AGGANIS13 Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Επειδη θα παρω ενα αμαξι που προοριζεται να κανει καθε μερα καπου στα 90-100 χιλιομετρα και επειδη η βενζινη ειναι στα υψη και θα ειναι το τριτο αμαξι στην οικογενεια , θελω γνωμες για να παρω ενα οσο πιο φτηνο αυτοκινητο με την λιγοτερη καταναλωση. Ακουω γνωμες..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Από γνωστούς μου άριστη πρόταση είναι το πετρελαιοκίνητο i10 της Hyundai. Βέβαια είναι αυτοκίνητο πόλης... αλλά δε βλέπω λόγο να μη σε ικανοποιεί και γι αυτές τις αποστάσεις, εφόσον το κριτήριό σου είναι η οικονομία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AGGANIS13 Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Για το PIXO τι λετε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 smart. Kαι η κατανάλωση δεν μπορεί να είναι φθηνή, αλλά χαμηλή.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AGGANIS13 Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 επειδη την καταναλωση του smart την ξερω... Αλλο αυτοκινητο δεν εχει χαμηλωτερη καταναλωση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Εχεις σκευτει αν αξιζει τον κοπο αυτη η κινηση??. Ναι μεν μπορει να καις περισσοτερο αλλα αξιζει να δωσεις +5000Ευρω?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AGGANIS13 Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Αυτα τα χιλιομετρα θα γινονται για πολλα χρονια καθε μερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lavwmeno3wtiko Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 http://www.107.peugeot.gr/ για δεσ αυτο..εμεις που το εχουμε του βαζουμε πολυ σπανια βενιζη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Daihatsu Cuore. Απιστευτα οικονομικο και με απιστευτα χαμηλες καταναλωσεις... και ειναι και Japan = σχετικά λιγα εως καθόλου προβλήματα (τουλαχιστον μηχανικα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
IMAndreas Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Το θέμα είναι και που θα τα κάνεις. Γιατί πες οκ παίρνεις ένα aygo άμα το πλακώσεις 120+ θα καίει τα κερατά του...κρατιέσαι να πηγαίνεις με 80-90? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Το θέμα είναι και που θα τα κάνεις. Γιατί πες οκ παίρνεις ένα aygo άμα το πλακώσεις 120+ θα καίει τα κερατά του...κρατιέσαι να πηγαίνεις με 80-90? Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει Aygo. Έχει τόσο μακριές σχέσεις που ακόμα και με 120(μια καλή ταχύτητα για ταξίδι δηλαδή) καίει λίγο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lunatic89 Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Παιδια στην οικονομια καυσιμου δεν παιζει ρολο το ποσο μακριες ειναι οι σχεσεις. Σε ολα τα καινουρια αυτοκινητα μια χαρα ειναι οι σχεσεις. Μπορει να πηγαινεις με 5000 στροφες κ να καις λιγοτερο απ οτι αν πηγαινες με 3000 στροφες. Η γνωμη μου ειναι να παρεις καποιο μικρο αυτοκινητακι (καποιο απο αυτα που εχουν ηδη αναφερθει) κ να κοιταξεις το SERVICE του. Η καταναλωση ειναι στο χερι σου να ειναι χαμηλη. Το σερβις οχι ομως... Πχ το ιαπωνικο που ειπε ο paylidis.Ναι τα ιαπωνικα ειναι σκυλια (αν κ αυτο τεινει πλεον να γινει μυθος καποιας αλλης εποχης) αλλα αν παθεις κατι τα ανταλλακτικα τους ειναι πανακριβα... Εφοσον θες να κανεις πολλα χιλιομετρα κοιτα πιο πολυ για αξιοπιστια κ φθηνη συντηρηση παρα για καταναλωση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Παιδια στην οικονομια καυσιμου δεν παιζει ρολο το ποσο μακριες ειναι οι σχεσεις. Σε ολα τα καινουρια αυτοκινητα μια χαρα ειναι οι σχεσεις. Μπορει να πηγαινεις με 5000 στροφες κ να καις λιγοτερο απ οτι αν πηγαινες με 3000 στροφες. Μπορείς να εξηγήσεις πως γίνεται αυτό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Oscar_Mike Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 το θέμα είναι να συνδυάσεις υψηλή ταχύτητα και χαμηλές στροφές κινητήρα, δηλαδή στις 3.000-4.000 rpm με πέπτη να βγάζει ικανοποιητικά χιλιόμετρα. Ακόμα μην ξεχνάτε ότι εκτος από τις rpm σημαντικό ρολο στην οικονομία καυσιμου παίζει και η ταχύτητα με την οποια θα κινείται το αυτοκίνητο, από κάποιο σημείο και μετά η κατανάλωση εκτοξεύεται κατακόρυφα λόγο αεροδυναμικής-οπισθέλκουσας*. κακή αεροδυναμική=μεγάλη οπισθέλκουσα=μεγάλη κατανάλωση *Πρόκειται για την αντίσταση που αναπτύσσεται όταν ένα αντικείμενο κινείται μέσα σε ενα ρευστό και αυξάνεται με το τετράγωνο της ταχύτητας. Εξαρτάται κυρίως από την μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nick#18 Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Daihatsu Cuore +1 και απο ανταλακτικα που διαβασα καπου παραπανω, http://www.euroiaponiki.gr/ για hyundai που εχω αγορασει καπια ανταλακτικα ηταν σε αρκετα χαμηλες τιμες σε σχεση με αλλες εταιριες και ειναι original parts.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.