Προς το περιεχόμενο

Με πιάνει(η) Κρίση

monster749

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερίζω την παρέα!Τα τελευταία 2 χρόνια έχω χάσει την επαφή με τα pcιά γενικά στο θέμα της εξέλιξης και τώρα που ήρθε ο καιρός για αναβάθμιση-ανανέωση δεν ξέρω τι να πρωτοκοιτάξω!Τα δεδομένα είναι τα εξής

1)μέχρι 500 ευρώ(εδώ κολάει'' η κρίση'')

2)χρειάζομαι tower-τροφοδοτικο-μητρική-επεξεργαστή-μνήμες-κάρτα γραφικών

3)σκληρούς έχω και ide και sata όπως και dvd αντιγραφικό και monitor

4)χρήση internet-μουσική-παιχνίδια,δεν τρελαίνομαι για κορυφαίες αναλύσεις απλά να τρέχουν με αξιοπρέπεια

Τελικά είναι εφικτά όλα τα παραπάνω με 500 γιούργια?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

• Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Καλησπερα και σε σενα,εχεις καποια ιδιαιτερη προτιμηση σε cpu?Δηλαδη AMD ή Intel?Να ξερουμε για το που θα κινηθει η κουβεντα.

Δημοσ.

είμαι άσχετος αλλά η τωρινή μου ανάλυση με την gforce6600 φτάνει 1280*1024 δεν γνωρίζω αν πηγαίνει πιο πάνω το monitor

Δημοσ.

Δεν πηγαίνει πιο πάνω. Θα σε συμβούλευα να προσπαθήσεις να χωρέσεις κι ένα Full HD monitor, ή τουλάχιστον να "κάνεις χώρο" για αργότερα.

Κρίμα να έχεις ένα σύστημα σαν αυτά που σου προτάθηκαν και να είσαι με 19άρι και 1280*1024.

Δημοσ.

Κουτί φίλε σου βγαίνει η πρώτη σύνθεση με τις αγγελίες που σου πόσταρα πιο πάνω στο 500€ και αντί για 4850 να βάλεις 5770 ;)

Παίρνεις το πιστωτικό και γλιτώνεις μάνι μάνι 50€ και παίρνεις και την κάρτα γλιτώνεις άλλα 50 και έχεις κανονικά εγγύηση ότι και αν συμβεί.3ων μηνών είναι η κάρτα με εγγύηση πλαισίου.Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθείς.

Δημοσ.
Δεν πηγαίνει πιο πάνω. Θα σε συμβούλευα να προσπαθήσεις να χωρέσεις κι ένα Full HD monitor, ή τουλάχιστον να "κάνεις χώρο" για αργότερα.

Κρίμα να έχεις ένα σύστημα σαν αυτά που σου προτάθηκαν και να είσαι με 19άρι και 1280*1024.

τώρα είναι λίγο δύσκολο για το monitor αλλά αργότερα πχ σε 6 μήνες πιστεύω θα είναι εφικτό

---------- Προσθήκη στις 15:54 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:52 ----------