Προς το περιεχόμενο

Game Development: Ποια σχολη ειναι καταλληλοτερη;


loxagos_snake

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Στην Ελλαδα game dev ? Πλακα κανεις...

 

Τεσπα, θελει πολλες γνωσεις και δεν εννοω πανω στο προγραμματισμο. Το να πας σε ενα πανεπιστημιο(μακαρι να πας στο καλυτερο) δε λεει απολυτους τιποτα γιατι οπος και να το κανουμε, ενα παιχνιδι στην ουσια ειναι μαθηματικα και φυσικη.

Δημοσ.

Στην Ελλαδα game dev ? Πλακα κανεις...

 

Τεσπα, θελει πολλες γνωσεις και δεν εννοω πανω στο προγραμματισμο. Το να πας σε ενα πανεπιστημιο(μακαρι να πας στο καλυτερο) δε λεει απολυτους τιποτα γιατι οπος και να το κανουμε, ενα παιχνιδι στην ουσια ειναι μαθηματικα και φυσικη.

Δημοσ.
Στην Ελλαδα game dev ? Πλακα κανεις...

 

 

Δεν είσαι ενημερωμένος καλά. Ελληνικές εταιρίες που παράγουν παιχνίδια υπάρχουν (ή τουλάχιστον υπήρχαν) :

 

- iceholegames

- SDS game studios

- Aventurine S.A.

- Games2Gaze

- TCF Games/Ge.Mi

- Anima Interactive

- InterAction

- Epicon Technologies

- P3P

 

Να και μια ανακοίνωση από συνέδριο που έκαναν το 2008 :

http://www.inout.gr/showthread.php?t=24658

Όσο για το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους, σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι και τόσο ευκαταφρόνητο...

Δημοσ.
Στην Ελλαδα game dev ? Πλακα κανεις...

 

 

Δεν είσαι ενημερωμένος καλά. Ελληνικές εταιρίες που παράγουν παιχνίδια υπάρχουν (ή τουλάχιστον υπήρχαν) :

 

- iceholegames

- SDS game studios

- Aventurine S.A.

- Games2Gaze

- TCF Games/Ge.Mi

- Anima Interactive

- InterAction

- Epicon Technologies

- P3P

 

Να και μια ανακοίνωση από συνέδριο που έκαναν το 2008 :

http://www.inout.gr/showthread.php?t=24658

Όσο για το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους, σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι και τόσο ευκαταφρόνητο...

Δημοσ.

To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει?

 

Ευτυχως το μονο που ειμαι καλος στο σχολειο ειναι τα μαθηματικα και φυσικη

Δημοσ.

To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει?

 

Ευτυχως το μονο που ειμαι καλος στο σχολειο ειναι τα μαθηματικα και φυσικη

Δημοσ.
To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την

τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει?

 

Στο βασικό επίπεδο αυτά είναι. Αλλά για σοβαρή δουλειά πρέπει να ξέρεις περισσότερα.

Μια σωστή προσομοίωση κίνησης γίνεται χρησιμοποιώντας διαφορικές εξισώσεις κι όχι τους απλούς τύπους της κίνησης.

Π.χ. φαντάσου ένα ρούχο που κυματίζει ή μια σταγόνα που στάζει.

Καλύτερα να μην σου πω πώς προσομοιώνεις την κίνηση.

Κάποιος που είναι καταρτισμένος έχει το υπόβαθρο να μελετήσει την σωστή τεχνική και να κάνει σωστά την προσομοίωση. Εδώ έγειται η διαφορά.

Όσοι έχουν μόνον τις βασικές γνώσεις (οι περισσότεροι δηλαδή !) αρκούνται σε χαμηλό επίπεδο ρεαλισμού και τα άλλα απλώς τα...φαντάζονται.

 

Αυτό δείχνει και το ότι είναι λανθασμένο το σκεπτικό ότι μόνον να ξέρεις προγραμματισμό αρκεί.

Δημοσ.
To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την

τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει?

 

Στο βασικό επίπεδο αυτά είναι. Αλλά για σοβαρή δουλειά πρέπει να ξέρεις περισσότερα.

Μια σωστή προσομοίωση κίνησης γίνεται χρησιμοποιώντας διαφορικές εξισώσεις κι όχι τους απλούς τύπους της κίνησης.

Π.χ. φαντάσου ένα ρούχο που κυματίζει ή μια σταγόνα που στάζει.

Καλύτερα να μην σου πω πώς προσομοιώνεις την κίνηση.

Κάποιος που είναι καταρτισμένος έχει το υπόβαθρο να μελετήσει την σωστή τεχνική και να κάνει σωστά την προσομοίωση. Εδώ έγειται η διαφορά.

Όσοι έχουν μόνον τις βασικές γνώσεις (οι περισσότεροι δηλαδή !) αρκούνται σε χαμηλό επίπεδο ρεαλισμού και τα άλλα απλώς τα...φαντάζονται.

 

Αυτό δείχνει και το ότι είναι λανθασμένο το σκεπτικό ότι μόνον να ξέρεις προγραμματισμό αρκεί.

Δημοσ.
To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει?

 

Ευτυχως το μονο που ειμαι καλος στο σχολειο ειναι τα μαθηματικα και φυσικη

 

Συνήθως πάνε ευθεία πάντως ;p

Δημοσ.
To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει?

 

Ευτυχως το μονο που ειμαι καλος στο σχολειο ειναι τα μαθηματικα και φυσικη

 

Συνήθως πάνε ευθεία πάντως ;p

Δημοσ.
Συνήθως πάνε ευθεία πάντως ;p

 

Μέχρι να παίξεις το ArmA 2 (ή το Wanted!) :-D

 

 

To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την

τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει?

 

Γενικά, σε ένα παιχνίδι που είναι κυρίως προσομοίωση, ΔΕΝ θα έχεις μόνο ευθύγραμμη ομαλή ή κυκλική κίνηση -όσον αφορά την Φυσική. Στην 3η Λυκείου με το καλό θα μάθεις τι pain in the ass είναι η στροφική κίνηση (όπου λαμβάνεις υπόψη διαστάσεις αντικειμένων) και οι ταλαντώσεις...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...