nick#18 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Σημερα το diesel πρεπει να χει περιπου 1.054€/lOποτε πες με 6-6.5€ πηγαινει και ερχεται! ααα μπραβο... ετσι ειναι πιο λογικο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cosmos000 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Η πληρης καταντια!!! Μαλλον η πληρης ελληνικη γυφτια!Εχει Cherokee και σκεφτεται τα λεφτα για τη βενζινη? Τι το πηρε αυτο το αμαξι τοτε? για να δειξει? Σφάλμα του που δεν πήρε την άδεια σου !!Άσε μας ρε μάστορα γίναμε κριτές των πάντων.Και γιατί είναι γυφτιά??Έκλεψε ή σου πε ότι έβαλε τσουβάλια με πατάτες επάνω? Μάγκας είναι κ έξυπνος είναι (αντί να του φεύγει ο κούκος αηδόνι)....αν μπορείς κάντο κ εσύ GPL και σε πάω και στοίχημα ότι εσύ πρώτος θα κοκορεύεσαι για την "οικονομική πολιτική σου" Στο θέμα μας τώρα κ εγώ υπέρ της άποψης του GPL είμαι.Αγόρασε ένα αυτοκίνητο όποιο σου αρέσει κ με 1100-1500 € το κάνεις GPL -και θα κάνεις απόσβεση με το καύσιμο σε 1 χρόνο με τόσα χιλιόμετρα την ημέρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilizzz Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 LPG λεγεται! Ξερεις κατι, νομιζω οτι ειμαι ελευθερος να μιλησω για την προσωπικη μου αποψη...για μενα ειναι καταντια και γυφτια! Με τον ιδιο τροπο θα μπορουσα να χα ενα αυτοκινητο των 80.000€, αυτοκινητο που το γουσταρω και να σκεφτομαι οτι τα 4.000cc του καταναλωνουν πολυ! Αυτο τι δειχνει? Μου θυμιζει κατι ατομα που παιρνουν δανεια ενω δε μπορουν να τα ξεπληρωσουν ουτε με 3 ζωες! Γι αυτο σου λεω, ο καθενας οτι μπορει αγοραζει και συντηρει! Ετσι ειναι το σωστο! Αν του φαινονται πολλα τα λεφτα για τη βενζινη δε το αγοραζεις... Αλλα το παραπανω παραδειγμα ειναι οντως ο ορισμος της γυφτιας και του πλεονεκτη! Δεν ειναι καταδικαστεο, αλλα η αποψη μου ειναι αυτη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cosmos000 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 GPL το λέμε εμείς εδώ στα εξωτερικά (Δεν παίζει ρόλο η ονομασία το ίδιο εννοούμε). Άποψη σου είναι βεβαίως κ την σέβομαι αλλά επειδή λες κ κάποιους χαρακτηρισμούς εκεί αντιδρώ.Επειδή βαριέμαι κ υπερβολικά τώρα ,ναι ναι γύφτουλας είναι κ πλεονέκτης κ απ όλα. Μακάρι να καναν όλοι τέτοιες γυφτιές..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnnyestia Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 +1000 για το ντιζελάκι της FIAT. H πιο ενδεδειγμένη λύση για οικονομική μετακίνηση. Επίσης για την κατανάλωση και τις στροφές, δεν είναι πάντα ανάλογα. Πχ πιο πολύ θα κάψει αν τσουλάς με 6η και 40 χλμ στις 1000 στροφές παρά αν τσουλάς με 6η και 80 χλμ στις 2000. Γενικά ο κινητήρας δουλεύει αποδοτικότερα (δλδ οικονομικότερα) όταν στροφάρει κοντά στην μέγιστη ροπή του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cabdik Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 θα κανω 2 παρατηρησεις-προτασεις, 1 για να ειμαστε αντικειμενικοι οσον αφορα τις καταναλωσεις των αυτοκινητων, καλο θα ειναι