Προς το περιεχόμενο

Mountain Bikes ΣΤΟ Praktiker


newtech

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αρα παιδια που καταλιγουμε τελικα???

 

Για μεσα στην πολη για απλη χριση μια χαρα τον supermarket..

αλλα για κατι καλο παμε σε ποδηλαταδικο σωστά???

 

5 χρονια χρησιμοποιουσα ποδηλατο στην πολη μου καθε μερα για να παω οπουδηποτε.για κανα 2 χρονια ειχα ενα απο πρακτικερ.μετα απο καθημερινη χρηση ειχαν χαλασει οι αναρτησεις μπροστα ενω οι πισω εκαναν εναν ακρως σπαστικο ηχο.οι ταχυτητες ειχαν σταματησει να αλλαζουν υστερα απο χρηση 4-5 μηνων.η σελα ειχε αρχισει να χαλαει στην ενωση με το ποδηλατο ενω καμια φορα εβγαινει και η αλυσιδα.γενικα δν υπηρχε κατι που να μην ειχε χαλασει σε αυτο το μαμημενο το ποδηλατο.στην συνεχεια πηρα ενα απο ποδηλαταδικο της πολης σχετικα καλη μαρκα αλλα απο τα φθηνα.καλο ποδηλατακι μου βγηκε αλλα μου το κλεψαν.πλεον εχω επισης ενα ποδηλατο γνωστης μαρκας αλλα απο τα φθηνα.γενικα αυτο που θελω να πω ειναι προτιμηστε ενα ποδηλατο σχετικα καλης μαρκας απο τα φθηνα δλδ μεχρι 200 ευρω περιπου παρα ενα απο carrefour practiker κτλ.κανει την δουλεια του μια χαρα χωρις κινδυνο να μην πιασουν ή να κοπουν τα φρενα(το ειχα παθει κι αυτο στο παλιο ευτυχως ομως ειχε κοπει το μπροστα οποτε δν με πολυενοιαζε).γενικα παντως σε τετοια φθηνα σχετικα ποδηλατα καλο ειναι να βρειτε μια ταχυτητα η οποια σας βολευει και να αραξετε εκει γιατι συνηθως βαζουν τις πιο φθηνες της εταιριας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Αρα παιδια που καταλιγουμε τελικα???

 

Για μεσα στην πολη για απλη χριση μια χαρα τον supermarket..

αλλα για κατι καλο παμε σε ποδηλαταδικο σωστά???

 

5 χρονια χρησιμοποιουσα ποδηλατο στην πολη μου καθε μερα για να παω οπουδηποτε.για κανα 2 χρονια ειχα ενα απο πρακτικερ.μετα απο καθημερινη χρηση ειχαν χαλασει οι αναρτησεις μπροστα ενω οι πισω εκαναν εναν ακρως σπαστικο ηχο.οι ταχυτητες ειχαν σταματησει να αλλαζουν υστερα απο χρηση 4-5 μηνων.η σελα ειχε αρχισει να χαλαει στην ενωση με το ποδηλατο ενω καμια φορα εβγαινει και η αλυσιδα.γενικα δν υπηρχε κατι που να μην ειχε χαλασει σε αυτο το μαμημενο το ποδηλατο.στην συνεχεια πηρα ενα απο ποδηλαταδικο της πολης σχετικα καλη μαρκα αλλα απο τα φθηνα.καλο ποδηλατακι μου βγηκε αλλα μου το κλεψαν.πλεον εχω επισης ενα ποδηλατο γνωστης μαρκας αλλα απο τα φθηνα.γενικα αυτο που θελω να πω ειναι προτιμηστε ενα ποδηλατο σχετικα καλης μαρκας απο τα φθηνα δλδ μεχρι 200 ευρω περιπου παρα ενα απο carrefour practiker κτλ.κανει την δουλεια του μια χαρα χωρις κινδυνο να μην πιασουν ή να κοπουν τα φρενα(το ειχα παθει κι αυτο στο παλιο ευτυχως ομως ειχε κοπει το μπροστα οποτε δν με πολυενοιαζε).γενικα παντως σε τετοια φθηνα σχετικα ποδηλατα καλο ειναι να βρειτε μια ταχυτητα η οποια σας βολευει και να αραξετε εκει γιατι συνηθως βαζουν τις πιο φθηνες της εταιριας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι ότι όλοι έχουμε τον στοιχειώδη νου και να καταλάβουμε ότι δεν μπορείς να πάρεις ποδήλατο με διπλά δισκόφρενα, αλουμινένιο σκελετό, αναρτήσεις μπρος-πίσω με 120 ευρώ και να ελπίζεις ότι όλα αυτά θα λειτουργούν τέλεια για πάντα. Απλά λέω ότι ένα απλό ποδήλατο από αυτά τα μαγαζιά θα καλύψει τον μέσο χρήστη για πολύ καιρό.

