Προς το περιεχόμενο

ΟΘΟΝΗ LG W2486L-PF MONO 169!!! (lowest Price 260!!!)


newtech

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συγνώμη ρε xryso968. To μαγαζί, προφανώς εμπενευσμένο από τις τακτικές των δύο μεγάλων, είπε και αυτό να κάνει μία τσαχπινιά με μία πιασάρικη οθόνη, για να βγει πρώτο στο skroutz. Είναι σωστό αυτό; Εσύ σαν μαγαζάτορας το έχεις κάνει ποτέ; Θα το έκανες ποτέ;

Ακόμη και αν έκανε λάθος το μαγαζί ή ο προμηθευτής ή δεν ξέρω εγώ ποιός άλλος, θα το έβρισκα εξαιρετικά σωστό να την αφήσουν στον φίλο την οθόνη στην τιμή που έγραφαν και να έριχναν ένα ευπρεπές ποσοστό των τιμών τους σε όλα τους τα είδη. Ξέρεις τί θα γινόταν τότε; Ο φίλος θα το μετέφερε εδώ ενθουσιασμένος και αρκετοί από εμάς θα κάναμε από εκεί τις επόμενες αγορές μας, έστω και μία φορά. Αλλά πού μυαλό...

  • Απαντ. 127
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

καλα κάνω και ασχολουμε με τα γλυκά του κουταλιού.... θέλει κανείς κανένα βαζάκι.... δώρο απο τον πετράν.... και επειδη έθεσε κάποιος ότι είμαι του μαγαζιού σας αν θέλετε να σας στείλω και ταυτότητα....

 

---------- Προσθήκη στις 22:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:45 ----------

 

και γιατι ρε voodman τότε να πιάνουμε την πλευρά του newtech και να μην πιανουμε την δικη μου που έμεινα και ευχαριστημένος.. έχουμε να χάσουμε τπτ?? εγω δλδ που έμεινα ευχαριστημένος τι είμαι μ.....κας ή χαζός??

Δημοσ.

[/color]και γιατι ρε voodman τότε να πιάνουμε την πλευρά του newtech και να μην πιανουμε την δικη μου που έμεινα και ευχαριστημένος.. έχουμε να χάσουμε τπτ?? εγω δλδ που έμεινα ευχαριστημένος τι είμαι μ.....κας ή χαζός??

 

Γιατί κάθε φορά που κάποιος κάνει παράπονα για ένα τυχαίο μαγαζί όλως τυχαίως την ίδια μέρα γράφεται ένας νέος χρήστης για να υπερασπιστεί το μαγαζί και πόσο σωστα συμπεριφέρθηκε σε εκείνον.:devil: Και αυτό έχει συμβεί πολλές φορές.:rolleyes: Ε και να μην είσαι βαλτός, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. :X

Δημοσ.

Έχω γράψει στο θέμα του γερμανού ψάξε τα μηνύματα μου. Προσωπικά δεν ψώνιζα ούτε ψωνίζω από κει.

 

Και για όσους δεν έχουν παρατηρητικότητα ή δεν παρακολουθούν το θέμα από την αρχή να υπενθυμίσω ότι ο κύριος xryso968 γράφτηκε αφού ανοίχτηκε το συγκεκριμένο θέμα και έχει ποστάρει μόνο σε αυτό το θέμα.

Αποκλείω την περίπτωση να έχει οποιαδήποτε σχέση με το συγκεκριμένο κατάστημα αφού διαθέτει ως αποδείξεις τιμολόγια από το συγκεκριμένο κατάστημα και όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να αποκτήσεις τιμολόγια από ένα κατάστημα στο οποίο εργάζεσαι ή σου ανήκει.

Δημοσ.

