Προς το περιεχόμενο

Mountain Bikes ΣΤΟ Praktiker


newtech

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μά τί σχέση έχει αυτό με το ποδήλατο ως αγορά; Επηρεάζει καθόλου η τιμής της βενζίνης την τιμή του ποδηλάτου που θα αγοράσει κάποιος; Και αν τελικά αποφασίσει να αγοράσει ποδήλατο επειδή η βενζίνη έχει πάει στα €2/Λ., πρέπει οπωσδήποτε να αγοράσει ποδήλατο των 400 ευρώ;

Απάντηση-ποταμός, δεν περίμενα τίποτε λιγότερο από εσένα washcloud...:-D

Κρατάω αυτό:

"...Λοιπόν, κανείς δεν κατηγορεί τα...αλμυρά ποδήλατα. Προσωπικά, ούτε και αυτούς που θα τα σκάσουν για να τα πάρουν. Μέχρι το σημείο όμως που αυτοί θα κατηγορήσουν τα σουπερμαρκετίσια. Κι αυτό, διότι θα τα βγάλουν άχρηστα για το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ. Σε φάση θα κάνεις μια πεταλιά, και θα μαζεύεις τα πετάλια λίγο παρακάτω. Ε έλεος."

 

πάμε πάλι. Ρε παιδιά δεν είναι κάτι δύσκολο. Δεν κατηγορεί κανείς κανέναν. Τι είναι τόσο δύσκολο; Θα πάρει κανείς πχ Fiat Cinquecento αν η δουλειά του απαιτεί συνέχεια ταξίδια κι έχει και οικογένεια; Όχι! θα πάρει ένα μεγαλύτερο και πιο ασφαλές αμάξι. Σ'αυτή την περίπτωση κατηγόρησε κανείς το Cinquecento; Πάλι όχι.

 

Αυτό ακριβώς είπα κι εγώ. Οτι ΑΝ το ποδήλατο σου το θες για να μετακινήσε μέσα στην πόλη και να ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙΣ το αυτοκίνητο τότε το ποδήλατο του supermarket εκτός απο ακατάλληλο είναι και επικίνδυνο. Άλλο να κάνεις 20χλμ την ημέρα κι άλλο να κάνεις 5χλμ. Δεν είναι κάτι κακό.

 

Όσο για τα 400€ (ελάχιστο) που κοστίζει ένα ποδήλατο καλής εταιρίας 400 ευρώ είναι οι βενζίνες για τα ίδια χιλιόμετρα πάνω κάτω. Βάλε και μια αττική οδό και το ποδήλατο το έχεις αποσβέσει τον επόμενο μήνα. Για να μη συζητήσουμε για οφέλη που αποκτάει ο ίδιος ο ποδηλάτης με καλύτερη φυσική κατάσταση, με λιγότερο στρες...

 

Δεν κατηγορεί κανείς τα σουπερμαρκετίσια ούτε ένα ποστ δε θυμάμαι εδω μέσα που να ισχυρίζεται κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Χεχέ κι εγώ έτσι το έκανα μέχρι που πατίναρα 1-2 φορές και οριακά δεν έπεσα και πλέον φρενάρω φουλ με το πίσω και το μπροστά είναι για βοήθημα αφού όμως έχει πατηθεί το πίσω.
Καλύτερη εμπρός ανάρτηση, ποιοτικότερα λάστιχα με σωστή πίεση, προσεχτικότερο φρενάρισμα, μετακίνηση του βάρους σου και στον πίσω αξονα για να γίνει αποτελεσματικότερο και το πίσω φρένο (ναι, σηκώνεσαι από τη σέλα και προς τα πίσω) και προπαντώς, τρέχουμε όσο σηκώνουν οι οδικές συνθήκες.

 

Δυστυχώς το φρενάρισμα πανικού θέλει μεγάλη εμπειρία για να το αποφύγεις... αλλά μόνο με το πίσω δε σταματάς παρά χαλάς το λάστιχό σου γιατί σέρνεται συχνά-πυκνά.