Τώρα αν κάποιος ερωτευτεί το ποδήλατο και αρχίσει να ψάχνεται παραπέρα, φυσικά και δεν θα ασχοληθεί με τα πολυκαταστήματα, αλλά θα ψάξει στα εξειδικευμένα μαγαζιά.

Αυτήν την λύση ακολουθώ πάντα, όταν λέω να πρωτοασχοληθώ με κάποιο χόμπυ παίρνω τον φτηνότερο εξοπλισμό. Αν δεν συνεχίσω να ασχολούμαι όλα καλά, αν μου άρεσει, στην πρώτη ευκαιρία αναβαθμίζω τον εξοπλισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι ότι όλοι έχουμε τον στοιχειώδη νου και να καταλάβουμε ότι δεν μπορείς να πάρεις ποδήλατο με διπλά δισκόφρενα, αλουμινένιο σκελετό, αναρτήσεις μπρος-πίσω με 120 ευρώ και να ελπίζεις ότι όλα αυτά θα λειτουργούν τέλεια για πάντα. Απλά λέω ότι ένα απλό ποδήλατο από αυτά τα μαγαζιά θα καλύψει τον μέσο χρήστη για πολύ καιρό.

Τώρα αν κάποιος ερωτευτεί το ποδήλατο και αρχίσει να ψάχνεται παραπέρα, φυσικά και δεν θα ασχοληθεί με τα πολυκαταστήματα, αλλά θα ψάξει στα εξειδικευμένα μαγαζιά.

Αυτήν την λύση ακολουθώ πάντα, όταν λέω να πρωτοασχοληθώ με κάποιο χόμπυ παίρνω τον φτηνότερο εξοπλισμό. Αν δεν συνεχίσω να ασχολούμαι όλα καλά, αν μου άρεσει, στην πρώτη ευκαιρία αναβαθμίζω τον εξοπλισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ενδιαφέρομαι κ εγώ για ποδήλατο και γενικά βλέπω πολύς κόσμος τώρα που οι βενζίνες έχουν αγγίξει κόκκινο :P.

 

Καλό είναι αντι να "μαλώνουμε" απλά να κάνουμε το διαχωρισμό ποδήλατο ανώνυμο του super market και ποδήλατο επώνυμο και ως εκεί. Πράγματι ότι πληρώνεις παίρνεις και για κάτι σαν το ποδήλατο που το κρατας χρόνια καλό είναι να δώσεις 300-400 ευρώ έστω και για λίγη χρήση.

 

Πρόσφατα δοκίμασα 2 IDEAL, Freeder και Crossmo. Μέρα με τη νύχτα σε ότι έχω ανέβει τόσα χρόνια από πιτσιρίκι. Και τα 2 στα 300 με μπροστά ανάρτηση ενώ το freeder με δισκόφρενα.

 

Όποιος γενικά βρίσκει προσφορές ακόμη και σε ποδηλατάδικα...μπορεί κάποιοι να μένουμε κοντά ή να μπορούμε να πάμε ( εκτός κανόνων αλλά είναι λίγο περίεργο το θέμα ποδήλατο να στέλνεται πανελλαδικά ) ας το προσθέτει εδώ αποψή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ενδιαφέρομαι κ εγώ για ποδήλατο και γενικά βλέπω πολύς κόσμος τώρα που οι βενζίνες έχουν αγγίξει κόκκινο :P.

 

Καλό είναι αντι να "μαλώνουμε" απλά να κάνουμε το διαχωρισμό ποδήλατο ανώνυμο του super market και ποδήλατο επώνυμο και ως εκεί. Πράγματι ότι πληρώνεις παίρνεις και για κάτι σαν το ποδήλατο που το κρατας χρόνια καλό είναι να δώσεις 300-400 ευρώ έστω και για λίγη χρήση.

