Ather Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Γεια σας. Έχω κάνει αίτηση για να μου μεταφερθεί ο αριθμός wind σε καρτοκινητή. Την επομένη είχα κλήση από απόκρυψη δεν πρόλαβα να το σηκώσω. Μία δεύτερη κλήση μου είπαν ότι είναι από τη wind αλλά κόπηκε το σήμα και ως τώρα έχω άλλες 3 κλήσεις με απόκρυψη και φαντάζομαι ότι είναι από τη wind. Το πρόβλημα είναι ότι δεν προλαβαίνω να σηκώσω το τηλέφωνο (<10sec) και έχει αρχίσει να μου δίνει στα νεύρα. Έχει περάσει κανείς κάτι αντίστοιχο; Πλέον έχει καταντήσει ενοχλητικό για μένα. EDIT: Στην τελευταία κλήση υπήρξε σύνδεση για 2sec αλλά το έκλεισαν αυτοί. Χαχαχα έλεος. Ξέρουν άραγε πόση ώρα περιμένουμε στη γραμμή όταν τους καλούμε εμείς στο κέντρο εξυπηρέτησης;
sam sam Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 και μονο που εκανες μηνυμα για αυτους πολυ τους παει ! ( καλη εταιρια μεχρι να κανει τις λαμογες γε τα GB και το internet... ) μηπως σου κανουν αναπαντητη να τους τηλ εσυ ? να μην χρεωθουν κιολας? εγω προσωπικα οταν ηταν ανωνυμα ( αχ !) μου ειχαν τηλ και επειδη ηθελαν στοιχεια ( ονοματεπωνυμο ) δεν δεχτηκα να τους μιλησω ....
Ather Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Ας άφηναν τουλάχιστο τηλέφωνο για να τους καλέσω ΧΑΧΑΧΑ. Αρχίζω να πιστεύω ότι το κάνουν επίτηδες για να φαίνονται καλυμμένοι ότι καλούσαν και δεν απαντούσα!
cosmos000 Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Και τί πρέπει να σου πουν στο τηλεφώνημα αυτό που ποτέ δεν γίνεται??
Ather Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Φαντάζομαι αυτό που μου είπε η υπεύθυνη του καταστήματος, παζάρι δηλαδή για να μείνω σε αυτούς. Τελικά έτσι έγινε. Μου έκαναν προσφορά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.