δεν καταλαβένεται ρε παιδιά ότι πάντα υπάρχουν τρικ στους ελευθερους επαγγελματίες και οπως καλη ώρα με εμάς που αγοραζουμε καποιες ποσότητες με γλυκα του κουταλιου μας δινουν καποια κιβωτια δωρο τα οποια όμως εμείς τα πουλάμε στην ίδια τιμη. Θα μπορούσαμε κάλιστα να τα βάλουμε ένα + ενα δώρο.... δεν σημαίνει ότι όταν βάζεις μια χαμηλή τιμή ανταποκρίνεσαι στο 100% των πελατών σου. αν βγάλω 100 βαζάκια προσφορά και θεορώντας ότι έχει ο προμηθευτής μου άλλα 100 να με καλυψει και ερθει καποιος να μου ζητήσει 200 και τελικά έχω μονο 100 τότε φταίω σαφώς εγώ αλλά φταίει και ο προμηθευτής μου που μου είπε ψέματα για την διαθεσιμότητα.....

Δημοσ.
Συγνώμη ρε xryso968. To μαγαζί, προφανώς εμπενευσμένο από τις τακτικές των δύο μεγάλων, είπε και αυτό να κάνει μία τσαχπινιά με μία πιασάρικη οθόνη, για να βγει πρώτο στο skroutz. Είναι σωστό αυτό; Εσύ σαν μαγαζάτορας το έχεις κάνει ποτέ; Θα το έκανες ποτέ;

Ακόμη και αν έκανε λάθος το μαγαζί ή ο προμηθευτής ή δεν ξέρω εγώ ποιός άλλος, θα το έβρισκα εξαιρετικά σωστό να την αφήσουν στον φίλο την οθόνη στην τιμή που έγραφαν και να έριχναν ένα ευπρεπές ποσοστό των τιμών τους σε όλα τους τα είδη. Ξέρεις τί θα γινόταν τότε; Ο φίλος θα το μετέφερε εδώ ενθουσιασμένος και αρκετοί από εμάς θα κάναμε από εκεί τις επόμενες αγορές μας, έστω και μία φορά. Αλλά πού μυαλό...

 

Αν θέλεις απάντα σε αυτό που σου ρώτησε.

Δημοσ.

Μα εσύ έμεινες ευχαριστημένος γιατί έκαναν το αυτονόητο, βρήκες ένα προϊόν που σε συνέφερε, το αγόρασες, σ'το έστειλαν, όλα καλά. Δεν έκαναν κάτι το παράλογο, έκαναν το απολύτως αναμενόμενο!

Ο φίλος είδε μία όντως απίστευτη προσφορά, κινήθηκε γρήγορα, αλλά μετά του άρχισαν τα χαζά και του παρουσίασαν τέτοιες τρελές δικαιολογίες. Ακόμη και αν εσύ είσαι πολύ ευχαριστημένος, πώς να τους προτιμήσω εγώ, όταν διαβάζω τέτοια πράγματα;

 

 

 

 

Ένα βαζάκι γλυκό βύσσινο θα το έτρωγα! :-)

Δημοσ.

ο καθένας έχει δίκιο απο την πλευρά του... πάντα οι γνώμες θα είναι διαφορετικές... grim δεν χρειάζομαι τιμολογια... απλα πες να σου στείλω ταυτότητα και θα το κάνω.. αλλά στείλε μου και εσύ την δική σου....

 

---------- Προσθήκη στις 23:07 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:04 ----------

 

επισης voodooman έχεις δίκιο το να βγαινει ενα θεμα πολυ σοβαρο στην φόρα. απλα να βλέπουμε όλες τισ πλευρές των καταστημάτων... αν και ποτε δεν είμουν ευχαριστημενος με τα μεγαλα καταστηματα πολλες φορες εχω ψωνισει απο αυτα και πολλες φορες εμεινα ευχαριστιμενος... αλλα οι χειροτερες ηταν και οι περισσοτερες...