 

Πρόσφατα δοκίμασα 2 IDEAL, Freeder και Crossmo. Μέρα με τη νύχτα σε ότι έχω ανέβει τόσα χρόνια από πιτσιρίκι. Και τα 2 στα 300 με μπροστά ανάρτηση ενώ το freeder με δισκόφρενα.

 

Όποιος γενικά βρίσκει προσφορές ακόμη και σε ποδηλατάδικα...μπορεί κάποιοι να μένουμε κοντά ή να μπορούμε να πάμε ( εκτός κανόνων αλλά είναι λίγο περίεργο το θέμα ποδήλατο να στέλνεται πανελλαδικά ) ας το προσθέτει εδώ αποψή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ooooooooχι, φιλε μου, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ειναι ΠΑΜ-ΠΟ-ΝΗ-ΡΟΙ ;) Οι βλακες ειμαστε εμεις που παμε και δινουμε "απο 400 εώς ΧΧ.ΧΧΧ ευρώ" για να τα αγορασουμε και να πηγαινουμε καμια βολτιτσα ποτε ποτε.

Πίστεψέ με, πέρα από τους χαζούς (υπάρχουν κι αυτοί), οι περισσότεροι που δώσαν τέτοια ποσά κάνουν πολλά περισσότερα με το ποδήλατο από μια βολτίτσα στο τόσο... Ο φίλος παραπάνω πχ κάνει 20χλμ καθημερινά, δεν είναι καθόλου λίγα.

 

[...] χωρις κινδυνο να μην πιασουν ή να κοπουν τα φρενα(το ειχα παθει κι αυτο στο παλιο ευτυχως ομως ειχε κοπει το μπροστα οποτε δν με πολυενοιαζε

Με το μπροστά "φρενάρεις" φίλε μου. Με το πίσω απλά κάνεις τον κώλο να μην εκτραπεί της πορείας του κατά το φρενάρισμα.

 

γενικα παντως σε τετοια φθηνα σχετικα ποδηλατα καλο ειναι να βρειτε μια ταχυτητα η οποια σας βολευει και να αραξετε εκει γιατι συνηθως βαζουν τις πιο φθηνες της εταιριας

Ολλανδία μένεις; :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ooooooooχι, φιλε μου, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ειναι ΠΑΜ-ΠΟ-ΝΗ-ΡΟΙ ;) Οι βλακες ειμαστε εμεις που παμε και δινουμε "απο 400 εώς ΧΧ.ΧΧΧ ευρώ" για να τα αγορασουμε και να πηγαινουμε καμια βολτιτσα ποτε ποτε.

Πίστεψέ με, πέρα από τους χαζούς (υπάρχουν κι αυτοί), οι περισσότεροι που δώσαν τέτοια ποσά κάνουν πολλά περισσότερα με το ποδήλατο από μια βολτίτσα στο τόσο... Ο φίλος παραπάνω πχ κάνει 20χλμ καθημερινά, δεν είναι καθόλου λίγα.

 

[...] χωρις κινδυνο να μην πιασουν ή να κοπουν τα φρενα(το ειχα παθει κι αυτο στο παλιο ευτυχως ομως ειχε κοπει το μπροστα οποτε δν με πολυενοιαζε

Με το μπροστά "φρενάρεις" φίλε μου. Με το πίσω απλά κάνεις τον κώλο να μην εκτραπεί της πορείας του κατά το φρενάρισμα.

 

γενικα παντως σε τετοια φθηνα σχετικα ποδηλατα καλο ειναι να βρειτε μια ταχυτητα η οποια σας βολευει και να αραξετε εκει γιατι συνηθως βαζουν τις πιο φθηνες της εταιριας

Ολλανδία μένεις; :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το μπροστά "φρενάρεις" φίλε μου. Με το πίσω απλά κάνεις τον κώλο να μην εκτραπεί της πορείας του κατά το φρενάρισμα.

