Προς το περιεχόμενο

Αυτοκινητο με την φτηνοτερη καταναλωση


AGGANIS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Απο άποψη κατανάλωσης όλα τα μινι γύρω στα 4.5 λίτρα είναι (107,Aygo,Pixo, Cuore).

Εξαίρεση το i10 που είναι στα 5λτ/100χλμ. Υπερτερεί όμως σε χώρους επιβατών και αποσκευών. Στο auto triti μαρτίου που έχει συγκριτικό βγάζει το i10 ως κορυφαίο mini.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα μην περνετε και κατα γραμμα τις τιμες του κατασκευαστη.

και εμενα το pro_ceed 1.4 λεει 5,1 σε εκτος αστικου κυκλου αλλα κατω απο 6 δεν εχω δει οσο οικονομικα και να πηγαινω.

Οποτε οσο μπορεις διαβαζε review απο δοκιμες και οχι τιμες κατασκευαστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Daihatsu Cuore και από μενα. Γενικά, σε κάθε αυτοκίνητο φροντίζουμε το φίλτρο αέρα και η πεταλούδα γκαζιού να είναι καθαρά;) Παίζουν μεγάλο ρόλο στην κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει Aygo.

 

Έχει τόσο μακριές σχέσεις που ακόμα και με 120(μια καλή ταχύτητα για ταξίδι δηλαδή) καίει λίγο.

 

βασικά νομίζω πως δεν έφερα καλό παράδειγμα γιατί όντως από ότι θυμάμαι στο aygo (ή ισχύει γενικά ή για ένα συγκεκριμένο μοντέλο) είτε πας με 2000 είτε με 5000στροφές είχε την ίδια κατανάλωση με +5% σε σχέση με συμβατικά αμάξια που ανεβαίνει κατακόρυφα. Αλλά αυτό το aygo οκ τεχνολογία toyota japan κτλπ. Σε ένα απλό αμάξι 1200κυβικών δεν θα έχει αυτά τα αποτελέσματα.

 

Παρόλα αυτά συμφωνώ με Hyundai i10 και daihatsu core....(ειδικά το πρώτο) δεν νιώθουν.... Και φτηνά ανταλλακτικά.

Ας πούμε ένα fiat punto 1.2 (που έχω) στα 80-100 καίει καλά 5λίτρα τα εκατό έως 2-3. Μετά όμως στα 120 καίει 8...8+. Γιαυτό λέω εξαρτάται από το αμάξι και την τεχνολογία κινητήρα που φέρει.. Παρόλα αυτά έχουν και αυτά φτηνά ανταλλακτικά και φτηνό σερβις. Αλλά σαν τα ιαπωνικά δεν υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά νομίζω πως δεν έφερα καλό παράδειγμα γιατί όντως από ότι θυμάμαι στο aygo (ή ισχύει γενικά ή για ένα συγκεκριμένο μοντέλο) είτε πας με 2000 είτε με 5000στροφές είχε την ίδια κατανάλωση με +5% σε σχέση με συμβατικά αμάξια που ανεβαίνει κατακόρυφα. Αλλά αυτό το aygo οκ τεχνολογία toyota japan κτλπ. Σε ένα απλό αμάξι 1200κυβικών δεν θα έχει αυτά τα αποτελέσματα.

 

 

Φυσικά και θα αυξηθεί πολύ η κατανάλωση αν πηγαίνεις με 5000. Δε θα μπορούσε να γίνεται διαφορετικά.

 

 

 

Ας πούμε ένα fiat punto 1.2 (που έχω) στα 80-100 καίει καλά 5λίτρα τα εκατό έως 2-3. Μετά όμως στα 120 καίει 8...8+. Γιαυτό λέω εξαρτάται από το αμάξι και την τεχνολογία κινητήρα που φέρει.. Παρόλα αυτά έχουν και αυτά φτηνά ανταλλακτικά και φτηνό σερβις. Αλλά σαν τα ιαπωνικά δεν υπάρχουν.

