apd453 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Snoob έχεις δίκαιο σε αυτά που λες ως ένα βαθμό. Υπάρχει ένα αλλά όμως. ΠΧ έχεις μία επιχείρηση και δίνεις υψηλούς μισθούς, αφήνεις να κλέβουν και να το ξύνουν. Αν κλείσει αυτή η επιχείρηση θα φταίνε οι εργαζόμενοι ή εσύ? (ας μη λάβουμε υπ όψιν αυτά που εσύ σαν αφεντικό έχεις πάρει από την επιχείρηση). Και οι δύο φταίνε. Όχι το ίδιο όμως. Ο εργαζόμενος λογικό είναι να προσπαθεί να φιδιάσει. Ακόμη και τεμπέλης-κλέφτης να μην είναι αν δει ότι στο μαγαζί να το κάνουν οι άλλοι συνάδελφοι θα το κάνει και αυτός. Υποτίθεται ότι εσύ σαν αφεντικό πρέπει να είσαι εκεί, να ελέγχεις και να οργανώνεις. Αυτή είναι η δουλειά σου. Η επιχείρηση δεν πάει καλά λοιπόν. οκ. Την πληρώνουν οι εργαζόμενοι (όχι άδικα). Το αφεντικό όμως? Δεν γίνεται να μην την πληρώνει ποτέ? Θα φάει και αυτός τις μάπες του λοιπόν. Εγώ έχω κλέψει από το κράτος. Αυτά που έχω κλέψει σε σχέση με αυτά που μου έχουν κλέψει είναι μια τρίχα από τα αρχ*&^*&^δια. Ο λόγος που έχω κλέψει είναι α) γιατί με άφησαν β) γιατί έπρεπε, με ανάγκασαν να κλέψω γ) γιατί ήταν ο μόνος τρόπος γλιτώσω κάτι από τη χασούρα. Είναι κλεψιά ή όχι αυτό που έκανα? Όταν προσπαθείς να πάρεις κάτι πίσω που σου έχουν κλέψει θεωρείτε κλεψιά? Αν θεωρείται, έχει την ίδια βαρύτητα? Όταν έχω πληρώσει τα μαλλιοκέφαλα μου για το σύστημα υγείας και αναγκάζομαι να πληρώσω ιδιωτικό γιατρό για να εξεταστεί το παιδί μου? Εγώ πως θα πληρώσω τον δόκτορα? Να πληρώσω λοιπόν αυτά που μου αναλογούν. Δεν έχω πρόβλημα με αυτό όταν η χώρα βρίσκετε σε τέτοια δύσκολη κατάσταση. Όχι μόνο εγώ όμως. Να πληρώσει και ο ΔΥ που εκμεταλλεύτηκε το κράτος και τη θέση του. Όχι μόνο αυτός όμως. Ας πληρώσει ο καθένας αυτά που του αναλογούν. ΌΛΟΙ ΌΜΩΣ. Έλλειψη δικαιοσύνης, εμπιστοσύνης μας έχουν φέρει εδώ. Αυτά ζητάει ο κόσμος και δεν νομίζω να ζητάει παράλογα πράγματα. Δεν νομίζω να διαμαρτύρεται άδικα. Εγώ είμαι κλέφτης και πληρώνω δάνεια για πρώτη κατοικία και άλλος είναι κλέφτης δεν πληρώνει δάνειο και έχει εξοχικό στη Μύκονο. Το ΦΠΑ αυξήθηκε το ίδιο και για εμένα και για αυτόν όμως. Αυτός έχει κλέψει 100 και εγώ 1. Εγώ θα προσπαθώ να επιβιώσω και αυτός στην χειρότερη θα αυτοεξορισθεί στο Παρίσι πίνοντας παλιά κρασιά και τρώγοντας τυριά μουχλιασμένα.
