Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Παραγγείλαμε ένα προϊόν από το site τους και μας είπαν ότι θα το παρέδιδαν με το επόμενο προγραμματισμένο δρομολόγιο για Φάληρο. Έχουν περάσει 5 ημέρες και ακόμα δεν ξέρουν καν πότε θα το φέρουν, επειδή λέει δεν έχουν δρομολόγιο ακόμα. Μας πρότειναν να πάμε να το πάρουμε μόνοι μας, αν δεν θέλουμε να περιμένουμε και τόνισαν ότι δικαιούνται να το παραδώσουν εντός 10 εργάσιμων ημερών (αυτό δεν το είπαν στην παραγγελία, είχαν πει το πολύ 4 μέρες). Το προϊόν που παραγγείλαμε υπήρχε διαθέσιμο στο κατάστημά τους την ημέρα της παραγγελίας. Ο λόγος που παραγγείλαμε από αυτούς, είναι επειδή είναι 110 ευρώ πιο φτηνοί σε σχέση με τα καταστήματα της περιοχής μας στο συγκεκριμένο προϊόν.

 

Αυτό είναι κάτι φυσιολογικό όταν παραγγέλνει κανείς κάτι από e-shop; Τα στέλνουν όποτε τους βολεύει και όποτε βγάλουν δρομολόγιο;

Επεξ/σία από BritGreek
Δημοσ.

-1. στην ελληνική αγορά δεν υπάρχει τίποτα φυσιολογικό. γενικά στην Ελλάδα. απο τον τσάμπα.γκρρρ περιμένεις φυσιολογικότητα;

 

1. τα "μείον 110 ευρώ" απο τον ανταγωνισμό, πως νομίζεις προέκυψαν; απο καλοσύνη ή απο αφέλεια ;

 

2. το συγκεκριμένο δεν μοιάζει πολύ με "ηλεκτρονικό καταστημα", αλλα μάλλον με "κατάστημα που έχει και ιστοσελίδα, επειδή μπηκαμε στον 21ο αιώνα και όλοι οι γύρω έχουν" ("...Το κατάστημα μας λειτουργεί από το 1966").

Δημοσ.

Άμα σου πω ότι είναι από τους λίγους που πουλάνε προϊόντα επίσημης αντιπροσωπείας θα το πιστέψεις;

 

Anyway, στο skroutz βγαίνει συνήθως πρώτο στις ηλεκτρικές συσκευές, κι έτσι το εμπιστευτήκαμε. Τελικά, μετά από γκρίνια, κι επειδή μάλλον διάβασαν εδώ αυτά που έγραψα, θα μας το φέρουν επειγόντως.

 

Μερικά πράγματα απλά προκαλούν τη λογική του καθένα.

 

θα σου πω όμως, ότι το συγκεκριμένο προϊόν μεγάλο πασίγνωστο υπερκατάστημα το είχε παραεισαγωγής και χρέωνε επιπλέον τη δωρεάν εγγύηση που δίνει η αντιπροσωπεία. Θα τρελλαθούμε δηλαδή...

Δημοσ.

Πάντως το μαγαζί είναι μια υπόγα αποθήκη 5χ3 σε μια στοά .... στο κέντρο μαζί με πακιστανούς κλπ... χωρίς να σημαίνει κάτι αυτό... απλώς ένα τέτοιο μοντέλο προφανώς έχει λιγότερα κόστη από ένα άλλο με βιτρίνα σε κεντρικό δρόμο... τώρα γιατί δεν στα παρέδωσε... μπορεί να απελάσανε τον πακιστανό οδηγό και να έψαχνε άλλον να τον αντικαταστήσει :)

Δημοσ.
Καλησπέρα. Παραγγείλαμε ένα προϊόν από το site τους και μας είπαν ότι θα το παρέδιδαν με το επόμενο προγραμματισμένο δρομολόγιο για Φάληρο. Έχουν περάσει 5 ημέρες και ακόμα δεν ξέρουν καν πότε θα το φέρουν, επειδή λέει δεν έχουν δρομολόγιο ακόμα. Μας πρότειναν να πάμε να το πάρουμε μόνοι μας, αν δεν θέλουμε να περιμένουμε και τόνισαν ότι δικαιούνται να το παραδώσουν εντός 10 εργάσιμων ημερών (αυτό δεν το είπαν στην παραγγελία, είχαν πει το πολύ 4 μέρες). Το προϊόν που παραγγείλαμε υπήρχε διαθέσιμο στο κατάστημά τους την ημέρα της παραγγελίας. Ο λόγος που παραγγείλαμε από αυτούς, είναι επειδή είναι 110 ευρώ πιο φτηνοί σε σχέση με τα καταστήματα της περιοχής μας στο συγκεκριμένο προϊόν.