 

 

Ολλανδία μένεις; :lol:

 

Χεχέ κι εγώ έτσι το έκανα μέχρι που πατίναρα 1-2 φορές και οριακά δεν έπεσα και πλέον φρενάρω φουλ με το πίσω και το μπροστά είναι για βοήθημα αφού όμως έχει πατηθεί το πίσω.

 

Δίκιο έχεις δεν είμαστε ολλανδία να είμαστε φλατ αλλά ούτε κι η ισπανία είναι φλατ, και μάλιστα είναι μια χώρα που είναι πολύ κοντά στους ρυθμούς μας και στην ιδιοσυγκρασία. Αν πας βαρκελώνη και δεις ΠΟΣΟ ποδήλατο παίζει θα βάλεις τα κλάματα χεχε. ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΕΤΕ!

 

Δείτε εδώ Ολλανδία και βάλτε τα κλάμματα. Μποτιλιάρισμα στην Ολλανδία αλλα τι μποτιλιάρισμα; Μετρήστε ποδήλατα και μετρήστε αυτοκίνητα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το μπροστά "φρενάρεις" φίλε μου. Με το πίσω απλά κάνεις τον κώλο να μην εκτραπεί της πορείας του κατά το φρενάρισμα.

 

 

Ολλανδία μένεις; :lol:

 

Χεχέ κι εγώ έτσι το έκανα μέχρι που πατίναρα 1-2 φορές και οριακά δεν έπεσα και πλέον φρενάρω φουλ με το πίσω και το μπροστά είναι για βοήθημα αφού όμως έχει πατηθεί το πίσω.

 

Δίκιο έχεις δεν είμαστε ολλανδία να είμαστε φλατ αλλά ούτε κι η ισπανία είναι φλατ, και μάλιστα είναι μια χώρα που είναι πολύ κοντά στους ρυθμούς μας και στην ιδιοσυγκρασία. Αν πας βαρκελώνη και δεις ΠΟΣΟ ποδήλατο παίζει θα βάλεις τα κλάματα χεχε. ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΕΤΕ!

 

Δείτε εδώ Ολλανδία και βάλτε τα κλάμματα. Μποτιλιάρισμα στην Ολλανδία αλλα τι μποτιλιάρισμα; Μετρήστε ποδήλατα και μετρήστε αυτοκίνητα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Παντως απο τοτε που εφτιαξαν ποδηλατοδρομους εδω που μενω (ΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΝΩ), εχω δει τεραστια αυξηση των ποδηλατων, και στους δρομους αυτους και στους κανονικους.

Πλεον βλεπω καθημερινα οχι μονο 15-20χρονα παιδαρελια να τα χρησιμοποιουν, αλλα και οικογενειες ολοκληρες να βγαινουν βολτες, ακομα και παππουδες 50+ χρονων να πηγαινουν στο μετρό με ποδηλατο!

Κινδυνος κλοπης δεν υπαρχει ιδιαιτερος, μπορεις και να μη το αφησεις ακριβως διπλα στις κυλιομενες του μετρό, και οι ποδηλατοδρομοι ειναι αρκετα καλα δικτυωμενοι, φθανουν στο μετρό απο 2 πλευρες και διασχιζουν σχεδον ολοκληρο το δημο που μενω.

 

Επισης, να πω οτι κι εγω εχω εδω και 5 χρονια ενα Sector αλουμινενιο με Sram ταχυτητουλες, εμπρος μουφοαναρτηση (με ελατηρια) και μουφοδισκοφρενο, το οποιο ειχα αγορασει απο το ποδηλαταδικο της γειτονιας προς 200 ευρω. Αυτα τα 5 χρονια εχει δει αρκετη χρηση (πηγαιν ελα σχολειο-σπιτι και φροντιστηριο-σπιτι και μετρό-σπιτι, αλλα και βολτες), και οι αναρτησεις δουλευουν ακομα, το δισκοφρενο φρεναρει ισαξια με ενα σωστο συστημα V-brakes, ωστοσο εχει καλυτερη αισθηση και δεν επηρεαζεται απο τυχον βρεξιμο της ροδας, ενω και οι ταχυτητες (φυσικα με προσωπικη ασχολια για τη ρυθμιση τους) λειτουργουν ακομα σχεδον οπως στην αρχη.