 

 

Μια χαρά τεχνολογία έχει ο κινητήρας του Punto. Αλλά έχει σχετικά κοντό κιβώτιο και στα 120 έχεις αρκετές στροφές στον κινητήρα και άρα αυξημένη κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ψηφος και απο εμενα στο Aygo-107-C1. Τα αυτοκινητακια αυτα φτιάχτηκαν κυριολεκτικα για την πολη και βολευουν απιστευτα.Εμεις εχουμε το MMT, μου την σπάει λιγο το αυτόματο αλλα σε κίνηση ειναι μεγαλη ευκολία. Κατανάλωση εχει την μικρότερη απο όσα βενζινοκίνητα εχω οδηγήσει (και είναι πολλά.....), περίπου 5λτ μέσα στην πόλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορείς να πάρεις diesel κάνε το. Εφόσον μιλάμε για κίνηση σε εθνική οδό, οι διαφορές στην κατανάλωση μειώνονται σημαντικά. Προσωπικά θα κοιτούσα σε ένα μικρομεσαίο (μεταχειρισμένο αν το ήθελα φτηνό) ώστε να έχω μια σχετική ποιότητα μετακίνησης και ας έκαιγε 0,5 - 1 λίτρο επιπλέον στην εθνική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια στην οικονομια καυσιμου δεν παιζει ρολο το ποσο μακριες ειναι οι σχεσεις. Σε ολα τα καινουρια αυτοκινητα μια χαρα ειναι οι σχεσεις.

Μπορει να πηγαινεις με 5000 στροφες κ να καις λιγοτερο απ οτι αν πηγαινες με 3000 στροφες.

Μπορείς να εξηγήσεις πως γίνεται αυτό;
Άσε να στο εξηγήσω εγώ....

ΔΕΝ γίνεται....

Φιλε μου θα σου εξηγησω πως γινεται... Εσυ που λες οτι δεν γινεται καλο θα ηταν να το ψαξεις πρωτα κ μετα να μιλησεις.....

 

Εστω οτι πας με 5000 στροφες. Αν αφησεις το γκαζι θα εχεις μηδενικη καταναλωση. Γι αυτο κ λεμε οτι ειναι οικολογικο να φρεναρουμε με ταχυτητα κ οχι με νεκρα. Βαζοντας νεκρα καις πιο πολυ.

Πολλοι εχουν λανθασμενα την εντυπωση οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερο καις. Λαθος.

Βαλε στην θεση του αυτοκινητου εσενα. Εχεις μια κατηφορα κ μια ανηφορα. Αν πας με την ιδια ταχυτητα στο κιβωτιο κ τις ιδιες στροφες στον κινητηρα να περασεις απο την κατηφορα κ απο την ανηφορα, θα καψεις πιο πολυ στην ανηφορα. Οπως κ ο ανθρωπος ζοριζεται στην ανηφορα ετσι κ το αυτοκινητο....

 

Οσο λιγοτερο το ζοριζεις τοσο πιο πολυ θα καψει.

Αλλο ενα σημαντικο για την οικολογικη οδηγηση.

ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. Ειναι προτιμοτερο να πηγαινεις ΣΤΑΘΕΡΑ με 5000 στροφες παρα να πηγαινεις ολη την ωρα απο τις 3000 στις 4000 κ απο τις 4000 στις 3000.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι κανενας δεν εχει προτεινει υβριδικο που εχουν την πιο χαμηλη καταναλωση και με πολυ χαμηλα τελη κυκλοφοριας?αν θυμαμαι καλα ακομα και μετα τις τροπολογιες υβριδικα αυτοκινητα μεχρι 2000 κυβικα εχουν τελη κυκλοφοριας 3€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο λιγοτερο το ζοριζεις τοσο πιο πολυ θα καψει.

 

για να σου πω την αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς με αυτό

 

Ουσιαστικά με αυτό που λες καταργείς την αρχή λειτουργίας του Overdrive.