 

Αυτό είναι κάτι φυσιολογικό όταν παραγγέλνει κανείς κάτι από e-shop; Τα στέλνουν όποτε τους βολεύει και όποτε βγάλουν δρομολόγιο;

υπαρχει ενα πραγμα που λεγεται καταγγελια

Δημοσ.
υπαρχει ενα πραγμα που λεγεται καταγγελια

 

Εγώ θεωρώ ότι καταγγελία κάνεις όταν σε εξαπατούν, όταν σε κλέβουν, κλπ.

 

Εδώ απλά τίθεται θέμα οικονομίας και οργάνωσης, αφού περιμένουν να μαζέψουν παραγγελίες για να βγάλουν δρομολόγιο, χωρίς να σου δίνουν την επιλογή για κάτι άλλο, έστω και με χρέωση.

Δημοσ.
Εδώ απλά τίθεται θέμα οικονομίας και οργάνωσης, αφού περιμένουν να μαζέψουν παραγγελίες για να βγάλουν δρομολόγιο

Εχμ... ναι, όμως αυτό δεν είναι αναμενόμενο για κάποιον που κάνει μια παραγγελία. Γράφει πουθενά κάτι τέτοιο πριν παραγγείλεις, πχ του στυλ "μπορεί να σας το φέρουμε σε κανά μήνα";

 

Ο tzampas είναι ακριβώς αυτό αυτό που είπε ένας παραπάνω, ένα υπόγειο κοντά στο κέντρο, όπου υπάρχουν κάποιοι υπάλληλοι. Έχω πάει και το έχω δει από κοντά. Εκείνο που αντιλήφθηκα γρήγορα (και γι αυτό τελικά δεν το επέλεξα) είναι πως ναι μεν κάνουν κανά κουλό για να βγαίνουν ψηλά στο skroutz, αλλά κοιτάνε να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι όπως είπε ο φίλος με παρόμοιους τρόπους στη διαδικασία λειτουργίας τους. Δηλαδή για το συγκεκριμένο που ρώτησα η απάντηση ήταν ουσιαστικά "ναι μπορούμε να το φέρουμε τόσο, αλλά πότε, άγνωστο" οπότε λέω κι εγώ μέσα μου, "χ_στηκα για τα μείον 15€, θα το πάρω από εκεί που θα μου το φέρουν σε 2 ημέρες, όπως κι έγινε".

 

Για εσένα BritGreek που έχεις μείνει στο περίμενε, δε χρειάζεται να σκοτίζεσαι, μπορείς πολύ απλά να ακυρώσεις την παραγγελία εφόσον ούτε κι αυτοί δεν ξέρουν πότε θα στο στείλουν. Πάρε τους ένα τηλ και πέσε πολύ απλά πως αν έρθει σε αόριστο χρόνο δεν πληρώνεις και πρόβλημά τους, ας πρόσεχαν. 1+1=2, απλά πράγματα.

Δημοσ.

Τελικά παραλάβαμε το προϊόν που είχαμε παραγγείλει. Προφανώς, διαβάζουν insomnia και ξαφνικά εκεί που δεν ήξεραν πότε θα έβγαζε δρομολόγιο το αρμόδιο τμήμα τους, μας πήραν τηλέφωνο ότι θα την έφερναν την ίδια μέρα.

 

Ο λόγος που παρήγγειλα από τον tsampa είναι το γεγονός ότι κατάστημα μεγάλης αλυσίδας είχε κάνει εισαγωγή αυτό που θέλαμε να αγοράσουμε, κι ενώ η αντιπροσωπεία δίνει εγγύηση 10 ετών, στο μεγάλο κατάστημα έπρεπε να την αγοράσουμε, μαζί με ασφάλεια προϊόντος αν θέλαμε να βάλουμε δόσεις (omg + 3 lol που λέει και ο γιος μου). Δηλαδή, χρέωναν 100+ ευρώ παραπάνω κάτι που κοστίζει σαφώς λιγότερο και δεν έχει και την υποστήριξη της επίσημης αντιπροσωπείας, με την οποία επικοινώνησα και δεν ήξεραν να μου πουν ποιος είναι επίσημος μεταπωλητής τους.

 

Το λαβράκι που έβγαλα από όλη αυτή την ιστορία, είναι το ότι κάποιες μεγάλες αλυσίδες, μπορεί μεν να πωλούν προϊόντα που αναγνωρίζονται από την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, αλλά φέρνουν και 2-3 μοντέλα τα οποία είναι ΔΙΚΕΣ τους εισαγωγές, με αποτέλεσμα να μην ισχύουν πάντα τα ίδια στην εγγύηση. Γι' αυτό ρωτάμε για την εγγύηση. Ειλικρινά δεν το ήξερα, και γι' αυτό το μοιράζομαι μαζί σας. Ο Τσάμπας, όμως, πουλά μόνο προϊόντα της επίσημης αντιπροσωπείας, και αυτό είναι καλό. Πάντως, το θέμα με τις παραδόσεις, πρέπει ειλικρινά να το δει.

