denthnpalevw Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Να σας πω την ιστορια. Μια φορα και εναν καιρο ηταν ενα setακι ram που αγοραστηκε απο το eshop. σοβαρα τωρα. ειχα αγορασει πριν περιπου 1,5 χρονο ενα σετακι μνημες crucial (2χ2gb για 40 ευρω) απο το eshop. πριν λιγο καιρο ειχα κατι προβληματα με bsod και μετα απο memtest, οπου βρηκα σφαλματα, τις γυρισα πισω. Τις εβγαλαν ελλατωματικες και φυσικα με τις σημερινες τιμες των μνημων αντι να μου δωσουν ενα αντιστοιχο προιον, οι συγκεκριμενες δεν υπαρχουν πλεον, μου κοβουν πιστωτικο για 40 ευρω. φυσικα και δεν δεχτηκα το πιστωτικο και απαιτησα ενα αντιστοιχο προιον. Περιμενω απαντηση τους. Αν αρνηθουν τι μπορω να κανω? Μπορω να προβω σε καταγγελια η πρεπει να αρκεστω απλα σε καποια μορφη πιεσης?
liopyr Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Απαίτησε να σου τις αντικαταστήσουν έστω με άλλης μάρκας 2x2 kit. Έχουν μπόλικα. Το πιστωτικό θεωρείται συμβιβαστική λύση στην οποία θα πρέπει να συναινέσει ο καταναλωτής. Περισσότερα εδώ. Θα σου πρότεινα να απευθυνθείς στο κεντρικό κατάστημα (αποθήκη) στο Μενίδι, τα eshop points έχουν απαράδεκτο after sales support.
LeoNaXe Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 ρε φίλε πριν 1.5 χρόνια το πίρες και τόρα που σου δώσανε πίστωση 40 ευρώ τυχερός είσαι. ευκαιρία κατά την άποψή μου να βάλεις καλύτερες ΡΑΜ. για καταγγελία δεν θα σου πρότεινα να ασχοληθείς γιατί δεν πιστεύω να καταφέρεις τπτ
phanispal Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Να κοπεί πιστωτικό στις τωρινές τιμές απλά επειδή μας συμφέρει πάντως, δεν είναι λογικό (και πολλά άλλα). Όπως ήδη ειπώθηκε, πρέπει να διεκδικήσει άλλο kit.
denthnpalevw Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτω πιστωτικο. με αυτα τα λεφτα ουτε ενα dimmaki των 2 gb δεν περνεις τωρα. δεν φταιω εγω που πλεον δεν εχουν τις ιδεες μνημες. Θα απιατησω ξανα αντικατασταση με αντιστοιχες. αυτες ειναι περιπου στα ιδια χαρακτηριστικα http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.553911 θα τα διαβασω liopyr και βλεπουμε. ευχαριστω και για την αλλαγη του τιτλου. Και πιστευα οτι ειχα τελειωσει με αυτο το καταστημα αλλα με κυνηγαει ακομα.
LeoNaXe Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 leonax να τους λεμε κ ευχαριστω τοτε?ε? με τα δικαστικά εγώ δεν τα βάζω γιατί θα βγει πολύ πιο ακριβό από 2 μνήμες, άμα μου αρνούνταν εμένα σε κάτι τέτοιο θα προτιμούσα να τους κάνω εγώ μεγαλύτερη ζημιά στο μαγαζί
ixthy Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Leonaxe είσαι θεός! Κατά τα άλλα το Applestore μου άλλαξε ολόκληρο logic board (μετά από 2 χρόνια χρήσης και εκτός εγγύησης) και όταν το ανέφερα χαρούμενος κάποιοι, σωστά βέβαια, είπαν ότι ήταν υποχρέωσή τους. Υποχρέωσή τους δεν είναι κανονικά όταν είσαι εκτός εγγύησης (αλλιώς η εγγύηση τι νόημα έχει; ) αλλά εδώ βλέπουμε να μην αλλάζουν πράγματα εντός εγγύησης! Και εδώ μιλάμε για ένα σετάκι μνήμες όχι ολόκληρη logic board! Αλλά κάτι τέτοια κάνουν και μετά λένε γιατί δεν πάνε καλά οι δουλειές!
