Προς το περιεχόμενο

Mountain Bikes ΣΤΟ Praktiker


newtech

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Το πρώτο μου ποδήλατο που αγόρασα μόνος μου από υπεραγορά 25.000, 94-95; δε θυμάμαι, υπάρχει ακόμα με αλλαγή όμως πίσω ρόδας, (είμαι λίγο βαρύς :) ), έχω να το καβαλήσω 12 χρόνια, δε μου κάνει πια. Το επόμενο 350€ εδώ και 4 χρόνια, καμία σχέση. Αν είναι για 200€ από υπεραγορά 1000 φορές 300€ προσεγμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...επειδή ας πούμε, με αφορά : Όπως περίπου ειπώθηκε και πριν, δεν θυμάμαι ούτε ένα ποστ εναντίον των "καλών ποδηλάτων". Μονόδρομος (λέμε κάποιοι) πως δεν είναι, το να σκάσει κανείς ένα σημαντικό μέρος του βασικού μισθού του (ή των γονιών του κτλ). Αν κυνηγήσει καμμιά προσφορά, και οικονομικά θα τη βγάλει, και τη δουλειά του θα κάνει, και σε αυτή θα πηγαίνει (χωρίς κίνδυνο να τον δαγκώσει το ίδιο του το ποδήλατο). Και στο κάτω-κάτω, το ξαναλέμε : αντί να σκάσει και 2, και 3 και 4 κατοστάρικα, να σκάσει 78€, να πάρει δύο, και να ξαναπάρει μετά από χρόνια. Αν θέλει βεβαίως ΑΒS και αερόσακκο και air-conditioning και υδραυλικά τασάκια, ας σκάσει 2 χήνες βρ' αδερφέ. Δικαίωμά του.

Και δηλώνω παλαιός χρήστης (ως ενήλικος) (φθηνού) ποδηλάτου (και πρέπει να το ξαναπιάσω).

 

Περί της γενικής ειρωνείας απέναντι στο ποδήλατο, φυσικά γενικά θα μιλάς, γιατί δεν είδα κανέναν να το ειρωνεύεται ως μέσο, στο παρόν θρεντ. Και κακώς το κάνουν, όσοι (αλλού) το κάνουν.

 

Αυτό ακριβώς που μόνος σου είπες αγαπητέ washcloud σαν προτέρημα του φθηνού ποδηλάτου, για εμένα είναι το απαγορευτικό για την αγορά του. Το ότι το άφησες!

Αν το ποδήλατο είναι υπερβολικά φθηνό, 78€ όπως είπες, αφαίρεσε τον ΦΠΑ, τους δασμούς εισαγωγής, το κέρδος και τα μεταφορικά (ως πολύ πιο ογκώδες από ένα GPS, φαντάζομαι καταλαβαίνεις πόσο πιο πολλά μεταφορικά έχει από την Κίνα) και καταλήγουμε σε μία αξία κάτω από 35€. Έ, για τόσα λεφτά μόνο παλιοσίδερα αγοράζεις, και τελικά επειδή δεν θα κάνει σωστά την δουλειά του, εκεί θα καταλήξει, αφού πρώτα ωφελήσει τον διεθνή καταναλωτισμό, τις τσέπες άλλων και φυσικά αφού βλάψει την διάθεση του αγοραστή στο να κάνει ποδήλατο.

Με βάση αυτά που έγραψα πιο πάνω θεωρώ minimum κατώφλι για την αγορά ενός ποδηλάτου για να κάνεις ποδήλατο τα 400€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάση αυτά που έγραψα πιο πάνω θεωρώ minimum κατώφλι για την αγορά ενός ποδηλάτου για να κάνεις ποδήλατο τα 400€.

 

Αυτά διαβάζω και όλο επανέρχομαι.

Δηλαδή όποιος δεν μπορεί να δώσει 400 ευρώ για ποδηλατο, καλύτερα να μην το σκεφτεί καν, να το αφήσει το σπορ, να μην το παλαίψει. Δεν αξίζει.