 

Δίκιο έχεις δεν είμαστε ολλανδία να είμαστε φλατ αλλά ούτε κι η ισπανία είναι φλατ,
λολ, το σχόλιο μου πήγαινε στην προτροπή του φίλου να κυκλοφορούμε με μία σχέση συνεχώς λόγω κακής ποιότητα shifters/εκτροχιαστών στα φτηνά ποδήλατα :)

 

---------- Προσθήκη στις 20:54 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:49 ----------

 

Αν δε στη δουλειά σου απαιτείτε πουκαμισάκι γραβατούλα και καλό παντελόνι [...] κι αν ιδρώνεις είναι πριν φύγεις απο το σπίτι να ρίξεις ένα ντουζάκι.
Εγώ έχω μόνιμα μιά αλλξιά στη δουλειά και πηγαινοέρχομαι με τα ρούχα του ποδηλάτου. Και μια ποδηλατική (να αναπνέει η πλάτη) τσάντα πλάτης για να κουβαλάω laptop & ρούχα ή κάτι άλλο μικρό όταν χρειαστεί.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σωστόστ με ποδηλατικά πάντα γιατί βοηθάνε το σώμα να αναπνέει κατα τη διάρκεια της άσκησης. Ότι χειρότερο τα βαμβακερά που ιδρώνεις στο λεπτό και ο ιδρώτας μένει επάνω σου.

 

Πάντως είμαι απο αυτούς που δε μου αρέσει καθόλου η ανάρτηση (για ποδήλατο πόλης πάντα), έξτρα βάρος (εκτός βέβαια απο ποδήλατα με πολύυυυ μεγάλο μπάτζετ που δεν ακουμπάω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρωτιέμαι, όσοι γράφουν υπέρ των ποδηλάτων από σούπερ μάρκετ χρησιμοποιούν ποδήλατο? Ή γράφουν έτσι, χωρίς καμία προσωπική εμπειρία.

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ποδηλατική συνείδηση. Η συντριπτική πλειοψηφία θεωρεί το ποδήλατο παιδικό παιχνίδι. Είναι και παιχνίδι αλλά είναι και ένα άριστο μέσο μετακίνησης, με πολλά θετικά για τον χρήστη και το περιβάλλον (αστικό, φυσικό κλπ). Αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι το παραβλέπουν κι από πάνω πουλάνε ειρωνεία.

Η πιο καλή σύγκριση που μπορώ να σκεφτώ ως προς το θέμα της επιλογής ποδηλάτου είναι αυτή με τις μοτοσικλέτες.

Μπορείς να τα βρεις και τα δύο στο πράκτικερ σε εξευτελιστική τιμή. Βέβαια τα επώνυμα είναι σαφώς καλύτερα και το σημαντικότερο παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια.

 

Και για να μη μακρηγορώ… ΟΧΙ οι μηχανές της BMW δεν είναι για κορόιδα. Είναι καλές μηχανές. Τώρα αν κάποιος θέλει ένα μηχανάκι για να κάνει τα ψώνια στη γειτονιά του, μπορεί να πάρει από το πράκτικερ ή να προτιμήσει ένα παπί Honda, Yamaha κλπ

Άμα προτιμήσει ποδήλατο, ακόμη καλύτερα για τον ίδιο και τους γύρω του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να μη μακρηγορώ… ΟΧΙ οι μηχανές της BMW δεν είναι για κορόιδα. Είναι καλές μηχανές. Τώρα αν κάποιος θέλει ένα μηχανάκι για να κάνει τα ψώνια στη γειτονιά του, μπορεί να πάρει από το πράκτικερ ή να προτιμήσει ένα παπί Honda, Yamaha κλπ

 

Οι (φτηνές) μηχανές της BMW είναι για κορόιδα. Πληρώνεις πάρα πολλά χρήματα μόνο για το σήμα. Οι ακριβές της είναι καλές, αλλά οι τιμές τους είναι για γέλια-ή κλαματα, όπως το δει κανείς.

Κάτοχος F650GS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρωτιέμαι, όσοι γράφουν υπέρ των ποδηλάτων από σούπερ μάρκετ χρησιμοποιούν ποδήλατο? Ή γράφουν έτσι, χωρίς καμία προσωπική εμπειρία.

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ποδηλατική συνείδηση. Η συντριπτική πλειοψηφία θεωρεί το ποδήλατο παιδικό παιχνίδι. Είναι και παιχνίδι αλλά είναι και ένα άριστο μέσο μετακίνησης, με πολλά θετικά για τον χρήστη και το περιβάλλον (αστικό, φυσικό κλπ). Αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι το παραβλέπουν κι από πάνω πουλάνε ειρωνεία.

Η πιο καλή σύγκριση που μπορώ να σκεφτώ ως προς το θέμα της επιλογής ποδηλάτου είναι αυτή με τις μοτοσικλέτες.

