Mika Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 Χαιρετε. Δημιουργησα ενα νεο λογαριασμο στο play.com και για καποιον λογο δεν μπορω να κανω δεκτη τη χρεωστικη μου καρτα. (alpha bank electron). Για την ακριβεια λεει οτι τα στοιχεια δεν ειναι σωστα. Δυστυχως τα εχω τριπλοτσεκαρει και δεν υπαρχει καποιο λαθος. υποψιαζομαι οτι το λαθος ειναι στο issue date της καρτας το οποιο δεν αναγραφεται καπου στην καρτα οποτε το αφησα κενο, ειδα ομως οτι μολις πατησω submit παιρνει το default value (1/2002) οποτε μαλλον εκει χτυπαει. εν τω μεταξυ customer support με mail δεν βρηκα πουθενα. ειχε αντιμετωπισει καποιος αναλογο προβλημα;
Elven_King Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 Μην ανησυχείς, έχω το ίδιο πρόβλημα με το play και την visa electron της alpha. Για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να καταλάβω, το play μου βγάζει πως τα στοιχεία της κάρτας είναι λάθος - ενώ το play τραβάει κανονικά τις trial χρεώσεις του ενός ευρώ όταν την δηλώνω κάθε φορά! Συνυπολογίζοντας και το γεγονός ότι το play δεν έχει e-mail επικοινωνίας και πρέπει να τους πάρεις τηλέφωνο (!) δεν ασχολήθηκα περαιτέρω. Όσον αφορά το issue date, ακριβώς επειδή το ζητούσε το play είχα τηλεφωνήσει στην τράπεζα να μου το δώσουν. Ακόμα και όταν το έβαλα όμως στα στοιχεία μου, η κάρτα εξακολουθούσε να μην γίνεται δεκτή.
Mika Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 καλη φαση. οποτε να υποθεσω δεν καταφερες να παραλαβεις κατι απο το play ε; με εχουν ψησει τα tshirt ρε γμτ
Elven_King Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 Η μόνη λύση είναι να τους πάρεις τηλέφωνο. Το είχα ψάξει τότε στο net και είχα δει ότι γενικά το play έχει πρόβλημα με ορισμένες κάρτες και μάλλον πρέπει να τους στείλεις με fax κάποια στοιχεία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.