Και ας πω εγώ. Όποιος δεν έχει 25 χιλιάρικα για αυτοκίνητο, ας μην το ψάξει καθόλου, δεν αξίζει να πάρει αυτοκίνητο. Όποιος δεν έχει 12 χιλιάρικα ας μην το ψάξει για μηχανή. Όποιος δεν έχει 300 χιλιάρικα ας μην ψάξει για σπίτι.

Δεν πάει έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μoλις γυρισα απο τα carrefour, Πηρα επαγγελματικο επωνυμο ποδηλατο JEEP COMPASS (ουτε και γω ηξερα οτι βγαζουν και ποδηλατα) απο 250 ευρο προσφορα 39 ευρο.....

έχει κανείς ιδέα αν υπάρχει ακόμα η προσφορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιοι κακως εχουν δει ως ελιτίστικο σπορ το ποδήλατο , προφανως γιατι περασαν πρωτα απο διάφορες πουλμούρικες καταστάσεις οπως ακριβα ρουχα, ακριβο ρολοι, ακριβή γκόμενα, ακριβό λαπτοπ και παει λέγοντας. Τωρα της μόδας εγινε και το ποδήλατο, τι να κάνουμε..

 

Το ποδήλατο ομως ειναι "αλήτικη" φάση, και αν μπορεις κατι να κανεις, το κανεις με ενα εργαλείο των 50ε. Διαφορετικά δίνεις 500ε-1000ε και το καμαρώνεις χαιδεύοντας την κοιλάρα που εχεις φτιάξει με τα μπυρόνια και την αθληση απο τον καναπε. Αυτο απευθύνεται σ'ενα ποσοστο γελοιων τύπων που τα υπολογίζουν ολα με το χρήμα. Ακριβό αμάξι=καλος οδηγός. Εμ δεν παει ετσι! Εχω προσωπικό παράδειγμα, δεν το λεω τυχαία: γνωστος παει κι ερχεται με το ποδήλατο στον κοτσαδορο (ειδική θεση σε opel corsa) για να το παίζει ποδηλάτης. Μια φορα τον προκάλεσα να το κατεβάσει και γέλασαν οι περιπτεράδες , ουτε το ανιψάκι μου με τις βοηθητικές δεν ποδηλατεί ετσι.

 

Τα υπολοιπα τα καλύψαμε νομιζω, οσοι το θελουν για τη δουλειά τους ή για σοβαρες διαδρομές πρεπει αργα η γρήγορα να τα σκάσουν, οι αλλοι αφηστε μας να βολευόμαστε με τα "παλιοσίδερα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς που μόνος σου είπες αγαπητέ washcloud σαν προτέρημα του φθηνού ποδηλάτου, για εμένα είναι το απαγορευτικό για την αγορά του. Το ότι το άφησες!

Αν το ποδήλατο είναι υπερβολικά φθηνό, 78€ όπως είπες, αφαίρεσε τον ΦΠΑ, τους δασμούς εισαγωγής, το κέρδος και τα μεταφορικά (ως πολύ πιο ογκώδες από ένα GPS, φαντάζομαι καταλαβαίνεις πόσο πιο πολλά μεταφορικά έχει από την Κίνα) και καταλήγουμε σε μία αξία κάτω από 35€. Έ, για τόσα λεφτά μόνο παλιοσίδερα αγοράζεις, και τελικά επειδή δεν θα κάνει σωστά την δουλειά του, εκεί θα καταλήξει, αφού πρώτα ωφελήσει τον διεθνή καταναλωτισμό, τις τσέπες άλλων και φυσικά αφού βλάψει την διάθεση του αγοραστή στο να κάνει ποδήλατο.

Με βάση αυτά που έγραψα πιο πάνω θεωρώ minimum κατώφλι για την αγορά ενός ποδηλάτου για να κάνεις ποδήλατο τα 400€.

