Προς το περιεχόμενο

O Στάθης Ν. Παναγιωτόπουλος και το ξεφτίλισμα της Κρήτης


WorshipTheNight

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
Είναι όλα θέμα προτεραιοτήτων. Αν οι συνέπειες του να εξαφανίσεις ένα δίποδο,ήταν ίσες με ένα τετράποδο, θα αισθανόμουν πολύ άνετα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.:P

 

Δεν υπάρχουν προτεραιότητες στα βασικά θέματα σεβασμού της ζωής γενικότερα!

 

Πόσο μάλλον όταν γίνονται για "πλάκα"!

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.
Επανερχομαι σ ενα απ τα πρωτα post. Δε νομίζω οτι βρίζει τους Κρητικούς . Το οτι χακαρτηρισε (και καλα εκανε) καριολάκο έναν απο την Σητεία δε νομίζω οτι σημαίνει κατι...

 

Έπρεπε να το κάνω Καρ*ολάκης για να ταιριάζει καλύτερα!

B)

Δημοσ.
Έπρεπε να το κάνω Καρ*ολάκης για να ταιριάζει καλύτερα!

B)

 

Και πολυ καλα θα εκανες. Δε μπορω να καταλαβω το σκεπτικο καποιων. Δηλαδη αν πουμε ο μλκς απο Καλαματα βριζεις τους Καλαματιανους , αν πουμε ο μπινές απο Γιάννενα βρίζεις τους Γιαννιώτες , αν πουμε το τσογλάνι απ τον Βολο βριζεις τους Βολιώτες...μα ειναι λογικη αυτη? :mad:

  • Super Moderators
Δημοσ.
Και πολυ καλα θα εκανες. Δε μπορω να καταλαβω το σκεπτικο καποιων. Δηλαδη αν πουμε ο μλκς απο Καλαματα βριζεις τους Καλαματιανους , αν πουμε ο μπινές απο Γιάννενα βρίζεις τους Γιαννιώτες , αν πουμε το τσογλάνι απ τον Βολο βριζεις τους Βολιώτες...μα ειναι λογικη αυτη? :mad:

 

Είναι λογική μόνο για όσους κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν και το γυρνάνε στο προσωπικό για να ξεφύγουμε από το βασικό θέμα!

:-)

Δημοσ.

To προβλημα ειναι οτι μιλάμε για ζώα που υπέφεραν εδω και καποιος μπαίνει και μιλάει για εναν ανθρωπο που υπέφερε.

Οσοι μεινανε στο θέμα του topic και δεν αλλάξανε τους είπαν ακαρδους,παλιάνθρωπους,αφήστε τα ζώα,εδω σουβλίσαν ανθρωπο κτλπ.

 

Γιατι δεν ανοίγατε ενα καινούργιο θέμα απο το να χαλάσετε αυτό εδώ;

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δε συμφωνώ ότι η αντίδραση είναι προσπάθεια εξεύρεσης "επιχειρημάτων". Και στα δύο άρθρα (που διάβασα μέσω του blog στο αρχικό μήνυμα) ο συντάκτης τους απορρίπτει κάθε κουβέντα περί "γενίκευσης" με τον απίθανο ισορροπισμό ότι "αν δεν είναι όλοι τέτοιοι υπάνθρωποι,οι υπόλοιποι ας μην τους ανέχονται" Το οποίο, αν δεν ήταν τραγικά βλακώδες, θα ήταν για πάρα πολύ γέλιο.

 

Προφανώς ο κύριος Στάθης έχει εξοργιστεί. Νομίζω δύσκολα δε θα εξοργιζόταν κανείς βλέποντας σκηνές βασανισμού ζώων, ειδικά όταν αυτά πλησιάζουν με μια συγκλονιστική αθωότητα εκείνους στα χέρια των οποίων πρόκειται να μαρτυρήσουν.

 

Αυτή η δίκαιη αγανάκτηση, όμως, δεν μπορεί να οδηγεί σε ηλιθιώδεις γενικεύσεις. Τι σημαίνει, ακριβώς, "να μην τους ανέχονται οι υπόλοιποι"; Έστω ότι σε μια μικρή κοινωνία η ταυτότητα του βασανιστή, αυτού που πετάει φόλες σε δύστυχα αδέσποτα, είναι γνωστή. Και έστω ότι η κοινωνία, από αδιαφορία ή φόβο, σιωπά. Και έστω ότι η αδιαφορία είναι ανεπίτρεπτη. Έστω ότι ο φόβος είναι αδικαιολόγητος (πράγματα κάθε άλλο παρά δεδομένα, καθώς στην ερημιά της επαρχίας που μεγάλωσα, κάναμε χρόνια να ανακαλύψουμε ποιος σκότωνε τις γάτες και εντωμεταξύ είχαμε συζητήσει πολλές φορές μαζί του, γενικά, για το πόσο φρικτό ήταν αυτό που συνέβαινε. Ας πούμε, όμως, ότι εγώ ήμουν ανεπαρκής ως ντετέκτιβ και φταίω που δε "μυρίστηκα" τον υπάνθρωπο).

 

Οι εικασίες αυτές, όμως, δεν δίνουν απάντηση σε ένα απλό ερώτημα: Τι ευθύνη φέρνει ένα ολόκληρο νησί, για μια μειοψηφία; Πώς, ακριβώς, οδηγείται κάποιος λογικά στο συμπέρασμα ότι, αν δεν είναι και οι υπόλοιποι υπάνθρωποι, ο μόνος τρόπος για να το δείξουν είναι να μην ανέχονται τους βασανιστές των ζώων.

 

Πώς, δηλαδή, θα το αποδείξει αυτό ένας κάτοικος μιας Κρητικής μεγαλούπολης; Θα βγει στο δρόμο να βρει τον ένοχο; Θα αμολήσει σκυλιά να φερμάρουν το δράστη; Θα πάρει το νόμο στα χέρια του; Θα είναι λιγότερο υπάνθρωπος αν λιντσάρει το βασανιστή; Πώς, ακριβώς, ορίζεται αυτή η "μη ανοχή" που θα αποσείσει από τους υπόλοιπους τη στάμπα του υπάνθρωπου, που πάνω στο μένος του φορτώνει επί δικαίων και αδίκων ο κύριος Στάθης;

 

Ας πω κι εγώ με τη σειρά μου πως δεν είμαι Κρητικός (μια φορά έχω πάει, πριν από χρόνια, πέρασα ωραία αλλά μη βρεθείς νύχτα σε μεγάλο δρόμο, ο Αϊ Στάθης να βάλει το χέρι του), δεν έχω συγγενείς, σόι, κανέναν στην Κρήτη. Κάτι παιδιά από το insomnia γνώρισα, ωραία περάσαμε, τα λέμε καμιά φορά, ως εκεί.

 

Απλά, είμαι της άποψης ότι αν θέλουμε να δοθεί πραγματική λύση σε ένα υπαρκτό πρόβλημα, ο τρόπος δεν είναι με την αποξένωση ανθρώπων που αντιδρούν όταν διαβάζουν πύρινα άρθρα στηριγμένα σε απίθανους συλλογισμούς.

Δημοσ.
Μπα? Τα διαχωρίζουμε? Ένας που σέβεται τα δίποδα αλλά όχι τα 4ποδα δεν είναι ψυχανώμαλος???

 

Όταν έχεις χεσμένα τα τετράποδα, έχεις και τα δίποδα by default!

B)

 

Έτσι ακριβώς είναι, όλα τα άλλα είναι δικαιολόγιες για τους εαυτούς σας, του στύλ 'εγώ βασανίζω τα ζώα αλλά είμαι καλός χριστιανός και αγαπώ τον συνανθρωπό μου και πάω εκκλησία και αγοράζω και κάρτες unicef και διαβάζω και Ρουσσώ γιατί είμαι ανθρωπιστής' και λοιπές @@ριές.