Μπορείς να τα βρεις και τα δύο στο πράκτικερ σε εξευτελιστική τιμή. Βέβαια τα επώνυμα είναι σαφώς καλύτερα και το σημαντικότερο παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια.

 

Και για να μη μακρηγορώ… ΟΧΙ οι μηχανές της BMW δεν είναι για κορόιδα. Είναι καλές μηχανές. Τώρα αν κάποιος θέλει ένα μηχανάκι για να κάνει τα ψώνια στη γειτονιά του, μπορεί να πάρει από το πράκτικερ ή να προτιμήσει ένα παπί Honda, Yamaha κλπ

Άμα προτιμήσει ποδήλατο, ακόμη καλύτερα για τον ίδιο και τους γύρω του

 

...επειδή ας πούμε, με αφορά : Όπως περίπου ειπώθηκε και πριν, δεν θυμάμαι ούτε ένα ποστ εναντίον των "καλών ποδηλάτων". Μονόδρομος (λέμε κάποιοι) πως δεν είναι, το να σκάσει κανείς ένα σημαντικό μέρος του βασικού μισθού του (ή των γονιών του κτλ). Αν κυνηγήσει καμμιά προσφορά, και οικονομικά θα τη βγάλει, και τη δουλειά του θα κάνει, και σε αυτή θα πηγαίνει (χωρίς κίνδυνο να τον δαγκώσει το ίδιο του το ποδήλατο). Και στο κάτω-κάτω, το ξαναλέμε : αντί να σκάσει και 2, και 3 και 4 κατοστάρικα, να σκάσει 78€, να πάρει δύο, και να ξαναπάρει μετά από χρόνια. Αν θέλει βεβαίως ΑΒS και αερόσακκο και air-conditioning και υδραυλικά τασάκια, ας σκάσει 2 χήνες βρ' αδερφέ. Δικαίωμά του.

Και δηλώνω παλαιός χρήστης (ως ενήλικος) (φθηνού)ποδηλάτου (και πρέπει να το ξαναπιάσω).

 

Περί της γενικής ειρωνείας απέναντι στο ποδήλατο, φυσικά γενικά θα μιλάς, γιατί δεν είδα κανέναν να το ειρωνεύεται ως μέσο, στο παρόν θρεντ. Και κακώς το κάνουν, όσοι (αλλού) το κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συζήτηση κάνουμε δεν είναι θέμα ντοντ γουόρι.

 

Επαναλαμβάνω οτι ΔΕΝ βολεύουν όλων οι δουλειές στο να πηγαίνεις με το ποδήλατο.

Απλά -καθαρά οικονομικά- το να δώσει κάποιος 400€ για ένα ποδήλατο (αν υποθέσουμε πως αμοίβεται με 800-1000) είναι ένα πραγματικά σεβαστό ποσό. Όμως δε δίνει τουλάχιστον 400€ σε βενζίνες το μήνα; Αν τυχαίνει και υπάρχει και αττική οδός δεν αυξάνεται; (Μιλάω 400€ βενζίνες για τις διαδρομές σπίτι-δουλειά δλδ, όχι για ταξίδια που εννοείτε το αμάξι είναι αναγκαίο).

 

Ακόμα και 1 φορά την εβδομάδα αν μπορεί κάποιος να πηγαίνει στη δουλειά του με το ποδήλατο καλό στον ίδιο του τον εαυτό θα κάνει και φυσικά σ'αυτόν τον πλανήτη.

 

Πριν 15 μέρες 8000 ποδήλατα έκαναν πορεία στο κέντρο της Αθήνας σε μία φανταστική ατμόσφαιρα (άλλο θέμα το οτι δεν προβλήθηκε απο ΚΑΝΕΝΑ κανάλι). Φανταστείτε οι μισοί απο αυτούς να πηγαίνουν στη δουλειά τους με ποδήλατα. 4000 αυτοκίνητα δηλαδή! -4000 αυτοκίνητα καθημερινά στην Αθήνα φανταστείτε πόσο βοηθάνε την ατμόσφαιρα δεν είναι μικρό πράμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να σταματήσω να γράφω, έχουμε ξεφύγει υπερβολικά από το θέμα, αλλά όλο με τσιγκλάτε!