Δημοσ.
καλησπερα σε ολους. Θα ηθελα λιγο να τονισω παιδια εδω οτι αν και ασχετος απο τα φορουμ ο newtech ανοιξε μια συζητηση για την οποια μιλαει για ενα μαγαζι το οποιο ειχε μια πρωτη εμπειρια κακη κατ'αυτον και μια δικη μου εμπειρια καλη κατ'εμενα. Ηθελα να ρωτησω τους υπολοιπους που σχολιαζουν αρνητικα ενα μαγαζι οποιοδηποτε οχι μονο το mediaram εχουν καποια εμπειρια προσφατη?? Γιατι δεν μπορει να θαβεις ή να επιβραβεβεις ενα μαγαζι μονο στα λογια. Και θα αναφερθω σε ενα περιστατικο που ακουσα προσφατα και αφορα τα καταστηματα Γερμανος που εγιναν παραπονα για καποια προιοντα τα οποια ηταν μονιμως σε προσφορα και ποτε δεν υπαρχαν.Και μιλαμε για κολωσσο και για εκατονταδες διαμαρτυριες.Το αποτελεσμα ηταν φυσικα Προστιμο.Αλλα μιλαμε για μια οργανωμενη εταιρία.Και ομως μας εξαπατουσε.Και όμως αγοραζουμε ακομα απο αυτον.Νομίζετε ότι όλα τα καταστηματα ειναι αγια.Πρωτον για να φτιαξεις μια τεραστια επιχειρηση σημερα πρεπει να πατησεις σε πολλα πτωματα.Και αυτο σημαινει να κοροιδεψεις πολυ κοσμο.Οπως και γινεται και με τα πολυκαταστηματα.Και αν θελετε μπορω να σας αναρτησω διαφορα αρθρα απο εφημεριδες για κερδοσκοπιες που εχουν κανει.Ξερω ενα απο τα πολλα παραδειγματα και απο εγκυρη πηγη οτι το Ενα πολυκαταστημα εφερε ενα διαστημα μαιμου μελανακια μιας πολυ γνωστης εταιριας και τα πουλουσε για γνησια.Επισης θα αναφερω για ενα αλλο πολυ γνωστο πολυκαταστημα τεχνολογιας οτι συμφωνα με την sony hellas ολα τα προιοντα sony δεν ειναι ελληνικης αντιπροσωπιας και όμως τα πουλανε με εγγυηση ελλαδος.Και πολλα αλλα παραδειγματα για μεγαλα ψαρια. Δευτερον πιστευω πως ο καθενας συζηταει εδω την προσωπικη του εμπειρια για το απο πιο καταστημα εχει δυσταρεστηθει κ.τ.λ.Εδω ολοι μας, μαζι και εμενα με την χθεσινη συζητηση που ειχαμε θαβουμε ολοι μας τα καταστηματα και κανουμε πολυ αυστηρη κριτικη παροτρινοντας τουσ αλλους συμμετεχοντες στην συζητηση να βγαζουν αρνητικα σχολια χωρις καμια απολυτως εμπειρια. Και ξαναρωταω εγω.Υπαρχει καποιος που να μην την εχει πατησει στην ζωη του. Εδω καθημερινα μας κλεβουν απο παντου και δεν μιλαμε.Δεν ξερω newtech αλλα απο πλευρας μου δεν εχω προς το παρον αρνητικα σχολια και θαψιματα για το συγκεκριμενο καταστημα.Αλλος εχει τα θετικα του και αλλος τα αρνητικα του.Αν σε καποιον δεν αρεσει ενα μαγαζι παει αλλου. Αν δε σου αρεσει η τιμη η εξυπηρετηση απο ενα ξενοδοχειο πας αλλου.αν δεν σου αρεσει το sony ericsson περνεις κατι αλλο.ειναι απλα τα πραγματα.Και σας καλω ολους εναν εναν να μπειτε στο σκρουτζ αυριο και να αρχισετε να περνετε τηλεφωνα για να διαπιστωσετε οτι οι περισσοτεροι δεν θα εχουν διαθεσιμα αυτα που πρεπει.Οπως και επισης ειναι πολυ λιγοι αυτοι που εχουν διαθεσιμοτητες περα απο το ΑΓΟΡΑ ΤΩΡΑ,ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ.

 

Φίλε μου πολύ απλά εδώ είναι μια κοινωνία όπως έξω..

