isay Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 ...Έτσι έχει, υπάρχει κάποιος νόμος ή κουβεντιάζουμε για το τι είναι δίκαιο ή όχι? Ωραία όλα αυτά με τις πορτοκαλάδες, αλλά εγώ τι θα τους πω? Να με χρεώσετε λιγότερο επειδή όταν παίρνω πορτοκαλάδα από τα goodys είναι όσο πληρώνω? Για το RMA κατάλαβα και γνωρίζω πλέον ότι υπάρχει νομικό Πλαίσιο που με καλύπτει για κάποια πράγματα (θα πάω με αυτό το χαρτί και τέλος - αν δεν συμφωνήσουν θα κάνω μήνυση.) Αλλά τώρα τι? +100 Πρακτική απάντηση.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Ωραία όλα αυτά με τις πορτοκαλάδες, αλλά εγώ τι θα τους πω? Να με χρεώσετε λιγότερο επειδή όταν παίρνω πορτοκαλάδα από τα goodys είναι όσο πληρώνω?Για το RMA κατάλαβα και γνωρίζω πλέον ότι υπάρχει νομικό πλαίσιο που με καλύπτει για κάποια πράγματα (θα πάω με αυτό το χαρτί και τέλος - αν δεν συμφωνήσουν θα κάνω μήνυση.) Αλλά τώρα τι? εδώ δεν σπάω @@ και λέω +1000... ΑΛΛΑ Έτσι έχει, υπάρχει κάποιος νόμος ή κουβεντιάζουμε για το τι είναι δίκαιο ή όχι? αν υπήρχε νόμος πιστεύω ότι θα το είχαν πάει εδώ και καιρό δικαστικά και θα το είχαμε μάθει, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, από το adslgr.com
Heatspreader Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Άρα κουβεντιάζουμε ρομαντικά έτσι? Συμφωνώ και καταλαβαίνω τον OP, όσο τίποτα άλλο και τα λέει απόλυτα τέλεια! Μαζί του! Αν δεν υπάρχει νόμος όμως, δεν γίνεται κάτι, δεν αλλάζει κάτι!
papajo_r Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Ρε παιδιά…… Το είπα και πιο πάνω… νόμος που να βγήκε τώρα για τα κλειδώματα του internet φυσικά και δεν υπάρχει!!!! Νόμοι διατάξεις κτλ..δεν βγαίνουν για κάθε ξεχωριστό χαρακτηριστικό ενός προϊόντος…. Τι adslgr και πράσινα άλογα… Με την ίδια λογική θα πρέπει να βγάλουν και έξτρα νόμο για την πορτοκαλάδα στα goodys… Οοοοοχι δεν έχουν βγάλει μην ανησυχείτε… παρόλα αυτά αν σας βάλουν λιγότερη πορτοκαλάδα έχετε το νόμιμο δικαίωμα να μην τους πληρώσετε και να πάρετε αυτό που πληρώσατε γιατί;;; Γιατί υπάγεται αυτή σας η συναλλαγή (όπως προανέφερα αλλά κανείς δεν δίνει σημασία) στις διατάξεις των εμπορικών συναλλαγών και συμβάσεων) Νόμοι ας το πούμε που έχουν βγει 10 ακόμη και 50 χρόνια πριν ….. Η λογική είναι η ίδια για οτιδήποτε αγοράσεις ή δεσμεύεσαι να μισθώνεις… το είπα 1.000.000 φορές… είτε πορτοκαλάδα είναι είτε ενοικιοστάσιο είτε ιντερνετ είτε αγορά αυτοκινήτου… (όπως έγραψα πριν) Δεν έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά αυτά καθ αυτά… είτε είσαι στο βουνό είτε έχεις χαλκό είτε οπτικές ίνες κτλλλ (όπως έγραψα πριν)
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 ok δεν υπάρχει για το συγκεκριμένο θέμα αλλά πες ότι δεν πείθονται μέσω τηλεφώνου ή συνάντησης, μετά δεν τους πληρώνουμε επειδή δεν παίρνουμε αυτό που πληρώνουμε και μας κόβουν net & τηλέφωνο, τι κάνουμε μετά? πάμε δικαστήριο? και γιατί δεν το έχει κάνει κάποιος μέχρι στιγμής? πιστεύεις ότι αν είχαμε τέτοια δυνατότητα πως δεν θα είχε βουήξει ο τόπος? γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι ο πρώτος που σκέφτεται κάτι τέτοιο μετά από τόσα χρόνια adsl στην Ελλάδα... τέλος, εσύ έχεις πετύχει κάτι? γιατί αμφιβάλω αν συγχρονίζεις στα 24mbit...
