Επισκέπτης Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Άσχετε περπατητή, μη συνεχίζεις...εκτίθεσαι ολοένα και περισσότερο... http://www.gazzetta.gr/in-motion/article/822833/i-adikia-tis-hronias Δεν το έχεις απλά πράγματα.... Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2018 από Επισκέπτης
Zaytsev Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Παραθέτω γεγονότα, παραθέτεις απόψεις. Καληνύχτα κι όνειρα γλυκά. Edit: περπατή ; Δεν το βρίσκω στο ελληνικό λεξικό. Μάθε γράμματα πρώτα. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2018 από Zaytsev
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν τα βάζω με την ηλιθιότητα, ξέρω ότι θα "χάσω" σίγουρα, περπατητή.
~mxls~ Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 12 ώρες πριν, Oscar_Mike είπε ... (και από άτομα του χώρου του MotoGp) και μάντεψε ποια άποψη επικρατεί, όσοι παρακολουθούν Gp και όσοι είδαν τα αίσχη του Marquez και του JLo το 2015 καταλαβαίνουν μια χαρά τι έγινε εκεί. Η άποψη που επικρατεί είναι συνήθως των περισσοτέρων, και ο doc έχει υπερδιπλάσιους υποστηρικτές από τον αμέσως επόμενο. Είναι ότι και ο Σούμι κάποτε για την Φ1, και ακόμα περισσότερα. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός ότι ψάρωσε από έναν πιτσιρικά, και έχασε τον τίτλο. Και εκείνη τη σεζόν ο Λορένθο ήταν ο ταχύτερος όλων, με σχεδόν διπλάσιες νίκες από τον Βάλε, και παρότι είχε πτώση στο San Marino βαθμολογικά είχε προβάδισμα. 1
NickTheQuick Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 11 ώρες πριν, koftis650 είπε Για την ιστορία ο Ρόσι επιπλέον ξεκίνησε από την τελευταία θέση για τιμωρία περπατητή. Ισχύει...
talibanakos Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 10/9/2018 στις 10:01 ΜΜ, Zaytsev είπε Δηλαδή ο Rossi κλωτσάει τον Marquez, αλλά ο Ισπανός έπρεπε να τιμωρηθεί...; Που το ειδες αυτο ακριβως; Και πριν πεις οτι λες τοση ωρα στο θεμα,μαθε οτι δεν τον γουσταρω καθολου μα καθολου. Στις 10/9/2018 στις 11:03 ΜΜ, Zaytsev είπε κι όταν βλέπει ότι δεν τα καταφέρνει, ρίχνει κι ένα χτύπημα με το πόδι. Τωρα το ειδα,εισαι τυφλωμενος φανατικος φιλε μου. 17 ώρες πριν, koftis650 είπε Δεν τα βάζω με την ηλιθιότητα, ξέρω ότι θα "χάσω" σίγουρα, περπατητή. Μην το τραβας και εσυ.
talibanakos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Απογοητευτικοι οι 2 τελευταιοι αγωνες.. Σιγουρα επαιξε ρολο το οτι ειχε 2 πτωσεις ο αχωνευτος,αλλα κατι πρεπει να γινει στους επομενους αγωνες,γιατι εχει χαθει το θεαμα καιρο τωρα..
