Προς το περιεχόμενο

Αυτοκινητο με την φτηνοτερη καταναλωση


AGGANIS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αν και στο toyotaclub έχουν αρχίσει να γκρινιάζουν λίγο για τριγμούς πχ στο Auris.

 

Με τους δρόμους που έχουμε, εγώ θα γκρίνιαζα αν ΔΕΝ έτριζε το αμάξι :-)

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
To Toyota IQ είναι καλό? (άσχετα με την τιμή του που είναι λίγο τσιμπιμένη)

 

είναι πιο πολυτελές στο εσωτερικό του από το yaris, πιο ακριβό από το yaris, και πιο μικρό από το yaris.... εάν σου περισσεύουν και σου αρέσει Go for it.

Δημοσ.
o topic starter που χαθηκε?

 

Απήυδησε μ' αυτά που γράφετε εδώ κ είπε να πάρει ποδήλατο...0 έξοδα και θα κάνει και σώμα!!! :devil:

Δημοσ.

Σορρυ για το offtopic αλλά θεωρώ το Golf το πλέον υπερτιμημένο αυτοκίνητο που έχει βγει ποτέ

Μικρομεσαίο με υπερβολικότατη τιμή και σχεδίαση που αλλάζει κατά 0,5 % κάθε 3 χρόνια από το 1960 μέχρι σήμερα

Πχ να δώσω 6000ε παραπάνω από το i30 για να πάρω χειρότερα χαρακτηριστικά και μικρότερο αυτοκίνητο για να καμαρώνω ότι έχω Golf ?

http://www.in.gr/auto/car/compare.asp?strModels=282,1940

Δημοσ.
Λοιπόν, απάντησέ μας εσύ σε παρακαλώ:

 

 

3. Σου επιτρέπει να αλλάξεις πχ λάδια έξω, ή να πας τα δικά σου;

4. Πόσο λάδι καίει ο κινητήρας TSI; Λέω ψέμματα ότι στο βιβλίο του αυτοκινήτου αναγράφεται ξεκάθαρα ότι είναι φυσιολογικό να καίει λάδι ο κινητήρας;

5. Σε τι ακριβώς χρησιμεύει ένα Golf ή γενικά ένα αυτοκίνητο των 20.000+ ευρώ για κίνηση μέσα στην πόλη, ή για κανένα ταξιδάκι μέσα στα ΝΟΜΙΜΑ όρια ταχύτητας;

6. Γιατί, αφού είναι τόσο απίστευτα αξιόπιστο αυτοκίνητο όπως λες, δίνουν μόνο 2 χρόνια εγγύηση, όταν η ταπεινή KIA δίνει 6;

7. Κάνω λάθος όταν λέω ότι το turbo χρειάζεται ειδική οδήγηση και δεν είναι για 1η - 2α μέσα στην πόλη;

10. Η κατανάλωση ενός turbo κινητήρα είναι ίδια με αυτή που αναγράφεται στα χαρακτηριστικά και όταν ανοίγει το turbo;

 

 

 

 

3. Ναι. Δε χρειάζεται καν να ρωτήσεις. Το ίδιο ισχύει για όλες τις μάρκες. Φυσικά τα αναλώσιμα πρέπει να καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή για να ισχύει η εγγύηση.

 

4. Δεν έχει ακουστεί τίποτα για τους TSI και TFSI. Οι ατμοσφαιρικοί είχαν ένα θέμα, Στα περισσότερα βιβλιαράκια αυτοκινήτων το λέει αυτό.

 

5. Είναι πιο άνετα. Έχει καλύτερη παθητική ασφάλεια. Είναι πιο σταθερό σε ένα ταξίδι.

 

6. Μπορείς να κάνεις επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια. Επίσης δυστυχώς ή ευτυχώς κάποιες μάρκες δε χρειάζονται τον κράχτη της πολυετούς εγγύησης για να πουλήσουν.

 

7. Ναι κάνεις λάθος.