 

Πάντως, οι ίδιοι επιμένουν ότι η πολιτική τους είναι να παραδίδουν τα προϊόντα εντός 10 εργάσιμων.

Δημοσ.

Update: σήμερα έμαθα ότι αυτό που μας έφεραν ήταν σε άλλο χρώμα, ενώ είχαμε ζητήσει συγκεκριμένο χρωματάκι. Αφού το άνοιξαν, προφανώς δεν μπαίνω στη διαδικασία επιστροφής, αλλά είπα να το μοιραστώ μαζί σας.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Εγω εχω παρει ολα τα ηλεκρικα αξιας τοτε 1850 περιπου ευρω απο εκει το 2003 και τα εφεραν την επομενη ημερα.Φετος που εφτιαξε τον tsampa πηγα απο εκει παραγγειλα μια LG 42'' Σαββατο και την εφεραν Πεμπτη,κατοπιν συνενοησεως.Ανοιξαν οι δουλειες τωρα με το μουντιαλ; Τι να πω;

Υποψιν οτι η tv πηγε Κολωνο για δωρο,οχι πολυ μακρια απο Ομονοια,αρα σιγουρα κατι παιζει με τις διαδρομες.:-)

Δημοσ.

Καλημέρα κι από εμένα.

 

Έκανα κι εγώ εχθές το απόγευμα παραγγελία και μου τηλεφώνησαν σήμερα το πρωί να με ενημερώσουν ότι θα λάβω το προϊόν μέσα στις επόμενες 2 ημέρες κατευθείαν από την επίσημη αντιπροσωπεία.

 

Η πρώτη εντύπωση ήταν πολύ καλή, αν εξαιρέσεις το website, το οποίο δεν μπορώ να πω ότι ήταν το φιλικότερο που έχω επισκευθεί. Ας πούμε, αν δεν είχα δει από το skroutz ότι έχουν αυτό το προϊόν, δεν θα το έβρισκα γιατί στα φίλτρα της αναζήτησης δεν έχουν τη συγκεκριμένη μάρκα!!!

 

Αν φυσικά η τιμή δεν ήταν τόσο καλή δεν θα το σκεφτόμουν καν να το παραγγείλω... 176€ λιγότερα από τον Κωτσόβολο!!!

Κάτι ακόμη που με προέτρεψε να παραγγείλω ήταν η δυνατότητα αντικαταβολής. Δύσκολα θα εμπιστευόμουν την πιστωτική μου κάρτα σε ένα άγνωστο κατάστημα.

 

Ας ελπίσουμε ότι η έκβαση θα είναι θετική... θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη.

Δημοσ.

επισημη απαντηση απο tsampas.gr. Mηπως ο συγκεκριμενος πελατης δεν εχει ξαναγορασει απο αλλο ελληνικο καταστημα (φυσικο η internet)? Eναι δυνατον μια παραδοση ναγινη αμεσως και δωρεαν?. Μηπως νομιζει οτι εχουμε μια παραδοση την ημερα? η οτι εχουμε 100 φορτηγα να μοιραζουν Δωρεαν την ημερα. Να μασ απαντηση εαν εχει αγοαρσει απο αλλο καταστημα σε ποσες ημερες παρελαβαν την παραγγελια τους δωρεαν και στην χαμηλοτερη τιμη.

ευχαριστουμε tsampas.gr

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν το παραπάνω είναι επίσημη απάντηση εταιρείας τότε λυπάμαι πραγματικά!!! Δεν έχω ιδέα για το μαγαζί (ηλεκτρονικό και μη) αλλά μετά από αυτό δεν πρόκειται ούτε για πλάκα να παραγγείλω από εκεί.

 

Άκου "επισημη απαντηση απο tsampas.gr" ο τζάμπας δεν έχει κάποιον υπεύθυνο να βάλει έστω και τυπικά το όνομα του από κάτω;;

 

Για να μη μιλήσω για την σύνταξη και τα λάθη που φανερώνουν ότι γράφτηκε στο πόδι...

 

Τι άλλο θα δούμε!!!!