papajo_r Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Ωραία όλα αυτά με τις πορτοκαλάδες' date=' αλλά εγώ τι θα τους πω? Να με χρεώσετε λιγότερο επειδή όταν παίρνω πορτοκαλάδα από τα goodys είναι όσο πληρώνω? Για το RMA κατάλαβα και γνωρίζω πλέον ότι υπάρχει νομικό πλαίσιο που με καλύπτει για κάποια πράγματα (θα πάω με αυτό το χαρτί και τέλος - αν δεν συμφωνήσουν θα κάνω μήνυση.) Αλλά τώρα τι? [/quote'] Φίλε για την πορτοκαλάδα είναι εύκολο να σου πω… μπορείς να ζητήσεις να σε χρεώσουν όχι λιγότερο αλλά στην τιμή που αντιστοιχεί στο αμέσως χαμηλότερο μέγεθος πορτοκαλάδας (πχ αν πήρες mαxi και σου βαλανε λίγο πληρώνεις medium) Αυτό αν και νομικά μπορείς να το ζητήσεις… επειδή μιλάμε για πορτοκαλάδα και επωδή μιλάμε για έναν υπάλληλο 20αρι… για πρακτικούς λόγους και για να μην δημιουργήσουμε σύγχυση ζητάμε απλά να μας συμπληρώσουν πορτοκαλάδα… ή την παίρνουμε έτσι όπως είναι … Τώρα για το ADSL είναι μεγάλο ζήτημα πως θα διεκδικήσεις το δίκαιο σου…. Κανονικά έπρεπε εσύ ούτε καν να ασχοληθείς να γίνονται αυτόματα τα πράγματα και να σου αλλάζουν την τιμολόγηση μόνοι τους…αλλα Ελλάδα είμαστε… Ο σίγουρος τρόπος είναι να το πας δικαστικά… θα κερδίσεις… αλλά θα δώσεις χρήματα για δικηγόρους κτλ… Ένας αποτελεσματικός τρόπος που δεν ξέρω αν έχει 100% επιτυχεια αποτι γνωρίζω είναι ανέξοδος όμως, είναι να απευθυνθείς στον συνήγορο του καταναλωτή είναι μια οργάνωση googlare την δεν είναι δύσκολο να την βρεις. Και καλή τύχη… Το σίγουρο είναι ότι αν πραγματικά το παλέψεις θα δικαιωθείς… το θέμα είναι πόσο αξίζει – έχεις διάθεση να παλέψεις… Και το κύριος θέμα ΓΙΑΤΙνα πρέπει να το παλέψεις… αφού το δικαιούσαι έτσι και αλλιώς… αλλά αυτό πρέπει να τεθεί ως ερώτημα στις αρμόδιες αρχές με επίσημο τρόπο. Τώρα το πώς θα ζητήσεις να σου αλλάξουν την χρέωση;… σίγουρα δεν πάει με το κιλό… με τα mbit δηλαδή ούτε μέθοδο των τριών ούτε τίποτα.. Έχει να κάνει με αυτό που είπα περί πακέτων και τιμολογήσεως των. Άρα διαφέρει από εταιρία σε εταιρία η χρέωση.. πχ αν έχεις οτε… ΔΕΝ μπορείς να ζητήσεις τίποτα… γιατί είναι νόμιμο “λιμόγιο” … ΑΝ τώρα ας πούμε έχεις ON 24 και συγχρονίζεις με 13 μπορείς να τους ζητήσεις να σε χρεώνουν ως On 16 –το θέμα είναι ότι δεν έπρεπε να τους το ζητάς αλλά να το κάνουν από μόνοι τους- αυτό το απλό πράγμα… και γιατί δεν το έχει κάνει κάποιος μέχρι στιγμής? Το έχουν κάνει… εδω έχουν κάνει αγωγή σε έναν ISP (δεν θυμάμαι ποιον) γιατί έχει