 

10. Η κατανάλωση ενός ατμοσφαιρικού είναι ίδια με αυτή που αναγράφεται στα χαρακτηριστικά όταν τον πιέζεις;

Δημοσ.
3. Ναι. Δε χρειάζεται καν να ρωτήσεις. Το ίδιο ισχύει για όλες τις μάρκες. Φυσικά τα αναλώσιμα πρέπει να καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή για να ισχύει η εγγύηση.

 

4. Δεν έχει ακουστεί τίποτα για τους TSI και TFSI. Οι ατμοσφαιρικοί είχαν ένα θέμα, Στα περισσότερα βιβλιαράκια αυτοκινήτων το λέει αυτό.

 

5. Είναι πιο άνετα. Έχει καλύτερη παθητική ασφάλεια. Είναι πιο σταθερό σε ένα ταξίδι.

 

6. Μπορείς να κάνεις επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια. Επίσης δυστυχώς ή ευτυχώς κάποιες μάρκες δε χρειάζονται τον κράχτη της πολυετούς εγγύησης για να πουλήσουν.

 

7. Ναι κάνεις λάθος.

 

10. Η κατανάλωση ενός ατμοσφαιρικού είναι ίδια με αυτή που αναγράφεται στα χαρακτηριστικά όταν τον πιέζεις;

 

 

OK, για να απαντήσω ελεύθερα, θεωρώ ότι δεν έχεις golf. Κι επειδή εγώ είχα golf, επέτρεψέ μου να σου πώ για τα 1 & 2 που δεν απάντησες, ότι τα λάδια στην αντιπροσωπεία κοστίζουν 105 ευρώ μαζί με φίλτρο. Πολύ απλά ΔΕΝ σου επιτρέπουν να τους πας τα δικά σου λάδια, όπως δεν αναγνωρίζουν το Νόμο που λέει ότι αν κάνεις service σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας ισχύει κανονικά η εγγύηση, αρκεί ο μηχανικός να είναι πτυχιούχος και να συμπληρώσει το βιβλίο. Όμως, δεν σου το δίνουν και γραπτώς. Εκτός αν άλλαξε κάτι τους τελευταίους 6 μήνες. Για το 4, πέρνα μια βόλτα από τα VW forums και επίσης βρες μου 1 βιβλιαράκι γερμανικού εκτός VW Group, ιαπωνικού ή κορεάτικου αυτοκινήτου που να το λέει. Για το 7 επέτρεψέ μου να γνωρίζω (σύμφωνα με τους μηχανικούς) ότι πρέπει να περιμένω 2-3 λεπτά πριν σβήσω το TSI αυτοκίνητό μου όταν φτάσω στον προορισμό μου, και επίσης πρέπει να περιμένω να ζεσταθεί καλά πριν το οδηγήσω όπως εγώ θέλω. Για το 10, η κατανάλωση σαφώς και δεν είναι ίδια όταν πιέζεις έναν ατμοσφαιρικό, σε σχέση με τις τιμές του κατασκευαστή. Όμως δεν υπάρχει τόσο χαώδης διαφορά. Εκτός, αν μιλάμε για κιβώτιο DSG, όπου εκεί πάω πάσο και επιβεβαιώνω κι εγώ ότι η κατανάλωση είναι περίπου όση γράφει το βιβλίο. Για την εγγύηση, τα πολλά χρόνια εκτός από κράχτης λειτουργούν και ως διαβεβαίωση από την εταιρεία ότι τα αυτοκίνητά της είναι αξιόπιστα κι ότι δεν θα σου ζητούν 500άρες για service και στραβούς δίσκους πίσω τους οποίους πληρώνεις κανονικά ενώ σου λένε ότι έχουν ευπάθεια λόγω υλικού όταν είναι ζεστοί και πέφτουν σε λακκούβες με νερά.

 

Και τέλος να σου πω ότι δεν είναι φυσιολογικό να πέφτουν οι γρύλοι στα παράθυρα και να μένει το αυτοκίνητό σου ξεκλείδωτο, όσες φορές κι αν τους αλλάζουν τσάμπα. Είναι ΠΟΛΥ ωραία φάση να μπαίνεις μέσα, να γυρίζεις το κλειδί και να φεύγεις. Ενώ όταν ανάβουν λαμπάκια για αερόσακο, Check Engine, ή χτυπάνε διαρκώς πυράκια πολύ απλά ξενερώνεις. Απλά δεν το λες, γιατί έχεις Golf...