"Τα περισσότερα από τα σύγχρονα κιβώτια ταχυτήτων διαθέτουν μία σχέση overdrive, ειδικά αυτά που έχουν έξι σχέσεις, ώστε οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα να διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα και να μειώνονται τα παραγόμενα επίπεδα θορύβου αλλά και η κατανάλωση καυσίμο"

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Overdrive_(mechanics)

 

Εκτος και αν δεν έχω "αποκωδικοποιήσει" σωστά αυτό που θες να πεις:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εστω οτι πας με 5000 στροφες. Αν αφησεις το γκαζι θα εχεις μηδενικη καταναλωση. Γι αυτο κ λεμε οτι ειναι οικολογικο να φρεναρουμε με ταχυτητα κ οχι με νεκρα. Βαζοντας νεκρα καις πιο πολυ.

Πολλοι εχουν λανθασμενα την εντυπωση οτι οσο πιο λιγες στροφες τοσο λιγοτερο καις. Λαθος.

 

Τι σχέση έχει αυτό;

Και με 3000 στροφές αν πηγαίνει και αφήσεις το γκάζι πάλι θα έχεις μηδέν κατανάλωση.

 

 

Αλλο ενα σημαντικο για την οικολογικη οδηγηση.

ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. Ειναι προτιμοτερο να πηγαινεις ΣΤΑΘΕΡΑ με 5000 στροφες παρα να πηγαινεις ολη την ωρα απο τις 3000 στις 4000 κ απο τις 4000 στις 3000.....

 

 

Μιλάμε για ίδιες συνθήκες.

Δεν αλλάζουμε τα δεδομένα όπως μας βολεύει για να βγάλουμε τα νούμερα που θέλουμε.

Σε κάθε περίπτωση αν πηγαίνεις με τις λιγότερες δυνατές στροφές θα κάψεις λιγότερο.

 

---------- Προσθήκη στις 01:53 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:52 ----------

 

Γιατι κανενας δεν εχει προτεινει υβριδικο που εχουν την πιο χαμηλη καταναλωση και με πολυ χαμηλα τελη κυκλοφοριας?αν θυμαμαι καλα ακομα και μετα τις τροπολογιες υβριδικα αυτοκινητα μεχρι 2000 κυβικα εχουν τελη κυκλοφοριας 3€

 

 

 

 

Γιατί θέλει και κάτι φθηνό στην αγορά και τα υβριδικά είναι πανάκριβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχω διαβασει ολα τα ποστ αλλα στην ουσια αν θες οικονομια και δεν σε νοιαζει τοσο ο θορυβος τοτε δεν υπαρχει αλλη λυση εκτος απο 3κυλινδρα...

Βασικα οτιδηποτε ειναι στα τοσα λιτρα καταναλωσης 3κυλινδρο ειναι...

100κμ την ημερα ειναι πολλα παντως...για να θυσιαζεις την ανεση σου(αναρτηση) ,την ηρεμια(ηχομονωση) και ασφαλεια(εχουν 4 αστερια αλλα στην κατηγορια τους..)αναλογα βεβαια και με την διαδρομη που θα κανεις...

αυτο που ξερω απο προσωπικη εμπειρια ειναι οτι

τα αδερφια c1/107/aygo ειναι καλη λυση μιας και εχουν χωρους(και πισω πορτες+2 θεσεις ανετες και οχι για κοντους αδυνατους κτλ..) και σερβις καθε 30χιλ κμ!

απ οσο θυμαμαι το cuore φοραει την ιδια μηχανη με τα παραπανω:P

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=257321

http://www.topgear.gr/subjects/c1178,1,Big_test_18_%28Daihatsu_Cuore_vs_Peugeot_1.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτιμησε καποιο κορεατικο με λιγα κυβικα μιας και θα ειναι το 3ο αμαξι της οικογενειας.Χαμηλη καταναλωση,φτηνο σερβις,φτηνα ανταλλακτικα και μηχανικα ειναι σκυλια.Ειναι οτι πρεπει για αυτο που το θελεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...