Φυσικα εχω αλλαξει τη σελα και βρισκομαι στο τεταρτο ζευγαρι λαστιχα πολης και εχω "επενδυσει" σε κλειδαρια για μηχανακι, με αποτελεσμα να μην εχω ιδιαιτερο προβλημα κλεψιματος. Οι επιδοξοι κλεφτες θα προτιμησουν το "διπλανο" πολυ καλυτερο ποδηλατο με την πολυ χειροτερη κλειδαρια.

 

Φυσικα οι κινουμενοι σε 4 ροδες αναγκαζονται να με υπολογισουν (απο φοβο) γιατι ξερουν οτι μια στραβοτιμονια μου θα τους φερει σε πολυ ασχημη θεση.

 

PS: Μετα απο τοσες χιλιαδες km με το ποδηλατο, να πω οτι πλεον φρεναρω με το πισω σε φυσιολογικες συνθηκες, ενω αν θελω πιο συντομο φρεναρισμα, μολις αισθανθω απωλεια προσφυσης (μπλοκαρισμα) του πισω τροχου, πατάω και το εμπρος. Με πατημα μονο του εμπρος σε πολυ ολισθηρο δρομο εχω 2-3 φορες γλυτωσει παρα τριχα τη πτωση, οποτε το φρεναρισμα με το εμπρος το εχω κοψει :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Παντως απο τοτε που εφτιαξαν ποδηλατοδρομους εδω που μενω (ΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΝΩ), εχω δει τεραστια αυξηση των ποδηλατων, και στους δρομους αυτους και στους κανονικους.

Πλεον βλεπω καθημερινα οχι μονο 15-20χρονα παιδαρελια να τα χρησιμοποιουν, αλλα και οικογενειες ολοκληρες να βγαινουν βολτες, ακομα και παππουδες 50+ χρονων να πηγαινουν στο μετρό με ποδηλατο!

Κινδυνος κλοπης δεν υπαρχει ιδιαιτερος, μπορεις και να μη το αφησεις ακριβως διπλα στις κυλιομενες του μετρό, και οι ποδηλατοδρομοι ειναι αρκετα καλα δικτυωμενοι, φθανουν στο μετρό απο 2 πλευρες και διασχιζουν σχεδον ολοκληρο το δημο που μενω.

 

Επισης, να πω οτι κι εγω εχω εδω και 5 χρονια ενα Sector αλουμινενιο με Sram ταχυτητουλες, εμπρος μουφοαναρτηση (με ελατηρια) και μουφοδισκοφρενο, το οποιο ειχα αγορασει απο το ποδηλαταδικο της γειτονιας προς 200 ευρω. Αυτα τα 5 χρονια εχει δει αρκετη χρηση (πηγαιν ελα σχολειο-σπιτι και φροντιστηριο-σπιτι και μετρό-σπιτι, αλλα και βολτες), και οι αναρτησεις δουλευουν ακομα, το δισκοφρενο φρεναρει ισαξια με ενα σωστο συστημα V-brakes, ωστοσο εχει καλυτερη αισθηση και δεν επηρεαζεται απο τυχον βρεξιμο της ροδας, ενω και οι ταχυτητες (φυσικα με προσωπικη ασχολια για τη ρυθμιση τους) λειτουργουν ακομα σχεδον οπως στην αρχη.

Φυσικα εχω αλλαξει τη σελα και βρισκομαι στο τεταρτο ζευγαρι λαστιχα πολης και εχω "επενδυσει" σε κλειδαρια για μηχανακι, με αποτελεσμα να μην εχω ιδιαιτερο προβλημα κλεψιματος. Οι επιδοξοι κλεφτες θα προτιμησουν το "διπλανο" πολυ καλυτερο ποδηλατο με την πολυ χειροτερη κλειδαρια.

 

Φυσικα οι κινουμενοι σε 4 ροδες αναγκαζονται να με υπολογισουν (απο φοβο) γιατι ξερουν οτι μια στραβοτιμονια μου θα τους φερει σε πολυ ασχημη θεση.