Όταν θα δω μια προσφορά έξω.. θα το πω στους φίλους μου.. αν πάνε και εξιπερετιθουν.. θα μου πουν ευχαριστώ...

Αν πάνε κ τους αρχίσουν τα μα και τα μου.. θα μου πουν.. ρε φίλε.. Που με εστειλες??

Κ θα το πουν και στους άλλους φίλους τους να έχουν μια επιφυλακτικότητα...

 

Το οτι το κάνουν και άλλα μαγαζιά δεν αποτελεί δικαιολογία.. Δηλαδή το κάνουν και αλλα μαγαζια αρα ειναι και σωστο???

 

Διαβασες του μου εστειλαν?

 

Στην αρχή δεν πλήρωσα μου λένε..

Όταν ανέφερα πεντακάθαρα τι γράφουν οι όροι τους.. (οτι η πληρωμή πρέπει να γίνει εντός 3 ημερών κ όχι εντός μιας ώρας)...

 

Τα έριξαν στον προμηθευτή...

Δηλαδή θα εχω άδικο αν πάω και πιάσω την OKTABIT ή την QUEST.. και τους πω.. κοιτάξτε.. εδώ σας δυσφημίζουν..

Γιατί εγώ μιλάω με ότι μου έχουν πει... (τα δίνω άμεσα Printscreen) και δεν βγάζω κάτι από το μυαλό μου....

 

Εχει μεγάλη διαφορά το να κριτικάρεις.. και το να ρίχνεις λάσπη.. το 2ο δεν το έκανα ποτέ.. παραθέτω ΜΟΝΟ τα γεγονότα!

 

ΤΕΛΟΣ να σου θυμίσω οτι το THREAD (έτσι ονομάζετε) ανοίχτηκε για την εν λόγο οθόνη και όχι το εν λόγο μαγαζι!!!! Δηλαδή ανοίχτηκε με τον ΣΚΟΠΟ ουσιαστικά Διαφήμισης της οθόνης και κατά συνέπεια του μαγαζιού που την διέθετε στην τιμη αυτη

 

---------- Προσθήκη στις 03:00 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 02:57 ----------

 

Πιστεύεις ότι το πλαίσιο ή multirama γνωρίζουν καν την ύπαρξη αυτού του μαγαζιού;

 

Αν είχε γίνει λάθος(τι πρωτότυπο να γίνεται κάθε φορά λάθος στις τιμές προς τα κάτω...) θα όφειλαν να το πουν στο παιδί από την αρχή(και πάλι θα έτρωγαν χι από μένα προσωπικά αλλά δεν θα έγραφα τίποτα) όχι όμως στην αρχή να του λένε ότι έπρεπε να πληρώσει προκαταβολή και μετά να του λένε ότι φταίει ο προμηθευτής με ένα από τα πιο ηλίθια κείμενα που έχω διαβάσει που πραγματικά καλύτερα να σε βρίζουν παρά να σου απαντούν με αυτό τον τρόπο.

 

ΕΛΑ ΝΤΕ ... Πές κάναμε λάθος.. οχι αυτό όμως..!!!

 

---------- Προσθήκη στις 03:01 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:00 ----------

 

παλι καλά ρε grim που δε κάνεις διαφήμηση στα μαγαζιά σου.... Για το γερμανό δε μας είπες τπτ.....το γνωστό θεματάκι με τις υπέροχες τιμές τους και την εξαπάτηση των πελατών...

 

---------- Προσθήκη στις 22:43 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:41 ----------

 

μάλλον άρχισα να πιστέυω οτι ακόμα και εδω μέσα όλα είναι στημένα για το συμφέρον κάποιων.

 

 

Εγω σου ειπα φίλε μου οτι ψωνίζω κατα βαση απο μικρα μαγαζια.. γιατι θελω οι ανθρωποι να δουλευουν.. περαν αυτου θεωρεις οτι ειναι ΣΩΣΤΟΣ ο τροπος που μου φέρθηκαν?

