Προς το περιεχόμενο

Το ποίημα…

agamoi-thytai

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

05-05-2010

Έφτασα στο μαγαζί νωρίς το πρωί, 07:30 μια και δεν είχε κίνηση.

Είδα απ’ έξω περίπου 20 πιτσιρίκια 18-20 ετών που οι περισσότεροι είχαν στην πλάτη τους σχολικά σακίδια.

«Εκδρομή θα πάνε» σκέφτηκα μέσα μου μη σκεπτόμενος την ηλικία τους.

Δεν μπήκα αμέσως μέσα, πήγα στο περίπτερο να πάρω τσιγάρα και πλησιάζοντας, ένας νεαρός μου δίνει ένα φυλλάδιο.

ΕΓΩ: «Τι είστε εσείς βρε παιδιά;»

ΑΥΤΟΙ: «Είμαστε από το χχχχ»

Ε: «Τι είναι το χχχχ ;»

Α: «Είμαστε το χχχχχχχχχ χχχχχχχχ χχχχχχ. Παλεύουμε ενάντια στα νέα μέτρα, ενάντια στο κεφάλαιο, υπέρ της εργατικής τάξης»

Ε: «Τι δουλειά κάνεις παιδί μου ;»

Α: «Δεν εργάζομαι είμαι φοιτητής»

Ε: «Και τι θέλετε εδώ;»

Α: «Κάνουμε απεργία και θέλουμε να κάνουν και οι υπόλοιποι»

Α: «Ωραία όταν έρθει το προσωπικό, πείτε τους τι συμβαίνει και αν συμφωνήσουν εγώ δεν έχω πρόβλημα στο τι θα κάνουν. Έτσι κι αλλιώς το να απεργήσουν, αν θέλουν είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους»

Ήρθε το προσωπικό, τους ενημέρωναν έναν, έναν και συνολικά το προσωπικό μπήκε στο μαγαζί και πήραν τα πόστα τους. Δεν ήθελαν να κάνουν απεργία.

Ο επικεφαλής άρχισε να μιλά στο κινητό και στη συνέχεια μιλούσε στους δικούς του.

Ήρθε μέσα και με ενημέρωσε ότι εφόσον το προσωπικό έδειξε ΑΝΥΠΑΚΟΗ θα λάβουν πιο δραστικά μέτρα.

Πιάστηκαν αλυσίδα και έκλεισαν την είσοδο του καταστήματος εμποδίζοντας τους πελάτες να εισέλθουν.

Έβγαλαν σημαίες του ΧΧΧΧ, τηλεβόα και άρχισαν το ποίημα.

Διαπληκτίστηκαν με κάποιους πελάτες, υποχωρώντας σε μερικούς από αυτούς και τους ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ να μπουν να ψωνίσουν.

Ο επικεφαλής άρχισε πάλι να μιλά στο τηλέφωνο και για λίγο τα πράγματα ηρέμησαν.

Μετά από λίγα λεπτά ήρθε ένας φουσκωτός ο οποίος μου δήλωσε ότι είναι μέλος κάπου συνδικάτου εργατών (πάνω στη φασαρία δεν μπόρεσα να καταλάβω τι ακριβώς ήταν) και ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ να βγει έξω το προσωπικό και να κλείσει το κατάστημα.