SpirosLouis Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Καλησπέρα σας, Ένας φίλος μου αγόρασε το Sony Ericsson W995 αλλά μετά από κάπους μήνες ή μήνα ακόμα αν θυμάμαι καλά χάλασε και σταμάτισε να φορτίζει. Το πήγε στο κατάστημα που αγοράστηκε, το πήγαν στο service αλλά τον ενημέρωσαν ότι δεν φτιάχνετε και μάλιστα ότι είναι υπαίτιος του προβλήματος. Αν δεν κάνω λάθος το κινιτό κοστίζει γύρο στα 450 με 500€. Τι γίνεται; Δεν είναι αναγκασμένοι να το φτιάξουν; Δηλαδή ξεφτιλισμένοι τελείος!!
gilardino Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 στον γερμανο το πηγε;και τι του παν οτι εχει,υγρασια;
v-tidus Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Αν δεν ειναι κακοποιημενο (σπασμενο, σκουριασμενο, ΦΟΥΛ γρατζουνισμενο) ή δεν εχει πεσει πανω του νερο, πρεπει να καλυψουν κανονικοτατα την εγγυηση. Αν μπορει να το παει σε καταστημα sony ericsson σε περιπτωση που το πηγε στο Γερμανο.
mihalakis Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 μηπως να γινεις πιο σαφης;ειναι γνωστο οτι πολλες φορες οι αντιπροσωπειες πανε να τα φορτωσουν στον καταναλωτη για να γλυτωσουν εγγυησεις, αλλα αν εγω πανω στο μηνα βαλω ηλεκτροκολληση πανω στην υποδοχη φορτισης, μπορει οντως να μη φτιαχνεται το κινητο και να ειμαι εγω υπαιτιος...
SpirosLouis Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 αχχαα όχι ρε τι ηλεκτροκολίσεις. Μια φορά έχει πέσει κάτω και αυτό δεν έχει να κάνει με το παρών πρόβλημα. Κωτσόβολος είναι παλικάρια.
v-tidus Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 O κωτσοβολος δεν εχει σχεση. Τα κινητα εχουν εγγυηση αντιπροσωπειας. Πηγενετε το σε ενα service sony ericsson με την αποδειξη αγορας.
SpirosLouis Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Διεροτόμαι εγώ: Δίνω 500 € και δεν μου το φτιάχνουν; Είναι να πας να κάνει φασαρία η δεν είναι; (και μετά λένε απολίτιστοι έλληνες)
Moderators stormrain Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Moderators Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Διεροτόμαι εγώ: Δίνω 500 € και δεν μου το φτιάχνουν; Είναι να πας να κάνει φασαρία η δεν είναι; (και μετά λένε απολίτιστοι έλληνες) Για να σου ειπαν ετσι στεγνα πως δεν στο επισκευαζουν και αφου λες πως η συσκευη δεν εχει υποστει κακοποιηση, μπορω να υποθεσω ενα μοναχα λογο. Υγρασια. Συνηθως οι συσκευες αυτες εχουν ενα αυτοκολλητακι το οποιο αν αλλαξει χρωμα λογω υγρασιας δινει το δικαιωμα στην εταιρια να μην σου το επισκευασει (δωρεαν). Απο κει και περα το προβλημα μπορει να μην εχει καμια σχεση με υγρασιες κλπ, αλλα αυτοι θα αρνηθουν την επισκευη. Βλακεια? Σιγουρα. Αλλα ετσι ειναι.
SpirosLouis Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2010 Όχι παλικάρια υγρασεία δεν είναι. (να θυμίσω ότι δεν είναι δικό μου αλλά ενός φίλου μου)
gorillaz_gr Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 αχχαα όχι ρε τι ηλεκτροκολίσεις. Μια φορά έχει πέσει κάτω και αυτό δεν έχει να κάνει με το παρών πρόβλημα. Κωτσόβολος είναι παλικάρια. κ πώς ξέρεις το "1 φορα έχει πέσει κάτω" τί πρόβλημα έβγαλε στην συσκευή; κ άν "ταρακουνήθηκε" όλη η πλακέτα μέσα; όπως κ να έχει καλύτερα πήγαινέ το, απευθείας σε σερβις SE. Δυστυχώς έχω καταλάβει οτι τα καταστήματα καμιά φορά για να γλυτώσουν διάφορα όπως χρόνο,κόστος κλπ δεν τα στέλνουν στα επίσημα σερβις α! επίσης το "δε το φτιάχνουμε" πρέπει να έχει κ μια δικαιολογία με αποδεικτικό!
gorillaz_gr Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 αχχαα όχι ρε τι ηλεκτροκολίσεις. Μια φορά έχει πέσει κάτω και αυτό δεν έχει να κάνει με το παρών πρόβλημα. Κωτσόβολος είναι παλικάρια. κ πώς ξέρεις το "1 φορα έχει πέσει κάτω" τί πρόβλημα έβγαλε στην συσκευή; κ άν "ταρακουνήθηκε" όλη η πλακέτα μέσα; όπως κ να έχει καλύτερα πήγαινέ το, απευθείας σε σερβις SE. Δυστυχώς έχω καταλάβει οτι τα καταστήματα καμιά φορά για να γλυτώσουν διάφορα όπως χρόνο,κόστος κλπ δεν τα στέλνουν στα επίσημα σερβις α! επίσης το "δε το φτιάχνουμε" πρέπει να έχει κ μια δικαιολογία με αποδεικτικό!
alexzzz Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Πάνε το κινητό σε service της Sony/ Sonyericsson. Σε αγορές από Κωστόβολο, eshop κλπ αυτοί είναι υπεύθυνοι για το service
alexzzz Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Πάνε το κινητό σε service της Sony/ Sonyericsson. Σε αγορές από Κωστόβολο, eshop κλπ αυτοί είναι υπεύθυνοι για το service
Ather Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Ο Κωτσόβολος σε αντίθεση με το e-shop σου λέει ρητά ότι δεν επιστρέφει τη συσκευή στην αντιπροσωπεία, έτσι ώστε να σε αναγκάσουν να αγοράσεις μία δική τους εγγύηση.
sam sam Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 ζητα γραπτος τον λογο που δεν στο φτιαχνουν... για αρχη... δεν αν σου ειχαν πει το ιδιο και προφορικα και βλεπουμε.... ( ενυπογραφο... )
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.