να αποδεσμευσουμε το μυαλο μας απο τα €. υπολογιστε ποσα χλμ κανετε ανα λιτρο καυσιμου, ωστε να μην επηρεαζομαστε απο την τιμη του! αλλωστε, και με τις μεγαλες διαφορες που υπαρχουν στα βενζιναδικα ανα περιοχες, παλι δεν μπορεις να εισαι ακριβης! για παραδειγμα το δικο μου (Punto 75 elx 1.2) βγαζει περιπου 14χλμ /LTR βενζινης. ενας φιλος που εχει το strada με 1.3 πετρελαιο, εχει μετρησει οτι βγαζει 20-21χλμ /LTR πετρελαιο. τα συμπερασματα δικα σας! και μιλαω για ιδια κυβικα και απο μοντελα ιδιας εταιριας, για να ειναι πιο αμεση συγκριση. 2 οσον αφορα το υγραεριο, δεν ξερω κατα ποσο ευκολο ειναι να βρεις υγραεριο στην αθηνα, αλλα στην επαρχια ειναι μανικι, να φανταστειτε οτι, στα μερη μου, σε ολη την δυτικη πελοπονησο (αχαια-ηλεια), μονο στην Πατρα υπηρχε ενα βενζιναδικο που ειχε υγραεριο!!! τι να λεμε τωρα...! καλυτερα αφηστε το υγραεριο..! ειναι πονεμενη ιστορια, κυριως για την επαρχια που ξερω, εδω και μια 10ετια τουλαχιστον! πολυ σωστο επισης, ειναι και αυτο που λεει ο johnnyestia, οτι οι κινητηρες- γενικα- λειτουργουν πιο ξεκουραστα και αρα καταναλωνουν λιγοτερο, στις στροφες τις μεγιστης ροπης! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilizzz Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 θα κανω 2 παρατηρησεις-προτασεις,1 για να ειμαστε αντικειμενικοι οσον αφορα τις καταναλωσεις των αυτοκινητων, καλο θα ειναι να αποδεσμευσουμε το μυαλο μας απο τα €. υπολογιστε ποσα χλμ κανετε ανα λιτρο καυσιμου, ωστε να μην επηρεαζομαστε απο την τιμη του! αλλωστε, και με τις μεγαλες διαφορες που υπαρχουν στα βενζιναδικα ανα περιοχες, παλι δεν μπορεις να εισαι ακριβης! για παραδειγμα το δικο μου (Punto 75 elx 1.2) βγαζει περιπου 14χλμ /LTR βενζινης. ενας φιλος που εχει το strada με 1.3 πετρελαιο, εχει μετρησει οτι βγαζει 20-21χλμ /LTR πετρελαιο. τα συμπερασματα δικα σας! και μιλαω για ιδια κυβικα και απο μοντελα ιδιας εταιριας, για να ειναι πιο αμεση συγκριση. ιστορια, κυριως για την επαρχια που ξερω, εδω και μια 10ετια τουλαχιστον! +10000000000000000000000 Με την ιδια λογικη, το Fiat Panta 1.3 Multijet "βγαζει" 27km/L....ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΙΜΗ!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Αυτό που λέτε με την μέγιστη ροπή,στροφές,κατανάλωση δεν ισχύει πάντα. Π.χ. για μια Α ταχύτητα σε όχημα με μέγιστη ροπή στις 4000 στροφές ας πούμε, είναι πιο οικονομικό να πηγαίνεις με 5η και 3000στροφές παρά με 4η και 4000στροφές. Επίσης το Corsa diesel έχει τον ίδιο κινητήρα με το panda. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 πολυ σωστο επισης, ειναι και αυτο που λεει ο johnnyestia, οτι οι κινητηρες- γενικα- λειτουργουν πιο ξεκουραστα και αρα καταναλωνουν λιγοτερο, στις στροφες τις μεγιστης ροπης! ..άλλος ένας αστικός μύθος που αφορά το αυτοκίνητο. Στις στροφές της μέγιστης ροπής, απλά, ο κινητήρας <<καίει>> το λιγότερο καύσιμο σε σχέση με την αποδιδόμενη απόδοση. Αυτό δεν σημαίνει, πως αν π.