Προς το περιεχόμενο

Πολιτική Fujitsu Ελλάς για αγορά φορητού


SocialNetUsr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

φιλε μου δεν ειναι ολα τα service τις fujitsu χαλια απλα πατε οι ποιο πολυ σε ενα συγκεκριμενο για το οποιο εχετε παραπονα και δεν δοκιμαζεται και αλλου

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
φιλε μου δεν ειναι ολα τα service τις fujitsu χαλια απλα πατε οι ποιο πολυ σε ενα συγκεκριμενο για το οποιο εχετε παραπονα και δεν δοκιμαζεται και αλλου

 

επειδή σε έχασα, εννοείς ότι οι περισσότεροι το στέλνουν στην αντιπροσωπία αντί να πάνε σε εξουσιοδοτημένο συνεργάτη? Υπάρχει λίστα με τους συνεργάτες?

Δημοσ.

δεν υπαρχει service στην αντιπροσωπια παρα μονο συνεργατες-εξουσιοδοτημενα service απο αυτα τα τρια λοιπον διαβαζω οτι οι περισσοτεροι εχετε προβλημα με τον εναν απο αυτους και λεω γιατι δεν επιλεγτε να πατε και στους αλλους δυο που κανουν service fujitsu

 

οι συνεργατες ειναι

 

alman

pcsystems

netpoiont

Δημοσ.
δεν υπαρχει service στην αντιπροσωπια παρα μονο συνεργατες-εξουσιοδοτημενα service απο αυτα τα τρια λοιπον διαβαζω οτι οι περισσοτεροι εχετε προβλημα με τον εναν απο αυτους και λεω γιατι δεν επιλεγτε να πατε και στους αλλους δυο που κανουν service fujitsu

 

οι συνεργατες ειναι

 

alman

pcsystems

netpoiont

 

προσωπικά δεν το ήξερα, οπότε ευχαριστώ για το tip

Δημοσ.

Καλα δεν διαβαζεις εδω τι γινεται Eshop+FS h Acer= πολυ πολυ κακο μιγμα, και πηγες και επεσες ακριβως στην μεση...Καλες ταλαιπωριες , συγχισεις β κλπ κλπ τωρα..

Δημοσ.
Καλα δεν διαβαζεις εδω τι γινεται Eshop+FS h Acer= πολυ πολυ κακο μιγμα, και πηγες και επεσες ακριβως στην μεση...Καλες ταλαιπωριες , συγχισεις β κλπ κλπ τωρα..

 

 

και μαμώ τους συνδυασμούς!!! Εχθές που πήρα τηλ. την Fujitsu μου είπαν ότι ενημέρωσαν την Γερμανία για το θέμα μου και περιμένουν. Αύριο λέω να πάρω τηλ. και να αρχίσω τα βρισίδια, έτσι για να περνάει και η ώρα ευχάριστα....

Δημοσ.

λυσε μου μια απορια αν θελεις ...

ολη αυτη την βαβουρα την κανεις γιατι δεν γουσταρεις τα win κ θα περασεις αλλο λειτουργικο επανω (λινουξ)?

η απλα σκεφτεσαι να βαλεις σπασμενο λειτουργικο ...

 

γιατι αν παιζει το δευτερο στην στραβη που θα σου τυχει και θα χρειαστεις εγγυηση πολυ απλα δεν θα εχεις ... η θα τρεχεις να βγαζεις λογισμικο ... κ θα βρουν πατημα να μην σε καλυψουν

 

φιλικα παντα

Δημοσ.

Θα περαστεί linux για λειτουργικό αλλά αυτό που λες ότι

γιατι αν παιζει το δευτερο στην στραβη που θα σου τυχει και θα χρειαστεις εγγυηση πολυ απλα δεν θα εχεις ...

 

δεν το καταλαβαίνω . Αν π.χ. παίζει πρόβλημα στο hardware δεν θα με καλύπτει η εγγύηση?

Δημοσ.

δεν υπαρχει τετοιο θεμα ποτε δεν βγαλαμε εκτος εγγυησης μηχανημαγιατι δεν ειχε γνησιο λογισμικο

Δημοσ.