...το ποδήλατο δεν το άφησα γιατί δεν έκανε σωστά τη δουλειά του. Μετά από 10ετές κυριολεκτικό ξέσκισμα ενός "αγωνιστικού" Mirage (απλά άξιοπρεπούς, αναφορικά με τα λεφτά του), σε άσφαλτο, βουνά και χωράφια (παράνοια, συμφωνώ), που είχα αποκτήσει προς το τέλος της εφηβείας (πιο μικρός είχα 2 ακόμα, αλλα σαν παιδί δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο με αυτά), σε κάποια φάση έμεινε στην άκρη γιατί προέκυψε μηχανή (που δεν ήμουν φίλος αρχικά, αλλά είναι να μην πιαστώ με κάτι : κολλάω). Μετά μεσολάβησαν μια ("καλή") ζημιά σε μπάσκετ, και κάτι στρατοί 20 μηνών μακρυά, έγινα και φουλ τάιμ μαλάκ καπνιστής, με αποτέλεσμα η μηχανή να έχει γίνει πλέον συνήθεια. Ε μετά λίγο η ζωή, δουλειά κτλ, ξεχάστηκε τελειώς. Σε κάποια φάση προέκυψε ένα "φτηνιάρικο" mountain και ξαναπιάστηκα (το παλιό δεν το σεβάστηκα καθόλου θα έλεγα : είχε μείνει υπαιθρίως να το ξεφτιλίζει ο καιρός, και κατέληξε στην αποθήκη ενός φίλου αποσυναρμολογημένο, με προοπτική να το συμμαζέψω κάποια στιγμή, κι έκτοτε αγνοείται η τύχη του, καθώς χαθήκαμε και με τον φίλο). Μια χαρά ήτανε το "ταπεινό" μαουντενάκι, μέχρι που κάποιος το σήκωσε απ' το σημείο που το είχα αφήσει για μέρες (παίζει και ξεκλείδωτο), καθώς στο μεταξύ ήμουν στο...νοσοκομείο. Και πάνω που είχα αρχίσει να αποσβαίνω τα τσιγάρα...

Έκτοτε και για καμμιά δεκαετία δεν ξανάκανα πετάλι. Μου άφησε κι ένας φίλος από πέρσι ένα φτηνιάρικο που λέμε (επίσης μια χαρά), κι όλο λέω θα...αλλά ακόμα...δεν.

Ηθικό δίδαγμα : δε φταίνε τόσο τα φτηνά ποδήλατα,,,όσο τα φτηνά τσιγάρα (και "η ζωή", και οι μηχανές, και η μαλακία στον εγκέφαλο γενικώς).

 

pigeon, σίγουρα παίζουν και αυτοί που λες. Όχι ότι είναι κακό βέβαια όποιος μπορεί, να διαθέτει και κάτι παραπάνω για ένα ποδήλατο. Σίγουρα και κάποια άνεση παραπάνω θα βρει, και καλύτερη ποιότητα, και στο κάτω-κάτω και καλύτερο φινίρισμα. Δεκτά όλα. Επίσης υπάρχουν άτομα, τα οποία παρ' όλο που δεν τα έχουν, θα κάνουν το σκατό τους παξιμάδι, και το παξιμάδι τους ακριβούτσικο ποδήλατο. Δεν είναι όλοι απλώς ψώνια (όχι ότι δεν υπάρχουν ψώνια που τη βγάζουν με βασικό μισθό). Το θέμα είναι όμως ότι και με τα ελάχιστα μπορεί να καλυφθεί κανείς, αν θέλει. Ενώ κάποιοι λένε απαγορευτικώς, "τί, ποδήλατο κάτω από 400, 300, διακόσα, ΕΚΑΤΟ;;; Α-πα-πα!", για τους ΑΛΛΟΥΣ. Ε εκεί είναι το φάουλ.

Και πάνω σ' αυτό, να ξαναγυρίσω στον winlink, και να πω

α)...το ποδήλατο ΔΕΝ ήταν ΚΑΝ 78€, ΤΡΙΑΝΤΕΝΝΙΑ ήτανε (με βάση αυτό που είπε κάποιος νωρίτερα), και μίλαγα για ΔΥΟ :-).