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Εδώ και χρόνια έχει επικρατήσει το πακέτο Honda+MM93 και δεν φαίνετε στο προσεχές μέλλον κάποια αλλαγή ή σοβαρή απειλή για την Honda. H Repsol Honda είχε, έχει και θα έχει τον πρώτο λόγο με κάποιον Ισπανό μιας και βολεύετε στην πλειοψηφία των πιστών ενώ έκανε πολύ καλή δουλεία παίρνοντας αρχιμηχανικούς "κεφάλια" της Magnet Marell και βλέπει τα αποτελέσματα και σε αυτό το κομμάτι. Του χρόνου με Ισπανικό δύδιμο 93/99 φαίνετε να καθιερώνει μονοπόλιο. Αντίπαλο δέος (πακέτο μηχανή+αναβάτης) δεν φαίνεται να υπάρχει: -- Ducati, έκανε εδώ και χρόνια πάρα πολύ δουλειά που φαίνετε να έχει αποτέλεσμα επιτέλους. Δέν έχει όμως αναβάτη "κλάσης" που μπορεί να χτυπήσει τη Honda. Καλός ο Dovi αλλά δεν το έχει για πρωτάθλημα. Το φαίνομενο του 2007 με τα 800αρια και τον Stoner να περνάει κόσμο και κοσμάκη χαλαρά με +30 τελική, δεν νομίζω πως είναι εύκολο να επαναληφθεί. O Petrouci απο την άλλη είναι κάτι σε στύλ Dovi αλλά κάποια κλάση παρακάτω (μιας και δεν έχει κάνει και νίκες). Γενικά η Ducati σε κάποιες πίστες βολεύετε καλύτερα βέβαια για αυτό και πήρε και θα πέρνει κάποιες νίκες, αλλά μέχρι εκεί νομίζω. -- Yamaha, είναι σε περιπέτειες και δεν φαίνετε να μπορεί να είναι σύντομα ανταγωνιστική. Μεγάλο λάθος που ασχολήθηκε in house με την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών της Magnet Marell και δεν έκανε κάτι αντίστοιχο όπως η Honda (να πάρει δλδ μηχανικούς της Magnet Marell για να τα προσαρμόσει-αναπτύξει, η δε Ducati τα χρησιμοποιεί παρεπιπτόντως χρόνια τώρα απο τις εποχές που δεν κατέβαινε σαν επίσημη εργοστασιακή ομάδα στο πρωτάθλημα). Ο Rossi είναι στο τέλος της καρίερας του, ο Vinales δεν φαίνετε να βγάζει άκρη αλλά θα μπορούσε ίσως να κάνει κάτι θετικό αν έχει κάτι καλό στα χέρια του. Όπως και να έχει η Yamaha θα πρέπει να δεί την μετά Rossi-εποχή και παράλληλα να κάνει development στη μηχανή που δείχνει απροσάρμοστη στα τωρινά δεδομένα ως ανταγωνιστική. -- Suzuki, χωρίς μεγάλα ονόματα, καλό σε γενικές γραμμές μηχανάκι αλλά που υπολείπετε σε δύναμη του ανταγωνισμού (πχ σήμερα το πώς πέρασαν ο MM93 και Dovi04 τον Iannone29 κάποια στιγμή σε ευθεία, είναι χαρακτηριστικό του προβλήματος σε αυτό το επίπεδο). Χάνοντας και με το σημερινό καλό αποτέλεσμα (3-4 στον αγώνα) το πλεονέκτημα να μπορούν να κάνουν επεμβάσεις στον κινητήρα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, μάλλον δύσκολα τα πράγματα. -- KTM, Aprilia είναι σε χαμηλότερα επίπεδα αυτή την στιγμή (και σε επίπεδο αναβατών και σε επίπεδο μηχανής) και έχουν άλλους στόχους (δεν πάνε για πρωτάθλημα). Θέαμα (Ισπανικό και εντός Honda) ίσως να έχει του χρόνου, μεταξύ 93 - 99 αν και ο 93 έχει το πάνω χέρι απο πολλές απόψεις ήδη και πάρα πολύ δύσκολα μπορεί να αλλάξει αυτή η κατάσταση. Φυσικά μπορεί (όπως σήμερα....) οι μπροστινοί να πηγαίνουν πιό χαλαρά για να βλέπουμε και κανένα προσπέρασμα, αλλά σε γενικές γραμμές είναι κάπως ελεγχόμενα τα πράγματα (εκτός αν βρέχει στις μισές πχ πίστες οταν έχει αγώνα) και ψιλοαναμενόμενα τα αποτελέσματα.
talibanakos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, koftis650 είπε Εδώ και χρόνια έχει επικρατήσει το πακέτο Honda+MM93 και δεν φαίνετε στο προσεχές μέλλον κάποια αλλαγή ή σοβαρή απειλή για την Honda. Ισχυει,φερνει αποτελεσματα αν και δεν το εχει για να γινει ειδωλο,ειναι λιγο καραγκιοζης. Δεν αρκει να εχεις τυφλους φανατικους,το θεμα ειναι να παιζει μπαλα το αθλημα,οχι να παιρνει ενας πρωταθληματα. 3 ώρες πριν, koftis650 είπε Καλός ο Dovi αλλά δεν το έχει για πρωτάθλημα. Πιστευω οτι απο του χρονου θα μας εκπληξει. 3 ώρες πριν, koftis650 είπε Χάνοντας και με το σημερινό καλό αποτέλεσμα (3-4 στον αγώνα) το πλεονέκτημα να μπορούν να κάνουν επεμβάσεις στον κινητήρα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, μάλλον δύσκολα τα πράγματα. Για εξηγησε το,δεν τα ξερω καλα αυτα. 3 ώρες πριν, koftis650 είπε Του χρόνου με Ισπανικό δύδιμο 93/99 φαίνετε να καθιερώνει μονοπόλιο. Αντίπαλο δέος (πακέτο μηχανή+αναβάτης) δεν φαίνεται να υπάρχει: Ανεκαθεν μου αρεσε ο Dani,σε δευτερη φαση ειμαι υποστηρικτης honda και φυσικα και του ολου αθληματος. Τωρα οχι μονο φευγει ο Dani,αλλα φερνουν στην ομαδα τον πιο αχωνευτο οδηγο,που δεν τον γουσταρει ουτε η μανα του. Αυτη η κινηση μου θυμιζει τη μεταγραφη του Νικοπολιδη στον Ολυμπιακο. Πιστευω οτι θα ξενερωσω ασχημα απο τη νεα χρονια,ηδη εχει αρχισει να με χανει το αθλημα με ολο αυτο το μονοπωλιο.
