Προς το περιεχόμενο

GTX 295 - Θερμοκρασίες


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Δεν μιλάμε για bottleneck (δηλαδή ότι στη συνεργασία CPU GPU το CPU μένει πίσω) μιλάμε για CPU limited παιχνίδια τα οποία όσο καλύτερο CPU έχεις τόσο το καλύτερο.

Αυτές τις μέρες θα το εγκαταστήσω και θα πω εντυπώσεις πάντως, όσον αφορά το Conviction.

 

CPU limited games = CPU τροχοπέδη στην ουσία. Χονδρικά γιατί δεν θέλω να μπω σε πολλές λπτομέρειες:

 

CPU limited games -> πολλά commands στην CPU -> καθυστέρηση στην επεξεργασία τους -> αποτέλεσμα της παραπάνω καθυστέρησης η περαιτέρω καθυστέρηση στην αποστολή σε GPU/RAM (η GPU τον ξύνει σε εκείνα τα σημεία, πράγμα που δικαιολογεί χαμηλή αξιοποίησή της κι όχι 100% usage που θα παρατηρήσετε σε τέτοιες περιπτώσεις ;)) -> CPU bottleneck (όπου μέσα στην RAM αναφέρομαι και στην cache του επεξεργαστή)

 

Το θέμα σε αρκετές περιπτώσεις είναι να έχεις τροχοπέδη αλλά να δικαιολογείται αυτή. Στο Conviction θα δεις CPU usage του quadcore στα 60-70% at best. Οπότε οι μόνες επιλογές που έχει κάποιος είναι τα αυξημένα Ghz ή η αλλαγή σε νέας αρχιτεκτονικής CPU (θυμίζω τα εκπληκτικά αποτελέσμα των Core2Duo σε σχέση με τους P4 ακόμα κι όταν είχαμε single thread εφαρμογές που αξιοποιούταν μονάχα ο ένας πυρήνας). Υπάρχουν δε μερικά σενάρια όπου εξαιτίας του αισχρού scalling, ένας dualcore στα 3.6Ghz μπορεί να ξεπεράσει έναν quadcore στα 2.4Ghz (που κανονικά αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει σε παιχνίδια με υποστήριξη των multicores).

 

Γενικά, παίζουν πολλά στο μοτό "καλύτερη CPU". Ένας quadcore στα 3Ghz με καλύτερη cache από έναν quadcore στα 3.6Ghz μπορεί σε μερικά παιχνίδια να θεωρείται καλύτερη CPU γιατί αξιοποιούν την cache του (μεγαλύτερη cache->περισσότερος αριθμός εντολών με την ταχύτατη αυτή μνήμη->λιγότερες μετέπειτα "συναλλαγές" με την 'αργή' RAM->καλύτερες επιδόσεις), με αποτέλεσμα να έχεις καλύτερες επιδόσεις. Σε άλλα, μπορεί να παίζει σημασία μονάχα το raw power. And so on... and so on ;)

 

Γιατί το Mirrors Edge (αυθεντικό) σερνόταν όταν έβαζα PhysX on και είχα τον john2gr αν θυμάμαι καλά να απολαμβάνει το παιχνίδι με κατώτερη κάρτα από τη δικιά μου και να μας λέει για το πόσο πιο ωραίο γίνεται το παιχνίδι και εγώ να κοιτάω τη κάρτα με απορία?

 

Δεν είχες χάσει και πολλά. Στο Mirror Edge's ποτέ δεν θυμάμαι να είπα ότι μεταμορφώνεται το παιχνίδι, οπότε όσοι είχαν ΑΤΙ δεν είχαν λόγο να ζηλέψουν τα PhysX effects και να χάνουν σε fps. Το Batman:AA όμως αξίζει και με το παραπάνω τα PhysX, ειδικά στα όνειρα του "Σκιάχτρου"

  • Απαντ. 260
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Μιλας για 2χ4870x2 που το θεωρω αναπηρο setup(ακου quadfire.....:lol:) εδω με μια διπλη και τα πραγματα ειναι τραγικα.