Radiatedsoul Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Επειδή βγάζεις πολλά αυθαίρετα συμπεράσματα, θα εστιάσω μόνο εδώ: το πρόβλημα της χώρας, πολυδιάστατο ήδη, επιδεινώνεται ακόμη περισσότερο από την πεισματική επιμονή στην ουτοπική θεωρία του καλού λαού που τον ξεγέλασαν οι κακοί πολιτικοί....... .........Διατηρώ, όμως, ασυζητητί, το δικαίωμα να ρωτάω για πόσο ακόμη θα υποδύομαστε τις μωρές βοσκοπούλες που μας ξελόγιασε ο κακός τσέλιγκας; Με καλυψες απολυτα και /respect Εγω να προσθεσω μια προταση που ειπε ο Προεδρος της Δημοκρατιας μας χτες "..η ιστορια θα μας κρινει ολους αυστηρα και χωρις κανενα ελαφρυντικο.." Αυτο ισχυει για τον καθενα μας ξεχωριστα, κανεις δεν θα εξαιρεθει, και κανενας δεν θα ξεφυγει απο το μερος που θα τον τοποθετησει η ιστορια. Και για σενα που βγαινεις στις πορειες υπαρχει ενα μερος στην ιστορια στο οποιο θα μπεις, και για ολους εμας που επιλεγουμε να εργαζομαστε καθημερινα με δικες μας δυναμεις και οχι με συμβασεις δημοσιου, βισματα μπαρμπαδες και επιδοματα, υπαρχει ενα μερος που θα μας τοποθετησει η ιστορια οταν ερθει η ωρα.
washcloud Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 άντε να στο κάνω πιο λιανά μπας και καταλάβεις , αν και οπως τα λες μάλλον είναι ύβρις να υπονοούμε οτι δεν καταλαβες . Ανατρίχιασα σε ενα σημείο. Χαλάρωσε Συζητάμε για τον θάνατο 3 ανθρώπων . Μπαίνει κάποιος και το πρώτο που έχει να πει είναι κάτι σαν "ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ". Σχολιάζω την επιλογή του αυτή σαν απάντηση στο όλο θέμα , και όχι το ίδιο το σύνθημα το οποίο με βρίσκει σύμφωνο σε γενικές γραμμές . Επίσης ξεκαθαρίζω στο μήνυμα μου , ότι δεν παίρνω θέση καν στο ποιος μπορεί να φταίει για ότι έγινε . Επίσης το παραπάνω σύνθημα μπορεί να έχει δοθεί μέσω ενός χιουμοριστικού σκίτσου ή μιας γελοιογραφίας . Αυτό δεν σημαίνει ότι χάνει την σοβαρότητα του ή οτι μιλάει για ένα αστείο πράγμα . Και αυτό εννοώ ως "χιουμοριστικό" Εσυ μου κάνεις μαθήματα για το τι σημαίνει το σύνθημα , και πως θα έπρεπε να νιώσω όταν το άκουσα και οτι δεν ειναι χιουμοριστικό. ΟΚ (στην πορεία του να "μου το κάνεις λιανά", ξανασκέψου πάντως την προσφορά του να κάτσω για πάρτη σου και να φτιάξω βίντεο που θα είναι πιο εύληπτο για 'σενα, αλλα θα διατηρεί την τραγικότητά του) ...κι επειδή γενικώς διαβάζεις γρήγορα ως φαίνεται, πάμε μερικές διορθώσεις : 1+1=3. Ωραία μαθηματικά δηλαδή. "Το πρώτο πράγμα", να είναι τρίτο - προς τέταρτο. ...είπαμε όμως πως ούτως ή άλλως (λόγω της βιασύνης/λόγω των γεγονότων/"λόγω της ημέρας"......) παίρνεις το λάθος μήνυμα από το βίντεο που ΚΑΠΟΙΑ στιγμή πόσταρε, και λόγω των δικών σου φίλτρων, πατάς έναν ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ χαρακτηρισμό. Ε εγώ απλά ακολούθησα (από κάποιο σημείο και μετά), τα χνάρια σου. Ίσως και για να σου γίνει μάθημα (που αν δεν έγινε/που όντως δεν έγινε, μέχρι τώρα, σιγά μη γίνει παρακάτω, αλλά να...). Αφού βεβαίως εξήγησα τη φάλτσα σου ερμηνεία. ...