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 52 λεπτά πριν, talibanakos είπε Για εξηγησε το,δεν τα ξερω καλα αυτα. -- https://www.eurosport.com/moto/aragon-grand-prix/2018/marquez-wins-at-aragon-after-dovizioso-squabble_sto6943614/story.shtml -- http://www.motogp.com/en/news/2018/05/08/will-suzuki-lose-concessions-for-2019/258315
talibanakos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, koftis650 είπε -- https://www.eurosport.com/moto/aragon-grand-prix/2018/marquez-wins-at-aragon-after-dovizioso-squabble_sto6943614/story.shtml -- http://www.motogp.com/en/news/2018/05/08/will-suzuki-lose-concessions-for-2019/258315 Αυτο ειναι λοιπον με τους 5 κλειστους κινητηρες ετσι; Το συζητουσαμε πριν καμια βδομαδα,αλλα δεν ηξερα ακριβως τι παιζει.
~mxls~ Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 10 ώρες πριν, talibanakos είπε ...Ανεκαθεν μου αρεσε ο Dani,σε δευτερη φαση ειμαι υποστηρικτης honda και φυσικα και του ολου αθληματος. Τωρα οχι μονο φευγει ο Dani,αλλα φερνουν στην ομαδα τον πιο αχωνευτο οδηγο,που δεν τον γουσταρει ουτε η μανα του... Ο Dani είναι εδώ και καιρό πρώην αναβάτης για επίπεδο πρωταθλητισμού, παρ'ολα αυτά σε μια από τις καλύτερες μηχανές. Ένας από τους λόγους που δεν είναι ανταγωνιστικό το φετινό θέαμα, σε κάθε gp μόνο 3 αναβάτες πάνε για πολ και νίκες (MM93, JL99 & Dovi). 1
~mxls~ Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 https://twitter.com/marcmarquez93/status/1048198989739413504
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Ο ΜΜ93, πήρε και το 7ο (5ο στα Motogp) όπως αναμενόταν από πολλούς... Θα συνεχίσει λέει να τρέχει για 10-15 χρόνια άρα αν δεν αλλάξει εταιρεία ή δεν έχει κάποιο ατύχημα, θα μονοπωλεί και θα ξεπεράσει πολλά ρεκόρ σε νίκες/πρωταθλήματα. Αυτό σε σχέση με τα δεδομένα που έχουμε απ' την στιγμή που ήρθε στην κατηγορία Motogp μέχρι σήμερα.
Oscar_Mike Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Στις 10/9/2018 στις 11:03 ΜΜ, Zaytsev είπε Τιμωρία οι -3 βαθμοί...; Ο άλλος έφαγε 2 αγωνιστικές χωρίς καν να ρίξει τον αντίπαλο κι εδώ που προκάλεσε την πτώση θωρείς ότι τιμωρήθηκε...; Ούτε για γέλια δεν είστε... Όσο για το πρωτάθλημα, πίσω στην 1η δημοτικού. 325 ο Lorenzo, 320 o Rossi. Από όσο θυμάμαι 325-320 μας κάνει 5 κι όχι 3. Που και με ισοβαθμία, πάλι δε θα το έπαιρνε, γιατί ο Lorenzo είχε περισσότερες νίκες. 7 και 4 αντίστοιχα για όποιον δε θυμάται. χαχαχχαχα, τώρα το είδα αυτό! ή δεν είδες τους αγώνες τότε, ή κάτι θυμάσαι λάθος... ποντάρω στο 1ο, και λες ότι έβλεπες και gp απο εποχές δίχρονων... δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου γιατί το επίπεδο σου φαίνεται από τους χαρακτηρισμούς στις απαντήσεις σου κατά τα άλλα, Ducati αρρώστια!!! ιδανικό πόντιουμ σήμερα, μεγάλε Dani σε ευχαριστούμε για όλα αυτά τα χρόνια!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα