Προς το περιεχόμενο

Τι ισχύει τελικά με τα εισιτήρια του ΟΑΣΘ ??


markosf1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε παιδιά για να πάμε στα ΤΕΙ και να γυρίσουμε πρέπει να πατάμε συνολικά 4 εισιτήρια (1,20 ευρώ) .. δηλαδή από εκεί που πληρώναμε 0,50 θα πληρώνουμε περισσότερο και από το διπλάσιο ή μπορείς να πατάς το ίδιο εισιτήριο ?

 

Ξέρει κάποιο .. τι παίζει?

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

http://www.oasth.gr/news/announcements.php?id=191

 

Ειδικότερα από την 1η Μαΐου 2010:

Α. Οι μη τακτικοί επιβάτες δύνανται να χρησιμοποιούν τα παρακάτω είδη εισιτηρίων:

α. Το βασικό εισιτήριο, ΜΙΑΣ (1) ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ, έναντι 0,60 €.

β. Το χρονικό εισιτήριο, ΕΩΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ (4) ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ και διάρκειας ισχύος έως ενενήντα (90) λεπτών απ’ τη πρώτη χρήση, έναντι 1,00 €.

Σημείωση: Τα ως άνω εισιτήρια αντικαθιστούν το έως 30.4.2010 ισχύον ενιαίο χρονικό εισιτήριο των 0,50 € και διάρκειας ισχύος εβδομήντα (70) λεπτών.

γ. Το εισιτήριο 24ΩΡΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ έναντι 3,00 € (από 2,00 €).

δ. Το ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ έναντι 10,00 € (ίδια τιμή).

Ως προς τους κανόνες χρήσης και την διάρκεια ισχύος κάθε τύπου εισιτηρίου, ορίζονται τα εξής:

α. Το βασικό εισιτήριο των 0,60 € (ή 0,30 € το μειωμένο) ισχύει για ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΧΡΗΣΗ, επικυρώνεται (ή εκδίδεται) κατά την είσοδο και δεν ισχύει σε καμία άλλη μετακίνηση, πλην της μετακίνησης μέσω των σταθμών μετεπιβίβασης (Ν.Σ. Σταθμού, Α.Σ. ΙΚΕΑ, ΚΤΕΛ Μακεδονία, Σταυρούπολης, Χορτιάτη, Χαριλάου και Βούλγαρη) και σ’ αυτή την περίπτωση κάνουν χρήση του ίδιου εισιτηρίου (με δεύτερη επικύρωση).

β. Το χρονικό εισιτήριο του 1,00 € (ή των 0,50 € το μειωμένο), ισχύει για ενενήντα (90) λεπτά και έως τέσσερις (4) μετακινήσεις και σε κάθε μετακίνηση επικυρώνεται αμέσως μετά την είσοδο στο λεωφορείο. Η επικύρωσή του πριν τη λήξη των ενενήντα (90) λεπτών απ’ τη πρώτη χρήση, παρέχει το δικαίωμα στον επιβάτη να μετακινείται νόμιμα έως την αποβίβαση απ’ αυτό το λεωφορείο.

γ. Το εισιτήριο 24ωρης διάρκειας των 3,00 € (ή του 1,50 € το μειωμένο) επικυρώνεται κατά την πρώτη χρήση και μόνο άλλη μία, κατά την τελευταία, αν η επιβίβαση στο λεωφορείο και η επικύρωση γίνει πριν τη λήξη της 24ωρης διάρκειας ισχύος του, οπότε ο επιβάτης μετακινείται νόμιμα έως την αποβίβασή του απ’ το λεωφορείο αυτό.

δ. Το εβδομαδιαίο εισιτήριο των 10,00 € (ή των 5,00 € το μειωμένο), ισχύει για απεριόριστες μετακινήσεις από την ημέρα της πρώτης χρήσης (επικύρωσης) και έως τη συμπλήρωση επτά (7) ημερών, ήτοι έως τις 24:00΄ της 7ης ημέρας. Το εβδομαδιαίο εισιτήριο ακυρώνεται μόνο κατά την πρώτη χρήση.

 

Κλέφτες.

 

Δ. Νέες ευνοϊκές ρυθμίσεις για μαθητές και Πολιτιστική Γραμμή.

Με την νέα πολιτική κομίστρων γίνονται και οι εξής βελτιώσεις έναντι της έως 30.4.2010 ισχύουσας:

α. Η ισχύς των μαθητικών δελτίων κάθε σχολικής περιόδου (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), παρατείνεται και την θερινή περίοδο (έως και τον Οκτώβριο), προκειμένου οι μαθητές να μετακινούνται με μειωμένο κόμιστρο και μετά τη λήξη του σχολικού έτους και την απόκτηση των νέων δελτίων (έως σήμερα δεν ίσχυε).

 

1.Δηλαδή παλιά τα πάσο δεν ίσχυαν καλοκαίρι? Όλοι τα χρησιμοποιούσαν.

2.Την τριτοβάθμια την αφήνουμε απέξω?

 

Ζ. Λήξη ισχύος – αντικατάσταση εισιτηρίων

Κάτοχοι των έως και 30.4.2010 ισχυόντων εισιτηρίων, θα μπορούν να τα ανταλλάσσουν με ανάλογης αξίας νέα εισιτήρια, στα Εκδοτήρια του Ο.Α.Σ.Θ., εντός του Μαΐου 2010 (ειδικά τα μπλε απόχρωσης εισιτήρια των 0,50 € αντικαθίστανται μόνο στα γραφεία του Ο.Α.Σ.Θ.). Προς τούτο καλούνται οι χρήστες των αστικών λεωφορείων, να προμηθεύονται εισιτήρια των 0,50 € προς χρήση έως 30.4.2010.

Ο Ο.Α.Σ.Θ. θα κυκλοφορεί και διαθέτει στους πολίτες τα νέα εισιτήρια, απ’ τα Εκδοτήρια και τα 1.650 καταστήματα, από την Τετάρτη 28 Απριλίου 2010.

 

Δεν μπορούσαν να ισχύουν και τα παλιά μέχρι εξαντλήσεώς τους και πρέπει να τρέχουμε να τα ανταλλάζουμε? Ποια η διαφορά δηλαδή?

 

Από τον Ο.Α.Σ.Θ. ανακοινώνεται ότι σε εφαρμογή της αριθμ. 8923/861/2010 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, από την 1η Μαΐου 2010, αναπροσαρμόζεται η τιμολογιακή πολιτική του Ο.Α.Σ.Θ., γίνεται αναπροσαρμογή και εξορθολογισμός των κομίστρων του, μετά από δέκα (10) περίπου χρόνια που τα κόμιστρα στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης ήταν σχεδόν σταθερά, παρά την σημαντική αύξηση των λεωφορείων (από 488 σε 600), την επέκταση της αστικής περιοχής (σε 15 νέους Δήμους από το 2003) και την κατ’ έτος μεταβολή του Δ.Τ.Κ.

Με την νέα πολιτική κομίστρων, τα κόμιστρα στον Ο.Α.Σ.Θ. εξακολουθούν να παραμένουν σε σημαντικό ποσοστό χαμηλότερα απ’ τα κόμιστρα των Αθηνών και όλων των άλλων πόλεων της χώρας, μειώνεται το κόστος μετακίνησης για τους τακτικούς χρήστες των αστικών συγκοινωνιών (Εργαζόμενοι, κ.λ.π.), αφού μειώνονται οι τιμές των καρτών απεριορίστων διαδρομών έναντι των έως τώρα ισχυόντων, ενώ για τους μη τακτικούς χρήστες γίνεται δικαιότερη, αφού το κόστος μετακίνησης επηρεάζεται από την απόσταση και τις χρήσεις (μικρότερο κόστος για μία χρήση και μεγαλύτερο για πολλαπλές χρήσεις – μετακινήσεις).

 

1.Χεστήκαμε για τα 10 χρόνια και για τις τιμές στις άλλες πόλεις, δηλαδή έμπαινε μέσα ο ΟΑΣΘ και τα ανέβασαν? Πως είναι δυνατόν?

2.Περισσότεροι δήμοι = περισσότερα έσοδα

3.Η μείωση του κόστους των τακτικών χρηστών είναι πολύ μικρότερη από τις υπόλοιπες αυξήσεις.

 

Το ερώτημα είναι γιατί όλα αυτά? Έμπαινε μέσα ο ΟΑΣΘ και πως γίνεται να έμπαινε μέσα με τόσο σαρδελοποιημένο κόσμο κάθε μέρα στην 2η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας?

Δημοσ.
http://www.oasth.gr/service/tickets.php

 

Βγάζεις μια κάρτα απεριορίστων διαδρομών και είσαι οκ με το φοιτητικό. Οι υπόλοιποι (μη φοιτητές) θα έχουν πρόβλημα.

 

ναι αυτό βολεύει !! Για αυτό και βλέπω κάτι ουρές στα περίπτερα οασθ !

Δημοσ.
Το ερώτημα είναι γιατί όλα αυτά? Έμπαινε μέσα ο ΟΑΣΘ και πως γίνεται να έμπαινε μέσα με τόσο σαρδελοποιημένο κόσμο κάθε μέρα στην 2η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας?

 

δεν έμπαινε μέσα. Έχει μειωθεί όμως η κρατική επιχορήγηση στον ΟΑΣΘ, λόγω της οποίας το εισιτήριο είναι το φτηνότερο στην Ελλάδα.

Επίσης, από τον Απρίλιο ο ΟΑΣΘ έχει περικόψει και τα μερίσματα στους μετόχους - ιδιοκτήτες του κατά 15% (αν θυμάμαι καλά το ποσοστό).

Δημοσ.
Οι αλήτες ακρίβαιναν το εισιτήριο και κατάργησαν τις μετεπιβιβάσεις.

 

Αλητεία.

 

Αυτοί είναι οι αλήτες; Για την ψυχή της μάνας τους θα δουλεύουν; Όταν η βενζίνη διπλασιάστηκε από πέρσι αυτοί θα πουλάν με την ίδια τιμή;

 

Άλλοι φταίνε...300

Δημοσ.
Αυτοί είναι οι αλήτες; Για την ψυχή της μάνας τους θα δουλεύουν; Όταν η βενζίνη διπλασιάστηκε από πέρσι αυτοί θα πουλάν με την ίδια τιμή;

 

Άλλοι φταίνε...300

 

Έχεις ένα δίκιο, αλλά ο λόγος είναι ότι κόπηκαν κάτι επιδοτήσεις απ ότι άκουσα

Δημοσ.

και ο προεδρος του ΟΑΣΘ πρεπει με καποιο τροπο να βγαλει τα λεφτα για την μεζονετα στην Χαλκιδικη και το τουρμπο Cayenne....

Δημοσ.

Βεβαια εδω πρεπει να σημειωθει οτι ελεγκτη δεν εχω δει εδω κ 1μιση χρονο στη πολη και το πολυ ενα 30-40% να χτυπαει εισητηριο (αμφιβαλω αν εχουν καρτα εστω ενα 10-20% απο αυτους που δεν χτυπαει εισητηριο)..

Αυτο με τις μετεπιβιβάσεις ειναι μεγιστη βλακεια δλδ 1 ευρω αντι για 0.50... Και τι θα πει μετεπιβίβαση μονο στους σταθμους;;

Παντως η καρτα που πηγε 23 ευρω ειναι σχετικα καλή τιμη..

Δημοσ.

Εγώ πάντως πριν από 4 μήνες που ήμουν ακόμη πάνω τους πετύχαινα μέρα παρα μέρα να κάνουν έλεγχο κι έκοβαν κώλους.

Δημοσ.

Μια χαρά κυκλοφορούν οι ελεγκτές. Πριν 2 μήνες πήρα κι εγώ το πρόστιμο μου και όταν πήγα στα γραφεία του ΟΑΣΘ να το πληρώσω με κοίταξαν περίεργα στην αρχή, μετά με κέρασαν και κριτσίνια.

Δημοσ.

Ιδιωτικός είναι ο ΟΑΣΘ?

Αν ναι τότε δεν μπορούμε να τους κατηγορήσουμε για τις αυξήσεις, ιδιώτες είναι, το κέρδος επιζητούν.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...