 

PS: Μετα απο τοσες χιλιαδες km με το ποδηλατο, να πω οτι πλεον φρεναρω με το πισω σε φυσιολογικες συνθηκες, ενω αν θελω πιο συντομο φρεναρισμα, μολις αισθανθω απωλεια προσφυσης (μπλοκαρισμα) του πισω τροχου, πατάω και το εμπρος. Με πατημα μονο του εμπρος σε πολυ ολισθηρο δρομο εχω 2-3 φορες γλυτωσει παρα τριχα τη πτωση, οποτε το φρεναρισμα με το εμπρος το εχω κοψει :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδιά, και εγώ θέλω να πάρω ποδήλατο. Όχι τόσο για την βενζίνη, όσο για την εξάσκηση.

Μένω Θεσσαλονίκη. Πώς λοιπόν θα ανέβω από την παραλία στο σπίτι μου (Άνω Τούμπα) σε καθημερινή βάση; Μιλάμε για αρκετή ανηφόρα. Και άντε και το κάνω. Κάνω δουλειά γραφείου, πώς θα πηγαίνω στο γραφείο ιδρωμένος; Όχι μόνο ιδρώνω εύκολα, αλλά και απλά δεν μπορώ να πάω κάπου αργά, είτε περπατώ είτε ποδηλατώ δεν μπορώ να πηγαίνω με το πάσο μου.

Η Ολλανδία κάποιο λόγο έχει που έχει τόσα ποδήλατα. Είναι επίπεδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδιά, και εγώ θέλω να πάρω ποδήλατο. Όχι τόσο για την βενζίνη, όσο για την εξάσκηση.

Μένω Θεσσαλονίκη. Πώς λοιπόν θα ανέβω από την παραλία στο σπίτι μου (Άνω Τούμπα) σε καθημερινή βάση; Μιλάμε για αρκετή ανηφόρα. Και άντε και το κάνω. Κάνω δουλειά γραφείου, πώς θα πηγαίνω στο γραφείο ιδρωμένος; Όχι μόνο ιδρώνω εύκολα, αλλά και απλά δεν μπορώ να πάω κάπου αργά, είτε περπατώ είτε ποδηλατώ δεν μπορώ να πηγαίνω με το πάσο μου.

Η Ολλανδία κάποιο λόγο έχει που έχει τόσα ποδήλατα. Είναι επίπεδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ολλανδία κάποιο λόγο έχει που έχει τόσα ποδήλατα. Είναι επίπεδη.

 

Η Δανία δεν είναι, η Ισπανία δεν είναι, η Αυστρία δεν έιναι. Είναι δικαιολογία αυτό. Ναι η Γερμανία είναι επίπεδη όπως και η Ολλανδία, ε και; Περισσότερη άσκηση.

 

Επειδή κι εγώ σε γραφείο είμαι και όταν έρχομαι είναι 10χλμ ανηφορικά σε καταλαβαίνω. Κατ'αρχήν έρχομαι με το πάσο μου δεν έρχομαι σα να τρέχω σε ποδηλατοδρομία. Οι πρώτες μέρες ήταν πολύ δύσκολες. Μέσα σε ένα μήνα απο όταν είχα ξεκινήσει που το σώμα μου "έμαθε" στην καταπόνηση και όχι μόνο ιδρώνω πολύ λιγότερο αλλά φτάνω και πιο ξεκούραστος απ'ότι στις αρχές.

 

Η λύση είναι σχετικά απλή. Αν δεν έχετε ντους στο γραφείο σου (λίγες εταιρίες έχουν το ξέρω) θα σου προτείνω αυτό που κάνω εγώ. Σε μία τσάντα φέρνω εσώρουχα καινούργια, σαπουνάκι και αποσμητικό. Αν δε στη δουλειά σου απαιτείτε πουκαμισάκι γραβατούλα και καλό παντελόνι τότε υπάρχουν πάρα πολλές τσάντες που προσαρμόζονται στη σχάρα πίσω κι έχει ένα μικρό βαλιτσάκι δεξιά κι αριστερά. Εκεί χωράει και πουκάμισο ρολό (για να μην τσαλακώσει) και παντελονάκι και παππούτσια. Στο μπάνιο πλένω τοπικά μασχάλες και μετά αποσμητικό κι είμαι άλλος άνθρωπος. Το μυστικό ωστόσο για να μη μυρίζεις ΑΚΟΜΑ κι αν ιδρώνεις είναι πριν φύγεις απο το σπίτι να ρίξεις ένα ντουζάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...