Προς το περιεχόμενο

Κάποιος εθελοντής για μετάφραση αγγλικής εκπόμπης;


jimbakl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

θα θελα να μεταφράσω αυτό " [ame]http://www.youtube.com/watch?v=bilOOPuAvTY[/ame] " αλλα τα αγγλικά μου είναι καλα μόνο για μετάφραση γραπτών...........στο ακουστικό ποτέ δεν τα πηγαινα καλα....

 

 

υπάρχει κανα προγραμμα που κάνει την μετάφραση

και την βαζει σαν υπότιτλους???

 

ή αν μπορει κάποιος ας μου την στείλει στο mail μου...

 

χίλια ευχαριστώ προκαταβολικά....

Δημοσ.

έκανα μια βιαστική καταγραφή του κειμένου στα αγγλικά μιας και έγραψες πως σε δυσκολεύει λίγο η προφορά, αν έχει μικρο λάθη δεν τα έψαξα αλλά σίγουρα δεν έχει μεγάλα

αν κάπου δεν συνεχίζονται οι προτάσεις είναι επειδή στην ομιλία κάνει αναδιατυπώσεις, όποτε ήταν φράσεις εγώ τις έγραψα, όπου ήταν λέξεις ή επαναλήψεις δεν τις πέρασα στο κείμενο

βασικά το έκανα για δικούς μου λόγους ήθελα να αφαιρεθώ για λίγο και την έκανε τη δουλειά

αν ξέρεις αγγλικά τότε όπου χρειάζεσαι βοήθεια στη μετάφραση απλά πες το, αλλά είναι εύκολο αμερικάνικο κείμενο

αν δεν ξέρεις καθόλου (ελπίζω ως όχι), ε κάποιος ή κάποια στιγμή θα στο μεταφράσει ελπίζω

 

ως προς την ουσία του κειμένου (πια), ανεξάρτητα από το αν ο άνθρωπος ξέρει (άλλο ξέρω άλλο διδάσκω) δεν έχει κάτι αξιόλογο η ομιλία, για ομιλία marketing που έχει πρακτικά πράγματα για να μιλήσεις, θα έλεγα πως ήταν χάσιμο χρόνου

 

πάτα το spoiler για το κείμενο

 

this is the mantra (motto) of marketing

CC DV TP

i mean i don't know if your boss quoted that

probably not 'cause i just invented it

but what it means is that your job is to

Create, Communicate and Deliver the

Value to a T = Target Market at a P = Profit

create, communicate and deliver value to a target market at a profit

now, lets take the create, communicate and deliver

creating value is called Product Management

your product may be a service but whatever, whether it's tangible or an intangible

some, way your company must have Product Management

that's creating value

but you have to communicate value, that's called branding

and that's Brand Management

there is a difference between Product Management and Brand Management

you could have 5 products, what have you done to brand them?

to communicate excitement, differentiation and so on?

and then to deliver value is called Customer Management

so you're in three businesses

Product Management, Brand Management 'n' Customer Management

and they 've changed

you know, Product Management was really this business, of

you have a company and from the inside you make things

and then you ask the sales and marketing people to get rid of them

you do it inside, you do it with your scientists and engineers

what's changing in Product Management today?

take Procter & Gamble (Co)

the ones making a new product for Procter & Gamble (Co)

are not just their scientists inside

they have connected with ten times as many scientists outside

see, the old idea was you got to do things secretly

in other words you are inventing something that, Unilever (Co) shouldn't know about

(close the doors)

now, PNG will tap scientists anywhere in the world where they have solutions to a problem that PNG (Co) wants to solve

for example, PNG (Co) makes Pringles (product)

and they've decided that for kids they'd like to print funny things on each Pringle (product), which is a potato chip

how do u print a funny thing, a picture or a word on a Pringle (product) chip?

and their scientists couldn't figue it out, until they identified a cookie maker in Italy

who's had been printing things on his cookies

so it's called open technology, open innovation is the word we're giving

find the best ideas anywhere they can come from

so with respect to Product Management, we've opened it up

with respect to Brand Management, brand building

that used to mean packaging, it meant a name, a logo

Brand Management today, is what you're all about

the brand is a promise, the brand inspires everything you do

the way you act, when you're approached 'n', when you reach customers

and it's emotional, it'be highly emotional

and there's a new direction

emotions were generally thought.. the formula was this

i'm going after your mind, i'm going after your heart

i want mind-share and i want heart-share

now we're saying we also want spirit-share

share of something little more than 'narrow to your own interests'

we might be a firm that is civic, is caring

and we want to be appreciated because we care about the shape of the world

'n' that's called coorporate social responsibility or whatever but

in creating an emotional relationship is more than,

limited to a person's own, nurturing of his or her ego

so CC DV TP and even the D of Customer Management has changed

Customer Management

do you think you're doind Customer Management if you essentially have a database of customers?

and you are reaching them through direct mail and online email and so on?

is that really Customer Management or is that dealing with a database?

what's new with Customer Management is we want to meet the customers and know them really beyond the database

in fact we want to, we want to get their help, to get the customers' help in creating products, we wanna to cocreate with the customer our products

and we wanna even cocreate our advertising, we want their help in creating ads for us

now this is a radical change in marketing

 

Δημοσ.

Ειναι ο πιο διασημος μαρκετιστας η μαλλον ο μαρκετιστας με το πιο διασημο βιβλιο οπότε λογικο ειναι να θελει καποιος να ακουσει τι λεει.

Δημοσ.

δε είπα τπτ, ίσως το δεύτερο που έγραψες, όχι το πρώτο βέβαια χωρίς να τον μειώνει αυτό αλλά δεν λέω τπτ για τον αυτόν, ο άνθρωπος ξέρει σίγουρα και για αυτό το διαχώρισα μόνο για την ομιλία, τη συγκεκριμένη

σίγουρα το επίπεδο σχετίζεται με το ακροατήριο, είναι προφανές

να την παρακολουθήσει όσο θέλει, απλά έγραψα σχόλιο μήπως ψάχνει κάτι συγκεκριμένο που δεν υπάρχει στην ομιλία

δεν θα διαφωνίσει κανείς ότι δεν δείχνει κάτι αξιόλογο πέρα από το όνομα του ομιλώντα, πρώτο μάθημα marketing συνήθως μπαίνεις αρκετά πιο βαθιά

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...