Evgenios1 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Στην Ελλαδα game dev ? Πλακα κανεις... Τεσπα, θελει πολλες γνωσεις και δεν εννοω πανω στο προγραμματισμο. Το να πας σε ενα πανεπιστημιο(μακαρι να πας στο καλυτερο) δε λεει απολυτους τιποτα γιατι οπος και να το κανουμε, ενα παιχνιδι στην ουσια ειναι μαθηματικα και φυσικη.
Evgenios1 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Στην Ελλαδα game dev ? Πλακα κανεις... Τεσπα, θελει πολλες γνωσεις και δεν εννοω πανω στο προγραμματισμο. Το να πας σε ενα πανεπιστημιο(μακαρι να πας στο καλυτερο) δε λεει απολυτους τιποτα γιατι οπος και να το κανουμε, ενα παιχνιδι στην ουσια ειναι μαθηματικα και φυσικη.
V.I.Smirnov Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Στην Ελλαδα game dev ? Πλακα κανεις... Δεν είσαι ενημερωμένος καλά. Ελληνικές εταιρίες που παράγουν παιχνίδια υπάρχουν (ή τουλάχιστον υπήρχαν) : - iceholegames - SDS game studios - Aventurine S.A. - Games2Gaze - TCF Games/Ge.Mi - Anima Interactive - InterAction - Epicon Technologies - P3P Να και μια ανακοίνωση από συνέδριο που έκαναν το 2008 : http://www.inout.gr/showthread.php?t=24658 Όσο για το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους, σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι και τόσο ευκαταφρόνητο...
V.I.Smirnov Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Στην Ελλαδα game dev ? Πλακα κανεις... Δεν είσαι ενημερωμένος καλά. Ελληνικές εταιρίες που παράγουν παιχνίδια υπάρχουν (ή τουλάχιστον υπήρχαν) : - iceholegames - SDS game studios - Aventurine S.A. - Games2Gaze - TCF Games/Ge.Mi - Anima Interactive - InterAction - Epicon Technologies - P3P Να και μια ανακοίνωση από συνέδριο που έκαναν το 2008 : http://www.inout.gr/showthread.php?t=24658 Όσο για το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους, σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι και τόσο ευκαταφρόνητο...
Evgenios1 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Sorry νομιζα οτι μιλαμε για games αυτου του αιωνα.
Evgenios1 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Sorry νομιζα οτι μιλαμε για games αυτου του αιωνα.
bosei Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει? Ευτυχως το μονο που ειμαι καλος στο σχολειο ειναι τα μαθηματικα και φυσικη
bosei Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει? Ευτυχως το μονο που ειμαι καλος στο σχολειο ειναι τα μαθηματικα και φυσικη
V.I.Smirnov Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει? Στο βασικό επίπεδο αυτά είναι. Αλλά για σοβαρή δουλειά πρέπει να ξέρεις περισσότερα. Μια σωστή προσομοίωση κίνησης γίνεται χρησιμοποιώντας διαφορικές εξισώσεις κι όχι τους απλούς τύπους της κίνησης. Π.χ. φαντάσου ένα ρούχο που κυματίζει ή μια σταγόνα που στάζει. Καλύτερα να μην σου πω πώς προσομοιώνεις την κίνηση. Κάποιος που είναι καταρτισμένος έχει το υπόβαθρο να μελετήσει την σωστή τεχνική και να κάνει σωστά την προσομοίωση. Εδώ έγειται η διαφορά. Όσοι έχουν μόνον τις βασικές γνώσεις (οι περισσότεροι δηλαδή !) αρκούνται σε χαμηλό επίπεδο ρεαλισμού και τα άλλα απλώς τα...φαντάζονται. Αυτό δείχνει και το ότι είναι λανθασμένο το σκεπτικό ότι μόνον να ξέρεις προγραμματισμό αρκεί.
V.I.Smirnov Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει? Στο βασικό επίπεδο αυτά είναι. Αλλά για σοβαρή δουλειά πρέπει να ξέρεις περισσότερα. Μια σωστή προσομοίωση κίνησης γίνεται χρησιμοποιώντας διαφορικές εξισώσεις κι όχι τους απλούς τύπους της κίνησης. Π.χ. φαντάσου ένα ρούχο που κυματίζει ή μια σταγόνα που στάζει. Καλύτερα να μην σου πω πώς προσομοιώνεις την κίνηση. Κάποιος που είναι καταρτισμένος έχει το υπόβαθρο να μελετήσει την σωστή τεχνική και να κάνει σωστά την προσομοίωση. Εδώ έγειται η διαφορά. Όσοι έχουν μόνον τις βασικές γνώσεις (οι περισσότεροι δηλαδή !) αρκούνται σε χαμηλό επίπεδο ρεαλισμού και τα άλλα απλώς τα...φαντάζονται. Αυτό δείχνει και το ότι είναι λανθασμένο το σκεπτικό ότι μόνον να ξέρεις προγραμματισμό αρκεί.
ippo00 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει? Ευτυχως το μονο που ειμαι καλος στο σχολειο ειναι τα μαθηματικα και φυσικη Συνήθως πάνε ευθεία πάντως ;p
ippo00 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις την τροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει? Ευτυχως το μονο που ειμαι καλος στο σχολειο ειναι τα μαθηματικα και φυσικη Συνήθως πάνε ευθεία πάντως ;p
loxagos_snake Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Συνήθως πάνε ευθεία πάντως ;p Μέχρι να παίξεις το ArmA 2 (ή το Wanted!) To οτι θελει μαθηματικα και φυσικη το ξερω...π.χ για να φτιαξεις ενα παιχνιδι shooter πρεπει να προγραμματισεις τηντροχια που θα διαγραψει η σφαιρα και τι κινηση κανει ας πουμε π.χ Ε.Ο.Κ ή Ε.Ο.Μ. κατι τετοια δεν θελει? Γενικά, σε ένα παιχνίδι που είναι κυρίως προσομοίωση, ΔΕΝ θα έχεις μόνο ευθύγραμμη ομαλή ή κυκλική κίνηση -όσον αφορά την Φυσική. Στην 3η Λυκείου με το καλό θα μάθεις τι pain in the ass είναι η στροφική κίνηση (όπου λαμβάνεις υπόψη διαστάσεις αντικειμένων) και οι ταλαντώσεις...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.