 

Εγώ που σου τα γράφω αυτά, έχω παραγγείλει πάλι Golf diesel με DSG. Όμως εδώ που ζω (εξωτερικό) οι τιμές των service δεν έχουν καμία σχέση με αυτές της Ελλάδας και έχουμε καθαρά καύσιμα.

Δημοσ.

Αν δε δέχονται τα λάδια που τους πας να αλλάξεις συνεργείο.

Επίσης το νόμο δε χρειάζεται να τον αναγνωρίζουν. Αρκεί που τον αναγνωρίζει η ΕΕ.

 

Στα forums ο καθένας μπαίνει να γράψει το πρόβλημά του. Ακόμα όταν οι συγκεκριμένοι κινητήρες πουλάνε τόσο λογικό είναι να ακούγονται περισσότερα. Το θέμα όμως είναι τι γίνεται σε ποσοστό επί των πωληθέντων οχημάτων και όχι στου 10-100 που μπήκαν να γράψουν το πρόβλημά τους.

 

Οι μηχανικοί που σου είπαν να περιμένεις τόσο δεν ξέρουν την τύφλα τους.

Μόνο αν το έχεις σκίσει πιο πριν αρκεί λίγο πριν το προορισμό σου να το πας λίγο πιο χαλαρά ή αν δεν το κάνεις αυτό μισό με 1 λεπτό στο ρελαντί είναι υπεραρκετό. ΜΟΝΟ μετά από πίεση και όχι κάθε φορά φυσικά. Έλεος. Μιλάμε για σύγχρονα αυτοκίνητα.

Ζέσταμα θέλουν όλα. Ατμοσφαιρικά και turbo.

 

Στο δικό μου ατμοσφαιρικό για κίνηση εκτός πόλης ο κατασκευαστής δίνει 5l/100km.

Εγώ έχω γράψει σε διαδρομή 14λ/100χλμ. Μου φαίνεται αρκετά χαώδης η διαφορά.

 

Αν και σε αυτό συμφωνώ μαζί σου οι δίσκοι είτε μας αρέσει είτε όχι είναι στα αναλώσιμα. Φαντάσου το ίδιο να συμβαίνει σε Evo(ναι αυτά με τα 7 χρόνια εγγύηση) και να σου ζητάνε ένα 1000αρικο.

 

Αυτό το πρόβλημα με τους γρύλους τεράστια βλακεία της VW. Ενώ ήξερε το πρόβλημα ακόμα και μετά την αλλαγή έβαζε το ίδιο ανταλλακτικό.

 

 

Δεν έχω Golf. Punto Sporting του 2000 έχω.

Δημοσ.
και επίσης πρέπει να περιμένω να ζεσταθεί καλά πριν το οδηγήσω όπως εγώ θέλω.

 

Με αυτό να υποθέσω ότι εννοείς πως πρέπει να ζεσταίνεται πριν του βγάλεις τα μάτια. :P

Δημοσ.
Με αυτό να υποθέσω ότι εννοείς πως πρέπει να ζεσταίνεται πριν του βγάλεις τα μάτια. :P

 

Ναι, να το οδηγήσω όπως το i20 της γυναίκας μου. :P

Δημοσ.

Και για ποιον λογο τα ατμοσφαιρικα αυτοκινητα δεν θελουν ζεσταμα??

Ακριβως το ιδιο πραγμα ισχυει πρεπει τα λαδια να πιασουν μια θερμοκρασια πριν το σκισεις

Δημοσ.

γενικά δεν κάνουμε ζέσταμα στο ρελαντί, περισσότερη ζημια παρα καλο

 

αδερφή κολλητού μου είχε αφήσει το αμάξι του στο ρελαντί κάνα εικοσάλεπτο+ για να "ξεμπουκώσει" γιατί είχε να λειτουργήσει κάνα μηνα, όταν το έμαθε ο άλλος πήγε να πάθει εγκεφαλικό

 

 

τα λάδια για να δουλέψουν και να λιπάνουν σωστά πρέπει να φτάσουν σε μια θερμοκρασία x,

την οποια δεν θα ανεβάσουν ποτε όσο το έχουμε στο ρελαντί.