κι επειδή "ξεκαθαρίζεις" περί του "ποιός έφταιγε", τί; Παρί άλλου καθαρίσματος λέγαμε πως πρέπει να γίνει. ...να σου πω λίγο, επειδή έχω "προϊστορία" στο θέμα, στο λέω : ασ' το το "χιουμοριστικό". Δεν το 'χεις. Σαν θέμα γενικά δηλαδή. Μην το μπερδεύεις. Πιάνεις λάθος νοήματα, και συνεπακόλουθα αδίκως κράζεις. Απλά αν θες, πρόσεξε αυτό το τελευταίο, διότι είναι σφάλμα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Super Moderators Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 @apd453: Δεν καταλαβαίνω τις αντιρρήσεις (όχι το δικαίωμά σου να διαφωνείς, τις συγκεκριμένες αντιρρήσεις). Είπα ξεκάθαρα ότι ευθύνες έχουν οι πολιτικοί, τεράστιες (τους καταλόγισα και συγκεκριμένες, πασίγνωστες, επιλογές που στοίχησαν πολλα). Είπα ότι στον επιμερισμό των ευθυνών, που λες, έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο. Αυτό που δε δέχομαι, είναι το παραμύθι του αθώου λαού που δεν ήξερε και τον ξεγέλασαν. Δεν ήξεραν κάποιοι; Δεν αμφιβάλλω. Ξεγελάστηκαν; Πιθανόν. Συνολικά, όμως, ως κοινωνία, δεν δέχομαι πως ξαφνικά μας είπαν ότι χρεωκοπήσαμε και εμείς, τσουπ, πέσαμε από τα σύννεφα. Πώς γένεν τούτο, που αναρωτήθηκε και ο τρισμέγιστος Πάτρικ Ογκουνσότο, προστάτης άγιος των κατατρεγμένων (ναι νυν παίκτης της ομάδας εναντίον της οποίας εξανέστη όταν προέβη στην περίφημη δήλωση, για να ολοκληρώσω το off-topic). Νομίζω είμαι σαφής. Και η όλη παρέμβασή μου ξεκινά από μια απλή απορία: όταν εγώ, λίγους μήνες πριν την κατάρρευση, δίνω μάχη να μπω κι εγώ στο κράτος (το φαύλο, σπάταλο, αδιέξοδο κράτος) πώς γίνεται μετά να βγαίνω και να καλώ σε αγώνα; Φυσικά κάθε δικαίωμα έχω να το κάνω, αλλά έχεις κι εσύ δικαίωμα να μου υπενθυμίσεις πού, ακριβώς, επιχειρούσα να τρουπώσω πριν λίγο καιρό.
apd453 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Αυτοί που λένε τέτοια είναι οι γνωστοί των άκρων. Εγώ προσωπικά δεν έχω πει ποτέ (και σχεδόν όλοι που συζητάω καθημερινά) ότι ο κόσμος δεν έχει ευθύνες. Ευθύνη από ευθύνη διαφέρει όμως. Εγώ λέω ότι αυτός που έχει ίσως τη λιγότερη ευθύνη καλείται να πληρώσει τη νύφη μαζί με τα προικιά της και για αυτό του δίνω απόλυτο δίκαιο να διαμαρτύρεται. Όποιος δεν πίστευε ότι μια μέρα θα γινόταν αυτό πραγματικά πρέπει να έχει νοητικό πρόβλημα. Η κατάσταση είναι αρρωστημένη γενικός και δεν χρειάζεται να είσαι φωστήρας για να το δεις. Αν ο κόσμος δει ότι κάποιοι επιτέλους σε αυτή τη χώρα τιμωρούνται ίσως να την δει αλλιώς. Όσο συνεχίζεται η ατιμωρησία τα πράγματα θα γίνονται χειρότερα.
guido Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 ..κι επειδή γενικώς διαβάζεις γρήγορα ως φαίνεται, πάμε μερικές διορθώσεις :1+1=3. Ωραία μαθηματικά δηλαδή. "Το πρώτο πράγμα", να είναι τρίτο - προς τέταρτο κάτσε ρε φίλε το 1 = Σήμερα, 09:40 το άλλο 1 = Χθες, 23:14 το 3 = Χθες, 22:18 Οπως βλέπεις το πρώτο που ποσταρίστηκε είναι το 3 με το βίντεο που λέμε , και αυτό σχολίασα. Τωρα το πως έκανα το πρωτο πράγμα 3ο και 4ο δεν καταλαβαίνω ... Επίσης σοβαρά στο λέω χαλάρωσε λιγάκι . Εκφράσεις όπως "ποσταρα για να σου γινει μαθημα" οκ αγγίζουν τα όρια της μεγαλομανίας . Θα σεβαστώ την προϊστορία σου στο θέμα χιουμοριστικό όπως λες που δεν το χω όπως εσύ και θα το λήξω εδώ . Με έπιασε παλι ένα ρίγος εξάλλου .
KWSN_Men Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Επειδή έχω μάθει να εξετάζω τα πράγματα και από την καλή αλλά και από την ανάποδη, ας πάρουμε τα πράγματα ένα ένα εξετάζοντας τα με στοιχειώδη λογική σύμφωνα με όσες διασταυρωμένες πληροφορίες που έχουμε ως τώρα: 1) Οι πόρτα (πόρτες) της τράπεζας ήταν αμπαρωμένη (αμπαρωμένες). 2) Οι πυροσβέστες σύμφωνα με τη γνώμη αξιωματικών και αυτόπτων μαρτύρων έφτασαν στην ώρα τους χωρίς την πραγματική καθυστέρηση. 3) Δεν υπήρχε σύστημα πυρασφάλειας. 4) Δεν υπήρχε έξοδος κινδύνου. 5) Σε όλες τις άλλες τράπεζες τα ρολά ήταν κατεβασμένα. 6) Οι εργαζόμενοι παρακαλούσαν από τις δώδεκα να φύγουν λόγω επεισοδίων. Τους απαγορεύτηκε από διευθυντή άλλου καταστήματος του ιδίου ομίλου. 7) Η πάνω έξοδος (προς την ταράτσα) ήταν και αυτή αμπαρωμένη. 8) Όσοι εγκλωβίστηκαν προσπάθησαν να διαφύγουν από τα διπλανά μπαλκόνια. Δυστυχώς κάποιοι δεν πρόλαβαν ή δεν τα κατάφεραν και έμειναν εγκλωβισμένοι με το γνωστό αποτέλεσμα. 9) Υπήρχε ενάμισυ λίτρο εφλεκτου υλικού μέσα στην τράπεζα το οποίο λειτούργησε ως ανάφλεξη για την περαιτέρω πορεία της φωτιάς. Ας σκεφτούμε και κάτι άλλο. Αρκετές φορές έχουν "βομβαρδιστεί" παρομοίως τράπεζες με πολλούς εργαζόμενους μέσα χωρίς νεκρούς. Επίσης στη συγκεκριμένη τράπεζα υπήρχε πάντα ένα κλειδί στην πόρτα εξόδου για παρόμοιες περιπτώσεις. Χθες δεν υπήρχε κανένα κλειδί (ΑΛΤΕΡ ΣΗΜΕΡΑ 09:35). Όταν έφτασε ο Βγενόπουλος, αποδοκιμάστηκε σφόδρα από όλους. Μάλιστα αρκετοί δημοσιογράφοι της κρατικής τηλεόρασης μίλησαν για τους μεγαλοτραπεζίτες πικρόχολα λέγοντας: μα καλά έπρεπε να λειτουργήσουν και σήμερα οι τράπεζες? Δεν σκέφτηκαν καθόλου τους εργαζόμενους?" Τα συμπεράσματα δικά σας. Και αυτό δεν το λέω για να απενοχοποιήσω κανέναν. Η ανθρώπινη ζωή είναι ότι πιο πολύτιμο. Και βέβαια σεβαστές και αναγκαίες κατ'εμέ οι όποιες αντιπαραθέσεις απόψεων λοιπόν. Όταν όμως θα φτάσουμε στο σημείο η μισή Ελλάδα να πυρπολεί τις τράπεζες, τότε τι θα πρέπει να λέμε? Πως είμαστε ανεγκέφαλοι δολοφόνοι κουκουλοφόροι? Ή μήπως αυτό που έγινε στην Αργεντινή ήταν άμοιρο λογικής? Ποιοί είναι οι πραγματικοί ηθικοί αυτουργοί? ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ: 1) Και για αυτούς που είπαν πως δεν έχουν γίνει παρόμοια σκηνικά στα βόρεια προάστεια, θυμίζω πως η 17 Νοέμβρη έβαλε σκόπιμα φωτιά στην Εκάλη για αυτόν ακριβώς τον λόγο που αναφέρθηκε. Ήταν η περίοδος που την έβγαζαν άτυπα τρίτο κόμμα σε δύναμη. Ήταν τυχαίο άραγε? 2) Δείτε σήμερα πως παρουσιάζουν το θέμα τα ΜΜΕ και θυμηθείτε τι είχε επακολουθήσει όταν έγινε το σκηνικό με τους δίδυμους πύργους. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης βεβαίως αλλά ο συνειρμός ίσως και να μην είναι τόσο άσχετος. Ειδικά σε παρόμοιες καταστάσεις. Όπως και με τον θάνατο του Αξαρλιάν (για όσους θυμούνται). 3) Ελπίζω οι προβληματισμοί μου να οδηγήσουν σε γόνιμες αντιπαραθέσεις ασχέτως αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε με κάποιους από αυτούς. Πάνω από όλα να μας βάλουν να σκεφτούμε και κάνα δυό άλλες παραμέτρους. 4) Και θυμηθείτε: τα φαινόμενα απατούν. Ας είμαστε υποψιασμένοι λοιπόν κι ας μην καταναλώνουμε ότι μας σερβίρουν τα ΜΜΕ διαμορφώνοντας σκόπιμα συγκεκριμένες "κοινές αντιλήψεις" βασισμένες στην εκμετάλευση της ανθρωπιάς μας. Ευτυχώς δηλαδή που τα εξέτασες και από την καλή και από την ανάποδη και μας έδωσες και τις δύο όψεις του νομίσματος, αντικειμενικά γιανα μπορέσουμε να βγάλουμε συμπέρασμα από τις αντικειμενικές απόψεις που μας παρέθεσες...
Sellers Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Και η όλη παρέμβασή μου ξεκινά από μια απλή απορία: όταν εγώ, λίγους μήνες πριν την κατάρρευση, δίνω μάχη να μπω κι εγώ στο κράτος (το φαύλο, σπάταλο, αδιέξοδο κράτος) πώς γίνεται μετά να βγαίνω και να καλώ σε αγώνα; Φυσικά κάθε δικαίωμα έχω να το κάνω, αλλά έχεις κι εσύ δικαίωμα να μου υπενθυμίσεις πού, ακριβώς, επιχειρούσα να τρουπώσω πριν λίγο καιρό. Μαζί σου ρε συ Snoob, και αυτή ακριβώς είναι και η δική μου άποψη, αλλά δεν είναι και τελείως ουτοπική? Δεν είναι ότι ζούμε σε ένα κράτος με τις άπειρες ευκαιρίες εργασίας. Δεν είναι ότι σου δίνουν δύο τρεις επιλογές και εσύ διαλέγεις την χειρότερη (αυτό που λες δηλαδή εσύ). Είναι ότι πολλές φορές δεν βρίσκεις δουλειά. Και όταν μάλιστα έχεις να συντηρήσεις και κάποιους ανθρώπους, τι κάνεις μετά?