Κανονικα επρεπε να συγκρινεις με 2xGTX295 και να δεις διαφορες....Οπως και να χει γνωμη μου ειναι(Ξεκολλα απο τις διπλες)

 

Ο φιλος μας ειχε 2χ4870χ2 ?

 

Η ΑΤΙ μεχρι το trifire δινει! Δηλαδη 3χ5870 ή 5970+5870 στο quad 4χ5870 και ειδικα το 2χ5970 δεν τα παει καλα, ειχα και εγω 2χ5970 και θα σου πω οτι ειχα και εγω αρκετα προβληματα. Βεβαια δεν ξερω τωρα εαν τους εφτιαξαν γιατι την πουλησα την καρτα και εμεινα με μονο μια 5970 οπου ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ οτιδηποτε βρεθει στο διαβα της!

Δημοσ.
Μιλας για 2χ4870x2 που το θεωρω αναπηρο setup(ακου quadfire.....:lol:) εδω με μια διπλη και τα πραγματα ειναι τραγικα.

Κανονικα επρεπε να συγκρινεις με 2xGTX295 και να δεις διαφορες....Οπως και να χει γνωμη μου ειναι(Ξεκολλα απο τις διπλες)

Μάλλον δεν διάβασες καλά το πιο πάνω Post μου.

Την πούλησα τη μία και και χάλασα το CF και έμεινα με μία 4870x2.

Φυσικά και θα ξεκολλήσω από τις διπλές, απλά έπεσα στο λόμπα των benchmarks.:mad:

 

 

CPU limited games -> πολλά commands στην CPU -> καθυστέρηση στην επεξεργασία τους ->
Το πολλά Commands στη CPU ναι, η καθυστέρηση στην επεξεργασία τους μπορεί να μην υπάρχει αν το CPU είναι δυνατό.

Το παιχνίδι με λίγα λόγια είναι CPU Limited, δηλαδή εξαρτάται πολύ από το CPU, φτάνει το CPU στο όριο.

Αν έχεις δυνατό CPU δεν έχεις πρόβλημα αν όχι έχεις.

Αντίστοιχα αν το παιχνίδι είναι GPU Limited (έτσι πρέπει να είναι κανονικά), αν έχεις δυνατή κάρτα γραφικών δεν έχεις πρόβλημα, αν όχι θα έχεις.

 

αποτέλεσμα της παραπάνω καθυστέρησης η περαιτέρω καθυστέρηση στην αποστολή σε GPU/RAM (η GPU τον ξύνει σε εκείνα τα σημεία, πράγμα που δικαιολογεί χαμηλή αξιοποίησή της κι όχι 100% usage που θα παρατηρήσετε σε τέτοιες περιπτώσεις

Ναι, ωστόσο όμως δεν σημαίνει ότι επειδή δεν υπάρχει 100% Usage είτε αυτό είναι CPU, είτε είναι GPU ότι δεν υπάρχει εξάρτηση από την εκάστοτε μονάδα.

Για παράδειγμα με το CPU σου σπάνια να βρεις εφαρμογή που να το πηγαίνει στο 100%, παρ' όλα αυτά αν αναβαθμίσεις CPU η ίδια εφαρμογή θα τρέχει πιο γρήγορα. Το ίδιο συμβαίνει και με GPU.

Τέλος μπορεί να είναι το παιχνίδι έτσι φτιαγμένο που να είναι CPU Limited, δεν σημαίνει ότι υπάρχει bottleneck.

Από τη στιγμή που το παιχνίδι είναι φτιαγμένο να είναι CPU Limited, δεν σημαίνει ότι η κάρτα γραφικών που έχεις τρώει bottleneck από το CPU! Δηλαδή δεν υπάρχει συνεργασία μεταξύ τους, τέτοια όπως θα έπρεπε επειδή ο προγραμματιστής για κάποιο λόγο θέλει το CPU να "παίρνει το ζόρι".

