Timour21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Φιλε μου θα σου εξηγησω πως γινεται... Εσυ που λες οτι δεν γινεται καλο θα ηταν να το ψαξεις πρωτα κ μετα να μιλησεις..... Εστω οτι πας με 5000 στροφες. Αν αφησεις το γκαζι θα εχεις μηδενικη καταναλωση. Γι αυτο κ λεμε οτι ειναι οικολογικο να φρεναρουμε με ταχυτητα κ οχι με νεκρα. Βαζοντας νεκρα καις πιο πολυ. Πολλοι εχουν λανθασμενα την εντυπωση οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερο καις. Λαθος. Βαλε στην θεση του αυτοκινητου εσενα. Εχεις μια κατηφορα κ μια ανηφορα. Αν πας με την ιδια ταχυτητα στο κιβωτιο κ τις ιδιες στροφες στον κινητηρα να περασεις απο την κατηφορα κ απο την ανηφορα, θα καψεις πιο πολυ στην ανηφορα. Οπως κ ο ανθρωπος ζοριζεται στην ανηφορα ετσι κ το αυτοκινητο.... Οσο λιγοτερο το ζοριζεις τοσο πιο πολυ θα καψει. Αλλο ενα σημαντικο για την οικολογικη οδηγηση. ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. Ειναι προτιμοτερο να πηγαινεις ΣΤΑΘΕΡΑ με 5000 στροφες παρα να πηγαινεις ολη την ωρα απο τις 3000 στις 4000 κ απο τις 4000 στις 3000..... Έχεις λάθος εικόνα για το πως λειτουργεί ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης, είναι ξεκάθαρο αυτό. Απο την πρώτη ημέρα που εφευρέθηκαν, μέχρι και την σημερινή, ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ κινητήρας, καίει λιγότερο στις χαμηλές στροφές, και περισσότερο στις υψηλές στροφές. Αν δηλαδή βάλεις μπροστά ένα αμάξι (μηχανή ή οτιδήποτε άλλο) και με νεκρά πατήσεις γκάζι, στις 3000 στροφές θα κάψει λιγότερο απ'ότι στις 6000 στροφές. Αυτό είναι στάνταρ και ντεφάκτο, ρώτα οποιονδήποτε μηχανικό (έως τον πλέον άσχετο) για να στο επιβεβαιώσει. Αντίστοιχα, και εν κινήσει, με 5ή ταχύτητα και 3000 στροφές καις (πολύ λιγότερο) απ'ότι με 5ή και 6000 στροφές. Όλα τα υπόλοιπα είναι άρες μάρες κουκουνάρες. Ας μην αμφισβητούμε πράγματα που είναι δεδομένα εδώ και παραπάνω απο 100 χρόνια, γιατί θα χάσουμε την μπάλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Φιλε μου θα σου εξηγησω πως γινεται... Εσυ που λες οτι δεν γινεται καλο θα ηταν να το ψαξεις πρωτα κ μετα να μιλησεις..... Εστω οτι πας με 5000 στροφες. Αν αφησεις το γκαζι θα εχεις μηδενικη καταναλωση. Γι αυτο κ λεμε οτι ειναι οικολογικο να φρεναρουμε με ταχυτητα κ οχι με νεκρα. Βαζοντας νεκρα καις πιο πολυ. Πολλοι εχουν λανθασμενα την εντυπωση οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερο καις. Λαθος. Βαλε στην θεση του αυτοκινητου εσενα. Εχεις μια κατηφορα κ μια ανηφορα. Αν πας με την ιδια ταχυτητα στο κιβωτιο κ τις ιδιες στροφες στον κινητηρα να περασεις απο την κατηφορα κ απο την ανηφορα, θα καψεις πιο πολυ στην ανηφορα. Οπως κ ο ανθρωπος ζοριζεται στην ανηφορα ετσι κ το αυτοκινητο.... Οσο λιγοτερο το ζοριζεις τοσο πιο πολυ θα καψει. Αλλο ενα σημαντικο για την οικολογικη οδηγηση. ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. Ειναι προτιμοτερο να πηγαινεις ΣΤΑΘΕΡΑ με 5000 στροφες παρα να πηγαινεις ολη την ωρα απο τις 3000 στις 4000 κ απο τις 4000 στις 3000..... Έχεις λάθος εικόνα για το πως λειτουργεί ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης, είναι ξεκάθαρο αυτό. Απο την πρώτη ημέρα που εφευρέθηκαν, μέχρι και την σημερινή, ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ κινητήρας, καίει λιγότερο στις χαμηλές στροφές, και περισσότερο στις υψηλές στροφές. Αν δηλαδή βάλεις μπροστά ένα αμάξι (μηχανή ή οτιδήποτε άλλο) και με νεκρά πατήσεις γκάζι, στις 3000 στροφές θα κάψει λιγότερο απ'ότι στις 6000 στροφές. Αυτό είναι στάνταρ και ντεφάκτο, ρώτα οποιονδήποτε μηχανικό (έως τον πλέον άσχετο) για να στο επιβεβαιώσει. Αντίστοιχα, και εν κινήσει, με 5ή ταχύτητα και 3000 στροφές καις (πολύ λιγότερο) απ'ότι με 5ή και 6000 στροφές. Όλα τα υπόλοιπα είναι άρες μάρες κουκουνάρες. Ας μην αμφισβητούμε πράγματα που είναι δεδομένα εδώ και παραπάνω απο 100 χρόνια, γιατί θα χάσουμε την μπάλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lunatic89 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Πωπω ελεος με μερικους εδω μεσα... Ψαχνονται αμεσως να την πουν στον αλλο... Πιστεψε με τιμουρ ξερω παααρα πολλα για τα αυτοκινητα... Δεν αμφισβητησα ποτε αυτα που γραφεις γι αυτο προσπαθησε να κατανοεις αυτα που λενε οι αλλοι πριν προσπαθησεις να τους την πεις.... Το point μου ειναι οτι η καταναλωση εξαρταται απ την οδηγηση που κανει ο καθενας. Αντε βαλτε καναν υπολογιστη στο αυτοκινητο σας να δειτε τι καιει κ ποτε κ μετα μιληστε..... Αν θελει καποιος μπορει να το κανει να μην ξεπερασει ποτε τις 4.000 στροφες κ να καιει τα κερατα του... Κ καποιος αλλος παλι να μην ξεπερασει τις 4000 στροφες κ να καιει ελαχιστα... ΣΤΑΘΕΡΗ ταχυτητα και οχι αποτομες μεταβολες κ τερμα γκαζι ειναι το κλειδι.... "Όλα τα υπόλοιπα είναι άρες μάρες κουκουνάρες." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lunatic89 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Πωπω ελεος με μερικους εδω μεσα... Ψαχνονται αμεσως να την πουν στον αλλο... Πιστεψε με τιμουρ ξερω παααρα πολλα για τα αυτοκινητα... Δεν αμφισβητησα ποτε αυτα που γραφεις γι αυτο προσπαθησε να κατανοεις αυτα που λενε οι αλλοι πριν προσπαθησεις να τους την πεις.... Το point μου ειναι οτι η καταναλωση εξαρταται απ την οδηγηση που κανει ο καθενας. Αντε βαλτε καναν υπολογιστη στο αυτοκινητο σας να δειτε τι καιει κ ποτε κ μετα μιληστε..... Αν θελει καποιος μπορει να το κανει να μην ξεπερασει ποτε τις 4.000 στροφες κ να καιει τα κερατα του... Κ καποιος αλλος παλι να μην ξεπερασει τις 4000 στροφες κ να καιει ελαχιστα... ΣΤΑΘΕΡΗ ταχυτητα και οχι αποτομες μεταβολες κ τερμα γκαζι ειναι το κλειδι.... "Όλα τα υπόλοιπα είναι άρες μάρες κουκουνάρες." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ioankoukos Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Εγω δεν καταλαβα που θελει να το κινει και να κανει 100 χλμ την ημερα... Εγω 100 χλμ την ημερα με ενα σαραβαλακι (107, aygo, matiz, smart και τα σχετικα χαρχαλα) δε θα εκανα με την καμμια !!! Ουτε στην πολη ουτε στην εθνική ουτε πουθενά! Ειναι θεμα ασφαλείας πως να το κάνουμε !! Με τοσα πολλα χλμ θα σου τυχαινουν ουκ ολιγα καλο ειναι λοιπον το αμαξι να ειναι καλο! Και ας καιει κατι παραπανω απο 5 λτ ! Με την ιδια λογική ας παρουμε ολοι ενα budget pc να παιζουμε Crysis ολη μερα στα 640χ480 σε 15αρα CRT. Θα το παίξει μια χαρα αλλά ποιος θα το ευχαριστηθεί και ακομα χειροτερα ποιος θα παιξει αποτελεσματικά οταν θα βλέπει τα μισα που θα επρεπε να δει;; Φιλε μου με τοσα πολλα χλμ την ημερα (το νουμερο ειναι πολυ μεγαλο, εγω κανω 50χλμ πολη-περιαστική διαδρομή την ημερα και ειμαι >2 ωρες στο αμαξι) θελεις ενα πολύ καλύτερο αμαξι, τουλάχιστον σουπερμινι. Τελεια και παυλα. Αλλιως μετακόμισε καλύτερα. Γνωμη μου παντα, αλλά υπολογισε ειμαι σε αντιστοιχο λουκι. ---------- Προσθήκη στις 14:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:53 ---------- Πωπω ελεος με μερικους εδω μεσα... Ψαχνονται αμεσως να την πουν στον αλλο... Πιστεψε με τιμουρ ξερω παααρα πολλα για τα αυτοκινητα... Δεν αμφισβητησα ποτε αυτα που γραφεις γι αυτο προσπαθησε να κατανοεις αυτα που λενε οι αλλοι πριν προσπαθησεις να τους την πεις.... Το point μου ειναι οτι η καταναλωση εξαρταται απ την οδηγηση που κανει ο καθενας. Αντε βαλτε καναν υπολογιστη στο αυτοκινητο σας να δειτε τι καιει κ ποτε κ μετα μιληστε..... Αν θελει καποιος μπορει να το κανει να μην ξεπερασει ποτε τις 4.000 στροφες κ να καιει τα κερατα του... Κ καποιος αλλος παλι να μην ξεπερασει τις 4000 στροφες κ να καιει ελαχιστα... ΣΤΑΘΕΡΗ ταχυτητα και οχι αποτομες μεταβολες κ τερμα γκαζι ειναι το κλειδι.... "Όλα τα υπόλοιπα είναι άρες μάρες κουκουνάρες." Καλα τα λες. Χαμηλή κατανάλωση= Σταθερη ταχύτητα με τη μεγαλύτερη σχεση στο σημείο στροφών της μεγιστης ροπής του κινητήρα. Τωρα αν το αντεχεις και για ποσο καιρο αυτό είναι δικο σου θεμα. Εγω παντως προκειμενου να τα δινω στον ψυχολογο, προτιμώ να τα δινω στο βενζινά..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ioankoukos Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Εγω δεν καταλαβα που θελει να το κινει και να κανει 100 χλμ την ημερα... Εγω 100 χλμ την ημερα με ενα σαραβαλακι (107, aygo, matiz, smart και τα σχετικα χαρχαλα) δε θα εκανα με την καμμια !!! Ουτε στην πολη ουτε στην εθνική ουτε πουθενά! Ειναι θεμα ασφαλείας πως να το κάνουμε !! Με τοσα πολλα χλμ θα σου τυχαινουν ουκ ολιγα καλο ειναι λοιπον το αμαξι να ειναι καλο! Και ας καιει κατι παραπανω απο 5 λτ ! Με την ιδια λογική ας παρουμε ολοι ενα budget pc να παιζουμε Crysis ολη μερα στα 640χ480 σε 15αρα CRT. Θα το παίξει μια χαρα αλλά ποιος θα το ευχαριστηθεί και ακομα χειροτερα ποιος θα παιξει αποτελεσματικά οταν θα βλέπει τα μισα που θα επρεπε να δει;; Φιλε μου με τοσα πολλα χλμ την ημερα (το νουμερο ειναι πολυ μεγαλο, εγω κανω 50χλμ πολη-περιαστική διαδρομή την ημερα και ειμαι >2 ωρες στο αμαξι) θελεις ενα πολύ καλύτερο αμαξι, τουλάχιστον