κάνει lag και DC σε μια κρίσιμη χρονική στιγμή κάπου στο lineage και είχε χάσει ένα πολύτιμο (και από άποψης euro) αντικείμενο.. και δικαιώθηκε… πιστεύεις ότι αν είχαμε τέτοια δυνατότητα πως δεν θα είχε βουήξει ο τόπος? γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι ο πρώτος που σκέφτεται κάτι τέτοιο μετά από τόσα χρόνια adsl στην Ελλάδα... Ναι! ακριβώς επειδή είμαστε στην Ελλάδα… ερασιτέχνες και ωχαδερφιστες σε όλα ακόμη και στην μετάδοση σημαντικών πληροφοριών ακόμη και να το ανέφερε κάποιο site ας πούμε μπορεί να μην το έδωσε κανένας σημασία και 1000000 άλλα σενάρια… τέλος, εσύ έχεις πετύχει κάτι? γιατί αμφιβάλω αν συγχρονίζεις στα 24mbit... εγώ έχω πετύχει να αλλάξουν τα πάντα και να με χρονίσουν στα 20+ μέχρι τότε εγώ δεν πλήρωνα δεκάρα (αλλά ταλαιπωρίθικα... )
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Το έχουν κάνει… εδω έχουν κάνει αγωγή σε έναν ISP (δεν θυμάμαι ποιον) γιατί έχει κάνει lag και DC σε μια κρίσιμη χρονική στιγμή κάπου στο lineage και είχε χάσει ένα πολύτιμο (και από άποψης euro) αντικείμενο.. και δικαιώθηκε… καμία σχέση η ασταθής σύνδεση με το χαμηλό συγχρονισμό... link παρακαλώ για το γεγονός αυτό, αλλιώς δεν υπήρξε... Ναι! ακριβώς επειδή είμαστε στην Ελλάδα… ερασιτέχνες και ωχαδερφιστες σε όλα ακόμη και στην μετάδοση σημαντικών πληροφοριών ακόμη και να το ανέφερε κάποιο site ας πούμε μπορεί να μην το έδωσε κανένας σημασία και 1000000 άλλα σενάρια… μάλλον δεν ξέρεις το http://www.adslgr.com εγώ έχω πετύχει να αλλάξουν τα πάντα και να με χρονίσουν στα 20+ μέχρι τότε εγώ δεν πλήρωνα δεκάρα (αλλά ταλαιπωρίθικα... ) και να που χρησιμεύει σε μια συζήτηση η τεχνική πλευρά για να μην υπάρχει παραπληροφόρηση... ο χαμηλός σου συγχρονισμός οφειλόταν σε βλάβη του δικτύου και όχι στον παράγοντα της απόστασης από το dslam, πράγμα που δεν διορθώνεται με αποτέλεσμα να μην έχει κάποιος υψηλό συγχρονισμό, ακόμα και αν ο χαλκός της γραμμής είναι τέλειος! Που σημαίνει ότι ήσουν κοντά στο dslam, γιατί αν δεν ήσουν, όσο και να επέμενες συγχρονισμό της προκοπής δεν θα έβλεπες, όποιον ISP και να επέλεγες. Δεν πλήρωνες γιατί υπήρχε βλάβη στη γραμμή σου, το να είσαι μακρυά από το dslam και η γραμμή να είναι καλή (πουθενά βλάβη/βραχυκύκλωμα) δεν είναι κάτι το οποίο θα δικαιολογούσε το να μην πληρώνει κάποιος το πάγιο! Άρα ουσιαστικά ούτε εσύ έχεις προσπαθήσει να μειώσεις το πάγιο, ούτε ξέρεις κάποιον άλλο που να το έχει κάνει...