CPU bottleneck (όπου μέσα στην RAM αναφέρομαι και στην cache του επεξεργαστή)

Εδώ είναι που δεν συμφωνώ.

CPU bottlneck: Όταν στη συνεργασία CPU με GPU η πρώτη μονάδα δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα όπως θα έπρεπε αυτό που λες εσύ πιο πάνω:

 

αποτέλεσμα της παραπάνω καθυστέρησης η περαιτέρω καθυστέρηση στην αποστολή σε GPU/RAM

 

Δεν μπορούμε να μιλάμε για Bottleneck από τη στιγμή που έτσι και αλλιώς δεν υπάρχει σωστή συνεργασία λόγω προγραμματισμού του παιχνιδιού.

Αν δηλαδή εγώ τώρα είχα μία 7600GT, και δεν μπορούσα να παίξω το Crysis (που είναι GPU Limited) θα λέγαμε ότι έχω bottleneck από τη κάρτα γραφικών?

Θα λέγαμε ότι η κάρτα γραφικών μου δεν είναι τόσο δυνατή και χρειάζομαι μία δυνατότερη.

 

Συνοψίζοντας, Bottleneck υπάρχει όταν δύο ή περισσότερες μονάδες, στην επεξεργασία μίας εφαρμογής η οποία είναι προγραμματισμένη να τις αξιοποιεί όλες με το ανάλογο φορτίο που αρμόζει σε κάθε μία, κάποια από αυτές αδυνατεί να αντεπεξέλθει και πέφτει όλη η απόδοση της εφαρμογής.

 

Ο φιλος μας ειχε 2χ4870χ2 ?

 

Η ΑΤΙ μεχρι το trifire δινει! Δηλαδη 3χ5870 ή 5970+5870 στο quad 4χ5870 και ειδικα το 2χ5970 δεν τα παει καλα, ειχα και εγω 2χ5970 και θα σου πω οτι ειχα και εγω αρκετα προβληματα. Βεβαια δεν ξερω τωρα εαν τους εφτιαξαν γιατι την πουλησα την καρτα και εμεινα με μονο μια 5970 οπου ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ οτιδηποτε βρεθει στο διαβα της!

Γίνεται και με δύο διπλές. :-)

th_l_0edd4214e49f351784af250606842604.jpgth_l_88c331097e1427f90289b08e682ba567.jpg

Δημοσ.

Το πολλά Commands στη CPU ναι, η καθυστέρηση στην επεξεργασία τους μπορεί να μην υπάρχει αν το CPU είναι δυνατό.

 

Ο παραπάνω ήταν σε γενικά πλαίσια ο αλγόριθμος. Σαφώς και ο Χ επεξεργαστής δεν θα έχει την ίδια καθυστέρηση με τον Ψ.

 

 

Το παιχνίδι με λίγα λόγια είναι CPU Limited, δηλαδή εξαρτάται πολύ από το CPU, φτάνει το CPU στο όριο.

Αν έχεις δυνατό CPU δεν έχεις πρόβλημα αν όχι έχεις.

Αντίστοιχα αν το παιχνίδι είναι GPU Limited (έτσι πρέπει να είναι κανονικά), αν έχεις δυνατή κάρτα γραφικών δεν έχεις πρόβλημα, αν όχι θα έχεις.

 

Όταν ένα παιχνίδι είναι CPU limited και δεν έχεις την high-end CPU, τρως CPU bottleneck. Μάλλον έχεις μπερδέψει του τι εστί bottleneck.

 

Ναι, ωστόσο όμως δεν σημαίνει ότι επειδή δεν υπάρχει 100% Usage είτε αυτό είναι CPU, είτε είναι GPU ότι δεν υπάρχει εξάρτηση από την εκάστοτε μονάδα.

Για παράδειγμα με το CPU σου σπάνια να βρεις εφαρμογή που να το πηγαίνει στο 100%, παρ' όλα αυτά αν αναβαθμίσεις CPU η ίδια εφαρμογή θα τρέχει πιο γρήγορα. Το ίδιο συμβαίνει και με GPU.

 

Στην CPU σπάνια θα δεις 100%, ειδικά τώρα που έχουμε να κάνουμε με quadcores και παράλληλες επεξεργασίες, όπου οι μεταβλητές/δεδομένα αλληλοεξαρτώνται. Βέβαια, όλα είναι θέμα optimization ώστε να αποφύγεις τέτοια σενάρια. Στην GPU όταν δεν τρως CPU bottleneck, θα βλέπεις 100άρες στο usage (hint: με το Precision βλέπε το % usage στα GPU heavy games ;)). Μοναδική εξαίρεση είναι αν έχεις SLI (το γνωστό θέμα του scalling στο SLI και το θέμα των drivers και των profiles).

 

Από τη στιγμή που το παιχνίδι είναι φτιαγμένο να είναι CPU Limited, δεν σημαίνει ότι η κάρτα γραφικών που έχεις τρώει bottleneck από το CPU! Δηλαδή δεν υπάρχει συνεργασία μεταξύ τους, τέτοια όπως θα έπρεπε επειδή ο προγραμματιστής για κάποιο λόγο θέλει το CPU να "παίρνει το ζόρι".

 

Τρώει bottleneck επειδή δεν έχει δεδομένα να επεξεργαστεί. Γι' αυτό και σε τέτοιες περιπτώσεις προτείνουμε το ανέβασμα της ανάλυσης και την ενεργοποίηση των φίλτρων. Για να έχει έξτρα δουλειά η κάρτα γραφικών και να έχεις καλύτερο IQ, χωρίς να υπάρχει καθόλου επιπλέον performance hit.

 

Εδώ είναι που δεν συμφωνώ.

CPU bottlneck: Όταν στη συνεργασία CPU με GPU η πρώτη μονάδα δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα όπως θα έπρεπε αυτό που λες εσύ πιο πάνω

 

CPU bottleneck έχεις όταν η CPU έχει να επεξεργαστεί ένα κάρο δεδομένα με τα οποία "πνίγεται". Όπως έχω ξαναπεί για το bottleneck, σκέψου την CPU σαν ένα μεγάλο χωνί και τα δεδομένα σαν το νερό. Όταν ένα παιχνίδι λέμε ότι είναι CPU heavy (ή limited), σημαίνει ότι ο αριθμός δεδομένων που έχει να χειριστεί η CPU είναι πολύ μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο της GPU. Όταν λοιπόν στο χωνί σου πέσουν τα δεδομένα και υπερχειλήσουν, δεν έχεις σωστή ροή από το χωνί και έχεις τροχοπέδη/πνίξιμο/bottleneck. Η καλύτερη CPU είναι ένα μεγαλύτερο χωνί με μεγαλύτερο στόμιο. Αποτέλεσμα του bottleneck, είναι η και καθυστέρηση των δεδομένων που αποστέλονται εν συνεχεία σε GPU (μέρος από το νεράκι κοινώς. Το υπόλοιπο νεράκι είναι δεδομένα απαραίτητα για το εκάστοτε frame που δεν αποστέλλονται στην GPU, όπως πχ το ΑΙ routine και τα physics στην περίπτωση που δεν έχουμε PhysX μέσω GPU).