σουπερμινι. Τελεια και παυλα. Αλλιως μετακόμισε καλύτερα. Γνωμη μου παντα, αλλά υπολογισε ειμαι σε αντιστοιχο λουκι. ---------- Προσθήκη στις 14:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:53 ---------- Πωπω ελεος με μερικους εδω μεσα... Ψαχνονται αμεσως να την πουν στον αλλο... Πιστεψε με τιμουρ ξερω παααρα πολλα για τα αυτοκινητα... Δεν αμφισβητησα ποτε αυτα που γραφεις γι αυτο προσπαθησε να κατανοεις αυτα που λενε οι αλλοι πριν προσπαθησεις να τους την πεις.... Το point μου ειναι οτι η καταναλωση εξαρταται απ την οδηγηση που κανει ο καθενας. Αντε βαλτε καναν υπολογιστη στο αυτοκινητο σας να δειτε τι καιει κ ποτε κ μετα μιληστε..... Αν θελει καποιος μπορει να το κανει να μην ξεπερασει ποτε τις 4.000 στροφες κ να καιει τα κερατα του... Κ καποιος αλλος παλι να μην ξεπερασει τις 4000 στροφες κ να καιει ελαχιστα... ΣΤΑΘΕΡΗ ταχυτητα και οχι αποτομες μεταβολες κ τερμα γκαζι ειναι το κλειδι.... "Όλα τα υπόλοιπα είναι άρες μάρες κουκουνάρες." Καλα τα λες. Χαμηλή κατανάλωση= Σταθερη ταχύτητα με τη μεγαλύτερη σχεση στο σημείο στροφών της μεγιστης ροπής του κινητήρα. Τωρα αν το αντεχεις και για ποσο καιρο αυτό είναι δικο σου θεμα. Εγω παντως προκειμενου να τα δινω στον ψυχολογο, προτιμώ να τα δινω στο βενζινά..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Πωπω ελεος με μερικους εδω μεσα... Ψαχνονται αμεσως να την πουν στον αλλο... Πιστεψε με τιμουρ ξερω παααρα πολλα για τα αυτοκινητα... Δεν αμφισβητησα ποτε αυτα που γραφεις γι αυτο προσπαθησε να κατανοεις αυτα που λενε οι αλλοι πριν προσπαθησεις να τους την πεις.... Το point μου ειναι οτι η καταναλωση εξαρταται απ την οδηγηση που κανει ο καθενας. Αντε βαλτε καναν υπολογιστη στο αυτοκινητο σας να δειτε τι καιει κ ποτε κ μετα μιληστε..... Αν θελει καποιος μπορει να το κανει να μην ξεπερασει ποτε τις 4.000 στροφες κ να καιει τα κερατα του... Κ καποιος αλλος παλι να μην ξεπερασει τις 4000 στροφες κ να καιει ελαχιστα... ΣΤΑΘΕΡΗ ταχυτητα και οχι αποτομες μεταβολες κ τερμα γκαζι ειναι το κλειδι.... "Όλα τα υπόλοιπα είναι άρες μάρες κουκουνάρες." Ρε φίλε μου, δεν σου την λέω, μου είπες στο προηγούμενο μύνημά σου, να το ψάξω παραπάνω, και η απάντηση μου είναι οτι, απο τότε που φτιάχτηκε ο πρώτος κινητήρας εσωτερικής κάυσης, δεν έχει αλλάξει κάτι πάνω στο θέμα της κατανάλωσης, πάντοτε οι υψηλότερη ταχύτητα του μοτέρ (στροφές του) θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση απ'ότι σε χαμηλότερες στροφές. Για το θέμα κατανάλωσης παίζουν πολλά πράγματα ρόλο (πίεση/διάσταση ελαστικών, λίπανση του μοτέρ, καθαριότητα φίλτρου αέρα κλπ κλπ) αλλά η βασική αρχή κατανάλωσης είναι αυτή που λέω ποιο πάνω. Απλά πράγματα. Εσύ ισχυριζόσουν ποιο πριν οτι στις 5000 στροφές κάποιος μπορεί να έχει καλύτερη οικονομία καυσίμου απο κάποιον με λιγότερες στροφές, κάτι τέτοιο απλά δεν ισχύει. ---------- Προσθήκη στις 12:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:47 ---------- Εγω δεν καταλαβα