β)...δεν είναι η "αξία του" 39 όμως. Μη βάζεις κατά νου "τόσο (τάδε) κοστίζει αντικειμενικά ένα καλό ποδήλατο", άρα το 39 σημαίνει τίποτα. Η "πραγματική αξία", πολύ δύσκολο να καθοριστεί, και σίγουρα οι "φίρμες", ΕΚΤΟΣ από

υπηρεσίες/δυνατότητες/ποιότητα, πουλάνε ΚΑΙ "μούρη", ταυτόχρονα. Για ό,τι κι αν πρόκειται. Όταν επίσης βγαίνει ένας επιχειρηματικός κολοσσός και ΧΑΡΙΖΕΙ κάτι (ποδήλατα, αμάξια, σπίτια, χίλια-δυο), δεν σημαίνει ότι αυτό που χαρίζει έχει αξία 0€. Με λίγα λόγια, δε νομίζω πως η οικονομικής φύσης ανάλυση που έκανες, στέκει σε ΚΑΘΕ περίπτωση. Μιλάμε άλλωστε, για περιπτώσεις προσφορών, κι όχι για στάνταρ προιόντα που τα βρίσκεις 365/365. Τις οποίες ένας θεός (και οι ίδιοι), ξέρουν πώς να τις προωθήσουν, και τί σόι συμφωνίες έχουν ίσως κάνει από πριν. Αν πχ μια εταιρία στην Κίνα, στην Κορέα, στην Τσεχοσλοβακία, όπου θες, πουλάει (λέμε τώρα) 1000 κομμάτια το μήνα, τα δίνει νορμάλ 100€, και κάνει μια συμφωνία για 100.000, ε φαντάσου ότι το ίδιο ποδήλατο για τόσο μαζική διάθεση ΔΕΝ θα το δώσει 100 το κομμάτι. Το ίδιο (φαντάζομαι) ισχύει για τα "μεταφορικά" με τα οποία θα επιβαρυνθεί ο "κολοσσός". Ο οποίος στην τελική, αφού δεν τα διαθέτει ως ΣΤΑΝΤΑΡ, το κάνει για λόγους μάρκετινγκ (="πάμε Καρφούρ για ποδήλατο 39€ για το παιδί/α τί ωραία, το Καρφούρ βγάζει συχνά προσφορές/κάτσε να πάρουμε και τίποτ' άλλο απ' το Καρφούρ μια και ήρθαμε/ωραίο αυτό το Καρφούρ-εδώ να ερχόμαστε", κτλ...). Το ίδιο συμβαίνει με όλα τους τα προϊόντα : βλέπεις προσφορές ημέρας ή 2ημέρου, τύπου "50% κάτω". Δεν άλλαξε κάτι, είναι το ίδιο κουτί σάλτσα που ήταν στο ράφι χθες βράδυ, ούτε καινούρια παραλαβή είναι, να πεις το πήρε 50% κάτω απ' τον προμηθευτή, ούτε κοντεύει να λήξει.

Μη σκέφτεσαι λοιπόν "400€ ποδήλατο θα μου κρατήσει χωρίς καν να σταλάξω μια σταγόνα λάδι στην αλυσίδα για ένα χρόνο, άρα 40€ ποδήλατο θα μου κρατήσει 1.2 μήνες"...Το ίδιο δε θα είναι - αλλά ούτε και το χάλι της αναλογίας 1/10 θα είναι.

Πολλά παίζουν. Όπως θυμάμαι ένα κλασσικό παράδειγμα με κάτι παπιά πριν κάτι χρόνια, τα οποία στην ουσία ήταν μηχανή ΚΑΖΕ-R, στηνόντουσαν σε θυγατρική της Kawasaki στην Κορέα, με ψιλοδιαφορετικό σκελετό (και σίγουρα πλαστικά), ήτανε σχεδόν στο μισό της τιμής του KAZE, και μη σου πω ότι ήταν καλύτερα κι απ' τα ορίτζιναλ (δε θυμάμαι μάρκα, είχα οδηγήσει ένα τέτοιο, και μάλιστα είχε πολλά χιλιόμετρα πάνω, χωρίς ιδιαίτερα σέρβις, και γαμούσε, σε σχέση με κανονικά ΚΑΖΕ που είχα επίσης πιάσει κατά καιρούς στα χέρια μου).