 

---------- Προσθήκη στις 03:06 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:01 ----------

 

δεν καταλαβένεται ρε παιδιά ότι πάντα υπάρχουν τρικ στους ελευθερους επαγγελματίες και οπως καλη ώρα με εμάς που αγοραζουμε καποιες ποσότητες με γλυκα του κουταλιου μας δινουν καποια κιβωτια δωρο τα οποια όμως εμείς τα πουλάμε στην ίδια τιμη. Θα μπορούσαμε κάλιστα να τα βάλουμε ένα + ενα δώρο.... δεν σημαίνει ότι όταν βάζεις μια χαμηλή τιμή ανταποκρίνεσαι στο 100% των πελατών σου. αν βγάλω 100 βαζάκια προσφορά και θεορώντας ότι έχει ο προμηθευτής μου άλλα 100 να με καλυψει και ερθει καποιος να μου ζητήσει 200 και τελικά έχω μονο 100 τότε φταίω σαφώς εγώ αλλά φταίει και ο προμηθευτής μου που μου είπε ψέματα για την διαθεσιμότητα.....

 

Έχεις διαβάσει αυτά που μου έγραψαν????

Φασκεις και αντιφασκεις λεγετε!!!

 

Διάβασε ΑΚΡΙΒΟΣ τι μου έγραψαν και θα καταλάβεις!!!

 

---------- Προσθήκη στις 03:07 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:06 ----------

 

Μα εσύ έμεινες ευχαριστημένος γιατί έκαναν το αυτονόητο, βρήκες ένα προϊόν που σε συνέφερε, το αγόρασες, σ'το έστειλαν, όλα καλά. Δεν έκαναν κάτι το παράλογο, έκαναν το απολύτως αναμενόμενο!

Ο φίλος είδε μία όντως απίστευτη προσφορά, κινήθηκε γρήγορα, αλλά μετά του άρχισαν τα χαζά και του παρουσίασαν τέτοιες τρελές δικαιολογίες. Ακόμη και αν εσύ είσαι πολύ ευχαριστημένος, πώς να τους προτιμήσω εγώ, όταν διαβάζω τέτοια πράγματα;

 

 

 

 

Ένα βαζάκι γλυκό βύσσινο θα το έτρωγα! :-)

 

 

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ.. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΑ!!!!

 

Οσο για το άγλυκο.. nutella power!!! (εχω μετοχες)

 

---------- Προσθήκη στις 03:09 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:07 ----------

 

ο καθένας έχει δίκιο απο την πλευρά του... πάντα οι γνώμες θα είναι διαφορετικές... grim δεν χρειάζομαι τιμολογια... απλα πες να σου στείλω ταυτότητα και θα το κάνω.. αλλά στείλε μου και εσύ την δική σου....

 

---------- Προσθήκη στις 23:07 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:04 ----------

 

επισης voodooman έχεις δίκιο το να βγαινει ενα θεμα πολυ σοβαρο στην φόρα. απλα να βλέπουμε όλες τισ πλευρές των καταστημάτων... αν και ποτε δεν είμουν ευχαριστημενος με τα μεγαλα καταστηματα πολλες φορες εχω ψωνισει απο αυτα και πολλες φορες εμεινα ευχαριστιμενος... αλλα οι χειροτερες ηταν και οι περισσοτερες...

 

Αυτό έγινε αδερφέ μου..

Παρουσίασα με αποδείξεις την δικιά μου ιστορία...

παρουσίασες και εσύ την δικιά σου

Έχουμε και τις 2 πλευρές..

Ο καθένας κρίνει μόνος του πλέων σωστά?

Οτι γινετε απο εκει και περα ειναι μια συζήτησή!