 

Στην περίπτωση που έχεις μια βαρβάτη CPU και δεν τρως CPU bottleneck αλλά GPU bottleneck τι γίνεται. Η CPU στέλνει αβέρτα δεδομένα στην GPU. Όταν η κάρτα σου είναι αργή, γίνεται σε αυτό το σημείο η τροχοπέδη. Η CPU στέλνει συνέχεια τα δεδομένα ΑΛΛΑ η GPU δεν μπορεί να τα επεξεργαστεί όλα όσα έχει να κάνει (συνδυασμός των δεδομένων από την CPU και εκεινών που κάνει η ίδια η κάρτα όπως shading, texture mapping,FSAA, κλπ κλπ), το χωνί που σε αυτή την περίπτωση μας είναι η GPU γεμίζει, υπερχειλίζει και στην ουσία "πνίγεται" η κάρτα. Αυτό είναι το GPU bottleneck και η μόνη λύση (πέρα από την αλλαγή της GPU με μια καλύτερη) είναι το να χαμηλώσεις τις λεπτομέρειες, να ρίξεις αναλύσεις και να βγάλεις φίλτρα ώστε ο αριθμός των δεδομένων να μειωθεί έτσι, ώστε να μην γίνεται υπερχείλιση.

 

 

Αν δηλαδή εγώ τώρα είχα μία 7600GT, και δεν μπορούσα να παίξω το Crysis (που είναι GPU Limited) θα λέγαμε ότι έχω bottleneck από τη κάρτα γραφικών?

Θα λέγαμε ότι η κάρτα γραφικών μου δεν είναι τόσο δυνατή και χρειάζομαι μία δυνατότερη.

 

Ναι, τρως GPU bottleneck σε αυτή την περίπτωση :P

 

Συνοψίζοντας, Bottleneck υπάρχει όταν δύο ή περισσότερες μονάδες, στην επεξεργασία μίας εφαρμογής η οποία είναι προγραμματισμένη να τις αξιοποιεί όλες με το ανάλογο φορτίο που αρμόζει σε κάθε μία, κάποια από αυτές αδυνατεί να αντεπεξέλθει και πέφτει όλη η απόδοση της εφαρμογής.

 

Σε κάθε παιχνίδι μπορείς να είσαι CPU ή GPU limited (και να τρως bottleneck). Είναι κανόνας αυτός. Τροχοπέδη υπάρχει πάντα (γι' αυτό και αν χώσεις τώρα το Doom3 θα δεις τα απίστευτα fps... εκτός κι αν υπάρχει κόφτης στο πόσα frames θα γίνονται rendered στην game engine. Και αφού πάρεις την χαρά με τα τρελά fps, θα πας να δοκιμάσεις ένα 8x8SSAA σε 2048x1536 ή ένα downsampling από μια υψηλότατη ανάλυση και θα δεις το framerate να παίρνει την κατιούσα. Θα χώσεις μετά και νέους shaders με νέα εφέ και θα... δέσει το γλυκό :P). Το θέμα κοινώς είναι, να μην υπάρχει τροχοπέδη σε τέτοιο βαθμό ώστε να σου καταστρέφει την gaming εμπειρία σου.

 

 

 

*****Edit: Και μιας και αναφερθήκες στο Crysis, δες εδώ πόσο CPU limited είναι και αυτό και τι gains έχεις με έναν quadcore στα 4.0Ghz. Θα βρεις κι άλλα συγκριτικά, καθώς επίσης και μια παρόμοια επεξήγηση του τι εστί CPU bottleneck ;)

 

http://www.benchmarkextreme.com/Articles/CPU%20Bottleneck%20Analysis/P10.html

 

Δώσε βάση και στο revisit του. Όταν έχεις το raw power για GPU (βλέπε Tri-SLI), η διαφορά που κάνει η CPU είναι απίστευτη στο Crysis (I7 @ 2.4Ghz: 48fps... I7 @ 4.2Ghz: 78fps). Ναι, μέχρι να έχεις μια κάρτα τόσο δυνατή θα περάσει καιρός και μέχρι τότε θα είσαι GPU limited. Μετά όμως μάντεψε, θα είσαι CPU limited ;)

Δημοσ.

Γράφοντας τα παραπάνω είχα στο μυαλό μου το GTA IV.

 

Όταν ένα παιχνίδι είναι CPU limited και δεν έχεις την high-end CPU, τρως CPU bottleneck. Μάλλον έχεις μπερδέψει του τι εστί bottleneck.