papajo_r Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 καμία σχέση η ασταθής σύνδεση με το χαμηλό συγχρονισμό... Ναι αλλά αν σε κάθε Post δυσκολεύεσαι να διακρίνεις το θέμα του post και το νόημα των προτάσεων δεν θα συνεννοηθούμε ποτέ!!! -αναφέρομαι και στο τελευταίο quote- Τι σχέση έχει το ότι η ασταθής σύνδεση δεν έχει να κάνει με τον χρονισμό σε αυτό που είπα…. Δηλαδή Θεός.. ώρες ώρες νομίζω ότι απλά προσπαθείτε “να μου την πείτε “χωρίς λόγο έτσι απλά για το σπορ… Εγώ το ανέφερα αυτό για να σου δείξω ότι γίνονται πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα και ιδιαίτερα από το απλά κάποιος να ζητήσει την τήρηση της τιμολόγησης του και που κανείς στην Ελλάδα δεν πρόκειται να το μάθει επειδή ούτε οι άνθρωποι είναι τέτοιας λογικής… ούτε οι υποδομές υπάρχουν (πέρα από μερικές εξαιρέσεις)Όχι για να σου πω ότι ή ασταθής σύνδεση είναι το ίδιο πράγμα με τον χαμηλό χρονισμό.. δηλαδή ότι να ‘ναι link παρακαλώ για το γεγονός αυτό, αλλιώς δεν υπήρξε... Ξέρω φατσικα το άτομο και το παλιό μου αφεντικό τον ξέρει προσωπικά...Αυτό έγινε στην Μακεδονία μάλλον Σέρρες αλλά δεν είμαι σίγουρος μιας και δεν ήταν απο Σέρρες απλά ήταν έμπορος και πήγαινε γενικά σε πόλεις οπότε δεν ξέρω για την έδρα του… Μην το πάρεις προσωπικά αλλά δεν πολυκεγομαι να σου το αποδείξω αν θέλεις το πιστεύεις… άσε που δεν νομίζω να υπάρχει κανένα Link σχετικό… δεν το έχω googlαρει βέβαια… μάλλον δεν ξέρεις το adslgr.com Φυσικά και το ξέρω αλλά Ερασιτεχνική προσέγγιση No1 ότι δεν υπάρχει στο adslgr δεν σημαίνει ότι δεν έχει συμβεί… Νο2 Ότι δεν θεωρεί κάπoioς user ή admin στο adslgr σημαντικό δεν πάει αναγκαστικά να πει ότι δεν είναι. και να που χρησιμεύει σε μια συζήτηση η τεχνική πλευρά για να μην υπάρχει παραπληροφόρηση... :eek: ο χαμηλός σου συγχρονισμός οφειλόταν σε βλάβη του δικτύου και όχι στον παράγοντα της απόστασης από το dslam, πράγμα που δεν διορθώνεται με αποτέλεσμα να μην έχει κάποιος υψηλό συγχρονισμό, ακόμα και αν ο χαλκός της γραμμής είναι τέλειος! Που σημαίνει ότι ήσουν κοντά στο dslam, γιατί αν δεν ήσουν, όσο και να επέμενες συγχρονισμό της προκοπής δεν θα έβλεπες, όποιον ISP και να επέλεγες. Δεν πλήρωνες γιατί υπήρχε βλάβη στη γραμμή σου, το να είσαι μακρυά από το dslam και η γραμμή να είναι καλή (πουθενά βλάβη/βραχυκύκλωμα) δεν είναι κάτι το οποίο θα δικαιολογούσε το να μην πληρώνει κάποιος το πάγιο! Άρα ουσιαστικά ούτε εσύ δεν έχεις προσπαθήσει να μειώσεις το πάγιο, ούτε ξέρεις κάποιον άλλο που να το έχει κάνει... Διάβασε τι λέω στο post 1 και post 23 και θα κατάλαβες ότι αυτά που λες είναι άσχετα… ΦΥΣΙΚΑ και μπορούσα να μειώσω το πάγιο… ΑΝ ήθελα… απλά ήθελα να διορθωθεί το πρόβλημα… αν δεν διορθώνονταν θα χαμήλωνα το πάγιο φυσικά… δηλαδή γιατί είναι τόσο δύσκολο να το πιστέψεις;;;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Τι σχέση έχει το ότι η ασταθής σύνδεση δεν έχει να κάνει με τον χρονισμό σε αυτό που είπα…. Δηλαδή Θεός.. ώρες ώρες νομίζω ότι απλά προσπαθείτε “να μου την πείτε “χωρίς λόγο έτσι απλά για το σπορ… Εγώ το ανέφερα αυτό για να σου