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 ρε συ ixthy, σου εξηγήθηκε ότι η 8600 του MBP βγήκε προβληματική και η apple υποχρεώθηκε να προβεί σε αντικατάσταση του logic board (μιας κ η κάρτα είναι κολλημένη επάνω) ακόμα εκτός εγγυησης...αναγνωρίστικε επίσημα σαν πρόβλημα... οπότε σταμάτα να λες ότι σου έκανε χάρη... και ναι, ήταν υποχρέωση της Apple ακόμα και αν είχε παρέλθει ο χρόνος εγγύησης...(αλλιώς την περίμενε class action μήνυση...δεν χαρίζονται εκεί στο america σε τέτοια πράγματα...)
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 ρε φίλε πριν 1.5 χρόνια το πίρες και τόρα που σου δώσανε πίστωση 40 ευρώ τυχερός είσαι. ευκαιρία κατά την άποψή μου να βάλεις καλύτερες ΡΑΜ. για καταγγελία δεν θα σου πρότεινα να ασχοληθείς γιατί δεν πιστεύω να καταφέρεις τπτ με τα δικαστικά εγώ δεν τα βάζω γιατί θα βγει πολύ πιο ακριβό από 2 μνήμες,άμα μου αρνούνταν εμένα σε κάτι τέτοιο θα προτιμούσα να τους κάνω εγώ μεγαλύτερη ζημιά στο μαγαζί κάτι τέτοια κάνουμε και βλέπουμε τέτοιες συμπεριφορές από τα μαγαζιά... πας το νόμο εκτυπωμένο και τέλος...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 ρε φίλε πριν 1.5 χρόνια το πίρες και τόρα που σου δώσανε πίστωση 40 ευρώ τυχερός είσαι. ευκαιρία κατά την άποψή μου να βάλεις καλύτερες ΡΑΜ. για καταγγελία δεν θα σου πρότεινα να ασχοληθείς γιατί δεν πιστεύω να καταφέρεις τπτ με τα δικαστικά εγώ δεν τα βάζω γιατί θα βγει πολύ πιο ακριβό από 2 μνήμες,άμα μου αρνούνταν εμένα σε κάτι τέτοιο θα προτιμούσα να τους κάνω εγώ μεγαλύτερη ζημιά στο μαγαζί κάτι τέτοια κάνουμε και βλέπουμε τέτοιες συμπεριφορές από τα μαγαζιά... πας το νόμο εκτυπωμένο και τέλος...
The_Judas Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Απαίτησε να σου τις αντικαταστήσουν έστω με άλλης μάρκας 2x2 kit.Έχουν μπόλικα. Το πιστωτικό θεωρείται συμβιβαστική λύση στην οποία θα πρέπει να συναινέσει ο καταναλωτής. Περισσότερα εδώ. Θα σου πρότεινα να απευθυνθείς στο κεντρικό κατάστημα (αποθήκη) στο Μενίδι, τα eshop points έχουν απαράδεκτο after sales support. Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Εδώ πέρα όμως αφήνει ένα παραθυράκι για το e-shop. Δεν μπορούμε να ζητάμε υπαναχώρηση όταν μας συμφέρει (λόγω μείωσης τιμών) και όχι υπαναχώρηση όταν δεν μας συμφέρει (λόγω αύξησης τιμών).
The_Judas Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Απαίτησε να σου τις αντικαταστήσουν έστω με άλλης μάρκας 2x2 kit.Έχουν μπόλικα. Το πιστωτικό θεωρείται συμβιβαστική λύση στην οποία θα πρέπει να συναινέσει ο καταναλωτής. Περισσότερα εδώ. Θα σου πρότεινα να απευθυνθείς στο κεντρικό κατάστημα (αποθήκη) στο Μενίδι, τα eshop points έχουν απαράδεκτο after sales support. Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Εδώ πέρα όμως αφήνει ένα παραθυράκι για το e-shop. Δεν μπορούμε να ζητάμε υπαναχώρηση όταν μας συμφέρει (λόγω μείωσης τιμών) και όχι υπαναχώρηση όταν δεν μας συμφέρει (λόγω αύξησης τιμών).
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 το κατάστημα όμως οφείλει να κρατάει καβάτζες για "ανταλλακτικά"...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 18 Μαΐου 2010 το κατάστημα όμως οφείλει να κρατάει καβάτζες για "ανταλλακτικά"...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.