χ ένας κινητήρας έχει τη ροπή στις 4-4,500 σαλ (τυπικός γιαπωνέζικος) θα πρέπει να ζυγίζουμε το γκάζι ώστε να μην πέφτουν ή ανεβαίνουν οι στροφές για χαμηλότερη κατανάλωση.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ioankoukos Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 ..άλλος ένας αστικός μύθος που αφορά το αυτοκίνητο.Στις στροφές της μέγιστης ροπής, απλά, ο κινητήρας <<καίει>> το λιγότερο καύσιμο σε σχέση με την αποδιδόμενη απόδοση. Αυτό δεν σημαίνει, πως αν π.χ ένας κινητήρας έχει τη ροπή στις 4-4,500 σαλ (τυπικός γιαπωνέζικος) θα πρέπει να ζυγίζουμε το γκάζι ώστε να μην πέφτουν ή ανεβαίνουν οι στροφές για χαμηλότερη κατανάλωση.. Πολυ σωστός. Στα 16βαλβιδα μοτερ που εχουν ροπη εκει που λες τοτε η πλεον οικονομικη λειτουργια ειναι 1000 σαλ πιο κατω, δηλαδη 3-3,500 σαλ. Αν το μοτερ είναι 8βαλβιδο ή 12βαλβιδο τοτε η περιοχή πιο οικονομικής λειτουργίας τροποποιείται αναλογα με τα χαρακτηριστικά του μοτερ. Στα τουρμπο ειναι ακριβως στην περιοχη που φουσκωνει το τουρμπο οχι ομως και να ειναι πληρως φορτωμένο, συνήθως γυρω στις 3000 σαλ, αν και εξαρτάται απο τη ρύθμιση και ιδιαιτερότητα του καθε μοτερ, το βαρος του αυτοκινήτου, την κλιμάκωση του κιβωτίου κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clockwork Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Σημερα το diesel πρεπει να χει περιπου 1.054€/l 1.260Ε ++ και εχει μελλον ακομα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Η πληρης καταντια!!! Μαλλον η πληρης ελληνικη γυφτια!Εχει Cherokee και σκεφτεται τα λεφτα για τη βενζινη? Τι το πηρε αυτο το αμαξι τοτε? για να δειξει? μια περιοδο ειχε 60ατοκες δοσεις ή 30χιλ ε ή δωρεαν σερβις!! βεβαια αυτοι που το πειραν μαλλον δεν ειδαν οτι ολα τα τζιπ της jeep chrysler θελουν σερβις καθε 10χιλ κμ ειτε πετρελαιο ειτε βενζινη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grigas Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Σχετικά με την κατανάλωση: 1. Στις στροφές που αντιστοιχούν στην μέγιστη ροπή ο κινητήρας έχει την μικρότερη ειδική κατανάλωση. Δηλαδή το πηλίκο κατανάλωση/ισχύς έχει την μικρότερη τιμή. 2. Το ότι ένα όχημα έχει μικρότερη κατανάλωση πηγαίνοντας με 80 και 5η παρά με 40 και 5η, οφείλεται κυρίως λόγω στην μεγαλύτερη ταχύτητα με την οποία κινείται. Τι εννοώ με αυτό. Η κατανάλωση ενός κινητήρα μπορεί να μετρηθεί είτε ως παροχή καυσίμου (lt/min) είτε ως lt/100km (που συνηθίζουμε). Εάν κινηθούμε για 5 λεπτά με 40 και 5η σίγουρα θα έχουμε καταναλώσει λιγότερο καύσιμο από ότι με 80 και 5η (παραπάνω όμως από το μισό). Το θέμα είναι όμως ότι με 80 θα έχουμε διανύσει την διπλάσια απόσταση. Έτσι τελικά προκύπτει ότι με 80 και 5η έχουμε μικρότερη κατανάλωση. 