δείξω ότι γίνονται πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα και ιδιαίτερα από το απλά κάποιος να ζητήσει την τήρηση της τιμολόγησης του και που κανείς στην Ελλάδα δεν πρόκειται να το μάθει επειδή ούτε οι άνθρωποι είναι τέτοιας λογικής… ούτε οι υποδομές υπάρχουν (πέρα από μερικές εξαιρέσεις) ρώτησα για περίπτωση που έχει πάει κάποιος νομικά για να του μειώσουν το πάγιο λόγω χαμηλότερου συγχρονισμού σε εταιρεία που δεν έχει μικρότερο πακέτο και μου το πετάς αυτό σαν παράδειγμα... ε το παράδειγμα είναι ΑΣΧΕΤΟ/ΑΚΥΡΟ! τώρα για το αν έγινε γενικότερα, επέτρεψέ μου να αμφιβάλω...απλά δεν μπορώ να πιστέψω (και δεν νομίζω ότι είμαι ο μόνος) ότι κάποιος δικαστής συμφώνησε ότι έχασε κάτι σημαντικό από το Lineage 2! Ερασιτεχνική προσέγγιση No1 ότι δεν υπάρχει στο adslgr δεν σημαίνει ότι δεν έχει συμβεί… Νο2 Ότι δεν θεωρεί κάπoioς user ή admin στο adslgr σημαντικό δεν πάει αναγκαστικά να πει ότι δεν είναι. διαφωνώ, η κοινότητα είναι αρκετά ενεργή και αν υπάρχει άτομο που έχει καταφέρει κάτι τέτοιο είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα το είχε δημοσιοποιήσει κάπου στο internet αν όχι στο adslgr.com και πίστεψέ με κάτι είναι είναι σοβαρό και ενδιαφέρει αρκετούς... ΦΥΣΙΚΑ και μπορούσα να μειώσω το πάγιο… ΑΝ ήθελα… απλά ήθελα να διορθωθεί το πρόβλημα… αν δεν διορθώνονταν θα χαμήλωνα το πάγιο φυσικά… δηλαδή γιατί είναι τόσο δύσκολο να το πιστέψεις;;; ήθελες να διορθωθεί το πρόβλημα επειδή μπορούσε να διορθωθεί όπως είπα, γιατί αν ήσουν 4-5km από το dslam δεν θα υπήρχε δυνατότητα να διορθωθεί, τώρα για το αν μπορούσες πραγματικά να πετύχεις τη μείωση επέτρεψέ μου αν αμφιβάλω μιας και δεν έχει γίνει ποτέ σε ISP που διαθέτει μόνο ένα πακέτο "έως 24mbit", οι ISPs έχουν γράψει τα συμβόλαια έτσι ώστε να μην μας δίνουν τέτοια δυνατότητα... και θα κατάλαβες ότι αυτά που λες είναι άσχετα… ναι σίγουρα άσχετα, για κάποιον που δεν τα καταλαβαίνει
papajo_r Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Το πρόβλημα φίλε μου αποτι κατάλαβα είναι ότι εσύ (ίσως) καταλαβαίνεις μόνο το τεχνικό κομμάτι… Δεν έχεις αίσθηση δημοσίου δικαίου και δεν μπορείς να παρακολουθήσεις και να σχετίσεις λογικούς συνειρμούς. Εγώ σου είπα ότι είναι άσχετα αυτά που λες γιατί ξέρω και από τα 3… και για να συνεννοηθούμε πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και τα 3 μαζί όχι μεμονωμένα το ένα ή το άλλο…. 1Ρωτας: πως γίνεται να μην έχει μάθει κάποιος το Χ πράγμα μέσω internet. 2Σου λέω: πως έχει γίνει το Υ πράγμα (που είναι πιο κραυγαλέο από το Χ) και πάλι δεν έμαθε κανένας τίποτα… Και εσύ το θεωρείς άσχετο αυτό… και επικεντρώνεσαι στο ότι από τεχνικής πλευράς το Υ και το Χ δεν μοιάζουν…. (ένα το κρατούμενο) Γράφω για το τι πρέπει να γίνει για να είναι μια εταιρία ΚΑΛΥΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΝΟΜΙΚΗΣ --->ΝΟΜΙΚΗΣ<-- πλευράς στην περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά με την σύνδεση… Προσεγγίζω το θέμα καθαρά από την διαδικαστική νομική πλευρά δηλαδή… Και εσύ μου λες πάλι για την γραμμή μου αν είναι μακριά ή