που θελει να το κινει και να κανει 100 χλμ την ημερα... Εγω 100 χλμ την ημερα με ενα σαραβαλακι (107, aygo, matiz, smart και τα σχετικα χαρχαλα) δε θα εκανα με την καμμια !!! Ουτε στην πολη ουτε στην εθνική ουτε πουθενά! Ειναι θεμα ασφαλείας πως να το κάνουμε !! Με τοσα πολλα χλμ θα σου τυχαινουν ουκ ολιγα καλο ειναι λοιπον το αμαξι να ειναι καλο! Και ας καιει κατι παραπανω απο 5 λτ ! Φιλε μου με τοσα πολλα χλμ την ημερα (το νουμερο ειναι πολυ μεγαλο, εγω κανω 50χλμ πολη-περιαστική διαδρομή την ημερα και ειμαι >2 ωρες στο αμαξι) θελεις ενα πολύ καλύτερο αμαξι, τουλάχιστον σουπερμινι. Τελεια και παυλα. Αλλιως μετακόμισε καλύτερα. Γνωμη μου παντα, αλλά υπολογισε ειμαι σε αντιστοιχο λουκι. ΟΚ για την εθνική να το καταλάβω, αλλά μες την πόλη τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα μια χαρά είναι. Εσύ που λες οτι κάνεις 50 χλμ και είσαι 2 ώρες στο τιμόνι πάει να πει οτι πας με έναν μέσο όρο 25χλμ/ανα ώρα, δεν θα κερδίσεις κάτι παραπάνω απο ένα σούπερμίνι όπως λες, εκτός απο παραπάνω τέλη, παραπάνω ασφάλεια και παραπάνω κατανάλωση και ενδεχομένως ακριβότερο σέρβις. Αν μιλάγαμε για πρώτο αμάξι θα συμφωνούσα μαζί σου, το παιδί ψάχνει κάτι οικονομικό για 3ο αμάξι (πόλης αν κατάλαβα καλά). Και αυτά που αναφέρεις εσύ ως χάρχαλα είναι μια χαρά γι'αυτή την δουλειά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Πωπω ελεος με μερικους εδω μεσα... Ψαχνονται αμεσως να την πουν στον αλλο... Πιστεψε με τιμουρ ξερω παααρα πολλα για τα αυτοκινητα... Δεν αμφισβητησα ποτε αυτα που γραφεις γι αυτο προσπαθησε να κατανοεις αυτα που λενε οι αλλοι πριν προσπαθησεις να τους την πεις.... Το point μου ειναι οτι η καταναλωση εξαρταται απ την οδηγηση που κανει ο καθενας. Αντε βαλτε καναν υπολογιστη στο αυτοκινητο σας να δειτε τι καιει κ ποτε κ μετα μιληστε..... Αν θελει καποιος μπορει να το κανει να μην ξεπερασει ποτε τις 4.000 στροφες κ να καιει τα κερατα του... Κ καποιος αλλος παλι να μην ξεπερασει τις 4000 στροφες κ να καιει ελαχιστα... ΣΤΑΘΕΡΗ ταχυτητα και οχι αποτομες μεταβολες κ τερμα γκαζι ειναι το κλειδι.... "Όλα τα υπόλοιπα είναι άρες μάρες κουκουνάρες." Ρε φίλε μου, δεν σου την λέω, μου είπες στο προηγούμενο μύνημά σου, να το ψάξω παραπάνω, και η απάντηση μου είναι οτι, απο τότε που φτιάχτηκε ο πρώτος κινητήρας εσωτερικής κάυσης, δεν έχει αλλάξει κάτι πάνω στο θέμα της κατανάλωσης, πάντοτε οι υψηλότερη ταχύτητα του μοτέρ (στροφές του) θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση απ'ότι σε χαμηλότερες στροφές. Για το θέμα κατανάλωσης παίζουν πολλά πράγματα ρόλο (πίεση/διάσταση ελαστικών, λίπανση του μοτέρ, καθαριότητα φίλτρου αέρα κλπ κλπ) αλλά η βασική αρχή κατανάλωσης είναι αυτή που λέω ποιο πάνω. Απλά πράγματα. Εσύ ισχυριζόσουν ποιο πριν οτι στις 5000 στροφές κάποιος μπορεί να έχει καλύτερη οικονομία καυσίμου απο κάποιον με λιγότερες στροφές, κάτι τέτοιο απλά δεν ισχύει. ---------- Προσθήκη στις 12:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:47 ---------- Εγω δεν καταλαβα που θελει να το κινει και να κανει 100 χλμ την ημερα... Εγω 100 χλμ την ημερα με ενα σαραβαλακι (107, aygo, matiz, smart και τα σχετικα χαρχαλα) δε θα εκανα με την καμμια !!! Ουτε στην πολη ουτε στην εθνική ουτε πουθενά! Ειναι θεμα ασφαλείας πως να το κάνουμε !! Με τοσα πολλα χλμ θα σου τυχαινουν ουκ ολιγα καλο ειναι λοιπον το αμαξι να ειναι καλο! Και ας καιει κατι παραπανω απο 5 λτ ! Φιλε μου με τοσα πολλα χλμ την ημερα (το νουμερο ειναι πολυ μεγαλο, εγω κανω 50χλμ πολη-περιαστική διαδρομή την ημερα και ειμαι >2 ωρες στο αμαξι) θελεις ενα πολύ καλύτερο αμαξι, τουλάχιστον σουπερμινι. Τελεια και παυλα. Αλλιως μετακόμισε καλύτερα. Γνωμη μου παντα, αλλά υπολογισε ειμαι σε αντιστοιχο λουκι. ΟΚ για την εθνική να το καταλάβω, αλλά μες την πόλη τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα μια χαρά είναι. Εσύ που λες οτι κάνεις 50 χλμ και είσαι 2 ώρες στο τιμόνι πάει να πει οτι πας με έναν μέσο όρο 25χλμ/ανα ώρα, δεν θα κερδίσεις κάτι παραπάνω απο ένα σούπερμίνι όπως λες, εκτός απο παραπάνω τέλη, παραπάνω ασφάλεια και παραπάνω κατανάλωση και ενδεχομένως ακριβότερο σέρβις. Αν μιλάγαμε για πρώτο αμάξι θα συμφωνούσα μαζί σου, το παιδί ψάχνει κάτι οικονομικό για 3ο αμάξι (πόλης αν κατάλαβα καλά). Και αυτά που αναφέρεις εσύ ως χάρχαλα είναι μια χαρά γι'αυτή την δουλειά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ioankoukos Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 ΟΚ για την εθνική να το καταλάβω, αλλά μες την πόλη τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα μια χαρά είναι. Εσύ που λες οτι κάνεις 50 χλμ και είσαι 2 ώρες στο τιμόνι πάει να πει οτι πας με έναν μέσο όρο 25χλμ/ανα ώρα, δεν θα κερδίσεις κάτι παραπάνω απο ένα σούπερμίνι όπως λες, εκτός απο παραπάνω τέλη, παραπάνω ασφάλεια και παραπάνω κατανάλωση και ενδεχομένως ακριβότερο σέρβις. Αν μιλάγαμε για πρώτο αμάξι θα συμφωνούσα μαζί σου, το παιδί ψάχνει κάτι οικονομικό για 3ο αμάξι (πόλης αν κατάλαβα καλά). Και αυτά που αναφέρεις εσύ ως χάρχαλα είναι μια χαρά γι'αυτή την δουλειά. Μεσα στην πολη θα κανει 100 χλμ ημερησίως... Πόσες ΩΡΕΣ θα τρωει στην κινηση;;;; Οπως καταλαβαινεις λες μπουρδες. Προφανως ενα μερος θα ειναι σε ανοιχτο δρομο. Αλλα δεν εχει σημασια. Το ξαναλέω: και μεσα στην Κυψελη να τα κανει τα 100 χλμ καθε μερα θελει καλυτερο αυτοκίνητο. Θεμα ασφαλειας και θεμα ανεσης αφου θα περναει ενα σεβαστο κομματι της ζωης του στο αμαξι καθημερινα. Να εκανε 10-20 χλμ ημερησιως και μαλιστα μεσα στην πολη να πω παρε ενα πολης αλλα με τα δεδομενα ως εχουν, δεν του κανει. Με 2+ ωρες στο τιμονι καθε μερα πρεπει να εχεις και ενεργητική και παθητική ασφάλεια και ανεση. Τελοσπαντων αμπελοφιλοσοφουμε. Αν καποιος δεν εχει τα φραγκα να παρει ενα καλο αμαξι για τις αναγκες του, τοτε θα εξυπηρετηθεί με κατι υποδεεστερο. Γινεται, ολα γινονται. Και εγω εκανα ταξιδι στο χωριο 320χλμ με Σμαρτ, εκανα 1 ωρα παραπανω, και με το που εφτασα πηγα για υπνο αφου ημουν διαλυμενος. Με το Γκολφ φτανω ατσαλακωτος. Διαλεγεις αναλογα με τις αναγκες σου κ φυσικα με το μπογιοκο που διαθετεις, so simple... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ioankoukos Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 ΟΚ για την εθνική να το καταλάβω, αλλά μες την πόλη τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα μια χαρά είναι. Εσύ που λες οτι κάνεις 50 χλμ και είσαι 2 ώρες στο τιμόνι πάει να πει οτι πας με έναν μέσο όρο 25χλμ/ανα ώρα, δεν θα κερδίσεις κάτι παραπάνω απο ένα σούπερμίνι όπως λες, εκτός απο παραπάνω τέλη, παραπάνω ασφάλεια και παραπάνω κατανάλωση και ενδεχομένως ακριβότερο σέρβις. Αν μιλάγαμε για πρώτο αμάξι θα συμφωνούσα μαζί σου, το παιδί ψάχνει κάτι οικονομικό για 3ο αμάξι (πόλης αν κατάλαβα καλά). Και αυτά που αναφέρεις εσύ ως χάρχαλα είναι μια χαρά γι'αυτή την δουλειά. Μεσα στην πολη θα κανει 100 χλμ ημερησίως... Πόσες ΩΡΕΣ θα τρωει στην κινηση;;;; Οπως καταλαβαινεις λες μπουρδες. Προφανως ενα μερος θα ειναι σε ανοιχτο δρομο. Αλλα δεν εχει σημασια. Το ξαναλέω: και μεσα στην Κυψελη να τα κανει τα 100 χλμ καθε μερα θελει καλυτερο αυτοκίνητο. Θεμα ασφαλειας και θεμα ανεσης αφου θα περναει ενα σεβαστο κομματι της ζωης του στο αμαξι καθημερινα. Να εκανε 10-20 χλμ ημερησιως και μαλιστα μεσα στην πολη να πω παρε ενα πολης αλλα με τα δεδομενα ως εχουν, δεν του κανει. Με 2+ ωρες στο τιμονι καθε μερα πρεπει να εχεις και ενεργητική και παθητική ασφάλεια και ανεση. Τελοσπαντων αμπελοφιλοσοφουμε. Αν καποιος δεν εχει τα φραγκα να παρει ενα καλο αμαξι για τις αναγκες του, τοτε θα εξυπηρετηθεί με κατι υποδεεστερο. Γινεται, ολα γινονται. Και εγω εκανα ταξιδι στο χωριο 320χλμ με Σμαρτ, εκανα 1 ωρα παραπανω, και με το που εφτασα πηγα για υπνο αφου ημουν διαλυμενος. Με το Γκολφ φτανω ατσαλακωτος. Διαλεγεις αναλογα με τις αναγκες σου κ φυσικα με το μπογιοκο που διαθετεις, so simple... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Πωπω ελεος με μερικους εδω μεσα... Ψαχνονται αμεσως να την πουν στον αλλο... Πιστεψε με τιμουρ ξερω παααρα πολλα για τα αυτοκινητα... Δεν αμφισβητησα ποτε αυτα που γραφεις γι αυτο προσπαθησε να κατανοεις αυτα που λενε οι αλλοι πριν προσπαθησεις να τους την πεις.... Το point μου ειναι οτι η καταναλωση εξαρταται απ την οδηγηση που κανει ο καθενας. Αντε βαλτε καναν υπολογιστη στο αυτοκινητο σας να δειτε τι καιει κ ποτε κ μετα μιληστε..... Αν θελει καποιος μπορει να το κανει να μην ξεπερασει ποτε τις 4.000 στροφες κ να καιει τα κερατα του... Κ καποιος αλλος παλι να μην ξεπερασει τις 4000 στροφες κ να καιει ελαχιστα... ΣΤΑΘΕΡΗ ταχυτητα και οχι αποτομες μεταβολες κ τερμα γκαζι ειναι το κλειδι.... "Όλα τα υπόλοιπα είναι άρες μάρες κουκουνάρες." Αν εχω σταθερες 3Κ στροφες δεν ειναι αυτονοητο οτι θα καψω λιγοτερο απο οτι αν εχω σταθερες 4Κ στροφες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Πωπω ελεος με μερικους εδω μεσα... Ψαχνονται