Δημοσ.

Snoob δεν νομίζω να χρειάζεται καν να πω το πόσο συμφωνώ με όλα όσα λές...

Η γενίκευση που γίνεται στην Κρήτη όταν κάτι συμβαίνει λές και είναι 10 άνθρωποι συνολικά δεν έχω καταλάβει γιατί γίνεται...Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω πώς μπορεί κάποιος να λέει ότι "Όλοι ξέρουν ποιος είναι δίπλα τους" στο μεγαλύτερο νησί τις Ελλάδας με τόσο μεγάλο πληθυσμό.

 

Για τα περιστατικά με τα σκυλιά που είναι και το θέμα μας...Είμαι ο πρώτος που με το που διάβασα την είδηση είχα εκνευριστεί πάρα πολύ,μου χάλασε το πρωινό μιας και μου φαινόταν εντελώς αδιανόητο αυτό που γινόταν.Αλλά τι ακριβώς μπορούμε να κάνουμε για 3-4 ίσως και 10 ανωμαλάρες που δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει σεβασμός στην οποιαδήποτε ζωή? Διεστραμμένα μυαλά υπάρχουν πολλά,το θέμα είναι ότι κανένας δεν το δείχνει γιατί θα έχει την οργή της κοινωνίας.Πώς λοιπόν θα καταλάβεις ποιος είναι...Μήπως τελικά δεν είναι επιλογή η ανοχή μερικές φορές...

 

Πάμε και λίγο στα χωριά,έχουμε μήπως σκεφτεί ότι δεν είναι τυχαίο που τα περισσότερα περιστατικά βαρβαρότητας ειδικά σε ζώα γίνονται στα χωριά?Μήπως συμβαίνει επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι που ζουν εκεί είναι αγρότες,κτηνοτρόφοι και πολλοί απο αυτούς δεν έχουν ούτε την στοιχειώδη παιδεία? Το πρόβλημα δεν υπάρχει στα χωριά της Κρήτης αλλά σε όλης της Ελλάδας. Όταν ακούω να λένε τόσα πολλά για τα χωριά της Κρήτης και τους βάρβαρους κρητικούς αισθάνομαι ότι οι περισσότεροι προσπαθούν να πείσουν τον εαυτό τους ότι είναι κάτι μεμονωμένο για να μην στεναχωρηθούν...

Όσο υπάρχει αυτή η μαγκιά (ουσιαστικά άμυνα) επειδή οι κάτοικοι της επαρχίας νιώθουν κατώτεροι ,σε συνδυασμό με την έλλειψη παιδείας ,δεν νομίζω να αλλάξουν και πολλά.

 

Για να προλάβω μερικούς,ναι είμαι κρητικός!

 

 

Edit:

Έτσι ακριβώς είναι, όλα τα άλλα είναι δικαιολόγιες για τους εαυτούς σας, του στύλ 'εγώ βασανίζω τα ζώα αλλά είμαι καλός χριστιανός και αγαπώ τον συνανθρωπό μου και πάω εκκλησία και αγοράζω και κάρτες unicef και διαβάζω και Ρουσσώ γιατί είμαι ανθρωπιστής' και λοιπές @@ριές.

Απόλυτα σωστός...

Δημοσ.
Είχα σκοπό να απαντήσω πιο πριν, αλλά προσπάθησα να το αφήσω όσο περισσότερο μπορώ, για να δω αντιδράσεις.

Και τελικά, οι μόνες απαντήσεις που είχα είναι μια δική σου billdanos, σχετικά με το γεγονός ότι ο Διάκος δε "σουβλίστηκε" μ' αυτόν τον τρόπο (like I give a damn about it, αλλά τέλος πάντων), κι άλλη μια από τον/την ksaplostra, που αναφέρεται στο γεγονός πως δε λένε ποιος το έκανε (Αλβανοί σε Αλβανό, να βοηθήσω), και ό,τι είναι φρικτό.

