Timour21 Δημοσ. 19 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2010 γενικά δεν κάνουμε ζέσταμα στο ρελαντί, περισσότερη ζημια παρα καλο Ζημιά δεν νομίζω να γίνεται (αν εξαιρέσεις το "χαμένο" κάυσιμο που πάει "υπερ πίστεως"), πέρα απο την φυσιολογική φθορά εννοώ. τα λάδια για να δουλέψουν και να λιπάνουν σωστά πρέπει να φτάσουν σε μια θερμοκρασία x, την οποια δεν θα ανεβάσουν ποτε όσο το έχουμε στο ρελαντί. το σωστό είναι αφού θέσουμε τον κινητήρα σε λειτουργία, να περιμένουνε λίγο ώστε να ανεβουν τα λάδια σε όλα τα κινούμενα μέρη και από εκεί και πέρα το ζέσταμα τους το κάνουμε οδηγώντας προσεκτικά για τα πρώτα χιλιόμετρα Δεν μπορώ να γνωρίζω τι γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα, πάντως στο δικό μου που έχει θερμοκρασία λαδιού μια χαρά την σηκώνει στο ρελαντί. (αφού και στο ρελαντί έχουμε κίνηση κινούμενων μερών, και άρα τριβή/παραγωγή θερμότητας η οποία "περνάει" στο λάδι".) Γενικότερα πολλοί κατασκευαστές προτείνουν ήπια χρήση μέχρι να ζεσταθεί το λάδι (με κίνηση, ΟΧΙ στο ρελαντί) και μετά χρήση όλου του φάσματος των στροφών. Και αυτό όχι γιατί κινδυνεύει το αμάξι απο κάποια ζημιά, αλλά για να αποφεύγεται η άσκοπη χρήση καυσίμου για να ζεσταθεί η μηχανή. Άσε που εν κινήσει, το μοτέρ θα ζεσταθεί ποιο γρήγορα απ'οτι στο ρελαντί, εκτός αν κάθεσαι και το μαρσάρεις (στο ρελαντι!!!!!!) σαν κάτι αρτηριοσκληρωτικούς συνταξιούχους.... ;-) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clockwork Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 μπορει καποιος να εξηγησει πως οταν πας στην κατηφορα με κουμπωμενη ταχυτητα και αφηνεις το γκαζι ο υπολογιστης δειχνει καταναλωση 0λ/100κμ ; ειναι αδυναμια του συστηματος μετρησης αυτο; Ειχα διαβασει πως τα καινουργια μοντελα εχουν ενα συστημα που κλεινει τα μπεκ η κατι τετοιο οταν αφηνεις το γκαζι και το παιρνει η κατηφορα το οχημα. Αλλα πως ειναι αυτο δυνατον; μεσα στο θαλαμο θα καψει οση βενζινη υπαρχει και μετα τι θα καιε; πως γινετε η αναφλεξη; κλεινουν και τα μπουζια; ναι μεν η μηχανη κινειται απο τους τροχους αλλα μεσα στο θαλαμο καυσης τι ακριβως γινετε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cosmos000 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 μπορει καποιος να εξηγησει πως οταν πας στην κατηφορα με κουμπωμενη ταχυτητα και αφηνεις το γκαζι ο υπολογιστης δειχνει καταναλωση 0λ/100κμ ; ειναι αδυναμια του συστηματος μετρησης αυτο; Ειχα διαβασει πως τα καινουργια μοντελα εχουν ενα συστημα που κλεινει τα μπεκ η κατι τετοιο οταν αφηνεις το γκαζι και το παιρνει η κατηφορα το οχημα. Αλλα πως ειναι αυτο δυνατον; μεσα στο θαλαμο θα καψει οση βενζινη υπαρχει και μετα τι θα καιε; πως γινετε η αναφλεξη; κλεινουν και τα μπουζια; ναι μεν η μηχανη κινειται απο τους τροχους αλλα μεσα στο θαλαμο καυσης τι ακριβως γινετε; Ναι ισχύει αυτό.Ο εγκέφαλος ρυθμίζει την ποσότητα καυσίμου που θα ψεκάσει ανάλογα τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα. Το φορτίο είναι η ποσότητα αέρα (οξυγόνου) που αναρροφά ο κινητήρας. Όσο πιο πολύ γκάζι πατάμε , τόσο πιο πολύ ανοίγει η πεταλούδα και τόσο πιο πολύ αέρα βάζουμε στο μοτέρ. Με νεκρο τα μπεκ ψεκαζουν καυσιμο για το ρελαντι (για να μην σβήσει ο κινητήρας) ,οταν ομως εχεις σχεση στο κιβωτιο χωρις γκαζι τοτε ο κινητηρας λειτουργει υδραυλικα και τα μπεκ )δεν ψεκαζουν καυσιμο (το λεγομενο fuel cut). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Tο ότι γράφει μηδέν το trip computer δεν σημαίνει πως είναι και τόσο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Tο ότι γράφει μηδέν το trip computer δεν σημαίνει πως είναι και τόσο. Ναι αλλα ειναι σχεδον μηδεν Και σιγουρα μικροτερη απο οτι με νεκρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.