόσμο από την έναρξη λειτουργίας του Facebook, εντούτοις οι αντιδράσεις έγιναν πιο έντονες μετά τη παρουσίαση του OpenGraph api και του ανανεωμένου κουμπιού Like. Τα δύο χαρακτηριστικά έχουν ήδη ενσωματωθεί σε χιλιάδες ιστοσελίδες και δίνουν την δυνατότητα εμφάνισης εξατομικευμένων πληροφοριών για κάθε χρήστη του facebook ο οποίος τις επισκέπτεται, χωρίς αυτός να χρειάζεται να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια.

 

Επιπλέον ο Tim Sparapani δήλωσε ότι η εταιρεία λαμβάνει σοβαρά τις παρατηρήσεις τoυ κόσμου και θα παρουσιάσει τις επόμενες εβδομάδες πιο εύκολες ζώνες ρυθμίσεων απορρήτου αν και ήδη το Facebook έχει δημιουργήσει ρυθμίσεις για κάθε τύπο πληροφορίας που ο κάθε χρήστης μπορεί να μοιραστεί με άλλους. Κλείνοντας επισήμανε ότι σε σύγκριση με άλλες εταιρείες οι οποίες δεν έχουν καθόλου παρόμοιες ρυθμίσεις, το Facebook θα πρέπει να δεχθεί τα εύσημα για τα εργαλεία που παρέχει.

 

Link.png Site: Wired

Video Video: Συνέντευξη Tim Sparapani

Δημοσ.

Όντως το approval δεν υπάρχει μόνο το remove tag που είναι και τελείως άχρηστο τελικά. Αν κάποιος κάνει tag προσωπική σου φωτό το κακό έχει γίνει μέχρι να θυμηθείς εσυ το untag...

 

 

Sent from my iPod touch using Insomnia.app

Δημοσ.

Όντως το approval δεν υπάρχει μόνο το remove tag που είναι και τελείως άχρηστο τελικά. Αν κάποιος κάνει tag προσωπική σου φωτό το κακό έχει γίνει μέχρι να θυμηθείς εσυ το untag...

 

 

Sent from my iPod touch using Insomnia.app

Δημοσ.

Και εγώ δέν έχω βρεί ακόμα την επιλογή να κρύβεις τους φίλους τουλάχιστον για τους μή φίλους όπως κάνουν μερικοί.

Όχι οτι με ενδιαφέρει τόσο το facebook αρχίζει κιόλας να ξωφλάει τα τεχνικά προβλήματα που έχει καθημερινά πολλαπλασιάζονται, άν πάει κιόλας με πληρωμή σε 2 μήνες όπως λένε κλάφτα ...

Δημοσ.

Και εγώ δέν έχω βρεί ακόμα την επιλογή να κρύβεις τους φίλους τουλάχιστον για τους μή φίλους όπως κάνουν μερικοί.

Όχι οτι με ενδιαφέρει τόσο το facebook αρχίζει κιόλας να ξωφλάει τα τεχνικά προβλήματα που έχει καθημερινά πολλαπλασιάζονται, άν πάει κιόλας με πληρωμή σε 2 μήνες όπως λένε κλάφτα ...

Δημοσ.

βασικά ναι οσον αφορα αυτο με τους φιλους, παντος μην ειμαστε αχαριστη σχεδον ολα μπορεις να τα ελενχεις και να τα περιοριζεις ... οσον αφορα επι πληρωμεις δεν το κοβω θα χασουν πολλα λευτα ... αλλωστε δεν εχουν αναγκη για κατι τετοιο πληρωνονται διπλάσια απο τις διαφημισεις δεξια. το να το κανουν με πληρωμη ειναι αυτοκτονια για το ιδιο το facebook ... μονο κατι κολλημενει θα πληρωσουν ... και αν ... οι υπολοιπη θα την πουλεψουν ... και το μεγαλητερο πλεονεκτημα του face είναι η αναγνωρισημοτητα του ... Thats all

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...