400 ευρώ τον μήνα σε βενζίνες για το 1400άρι μου σημαίνει νομίζω τουλάχιστον 2500χλμ.δηλαδή τουλάχιστον 100χλμ. την ημέρα! Ε, δεν τα κάνεις τόσα χιλιόμετρα με ποδήλατο. Ακόμη και αν τα υπολογίσεις με δίλιτρο τούρμπο, πάλι πολλά είναι για να τα κάνει ένας άνθρωπος με ποδήλατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...δεν θα το κουράσω (εγώ τουλάχιστον-οι άλλοι ας κάνουν ό,τι θέλουν :P) άλλο με τιμές κτλ.

Αλλά απλά θα προσυπογράψω τα παρακάτω :

Ακόμα και 1 φορά την εβδομάδα αν μπορεί κάποιος να πηγαίνει στη δουλειά του με το ποδήλατο καλό στον ίδιο του τον εαυτό θα κάνει και φυσικά σ'αυτόν τον πλανήτη.

 

Πριν 15 μέρες 8000 ποδήλατα έκαναν πορεία στο κέντρο της Αθήνας σε μία φανταστική ατμόσφαιρα (άλλο θέμα το οτι δεν προβλήθηκε απο ΚΑΝΕΝΑ κανάλι). Φανταστείτε οι μισοί απο αυτούς να πηγαίνουν στη δουλειά τους με ποδήλατα. 4000 αυτοκίνητα δηλαδή! -4000 αυτοκίνητα καθημερινά στην Αθήνα φανταστείτε πόσο βοηθάνε την ατμόσφαιρα δεν είναι μικρό πράμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο ενδεικτικά ήταν τα νούμερα. Θες λοιπόν να χαλάει κάποιος κατα μέσο όρο 200€ τον μήνα; Σε 2 μήνες λοιπόν έγινε η απόσβεση. Θες 100€ το μήνα; 4 μήνες απόσβεση. Δεν είναι κάτι τραγικό. Και οικονομικά να το δεις πάλι κερδισμένος θα είναι κάποιος (ο οποίος να επαναλάβω οτι πρέπει να είναι τυχερός και να βολεύει η καθημερινή διαδρομή), ωστόσο το οικονομικό ώφελος είναι το τελευταία που πρέπει να κοιτάμε απο μία τέτοια κίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ποδήλατα απο σουπερμαρκετ ειναι για πολυ συγκεκριμένες χρήσεις. Εχω ενα everest απο το praktiker (το 3ο στη σειρα, τα 2 προηγουμενα κλάπηκαν). Το ποδήλατο ηταν σε σχετικα αθλια κατάσταση , αρυθμιστο εκτροχιαστή (ακομα και τωρα κλωτσάει), πισω ρόδα να βρίσκει στο σκελετο, αλυσίδα στεγνη, φρενα σφιγμένα τίγκα. Η απροθυμία του υπάλληλου να με εξυπηρετήσει αλλα και η υπαρξη 1ετους εγγύησης με εκαναν να δοκιμάσω το σερβις τους. Τελικα το πήρα πισω οπως το εδωσα (μου λάδωσαν την αλυσίδα) και τα ρυθμισα μονος μου κι ευτυχως ηξερα γιατι ασχολούμαι χρόνια. Τωρα με παει μια χαρα αρκετα χιλιόμετρα και αν το χάσω (πχ. το κλέψουν) δεν θα λυπηθω και πολυ.

 

Ομως, αν ειχα χώρο σε ισόγειο, αν ειχα οικονομική ανεση κι αν ειχα χρόνο να ασχοληθώ, θα αγόραζα σιγουρα ενα καλο/ακριβό ποδήλατο για να εχω τα προνόμια της καλυτερης-ελαφρύτερης κατασκευής και , τελος, τη σιγουριά να κανω περισσότερα χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ποδήλατα απο σουπερμαρκετ ειναι για πολυ συγκεκριμένες χρήσεις. Εχω ενα everest απο το praktiker (το 3ο στη σειρα, τα 2 προηγουμενα κλάπηκαν).

...ετς!

Μη το γελάτε , χρήση είναι κι αυτή! Οι κλέφτες,,,,,,,,,,,κλέφτες θα γίνουν;! :-D

 

(...αλλά να μη γίνουν στις €πλάτες μας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολο το θεμα θυμιζει την συννεονηση του προεδρου του Eδεσσαικου με τον δημοσιογραφο.Απο μια προσφορα ξεκινησαν ολα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...