denthnpalevw Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 δεν ξερω κατα ποσο ειναι τυχαιο το γεγονος αλλα πριν περιπου 20 λεπτα ηρθε sms απο eshop να παω να παραλαβω την παραγγελια μου??????? Δεν ξερω τι ακριβως ειναι αυτο και γιατι τετοια ωρα. Την Τεταρτη ειχα κανει την καταγγελια στην Προστασια του Καταναλωτη και σημερα το email στην crucial.... Το πρωι θα μαθω. Τους σιχαθηκα. Δεν ηταν για τα λεφτα το θεμα αλλα για την κοροιδια και μονο.....
denthnpalevw Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 τις αλλαξανε με τις kingston της πρωτης σελιδας.... 2 εβδομαδες plus. κορυφαιο after sales support
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 σαμπάνιες παίδες, γιορτάζουμε
Haldol Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Δημοσ. 29 Μαΐου 2010 Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο δέχεστε πιστωτικά. Εγώ όταν μπαίνω στο μαγαζί τους ακουμπάω χαρτονομίσματα, θα απαιτήσω λοιπόν σε ενδεχόμενη επιστροφή να μου δώσουν λεφτά (και όχι ψαρόκολλες). Είναι πολύ βολική λύση το... «πιστωτικό» γι αυτούς (στην ουσία δε σας δίνουν τίποτα πίσω) και κακώς την αποδέχεστε.
macabre_sunsets Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Κατ'αρχήν συγγνώμη για το "φτυαράκι", αλλά θα ήθελα την γνώμη σας για ένα παρόμοιο περιστατικό με τον TS. Αγόρασα μια μνήμη η οποία πάνω στην βδομάδα έβγαλε πρόβλημα. Επικοινώνησα με το μαγαζί και την έστειλα πίσω, όπου την αναγνώρισαν ως ελλατωματική και με ενημέρωσαν για πίστωση του ποσού. Το θέμα είναι ότι δεν θέλω πίστωση αλλά αντικατάσταση, πράγμα "αδύνατο" όμως μιας και δεν υπάρχει πλέον το ίδιο μοντέλο μνήμης και τα υπόλοιπα μοντέλα έχουν απο 10€ και πάνω διαφορά τιμής. Σύμφωνα με όσα έχουν ειπωθεί στο παρών thread δικαιούμαι αντικατάσταση με άλλο μοντέλο (αντίστοιχων προδιαγραφών) χωρίς να καταβάλλω την διαφορά, σωστά; Και αν ναι, υπάρχει κάποιο χρονικό περιθώριο που έχει το κατάστημα μέχρι να μου απαντήσει και να μου κάνει αντικατάσταση; Μέχρι σήμερα έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες από την επιστροφή του προϊόντος, αν παίζει ρόλο αυτό. Σε επικοινωνία με το κατάστημα με ενημέρωσαν ότι θα επικοινωνήσουν με τον προμηθευτή τους και θα μου απαντήσουν όταν λάβουν και αυτοί απάντηση. Απλά σε ενδεχόμενο μη αντικατάστασης και επιμονής στο πιστωτικό ή μη απάντησης εντός ενός χρονικού περιθωρίου, θα ήθελα να ξέρω τι μπορώ να κάνω.
alexb_10 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 αν είχαν τις ίδιες και είχε ανέβει η τιμή τους δεν θα τις έδιναν? τι λογική είναι αυτή? Η άν είχαν φτηνήνει, θα του δίναν και ρέστα???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.