 

---------- Προσθήκη στις 03:14 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:09 ----------

 

Συγνώμη ρε xryso968. To μαγαζί, προφανώς εμπενευσμένο από τις τακτικές των δύο μεγάλων, είπε και αυτό να κάνει μία τσαχπινιά με μία πιασάρικη οθόνη, για να βγει πρώτο στο skroutz. Είναι σωστό αυτό; Εσύ σαν μαγαζάτορας το έχεις κάνει ποτέ; Θα το έκανες ποτέ;

Ακόμη και αν έκανε λάθος το μαγαζί ή ο προμηθευτής ή δεν ξέρω εγώ ποιός άλλος, θα το έβρισκα εξαιρετικά σωστό να την αφήσουν στον φίλο την οθόνη στην τιμή που έγραφαν και να έριχναν ένα ευπρεπές ποσοστό των τιμών τους σε όλα τους τα είδη. Ξέρεις τί θα γινόταν τότε; Ο φίλος θα το μετέφερε εδώ ενθουσιασμένος και αρκετοί από εμάς θα κάναμε από εκεί τις επόμενες αγορές μας, έστω και μία φορά. Αλλά πού μυαλό...

 

Το είπα απο χτες.. οτι αν με έπαιρνε τηλέφωνο κάποιος και μου ζητούσε συγνώμη για λάθος χειρισμό του υπαλλήλου.. με μεγάλη χαρά θα την δεχόμουν και θα το ποσταρα εδώ... Γιατι πολυ άπλα δέχομαι κάποιος να κάνει ένα λάθος.. Οχι όμως να με βγάζουν τρελο.. να μου λενε

ΟΧΙ δεν πλήρωσες..

Οχι δεν πήρες τηλέφωνο

Οχι δεν εχει ο προμηθευτής!!!

 

---------- Προσθήκη στις 03:18 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:14 ----------

 

 

[/color]και γιατι ρε voodman τότε να πιάνουμε την πλευρά του newtech και να μην πιανουμε την δικη μου που έμεινα και ευχαριστημένος.. έχουμε να χάσουμε τπτ?? εγω δλδ που έμεινα ευχαριστημένος τι είμαι μ.....κας ή χαζός??

 

Εισαι ενας καταναλωτής οπου σου συμπεριφερθήκανε όπως έπρεπε...

 

 

ΕΓΩ ΤΙ ΕΙΜΑΙ???

 

---------- Προσθήκη στις 03:27 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:18 ----------

 

newtech προτείνω να γράψεις και στην αξιολόγηση του καταστήματος στη σελίδα του skroutz, μιας και από εκεί βρήκες το κατάστημα ;)

http://www.skroutz.gr/m/870/Media-ram

 

Φιλε μου δεν θα το κανω... (προς το παρών)

Και να σου πω γιατι...

 

Τους εχω αποστιλει ένα μαιλ με το αίτημα να μου δώσουν την οθόνη στην τιμή που έκανα την παραγγελία..

 

Αν δεν μου απαντήσουν θα ρωτήσω τι χριαζετε γιατί αυτό νομίζω που κάναν λέγετε παραπλανητική διαφήμιση... Όπως ειπε και ενας φιλος ποιο πανω.. απο την στιμη που λενε οτι τα πούλησαν στην τιμη.. τοτε η γενικη γραμματεια καταναλωτή μπορει να τα ελενξει αυτα.. και να δουν αν ΠΡΙΝ την ημερομηνία που κατέβηκε (δευτέρα) από το site έχουν γίνει πωλήσεις σε αυτήν τιμη...

 

Γιατι άπλα δεν γουστάρω να με κοροϊδεύουν...

 

Για μενα το καλύτερο θα ήταν.. ειτε να μου την δώσουν την οθόνη σαφώς.. είτε να μου πουν εξαρχεις.. ξέρεις.. έγινε λάθος... ΣΥΓΝΩΜΗ.. μπορώ να στην δώσω ΤΟΣΟ την οθόνη.. ΘΕΛΕΙΣ?

Έτσι και θετική διαφήμιση θα έκανα.. (οχι μόνο για την οθόνη άλλα και για το κατάστημα... ότι ξέρεις τι φίλε... Αυτό το μαγαζί είναι άριστο...) αλλά και θα ξαναψωνιζα από εκεί.

 

Οχι να παιρνω διαφορετικά μαιλ και να μου λενε μια ετσι μια γιουβετσι...