το σωστό είναι αφού θέσουμε τον κινητήρα σε λειτουργία, να περιμένουνε λίγο ώστε να ανεβουν τα λάδια σε όλα τα κινούμενα μέρη και από εκεί και πέρα το ζέσταμα τους το κάνουμε οδηγώντας προσεκτικά για τα πρώτα χιλιόμετρα

 

ε, και μετά σκίστε το άφοβα!

 

 

 

πάντως ο TS δεν έχει μιλήσει καθόλου και με με ανησυχεί, πήρε τελικά αμάξι???

Δημοσ.

γενικά δεν κάνουμε ζέσταμα στο ρελαντί, περισσότερη ζημια παρα καλο

 

αδερφή κολλητού μου είχε αφήσει το αμάξι του στο ρελαντί κάνα εικοσάλεπτο+ για να "ξεμπουκώσει" γιατί είχε να λειτουργήσει κάνα μηνα, όταν το έμαθε ο άλλος πήγε να πάθει εγκεφαλικό

 

 

τα λάδια για να δουλέψουν και να λιπάνουν σωστά πρέπει να φτάσουν σε μια θερμοκρασία x,

την οποια δεν θα ανεβάσουν ποτε όσο το έχουμε στο ρελαντί.

το σωστό είναι αφού θέσουμε τον κινητήρα σε λειτουργία, να περιμένουνε λίγο ώστε να ανεβουν τα λάδια σε όλα τα κινούμενα μέρη και από εκεί και πέρα το ζέσταμα τους το κάνουμε οδηγώντας προσεκτικά για τα πρώτα χιλιόμετρα

 

ε, και μετά σκίστε το άφοβα!

 

 

 

πάντως ο TS δεν έχει μιλήσει καθόλου και με με ανησυχεί, πήρε τελικά αμάξι???

Δημοσ.
γενικά δεν κάνουμε ζέσταμα στο ρελαντί, περισσότερη ζημια παρα καλο

 

Ζημιά δεν νομίζω να γίνεται (αν εξαιρέσεις το "χαμένο" κάυσιμο που πάει "υπερ πίστεως"), πέρα απο την φυσιολογική φθορά εννοώ.

 

τα λάδια για να δουλέψουν και να λιπάνουν σωστά πρέπει να φτάσουν σε μια θερμοκρασία x,

την οποια δεν θα ανεβάσουν ποτε όσο το έχουμε στο ρελαντί.

το σωστό είναι αφού θέσουμε τον κινητήρα σε λειτουργία, να περιμένουνε λίγο ώστε να ανεβουν τα λάδια σε όλα τα κινούμενα μέρη και από εκεί και πέρα το ζέσταμα τους το κάνουμε οδηγώντας προσεκτικά για τα πρώτα χιλιόμετρα

 

Δεν μπορώ να γνωρίζω τι γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα, πάντως στο δικό μου που έχει θερμοκρασία λαδιού μια χαρά την σηκώνει στο ρελαντί. (αφού και στο ρελαντί έχουμε κίνηση κινούμενων μερών, και άρα τριβή/παραγωγή θερμότητας η οποία "περνάει" στο λάδι".)

Γενικότερα πολλοί κατασκευαστές προτείνουν ήπια χρήση μέχρι να ζεσταθεί το λάδι (με κίνηση, ΟΧΙ στο ρελαντί) και μετά χρήση όλου του φάσματος των στροφών. Και αυτό όχι γιατί κινδυνεύει το αμάξι απο κάποια ζημιά, αλλά για να αποφεύγεται η άσκοπη χρήση καυσίμου για να ζεσταθεί η μηχανή. Άσε που εν κινήσει, το μοτέρ θα ζεσταθεί ποιο γρήγορα απ'οτι στο ρελαντί, εκτός αν κάθεσαι και το μαρσάρεις (στο ρελαντι!!!!!!) σαν κάτι αρτηριοσκληρωτικούς συνταξιούχους.... ;-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...