αμεσως να την πουν στον αλλο... Πιστεψε με τιμουρ ξερω παααρα πολλα για τα αυτοκινητα... Δεν αμφισβητησα ποτε αυτα που γραφεις γι αυτο προσπαθησε να κατανοεις αυτα που λενε οι αλλοι πριν προσπαθησεις να τους την πεις.... Το point μου ειναι οτι η καταναλωση εξαρταται απ την οδηγηση που κανει ο καθενας. Αντε βαλτε καναν υπολογιστη στο αυτοκινητο σας να δειτε τι καιει κ ποτε κ μετα μιληστε..... Αν θελει καποιος μπορει να το κανει να μην ξεπερασει ποτε τις 4.000 στροφες κ να καιει τα κερατα του... Κ καποιος αλλος παλι να μην ξεπερασει τις 4000 στροφες κ να καιει ελαχιστα... ΣΤΑΘΕΡΗ ταχυτητα και οχι αποτομες μεταβολες κ τερμα γκαζι ειναι το κλειδι.... "Όλα τα υπόλοιπα είναι άρες μάρες κουκουνάρες." Αν εχω σταθερες 3Κ στροφες δεν ειναι αυτονοητο οτι θα καψω λιγοτερο απο οτι αν εχω σταθερες 4Κ στροφες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2010 Αν είναι το ίδιο το φορτίο, και η ταχύτητα στο κιβώτιο, ναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Πωπω ελεος με μερικους εδω μεσα... Ψαχνονται αμεσως να την πουν στον αλλο... Αντε βαλτε καναν υπολογιστη στο αυτοκινητο σας να δειτε τι καιει κ ποτε κ μετα μιληστε..... nice follow... Δέν χρειάζεται να κανιβαλιστούμε,έχουν φροντίσει οι κατασκευάστριες και το όχημα έρχεται στάνταρ με trip computer...χμ...τα τελευταία 8+ χρόνια; Κάποια μάλιστα σου δίνουν realtime τι κατανάλωση έχεις πχ. με μπάρα κύλισης Δέν νομίζω οτι υπάρχει πιο αξιόπιστος τρόπος μέτρησης... Θές οικονομία καυσίμου κε. οδηγέ;Αξιολογείς καταστάσεις και προσαρμόζεις αναλόγως την πίεση που ασκεί το πόδι σου στο γκάζι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 nice follow...Δέν χρειάζεται να κανιβαλιστούμε,έχουν φροντίσει οι κατασκευάστριες και το όχημα έρχεται στάνταρ με trip computer...χμ...τα τελευταία 8+ χρόνια; Κάποια μάλιστα σου δίνουν realtime τι κατανάλωση έχεις πχ. με μπάρα κύλισης Δέν νομίζω οτι υπάρχει πιο αξιόπιστος τρόπος μέτρησης... Θές οικονομία καυσίμου κε. οδηγέ;Αξιολογείς καταστάσεις και προσαρμόζεις αναλόγως την πίεση που ασκεί το πόδι σου στο γκάζι. Δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα trip computer φίλε μου. Παρέλαβα το Hyundai i20 1.2 και δεν έχει τέτοιο πράγμα. Στο Cherokee που έχω, αυτά που γράφει, δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με την πραγματικότητα, τις περισσότερες φορές. O αδελφός μου με Fiesta εταιρικό, έχει τις πιο σωστές ενδείξεις στο trip. Για το φίλο που έγραψε ότι πρέπει να πάρει καλύτερης κατηγορίας, επειδή κάνει 100 χιλιόμετρα την ημέρα, θεωρώ ότι κάνει λάθος. Όταν έμενα στην Ελλάδα, οδηγούσα καθημερινά Σούνιο-Πέραμα με Matiz 800cc, απροβλημάτιστα, με μηδαμινή κατανάλωση. Αν θέλεις τη γνώμη μου, για τρίτο αυτοκινητο, ιδανικό είναι το Spark. Είναι πολύ αξιόλογη η Daewoo-Chevrolet, και σου μιλάω εκ πείρας. Υ.Γ. Το εσωτερικό του Civic μου θυμίζει Barbarella (για τους παλιούς που θυμούνται). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.