Δηλαδή πέρασε ένα 12ώρο (και κάτι ψιλά), από την ώρα που πόσταρα την είδηση, ότι σ' έναν άνθρωπο κόντεψε να βγει από το στόμα το σκουπόξυλο που του έβαλαν από τον κώλο (ζητώ τη συγνώμη των μοντερέιτορς, είναι άκομψο, αλλά έτσι είναι), και εμείς ασχολούμαστε με τη βαναυσότητα των Κρητικών πάνω στα συμπαθή τετράποδα (που καλλιά να με πυροβολήσουν με κοντόκαννη στο κεφάλι, παρά να μου μπει και μου φτάσει στο διάφραγμα), και τον κύριο Στάθη που μόνο για τα συμπαθή τετράποδα έχει να πει καλό λόγο και να υπερασπιστεί.

Βρε δε μαμιόμαστε καλύτερα;

Σόρυ κιόλας, αλλά χεσμένα τα 'χω τα τετράποδα παντός είδους, αν στο δίποδο δεν μπορούμε να φερθούμε με αξιοπρέπεια.

 

Λενε οτι δεν του το έβαλαν αλλα το έβαλε....

Πολυ εξωφρενικό μου ακούγεται παντως...Δηλαδη αυτος με κανα αγγούρι(έτσι για να το παίξει και vegan ρε παιδί μου)δε βολευόταν;

  • Super Moderators
Δημοσ.
Λενε οτι δεν του το έβαλαν αλλα το έβαλε....

Πολυ εξωφρενικό μου ακούγεται παντως...Δηλαδη αυτος με κανα αγγούρι(έτσι για να το παίξει και vegan ρε παιδί μου)δε βολευόταν;

 

Εχμ βασικά για να το έκανε μόνος του θα έπρεπε εκτός από την "τοποθέτηση", μετά να πήδηξε από ύψος κάθετα με τον κ*λο για να φτάσει το σκουπόξυλο μέχρι τους πνεύμονες!

 

Συνεπώς κάτι βρωμάει στην όλη ιστορία...

Δημοσ.
Εχμ βασικά για να το έκανε μόνος του θα έπρεπε εκτός από την "τοποθέτηση", μετά να πήδηξε από ύψος κάθετα με τον κ*λο για να φτάσει το σκουπόξυλο μέχρι τους πνεύμονες!

 

Συνεπώς κάτι βρωμάει στην όλη ιστορία...

 

Γιατί....μπορεί να ξέρει καλή γιόγκα!!!!! :o :X

Δημοσ.
Εχμ βασικά για να το έκανε μόνος του θα έπρεπε εκτός από την "τοποθέτηση", μετά να πήδηξε από ύψος κάθετα με τον κ*λο για να φτάσει το σκουπόξυλο μέχρι τους πνεύμονες!

 

Συνεπώς κάτι βρωμάει στην όλη ιστορία...

 

Κοιτα αμα ηταν τοσο βαρεμένος...Δεν θα κόλλαγε σε τεχνικές λεπτομέρειες...Εδω αλλοι γαμάνε πελεκάνους και καποιοι βάζουν ποντίκια στο κώλο τους να πούμε,στη σκουπα θα κολλήσει;

Πάντως μαλλον για συγκάλυψη το πανε.

Δημοσ.

Είναι λίγο βαθύτερο το θέμα (πόσο πιο βαθιά να πάει βέβαια).

Αν υποθέσουμε ότι το στερέωσε και μετά πήδηξε, είναι μεγάλη η πιθανότητα κατά το κάρφωμα να του ξέφευγε το κεντράρισμα. Σόου, μάλλον δε θα έφτανε μέχρι το νοσοκομείο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...