Αν δηλαδή κάποιο παιχνίδι χρησιμοποιεί αντί για τη Ram το page file με αποτέλεσμα το παχνίδι να κάνει σπασίματα επειδή ως γνωστόν ο δίσκος αργεί, έχουμε HDD Bottleneck?

Δημοσ.
Αν δηλαδή κάποιο παιχνίδι χρησιμοποιεί αντί για τη Ram το page file με αποτέλεσμα το παχνίδι να κάνει σπασίματα επειδή ως γνωστόν ο δίσκος αργεί, έχουμε HDD Bottleneck?

 

Έχεις το γνωστό stuttering σε αυτή την περίπτωση. Αν εξαιρέσεις το στιγμιαίο pause που γίνεται όμως κατά την φόρτωση των δεδομένων, το framerate δεν επηρεάζεται από το stuttering (σε αντίθεση με τα CPU/GPU bottlenecks).

 

Αρκετές game engines χρησιμοποιούν "blocks" (ειδικά σε open-world games) με αποτέλεσμα το stuttering να γίνεται εύκολα αντιληπτό όταν φορτώνεται το επόμενο "block" (θα το παρατηρήσεις πιο εύκολα όταν οδηγάς γρήγορα). Στην περίπτωση του stuttering τον κυριότερο λόγο τον έχουν οι προγραμματιστές, καθώς πολλές φορές μπορεί να αποφευχθεί με έξυπνο προγραμματισμό, όπως στο Just Cause 2 που δεν υπάρχει καθόλου!

Δημοσ.

Δεν εννοώ αυτό.

Εννοώ όπως το ότι ένα παιχνίδι να είναι CPU Limited είναι λάθος, έτσι να έκαναν λάθος και αντί για Ram να έπαιζε από τον δίσκο το παιχνίδι και να κόλλαγε.

Θα λέγαμε ότι υπάρχει Bottleneck.

 

Τέλος πάντων αυτό που θέλω να πω είναι ότι άλλο το Bottleneck επειδή ο προγραμματιστής είναι π@π@ρολεβιές και άλλο το Bottleneck επειδή κάποιος από τα Parts σου είναι παλιό.

Αντιλαμβάνομαι αυτό που λες, αλλά πάντα όταν μιλάνε για Bottleneck και κάρτες γραφικών, συνήθως αναφέρονται στο δεύτερο.

 

Ωστόσο το Crysis δεν ήξερα ότι επηρεάζεται τόσο από τη συχνότητα, γιατί από τα Quad Cores δεν επηρεάζεται.

Δημοσ.
Δεν εννοώ αυτό.

Εννοώ όπως το ότι ένα παιχνίδι να είναι CPU Limited είναι λάθος, έτσι να έκαναν λάθος και αντί για Ram να έπαιζε από τον δίσκο το παιχνίδι και να κόλλαγε.

Θα λέγαμε ότι υπάρχει Bottleneck.

 

Είναι τόσο αργός ο δίσκος σε σχέση με την RAM, που όλα θα πήγαιναν με μονοψήφιο αριθμό fps, εξαιτίας των συνεχόμενων stutterings. Καμία game engine ή μάλλον, κανένα πρόγραμμα (ακόμα και το 'απλό' winamp) δεν κάνουν τέτοιο λάθος. Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει ποτέ αλλά πες ότι γινόταν, τότε πολύ απλά δεν θα έπαιζες σωικά αυτό το παιχνίδι για ΠΟΛΛΑ χρόνια. Σε αυτή την φανταστική περίπτωση, η αλλαγή σε έναν ταχύτερα δίσκο θα σου αύξανε τις επιδόσεις, οπότε ναι, με τον προηγούμενο δίσκο σου είχες πρωτίστως HDD bottleneck.