ydralernaia Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Επειδή βγάζεις πολλά αυθαίρετα συμπεράσματα, θα εστιάσω μόνο εδώ: το πρόβλημα της χώρας, πολυδιάστατο ήδη, επιδεινώνεται ακόμη περισσότερο από την πεισματική επιμονή στην ουτοπική θεωρία του καλού λαού που τον ξεγέλασαν οι κακοί πολιτικοί. Εγώ δέχομαι ασυζητητί ότι οι πολιτικοί είναι κακοί, ανεπαρκείς, ανίκανοι, βάλε ό,τι χαρακτηρισμό θέλεις. Ταυτόχρονα, όμως, όχι απλά δε δέχομαι αλλά αγανακτώ με τη θεωρία του αθώου λαού που έπεσε θύμα των κακών πολιτικών. ΧΡΟΝΙΑ γινόταν αυτή η δουλειά. ΧΡΟΝΙΑ κοιτούσαν τεράστια κομμάτια της Ελληνικής κοινωνίας (αναφέρω και τρανταχτό παράδειγμα από τον ιδιωτικό τομέα, το προσπερνάς και εστιάζεις εκεί που σε βολεύει) να ζήσουν τρώγοντας από το κράτος. Να διοριστούμε. Επετηρίδα, ΑΣΕΠ, μπείτε παιδιά στην ουρά για μια θέση στο κράτος. Το ποιος θα βγάλει αυτά τα λεφτά, δε μας ένοιαζε. Δεν έχουμε ανταγωνιστική αγροτική παραγωγή; Να τους την επιδοτήσουμε. Ήπιε ο κάμπος όλο τον Πηνειό, ώρα να εκτρέψουμε τον Αχελώο. Δεν υπάρχει δουλειά στον Σκαραμαγκά; Να παραγγείλουμε πέντε υποβρύχια. Κατά τα άλλα, οι κακοί εξοπλισμοί. Μπαίνει μέσα η Ολυμπιακή; ΔΑΝΕΙΟ για την Ολυμπιακή, γιατί πρέπει να έχουμε "εθνικό αερομεταφορέα". Μπαίνει μέσα ο ΟΣΕ; ΔΑΝΕΙΟ για τον ΟΣΕ, γιατί πρέπει να έχουμε "εθνικούς σιδηροδρόμους". Δεν μπορούμε να σπάσουμε κανά νύχι στο στρατό; ΕΠΟΠ και βλέπουμε. Δεν μπορούν οι ΕΠΟΠ να βαράνε σκοπιές; Κάνε τους δεκανείς και λοχίες, μη μας φύγουν τα παιδιά. ΟΛΑ ΑΥΤΑ και ΑΠΕΙΡΑ ΑΚΟΜΗ η κοινωνία όχι μόνο τα παρακολουθούσε, αλλά συμμετείχε ενεργά. Έχει περισσότερα άλλοθι οι κοινωνία από τους ηγέτες της; Ναι. Αθώα, όμως, δεν είναι. Σε πιάνει το κράτος να ΚΛΕΒΕΙΣ; Ρύθμιση, αμέσως. Οι ανίκανοι κατέστησαν τη φοροδιαφυγή συμφέρουσα (πληρώνεις το 1/3 ή 2/5 αν πας αμέσως σε ρύθμιση) και ο κόσμος επικροτούσε. Δεν τα ξέραμε αυτά; Ποιος ξίνισε τα μούτρα του όταν ζήτησα απόδειξη για το δωμάτιο που νοίκιασα στις Κυκλάδες; Το κράτος; Όταν το κράτος και οι ταγοί του χάριζαν στις ομάδες εκατομμύρια σε οφειλές στο ΙΚΑ, καλά ήταν; Μήπως δεν το ξέραμε κι αυτό; Όταν υπέγραφαν ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ για να κάνουν οι ομάδες γήπεδα, καλά ήταν; Και τώρα φωνάζουμε. Να φωνάξουμε. Το ξαναέγραψα, κανέναν δεν εμποδίζω. Διατηρώ, όμως, ασυζητητί, το δικαίωμα να ρωτάω για πόσο ακόμη θα υποδύομαστε τις μωρές βοσκοπούλες που μας ξελόγιασε ο κακός τσέλιγκας; + Ρε για κοίτα που βαθμολόγησα θετικά... Γεράματα...
KWSN_Men Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Εγώ δεν καταλαβαίνω, άνθρωπος που κωλοχτυπιόταν να τρυπώσει στο κράτος, με τι μούτρα βγαίνει και κάνει κήρυγμα για το σύστημα. Πραγματικά απορώ. Από τις ελάχιστες φορές που θα συμφωνήσω μαζί σου...
KilliK Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 "το πρόβλημα της χώρας, πολυδιάστατο ήδη, επιδεινώνεται ακόμη περισσότερο από την πεισματική επιμονή στην ουτοπική θεωρία του καλού λαού που τον ξεγέλασαν οι κακοί πολιτικοί" ακριβως.well said. "Εγώ δεν καταλαβαίνω, άνθρωπος που κωλοχτυπιόταν να τρυπώσει στο κράτος, με τι μούτρα βγαίνει και κάνει κήρυγμα για το σύστημα. Πραγματικά απορώ." αυτο μου θυμιζει ενα περιστατικο που εγινε πριν λιγο καιρο.Ηταν ο πατερας μου στο καφενειο και συζηταγε εκει με τους γνωστους του. Ρωταει εναν που ειχε καιρο να δει,πως τα παει.Του απανταει αυτος: δοξα το θεο μια χαρα,επιτελους μονιμοποιηθηκα στο δημοσιο οποτε ολα καλα. Μετα επιασε η παρεα συζητηση για την οικονομικη κατασταση της χωρας και που θα οδηγηθει. Οποτε λεει ο πατερας μου,εξεπίτηδες: α εγω δεν ασχολουμαι με τα προβληματα της χωρας.το μονο που με ενδιαφερει ειναι να βαλω το παιδι μου στο δημοσιο και μετα δεν με νοιαζει τιποτα αλλο. Οποτε πεταγεται ο αλλος που ειχε μονιμοποιηθει στο δημοσιο και του λεει: ε του λεει δεν παει ετσι. Και του απανταει ο πατερας μου: γιατι δεν παει ετσι; εσυ πριν λιγο δεν ελεγες δοξα το θεο που μονιμοποιηθηκες στο δημοσιο; ετσι παει. τσιμουδια ο κυριος.
Skia11 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 + στον Snoob, spot on. Επίσης δε μπορεί όπου σταθείς να λες στο κόσμο "εξέγερση και ανυπακοή " και όταν συμβαίνουν να λες "δεν είμουν εγώ ο δίπλα ήταν"...
panagos Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Και η όλη παρέμβασή μου ξεκινά από μια απλή απορία: όταν εγώ, λίγους μήνες πριν την κατάρρευση, δίνω μάχη να μπω κι εγώ στο κράτος (το φαύλο, σπάταλο, αδιέξοδο κράτος) πώς γίνεται μετά να βγαίνω και να καλώ σε αγώνα; Φυσικά κάθε δικαίωμα έχω να το κάνω, αλλά έχεις κι εσύ δικαίωμα να μου υπενθυμίσεις πού, ακριβώς, επιχειρούσα να τρουπώσω πριν λίγο καιρό. Όταν το σύστημα παγκοσμίως είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να θυμίζει ένα σκύλο που κυνηγάει την ουρά του, πώς να περιμένει κανείς την πλειοψηφία της παραγωγής αυτού του συστήματος (πολίτες) να λειτουργεί διαφορετικά;
jason_rethymno Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Τώρα λέει στον αντ1 4πλη δολοφονία.4 ήτανε οι νεκροί η 3?
panagos Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Δημοσ. 6 Μαΐου 2010 Τώρα λέει στον αντ1 4πλη δολοφονία.4 ήτανε οι νεκροί η 3? 3 αλλά η μια γυναίκα ήταν έγκυος στον τέταρτο γιαυτό λένε 4.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.