Είμαστε κοντά στην λύση... πριν λίγο επικοινώνησαν αυτοί μαζί μου!!! και μου είπαν ότι σήμερα ή από Δευτέρα θα έχω την επίσημη απάντηση της fujitsu

Δημοσ.
Εχθές αγόρασα ένα φορητό από το e-shop fujitsu PI 3560 (το πήρα όταν το είχε προσφορά). Το όλο θέμα ξεκινάει με το λειτουργικό που έχει και συγκεκριμένα τα Windows 7 Home Premium 64-bit. Επειδή δεν τα θέλω για του x y λόγους είπα να ασκήσω το δικαίωμα που μου δίνει το λογισμικό και να μην αποδεχτώ τους όρους. Όπως αναφέρει το EULA "By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy for a refund or credit" πρέπει να επικοινωνήσω με τον κατασκευαστή.

Σήμερα μίλησα με κάποιον στην Fujitsu Ελλάς και μου είπε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί ο υπολογιστής πάει μαζί με το λειτουργικό. Του αναφέρω ότι το ίδιο το λειτουργικό μου δίνει την δυνατότητα να μην το αποδεχτώ και στην ερώτηση μου ποια είναι η πολιτική της Fujitsu για αυτές τις περιπτώσεις, είπε ότι δεν υπάρχει.

Πλάκα κάνει.... δηλαδή ο κάθε κατασκευαστής φορητού που βάζει μέσα προεγκαταστημένο λειτουργικό δεν ξέρει τους όρους χρήσης του και τι πολιτική θα ακολουθήσει όπως στην περίπτωση να μη δεχτεί κάποιος του όρους???

Τέλος του είπα να μιλήσω με το νομικό τμήμα της εταιρίας πράγμα που δεν έγινε, απλά κράτησε τα στοιχεία μου και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

 

Τι να κάνω τώρα? Να το κυνηγήσω το θέμα, να στείλω mail στα κεντρικά της Fujitsu?

 

προσωπικά θα το έψαχνα κι άλλο αλλά ο φορητός είναι της κοπέλας μου και θα αρχίσει τα "πότε θα είναι έτοιμος", "γιατί δεν μπορώ να τον χρησιμοποιήσω", "Άντε ακόμα".........

 

Οταν το αγόρασες δεν ήξερες οτι αυτο που πληρώνεις είναι και το λειτουργικό;πραγματικά μου κάνει τρομερη εντύπωση αυτο το ποστ .Με τι λογική μπαίνεις σε αυτη την διαδικασία;Θές να σου πιστώσουν το ποσό του λειτουργικού και να κρατήσεις το μηχάνημα;

Σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω καμια εταιρία και πόσο μάλλον την fujitsu ΑΛΛΑ πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο,και στο λέω γιατι δουλεύω σε service υπολογιστών καταστήματος δεν έχει τύχει ποτέ πελάτης με τέτοιες ιδιαιτερότητες..

Δημοσ.
Οταν το αγόρασες δεν ήξερες οτι αυτο που πληρώνεις είναι και το λειτουργικό;πραγματικά μου κάνει τρομερη εντύπωση αυτο το ποστ .Με τι λογική μπαίνεις σε αυτη την διαδικασία;Θές να σου πιστώσουν το ποσό του λειτουργικού και να κρατήσεις το μηχάνημα;

Σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω καμια εταιρία και πόσο μάλλον την fujitsu ΑΛΛΑ πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο,και στο λέω γιατι δουλεύω σε service υπολογιστών καταστήματος δεν έχει τύχει ποτέ πελάτης με τέτοιες ιδιαιτερότητες..

 

το ότι δεν υπάρχει laptop για δείγμα που να έρχεται εγκατεστημένο με λειτουργικό που εσύ επιθυμείς (εκτος δηλαδή από εκδόσεις windows) δεν το αναφέρεις καν?

 

@drikoudis κυνήγησε το και κρατα μας ενήμερους. γνώμη μου βεβαια είναι ότι δεν θα σου γυρίσου

Δημοσ.

@MaXmaD Η απάντηση είναι ότι περιμένουν τους Γερμανούς.... Οπότε ακόμα περιμένω..

 

@Prof_Chaos Ναι ήξερα ότι αγοράζω και το λειτουργικό αλλά δεν γνώριζα τους όρους χρήσης του (EULA). Οπότε αφού η ίδια η Fujitsu μου δίνει το δικαίωμα να τους αρνηθώ αυτό σημαίνει ότι μπορώ να το επιστρέψω.

 

@neroxiths Προσπαθώ αλλά ο φορητός δεν είναι δικός μου με αποτέλεσμα να δέχομαι πιέσεις!!!

Δημοσ.

δεν στο δινει η fujitsu αλλα η microsoft η αδεια χρησης ειναι τις microsoft και οχι τις fujitsu και μαλλον σε αυτην θα επρεπε να κανεις τα παραπονα σου

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...