 

Σκέψου το όπως με την RAM και τι γίνεται σε ένα παιχνίδι που χρειάζεται πολύ παραπάνω μνήμη. Ή αν θες στο προηγούμενο παράδειγμα με το χωνί για CPU, η RAM είναι η βρύση (και ο δίσκος το ντεπόζιτο) από την οποία ξεκινάει να τρέχει το νερό (δεδομένα). Στο παράδειγμά σου, βγάλε εντελώς την δυνατή βρύση που έχεις και άσε μόνο τον σωλήνα από το ντεπόζιτο. Το νερό δεν χύνεται τόσο, όσο με μια ανοιχτή βρύση. Αντιθέτως, απλώς κυλάει. Έτσι δεν έχεις υπερχείλιση σε CPU/GPU. Αν πάρεις ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο με μεγαλύτερο σωλήνα, το νερό θα κυλάει γρηγορότερα μεν, αλλά πάλι δεν θα έχει την ίδια πίεση με αυτήν που θα είχε αν χρησιμοποιούσες μια βρύση.

Δημοσ.

Έβαλα το Conviction με τα παρακάτω Settings:

 

conviction_game2010-05i9cq.png

conviction_game2010-05vxn4.png

 

Γύρω στα 25-30 FPS. Σε κλειστούς χώρος πάει και 45-50.

Παρόλα αυτά παίζει ομαλά.

Δημοσ.

Το bottleneck είναι ο καινούργιο όρος που εφεύραν για να αλλάζει ο κόσμος συνέχεια cpu, όχι ότι δεν ισχύει αυτό που λένε πιο πάνω τα παιδιά, αλλά τα αποτελεσματά του συνήθως μεγαλοποιούνται σε υπερβολικό βαθμό (γενικά για ελαφρά clockαρισμένο c2duo και άνω μιλάω).

Δημοσ.

Γύρω στα 25-30 FPS. Σε κλειστούς χώρος πάει και 45-50.

Παρόλα αυτά παίζει ομαλά.

 

Έχεις βάλει το Profile για SLI ( http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3339556&postcount=224 ); Σε γενικά πλαίσια, η ίδια απογοήτευση με την σειρά Qxxx (κι ας ήλπιζα για κάτι καλύτερο, 40-45fps σε εξωτερικούς χώρους minimum). Μάπα port = μάπα port.

Δημοσ.

@Dosas

Από αυτή την άποψη δεν συμφώνησα με τον john2gr. Ναι είναι Bottleneck αυτό που λέει, αλλά δυστυχώς συνήθως το έχουν βρει καραμέλα και το χρησιμοποιούν με το παραμικρό όπως λες και εσύ.

Όταν έγραψα και πιο πριν το παρακάτω, τόνισα την ευθύνη του προγραμματιστή.

 

Συνοψίζοντας, Bottleneck υπάρχει όταν δύο ή περισσότερες μονάδες, στην επεξεργασία μίας εφαρμογής η οποία είναι προγραμματισμένη να τις αξιοποιεί όλες με το ανάλογο φορτίο που αρμόζει σε κάθε μία, κάποια από αυτές αδυνατεί να αντεπεξέλθει και πέφτει όλη η απόδοση της εφαρμογής.

 

Το αν είναι τόσο παλιό δεν νομίζω.

Θυμάμαι με έναν Pentium 3 στα 667ΜΗΖ και με μία κάρτα γραφικών S3 Savage (δεν θυμάμαι ακριβώς), όταν έπαιζα σε χαμηλή ανάλυση είχα κολήματα, αν έβαζα μεγαλύτερη, το παιχνίδι έπαιζε όπως έπρεπε.

Φαντάζομαι ότι έχει να κάνει το που πέφτει το βάρος.

 

SLI Profile (Στο NVApps.XML βάλτε τον παρακάτω κώδικα)

Αρχίσαμε τα πειράγματα... Ά ρε PS3!!!

I'll Do It... :-(

 

Με 5970 ολα full με 10.4 catalyst και ολα τα Patch στο game , 60ari σταθερο

Δεν έχω βάλει Patch και δεν μπορώ κιόλας, για ευνόητους λόγους. Παίζει ρόλο?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...