Προς το περιεχόμενο

Αυτοκινητο με την φτηνοτερη καταναλωση


AGGANIS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδη θα παρω ενα αμαξι που προοριζεται να κανει καθε μερα καπου στα 90-100 χιλιομετρα και επειδη η βενζινη ειναι στα υψη και θα ειναι το τριτο αμαξι στην οικογενεια , θελω γνωμες για να παρω ενα οσο πιο φτηνο αυτοκινητο με την λιγοτερη καταναλωση.

Ακουω γνωμες.....

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Από γνωστούς μου άριστη πρόταση είναι το πετρελαιοκίνητο i10 της Hyundai. :-)

 

Βέβαια είναι αυτοκίνητο πόλης... αλλά δε βλέπω λόγο να μη σε ικανοποιεί και γι αυτές τις αποστάσεις, εφόσον το κριτήριό σου είναι η οικονομία.

Δημοσ.

Εχεις σκευτει αν αξιζει τον κοπο αυτη η κινηση??. Ναι μεν μπορει να καις περισσοτερο αλλα αξιζει να δωσεις +5000Ευρω??

Δημοσ.

Daihatsu Cuore. Απιστευτα οικονομικο και με απιστευτα χαμηλες καταναλωσεις... και ειναι και Japan = σχετικά λιγα εως καθόλου προβλήματα (τουλαχιστον μηχανικα).

Δημοσ.

Το θέμα είναι και που θα τα κάνεις. Γιατί πες οκ παίρνεις ένα aygo άμα το πλακώσεις 120+ θα καίει τα κερατά του...κρατιέσαι να πηγαίνεις με 80-90?

Δημοσ.
Το θέμα είναι και που θα τα κάνεις. Γιατί πες οκ παίρνεις ένα aygo άμα το πλακώσεις 120+ θα καίει τα κερατά του...κρατιέσαι να πηγαίνεις με 80-90?

 

 

Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει Aygo.

 

Έχει τόσο μακριές σχέσεις που ακόμα και με 120(μια καλή ταχύτητα για ταξίδι δηλαδή) καίει λίγο.

Δημοσ.

Παιδια στην οικονομια καυσιμου δεν παιζει ρολο το ποσο μακριες ειναι οι σχεσεις. Σε ολα τα καινουρια αυτοκινητα μια χαρα ειναι οι σχεσεις.

Μπορει να πηγαινεις με 5000 στροφες κ να καις λιγοτερο απ οτι αν πηγαινες με 3000 στροφες.

 

Η γνωμη μου ειναι να παρεις καποιο μικρο αυτοκινητακι (καποιο απο αυτα που εχουν ηδη αναφερθει) κ να κοιταξεις το SERVICE του. Η καταναλωση ειναι στο χερι σου να ειναι χαμηλη. Το σερβις οχι ομως...

 

Πχ το ιαπωνικο που ειπε ο paylidis.Ναι τα ιαπωνικα ειναι σκυλια (αν κ αυτο τεινει πλεον να γινει μυθος καποιας αλλης εποχης) αλλα αν παθεις κατι τα ανταλλακτικα τους ειναι πανακριβα...

 

Εφοσον θες να κανεις πολλα χιλιομετρα κοιτα πιο πολυ για αξιοπιστια κ φθηνη συντηρηση παρα για καταναλωση

Δημοσ.
Παιδια στην οικονομια καυσιμου δεν παιζει ρολο το ποσο μακριες ειναι οι σχεσεις. Σε ολα τα καινουρια αυτοκινητα μια χαρα ειναι οι σχεσεις.

Μπορει να πηγαινεις με 5000 στροφες κ να καις λιγοτερο απ οτι αν πηγαινες με 3000 στροφες.

 

 

 

 

Μπορείς να εξηγήσεις πως γίνεται αυτό;

Δημοσ.

το θέμα είναι να συνδυάσεις υψηλή ταχύτητα και χαμηλές στροφές κινητήρα, δηλαδή στις 3.000-4.000 rpm με πέπτη να βγάζει ικανοποιητικά χιλιόμετρα.

 

Ακόμα μην ξεχνάτε ότι εκτος από τις rpm σημαντικό ρολο στην οικονομία καυσιμου παίζει και η ταχύτητα με την οποια θα κινείται το αυτοκίνητο, από κάποιο σημείο και μετά η κατανάλωση εκτοξεύεται κατακόρυφα λόγο αεροδυναμικής-οπισθέλκουσας*.

κακή αεροδυναμική=μεγάλη οπισθέλκουσα=μεγάλη κατανάλωση

 

*Πρόκειται για την αντίσταση που αναπτύσσεται όταν ένα αντικείμενο κινείται μέσα σε ενα ρευστό και αυξάνεται με το τετράγωνο της ταχύτητας. Εξαρτάται κυρίως από την μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου.

Δημοσ.

Daihatsu Cuore +1 και απο ανταλακτικα που διαβασα καπου παραπανω, http://www.euroiaponiki.gr/ για hyundai που εχω αγορασει καπια ανταλακτικα ηταν σε αρκετα χαμηλες τιμες σε σχεση με αλλες εταιριες και ειναι original parts....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...