κοντά αν διορθώνετε η βλάβη ή όχι……………. [2 τα κρατούμενα] ΤΟΤΕ ή πρέπει (εφόσον δεν γίνεται για τεχνικούς λογούς να πάτε στο 4ο και εφόσον εσείς συμφωνείτε) να χρεώνεστε με τους όρους του 2ου. ή Να γίνουν όλες οι τεχνικές εργασίες για να αποκτήσετε το συμφωνημένο πακέτο και μέχρι τότε εσείς να μην χρεωθείτε. ή αποχωρίσετε από το συμβόλαιο χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε το πρόστιμο που προβλέπεται γιατί θεωρείται πως ο παροχος το έχει παραβιάσει. Κατάλαβες;;;;;;;;;;;;;;;;;; Άλλο οι νόμοι… άλλο τα τσιπάκια…. Οι νόμοι θεσπίζονται για να εφαρμόζουν ΓΕΝΙΚΑ και ΠΑΝΤΟΥ… από το τσιπάκι μέχρι την ομελέτα… αρκεί στην περίπτωση μας τόσο το τσιπάκι όσο και η ομελέτα να είναι προϊόντα εμπορικής σύμβασης. Από τα παραπάνω βγάζω ως συμπέρασμα ότι δεν μπορείς να διακρίνεις το θέμα μέσα στον γραπτό λόγο πχ σε μια έκθεση ή στην περίπτωση μας στο Post… Οπότε μέσω μηνύματος θεωρώ αδύνατο να σου δώσω να κατάλαβες τι θέλω να πω….
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Το πρόβλημα φίλε μου αποτι κατάλαβα είναι ότι εσύ (ίσως) καταλαβαίνεις μόνο το τεχνικό κομμάτι… Δεν έχεις αίσθηση δημοσίου δικαίου και δεν μπορείς να παρακολουθήσεις και να σχετίσεις λογικούς συνειρμούς. και εγώ κατάλαβα όχι όχι μόνο δεν καταλαβαίνεις το τεχνικό κομμάτι αλλά ούτε δικηγορός είσαι για να μας επιβεβαιώσεις ότι έχουμε ελπίδες για κάτι, απλά μας προτρέπεις να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα μιας και ούτε εσύ έχεις δοκιμάσει την μείωση του παγίου σε ISP που δεν διαθέτει πάνω από ένα πακέτο ή που διαθέτει ένα "μεγάλο" και ένα "μικρό"... ΟΤΕή πρέπει (εφόσον δεν γίνεται για τεχνικούς λογούς να πάτε στο 4ο και εφόσον εσείς συμφωνείτε) να χρεώνεστε με τους όρους του 2ου. ή Να γίνουν όλες οι τεχνικές εργασίες για να αποκτήσετε το συμφωνημένο πακέτο και μέχρι τότε εσείς να μην χρεωθείτε. ή αποχωρίσετε από το συμβόλαιο χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε το πρόστιμο που προβλέπεται γιατί θεωρείται πως ο παροχος το έχει παραβιάσει. Κατάλαβες;;;;;;;;;;;;;;;;;; Άλλο οι νόμοι… άλλο τα τσεπάκια…. Οι νόμοι θεσπίζονται για να εφαρμόζουν ΓΕΝΙΚΑ και ΠΑΝΤΟΥ… από το τσεπάκι μέχρι την ομελέτα… αρκεί στην περίπτωση μας τόσο το τσεπάκι όσο και η ομελέτα να είναι προϊόντα εμπορικής σύμβασης. Από τα παραπάνω βγάζω ως συμπέρασμα ότι δεν μπορείς να διακρίνεις το θέμα μέσα στον γραπτό λόγο πχ σε μια έκθεση ή στην περίπτωση μας στο Post… Οπότε μέσω μηνύματος θεωρώ αδύνατο να σου δώσω να κατάλαβες τι θέλω να πω…. Αν υπάρχει ΜΟΝΟ 1 πακέτο ή 2 πακέτα ένα του ύψους και ένα του βάθους όπως στην πλειοψηφία των ISPs, τότε δεν υπάρχει επιλογή... οι τεχνικές εργασίες γίνονται ΜΟΝΟ όταν υπάρχει βλάβη, όταν είναι μεγάλη η απόσταση δεν μπορεί να γίνει κάτι! το να αποχωρήσεις από το συμβόλαιο είναι λύση, αλλά μετά περιμένεις το εξώδικο από τον ISP, μιας και το συμβόλαιο που έχεις υπογράψει είναι έτσι φτιαγμένο για να είναι καλυμένος ο ISP για το συγκεκριμένο θέμα... Όταν μιλήσεις σε κάποιο δικηγόρο ή έστω διαβάσεις το συμβόλαιο του εκάστωτε ISP τα ξαναλέμε...