3. Ένας σημαντικός παράγοντας που καθορίζει την κατανάλωση είναι το φορτίο του κινητήρα. Η κατανάλωση ας πούμε με 3η και 2000 στροφές είναι διαφορετική εάν είμαστε σε ευθεία και διαφορετική σε ανηφόρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tomasss Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Εγω δεν καταλαβα που θελει να το κινει και να κανει 100 χλμ την ημερα... Εγω 100 χλμ την ημερα με ενα σαραβαλακι (107, aygo, matiz, smart και τα σχετικα χαρχαλα) δε θα εκανα με την καμμια !!! Ουτε στην πολη ουτε στην εθνική ουτε πουθενά! Ειναι θεμα ασφαλείας πως να το κάνουμε !! Με τοσα πολλα χλμ θα σου τυχαινουν ουκ ολιγα καλο ειναι λοιπον το αμαξι να ειναι καλο! Και ας καιει κατι παραπανω απο 5 λτ ! Με την ιδια λογική ας παρουμε ολοι ενα budget pc να παιζουμε Crysis ολη μερα στα 640χ480 σε 15αρα CRT. Θα το παίξει μια χαρα αλλά ποιος θα το ευχαριστηθεί και ακομα χειροτερα ποιος θα παιξει αποτελεσματικά οταν θα βλέπει τα μισα που θα επρεπε να δει;; Φιλε μου με τοσα πολλα χλμ την ημερα (το νουμερο ειναι πολυ μεγαλο, εγω κανω 50χλμ πολη-περιαστική διαδρομή την ημερα και ειμαι >2 ωρες στο αμαξι) θελεις ενα πολύ καλύτερο αμαξι, τουλάχιστον σουπερμινι. Τελεια και παυλα. Αλλιως μετακόμισε καλύτερα. Γνωμη μου παντα, αλλά υπολογισε ειμαι σε αντιστοιχο λουκι. ---------- Προσθήκη στις 14:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:53 ---------- Καλα τα λες. Χαμηλή κατανάλωση= Σταθερη ταχύτητα με τη μεγαλύτερη σχεση στο σημείο στροφών της μεγιστης ροπής του κινητήρα. Τωρα αν το αντεχεις και για ποσο καιρο αυτό είναι δικο σου θεμα. Εγω παντως προκειμενου να τα δινω στον ψυχολογο, προτιμώ να τα δινω στο βενζινά..... Ότι είναι μικρό , είναι σαραβαλάκι? Μικρό μοτέρ έχουν αυτά τα μικρά, αλλά είναι και πανάλαφρα στο βάρος. Κινητήρας διαμάντι θα σου πουν οι μηχανικοί... Για την πολή και περιφερειακές διαδρομές είναι ότι καλύτερο. Στην εθνική, ζορίζονται λίγο... Άλλα όπως και να το κάνουμε , ένα Αygo είναι 2 φορες καλύτερο σε πολλούς τομείς συγκριτικά με ένα κλασσικό 1400αρι του Vw group με 80-90 ίππους, που στην Ελλάδα πούλησε με το παραπάνω, πριν δούμε τα TSI... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2010 Ότι είναι μικρό , είναι σαραβαλάκι? Μικρό μοτέρ έχουν αυτά τα μικρά, αλλά είναι και πανάλαφρα στο βάρος. Κινητήρας διαμάντι θα σου πουν οι μηχανικοί... Για την πολή και περιφερειακές διαδρομές είναι ότι καλύτερο. Στην εθνική, ζορίζονται λίγο... Άλλα όπως και να το κάνουμε , ένα Αygo είναι 2 φορες καλύτερο σε πολλούς τομείς συγκριτικά με ένα κλασσικό 1400αρι του Vw group με 80-90 ίππους, που στην Ελλάδα πούλησε με το παραπάνω, πριν δούμε τα TSI... Τώρα περιμένεις εσύ να βγάλεις άκρη... Μόνο και μόνο που δε ξέρει για ποιους λόγους τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα λέγονται πόλης, δε χρειάζεται παραπέρα. 1) Μικρότερος όγκος: περισσότερες θέσεις για παρκάρισμα,λιγότερη κίνηση 2) Μικροί κινητήρες κ ελαφρύ σασί: Οικονομία στη μετακίνηση, στις φθορές κ στη μόλυνση του περιβάλλοντος. Αλλά νταξ, ναούμ μια Mustang κάνει μόνο για την πόλη που είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ αυτοκίνητο κι εφόσον είναι τεράστιο είναι και ασφαλές.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.