 

Υ.Γ. Για να μην ανοίγω κι άλλο θέμα... μια από τα ίδια και χειρότερα είναι η Ηλεκτρονική Αθηνών στις online παραγγελίες. Παρήγγειλα μια καφετιέρα από το site τους, για να την παραλάβω από το κατάστημα τους στο Ηράκλειο και με έχουν γειώσει κανονικά. Τα τηλέφωνα τους δεν απαντάνε, το email της εξυπηρέτησης πελατών είναι ανύπαρκτο και γυρίζουν πίσω. Με τα πολλά κατάφερα μετά από μια βδομάδα να επικοινωνήσω μαζί τους όπου και μου είπαν ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα κι ότι τις επόμενες 2-3 μέρες θα μου την έστελναν. έχει περάσει άλλη μια βδομάδα και παραπάνω και πάλι είναι άφαντοι. Φυσικά ήδη την έχω παραγγείλει και παραλάβει από αλλού και πίνω καφέδες στην υγειά τους!!! Ειλικρινά όμως περιμένουν να επιζήσουν τώρα στην κρίση με αυτή την νοοτροπία;

Επεξ/σία από Gigenis
  • Like 1
Δημοσ.
Αν το παραπάνω είναι επίσημη απάντηση εταιρείας τότε λυπάμαι πραγματικά!!! Δεν έχω ιδέα για το μαγαζί (ηλεκτρονικό και μη) αλλά μετά από αυτό δεν πρόκειται ούτε για πλάκα να παραγγείλω από εκεί.

Τυχαίο συναίσθημα; Δε νομίζω.

 

Θα ήθελα να κάνω μια σημείωση, με την ελπίδα να τη δουν πολλοί και να συμμορφωθούν, επειδή βλέπω και στο sktroutz και αλλού παρόμοιου τύπου απαντήσεις για θέματα ικανοποίησης πελατών και όμοια.

 

Κάθε επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της, ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δε πρέπει να δίνει απαντήσεις που μειώνουν το χαρακτήρα κάποιου πελάτη ή κάποιου πιθανού πελάτη. Στις επίσημες απαντήσεις μας πρέπει να είμαστε τυπικοί, ευγενικοί, επεξηγηματικοί για τα γεγονότα και προπαντώς δε δείχνουμε εμπάθεια και δεν "τα βάζουμε" με κανέναν (καμία σχέση δηλαδή με το παραπάνω).

Δυστυχώς βλέπω πως πολλοί επιχειρηματίες ή υπάλληλοι αυτών χάνουν την ψυχραιμία τους και απαντάνε λες και θα πέσει ο οποιοσδήποτε πελάτης γονυπετής να ζητήσει συγχώριο ή λες και οι υπόλοιποι που παρακολουθούμε θα κάνουμε "ντα" τον κακό πελάτη (αν ήταν κακός). Αμ δε γίνονται έτσι δημόσιες σχέσεις. :o

 

 

 

Παρεπιπτόντως, ο πελάτης εδώ είχε δίκιο, τουλάχιστον τη χρονική στιγμή που έγραψε αυτό "έχουν περάσει 5 ημέρες και ακόμα δεν ξέρουν καν πότε θα το φέρουν, επειδή λέει δεν έχουν δρομολόγιο ακόμα. Μας πρότειναν να πάμε να το πάρουμε μόνοι μας, αν δεν θέλουμε να περιμένουμε και τόνισαν ότι δικαιούνται να το παραδώσουν εντός 10 εργάσιμων ημερών (αυτό δεν το είπαν στην παραγγελία, είχαν πει το πολύ 4 μέρες)". Δε χρειάζεται επεξήγηση αυτό.

Να μασ απαντηση εαν εχει αγοαρσει απο αλλο καταστημα σε ποσες ημερες παρελαβαν την παραγγελια τους δωρεαν και στην χαμηλοτερη τιμη.

Εγώ κύριε ήρθα στο tzampas αυτοπροσώπως ρωτώντας για συγκεκριμένο μοντέλο TV. Δεν ήξεραν καν πότε θα μπορούσαν να μου την παραδώσουν, όσο μιλούσα με τον υπάλληλο δε γνώριζε καν μέσα σε πιό χρονικό διάστημα θα μου την είχαν παραδώσει, αν είναι δυνατόν! Πήγα την επόμενη μέρα σε άλλο κατάστημα ΤΥΧΑΙΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ανέφερα το μοντέλο που έψαχνα, πέτυχα ικανοποιητική χαμηλή τιμή και η παράδοση συμφωνήθηκε εντός 48 ωρών με πιθανότητα εντός 24ων! Φυσικά ούτε κι αυτοί την είχαν στην αποθήκη (ένα τηλ στον προμηθευτή πήραν απλά μπροστά μου), όπως ούτε κι εσείς την είχατε. Η διαφορά; Αυτοί σεβάστηκαν τον πελάτη και τήρησαν συμφωνία κυρίων.

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...