 

Τελος πάντων να μην το κουραζω.. δεν εχω πάρει ακομα την τελική απάντηση στο e-mail μου.. εύχομαι να ο υπεύθυνος να δει τι συνεβει και να βρεθεί μια λύση...

 

 

(ΥΓ.. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ)

 

---------- Προσθήκη στις 03:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:27 ----------

 

Και κατι τελευταιο...

 

Οι προμηθευτές.. δουλεύουν στις 21:00+????

Γιατί τότε ακυρώθηκε η παραγγελία!!!

 

Τους έστειλα το τελικό mail θα δούμε τι θα μου πουν.

Δημοσ.
ο καθένας έχει δίκιο απο την πλευρά του... πάντα οι γνώμες θα είναι διαφορετικές... grim δεν χρειάζομαι τιμολογια... απλα πες να σου στείλω ταυτότητα και θα το κάνω.. αλλά στείλε μου και εσύ την δική σου....

 

Με την ταυτότητα τι ακριβώς θα δω πέρα από το όνομα και τη διεύθυνση σου;

Αρκεί κάποιος να δει την ημερομηνία εγγραφής μου και το τι μηνύματα έχω δημοσιεύσει και μετά να ρίξει μια ματιά στο προφίλ σου για να βγάλει εύκολα συμπέρασμα.

 

Και συνεχίζεις να μην απαντάς σε απλές ερωτήσεις του Voodooman και του newtech.

Πλάκα πλάκα πιστεύω ότι εσύ είσαι βαλτός από άλλο μαγαζί για να κάνεις δυσφήμηση στο media ram δεν εξηγείται αλλιώς.

Κι εγώ έχω μείνει ικανοποιημένος από κάποιο κατάστημα αλλά δεν θα μπω σε ένα thread με παράπονα να αρχίσω να τους ζαλίζω λέγοντας ότι υπάρχουν άλλα χειρότερα(μπορεί οποιοσδήποτε να δει τι μηνύματα έχω ποστάρει..)

Δημοσ.

Και για να το τελειώσουμε το θέμα.. Ορίστε η ατυχής κατάληξη μετα τα 2 μαιλς που εστειλα...

 

telos2.png

telos.png

Δημοσ.

Εγώ πάω στοίχημα ότι δεν πουλήθηκε ούτε ένα κομμάτι σε αυτή την τιμή.

 

Επίσης να ρωτήσω κάτι... Τι με νοιάζει εμένα σαν πελάτης τι λάθος έκανε ο προμηθευτής του mediaram?? Ο προμηθευτής την έβαλε την προσφορά?

Δημοσ.

Επειδή θα με μπερδέψουν, ποιά οθόνη παρήγγειλες ρε φίλε; Αυτήν την καινούργια 24άρα LED δεν παρήγγειλες;

Και τί γράφουν τότε ότι κάνουν μόνο προσφορές σε περίπτωση ξεστοκαρίσματος παλιών μοντέλων; παλιό μοντέλο είναι και το ξεστοκάρουν; Άρα, πώς το πούλησαν σε άλλους, αφού σε καινούργια προϊόντα δεν κάνουν προσφορές; θα μας τρελάνουν;

Δημοσ.
Επειδή θα με μπερδέψουν, ποιά οθόνη παρήγγειλες ρε φίλε; Αυτήν την καινούργια 24άρα LED δεν παρήγγειλες;

Και τί γράφουν τότε ότι κάνουν μόνο προσφορές σε περίπτωση ξεστοκαρίσματος παλιών μοντέλων; παλιό μοντέλο είναι και το ξεστοκάρουν; Άρα, πώς το πούλησαν σε άλλους, αφού σε καινούργια προϊόντα δεν κάνουν προσφορές; θα μας τρελάνουν;

 

την LG W2486L-PF όπως αναφέρει ΞΕΚΑΘΑΡΑ το δελτίο παραγγελίας (το έχω κάπου scannarismeno σε προηγούμενο Post)

 

 

περιμενω τα στοιχια που ζητησα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...