papajo_r Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Άστο σου είπα τι φταίει... δεν γίνετε να συνεννοηθούμε μιλάμε άλλη γλώσσα... πάλι δεν κατάλαβες τι λέω και πάλι ξεψειρίζεις φράσεις από το κείμενο μου και τις αναλύεις σε εντελώς άλλο επίπεδο (άσχετο με την κουβέντα)... βλέπεις το δέντρο (πιο συγκεκριμένα εσύ βλέπεις την μικρή ρωγμή στο κορμό του δέντρου) και δεν μπορείς να δεις το δάσος.... (και απλά πληροφοριακά γιατί αμφισβητείς τις γνώσεις μου όταν έλεγα παλιό μου αφεντικό εννοούσα ένα γραφείο ΙΤ και εγώ ήμουν τεχνικός... τώρα ασχολούμαι με το εμπόριο...)
anpho Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Εγώ νομίζω ότι τα ίδια λέτε και άλλα καταλαβαίνετε. Thresh ζητάς παραδείγματα για αλλαγή από ISP ο οποίος δεν έχει κλιμακωτές χρεώσεις και λες ότι δεν μπορεί να γίνει χαμηλή χρέωση αφού δεν υπάρχει ενδιάμεσο πακέτο. Το ίδιο λέει και ο papajo. Δεν μιλάει για τον Οτε. Λέει σαφέστατα ότι ο Οτε είναι νόμιμος και δεν μπορείς να διεκδικήσεις τίποτα. Λέει σαφέστατα ότι αναφέρεται σε παρόχους που έχουν τα ενδιάμεσα πακέτα. Εγώ το θεωρώ αυτονόητο ότι θα μπορέσω να μεταβώ στο πιο χαμηλό πρόγραμμα (εφόσον υπάρχει) αν ουσιαστικά λαμβάνω τις υπηρεσίες που προσφέρει το πιο χαμηλό πρόγραμμα αντί για το πιο ψηλό. Για μένα η μόνη εκκρεμότητα είναι αν το χαμηλότερο πρόγραμμα προσφέρει το ίδιο upload με το ψηλότερο. Γιατί αν προσφέρει και μικρότερο upload τότε στο χαμηλότερο πρόγραμμα θα σου δώσουν και χαμηλότερο upload. Νομίζω τα ίδια λέτε απλά μπερδευτήκατε
papajo_r Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 .... ..... ... απλά μας προτρέπεις να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα μιας και ούτε εσύ έχεις δοκιμάσει την μείωση του παγίου σε ISP που δεν διαθέτει πάνω από ένα πακέτο ή που διαθέτει ένα "μεγάλο" και ένα "μικρό"... Πέρα από το να μην καταλαβαίνεις τι θέλω να πω δεν διαβάζεις και τι γράφω;;;;; Το έγραψα (και εξήγησα για ποιο λόγο) ΔΕΝ γίνεται να κάνεις τίποτα αν έχει ο ISP ένα μεγάλο πακέτο και ένα μικρό......Το είπα σε καμία 4 Post αυτό...... ΟΤΕ Αή πρέπει (εφόσον δεν γίνεται για τεχνικούς λογούς να πάτε στο 4ο και εφόσον εσείς συμφωνείτε) να χρεώνεστε με τους όρους του 2ου. Βή Να γίνουν όλες οι τεχνικές εργασίες για να αποκτήσετε το συμφωνημένο πακέτο και μέχρι τότε εσείς να μην χρεωθείτε. Γή αποχωρίσετε από το συμβόλαιο χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε το πρόστιμο που προβλέπεται γιατί θεωρείται πως ο παροχος το έχει παραβιάσει. Αν υπάρχει ΜΟΝΟ 1 πακέτο ή 2 πακέτα ένα του ύψους και ένα του βάθους ' date=' τότε δεν υπάρχει επιλογή...