 

Χρέπια και "παλιοσίδερα" που θα σου μείνουν στα χέρια εντός εβδομάδων, τη σήμερον ημέρα, δύσκολα θα πετύχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα υπολοιπα τα καλύψαμε νομιζω, οσοι το θελουν για τη δουλειά τους ή για σοβαρες διαδρομές πρεπει αργα η γρήγορα να τα σκάσουν, οι αλλοι αφηστε μας να βολευόμαστε με τα "παλιοσίδερα".

 

Τα είπες όλα σε μία γραμμή! Συμφωνώ 100% και νομίζω όλοι συμφωνούν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει κανείς ιδέα αν υπάρχει ακόμα η προσφορά;

 

Δεν κατεχω πολλα για ποδηλατα το ομολογω.

Αυτο που ξερω καλα ομως ειναι απο προσφορες ...

Εκανα λαθος 280 αρχικη ειχε και το πηρα οντως 39 ευρο

Αναρτηση μπροστα ωραιος σκελετος οδηγιεται απιστευτα ευχαριστα....

Ενα σας λεω , η βαση για το νερο και μια μικρη θηκη με φερμουαρ για μικροπραγματα που πηρα κανανε 16 ευρο :rolleyes:

Περναμε κριση παιδια μην ακουτε οσους λενε για 400 + για ενα ποδηλατο ...

Δεν ειμαι ο Armstrong και δεν μπορω να κανω το tour de Athenes γιατι δεν ενδεικνυται η πολη για αυτο....

ξερω όμως οτι το ποδηλατο που μου "χαρισαν" κανει αυτο:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=JyzRy-qx5SM[/ame]

 

οποτε 39 ? ναι 39...

 

 

χλωμο φιλε μου , πηρα το τελευταιο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

frap73 δν μενω Ολλανδια αλλα Καρδιτσα δλδ σε μια εντελως φλατ πολη.

επισης κανεις μεγαλο λαθος αμα φρεναρεις μονο με το μπροστα στην καλυτερη θα πεσεις...η μονο με το πισω για να κοψεις λιγακι η και με τα 2 αφου πρωτα εχεις πατησει ηδη το πισω για να σταματησεις οταν εχεις σχετικα μεγαλη ταχυτητα

 

washcould οι αναρτησεις αμα χαλασουν δν φτιαχνονται που να χτυπας τον κωλο σου κατω.δν εχει να κανει με σφιξιμο λαδωμα κτλ.χρειαζεται ολοκληρωτικη αλλαγη το συστημα(αρκετα λεφτα για ενα τοσο φθηνο ποδηλατο)το ιδιο ισχυει και με τις ταχυτητες δν επισκευαζονται απλα τις αλλαζεις(υπαρχουν και φθηνες λυσεις εδω)

 

τα φρενα δεν ειχαν κοπει ακριβως δικο μου λαθος ειχε χαλασει η ενωση του συρματος με το πλαστικο που πατας για να φρεναρει.παντως πολυ φορτσατος για να μας την πεις μπηκες με post ποταμι!

 

Και οχι δν ειχα την τυχη να πατησω μονο το μπροστα και να σαβουρντιαστω επειδη ειχα δει συμαθητη μου να πεφτει με αυτον τον τροπο ;-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

washcould οι αναρτησεις αμα χαλασουν δν φτιαχνονται που να χτυπας τον κωλο σου κατω.δν εχει να κανει με σφιξιμο λαδωμα κτλ.χρειαζεται ολοκληρωτικη αλλαγη το συστημα(αρκετα λεφτα για ενα τοσο φθηνο ποδηλατο)το ιδιο ισχυει και με τις ταχυτητες δν επισκευαζονται απλα τις αλλαζεις(υπαρχουν και φθηνες λυσεις εδω)

 

τα φρενα δεν ειχαν κοπει ακριβως δικο μου λαθος ειχε χαλασει η ενωση του συρματος με το πλαστικο που πατας για να φρεναρει.παντως πολυ φορτσατος για να μας την πεις μπηκες με post ποταμι!

 

Και οχι δν ειχα την τυχη να πατησω μονο το μπροστα και να σαβουρντιαστω επειδη ειχα δει συμαθητη μου να πεφτει με αυτον τον τροπο ;-)

...κατά πάσα πιθανότητα, τα ποδήλατα των 39€, ούτε αναρτήσεις θα έχουν (απλά πηρούνια), ούτε θα είναι τόσο ανθεκτικά για να τα βγάλεις σε πίστες mountainbike. Oύτε βέβαια λέω σε όποιον ασχολείται ένθερμα με ένα σπορ το οποίο προϋποθέτει χαλαρό σκίσιμο του ποδηλάτου, να πάει να ψωνίσει το πιο φθηνό που θα βρει, όπως δε θα πω σε κάποιον να πάει για Cross με σκουτεράκι, όπως δε θα πω σε κάποιον που το χρειάζεται για επαγγελματικά προγράμματα και σημερινά παιχνίδια, να τσιμπήσει PIII με καμμιά 50άρα €. Μιλούσαμε κυρίως για χρήση πόλης, και λέγαμε όχι δεν είναι φτου-κακά τα ποδήλατα-προσφορές στα s/m για ΤΕΤΟΙΑ δουλειά.

 

...Αλλά ακόμη κι αναρτήσεις να έχουν, δε θα χαλάσουν τόσο γρήγορα σε χρήση πόλης. Αλλά άντε και κάποια στιγμή που θα χαλάσουν, όλο και κάποια θα βρεθεί να βάλει κανείς. Γιατί να τον χαλάσει 39+ανάρτηση; Πάλι φθηνότερα θα είναι.

 

Οι δε ταχύτητες όπως λες, λάδωμα/ρύθμισμα θέλουν. Εκτός κι αν εννοείς τα γρανάζια, τα οποία ναι, φθείρονται, και κάποια στιγμή θέλουν αλλαγή. Όπως κάθε τέτοιο κινητό μέρος. Κι όπως και στις μηχανές, δεν υπάρχουν γρανάζια που θα τα πληρώσεις διπλά, και θα αντέξουν 10 χρόνια, κάτω από καθημερινά πολύωρη χρήση. Συνήθως δίνεις πχ 10, και σου κρατάει 10, ή δίνεις 20, και σου κρατάει ας πούμε 25. Είναι πάνω-κάτω ανάλογο (με την μόνη ίσως ουσιαστική διαφορά το breaking point, ό,τι υλικό κι αν είναι. Εκτός της χρονίας φθοράς δλδ, υπάρχει και η στιγμιαία οριακή αντοχή, κάτω από υπερβολική πίεση. Μιας αλυσίδας, ενός φρένου πχ).

 

Κουβέντα δε κάνουμε, την "να μας την πεις" αντίληψη δεν την πολυπιάνω (αλλά οκ).

 

 

 

Τα δε ποτάμια και η φόρτσα, ε δεν είναι και το μόνο thread στο οποίο τα αμολύω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει ολα οκ τοτε αλλωστε οπως ειπες και εσυ κουβεντα κανουμε!

ρε δν υπαρχει ποδηλατο με 39 ευρωπουλα αυτος που το πηρε το πηρε επειδη ηταν τελευταιο και ειχε και απιστευτο φαρδος στην συγκεκριμενη περιπτωση!βασικα μαγκια του κι εγω αμα εβρισκα ποδηλατο απο 200+ στα 39 θα το τσιμπουσα.

 

εγω αυτα που εγραψα τα εγραψα σε συγκριση με ενα ποδηλατο απο practiker carrefour γυρω στα 80-150 και ενα ποδηλατο απο μαστορα γυρω στα 200.μπορει το ποδηλατο απο practiker να φαινεται καλυτερο κτλ σε καλυτερη τιμη με περισσοτερα πχ αναρτησεις μπρος πισω ενω απο ποδηλατα να ειναι λιγο πιο ακριβο και να εχει μονο μπρος αναρτησεις.παρολαυτα η δικια μου εμπειρια δειχνει οτι απο τον ποδηλατα μου βγηκαν και τα 2 πολυ καλα για τα κυβικα τους σε αντιθεση με του practiker.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...