[b']Χαίρω πολύ το είχα πει [/b] ... όπως στην πλειοψηφία των ISPs Ποιος σου τα είπε εσένα αυτά; Link οι τεχνικές εργασίες γίνονται ΜΟΝΟ όταν υπάρχει βλάβη, όταν είναι μεγάλη η απόσταση δεν μπορεί να γίνει κάτι!---> Στην περίπτωση αυτή θα εφαρμοστεί το Α τι δεν καταλαβαίνεις;; το να αποχωρήσεις από το συμβόλαιο είναι λύση, αλλά μετά περιμένεις το εξώδικο από τον ISP, μιας και το συμβόλαιο που έχεις υπογράψει είναι έτσι φτιαγμένο για να είναι καλυμένος ο ISP για το συγκεκριμένο θέμα... Βασικό αξίωμα των συμβολαίων μεταξύ 2 οντοτήτων είναι πως εάν οι όροι του συμβολαίου δεν τηρηθούν από την μια οντότητα (ISP) τότε σπάει η συμφωνία και το άλλο μέλος (φυσικό πρόσωπο -> πελάτης) έχει δικαίωμα να ζητήσει ανακούφιση ή να αποχωρίσει… Και μάντεψε κάτι αν δεν συμβεί το A ή το Β τότε δεν τηρούνται οι όροι από τον ISP και μπορεί να συμβεί το Γ…. Όταν μιλήσεις σε κάποιο δικηγόρο ή έστω διαβάσεις το συμβόλαιο του εκάστωτε ISP τα ξαναλέμε... Στο σχολείο που πηγαίνεις μπορεί να ειρωνεύεστε ο ένας τον άλλον και να λέτε εξυπνάδες εγώ θα σε παρακαλούσα να μην το κάνεις αυτό με έμενα όμως.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Λέει σαφέστατα ότι αναφέρεται σε παρόχους που έχουν τα ενδιάμεσα πακέτα. τότε ζητώ συγγνώμη από τον papajo_r για την μη κατανόηση από πλευράς μου (νόμιζα ότι μίλαγε για όλους και μάλλον δεν ήμουν ο μόνος ) και από τους υπόλοιπους για τα αχρείαστα posts που έκανα και προκάλεσα... ΔΕΝ γίνεται να κάνεις τίποτα αν έχει ο ISP ένα μεγάλο πακέτο και ένα μικρό......Το είπα σε καμία 4 Post αυτό...... στην περίπτωση του ΟΤΕ που έχει μόνο 2Mbit και 24mbit Συμβόλαια… Αν έχεις το εως 24MBit και με 2049kbps να κλειδώνεις δηλαδηουτε το 10% του ονομαστικού είναι πάλι νόμιμος γιατί δεν παταει στα “νερά ” ενός πιο οικονομικού προγράμματος..δηλαδή κανένα πρόβλημα! Αυτός ναι! Έτσι όπως τα έχει βολέψει μπορεί να σου πει την γνωστή δικαιολογία “μα κύριος υπέγραψες για έως 24 Μbps” και εσύ ή σκύβεις κεφάλι / συμβιβάζεσαι ή αλλάζεις παροχο γιατί είναι 100% νόμιμος δεν μπορείς να κάνεις κάτι… sorry αλλά πριν λίγο πρόσεξα αυτό και μόνο, δεν με δικαιολογεί κάτι τέτοιο βέβαια... Ποιος σου τα είπε εσένα αυτά; Link δυστυχώς είναι outdated, checkαρα ξεχωριστά τα sites των ISPs, πλέον μιλάμε για 3 παρόχους περίπου, On Telecoms (έως 24mbit και έως 8mbit), HOL (έως 24mbit και έως 6mbit) και Vivodi (έως 24mbit και έως 20mbit?!)...ουσιαστικά 2 δλδ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.