andreasl Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Ειναι νομιζω διαφορετικο (πολυ θα ελεγα) το προβλημα ενος μαθητη με εναν καθηγητη/δασκαλο (προβλημα συμπεριφορας υποθετω , και οχι επειδη δεν εκανε καλα το μαθημα της ιστοριας πχ) απο την κακη εξυπηρετηση καποιου σε μια δημοσια υπηρεσια η το βαριεστημενο υφος του αρμοδιου δημοσιου υπαλληλου. Κακώς υποθέτεις, ποιός σου είπε ότι όλοι οι δάσκαλοι κάνουν καλό μάθημα; Κι εδώ χρειάζονται καταρχήν τα παράπονα για να "ευαισθητοποιούνται" μερικοί. Πρέπει να είμαι πολύ τυχερός που τυγχάνω γενικά πολύ καλής εξυπηρέτησης στο δημόσιο, σε όλο το δημόσιο. Κάνω μια π@υ$τ!ά όμως. Πηγαίνω σε κάθε υπάλληλο με ένα πλατύ χαμόγελο (πολύ πλατύ, ακόμη και αν δεν έχω κέφια), τον χαιρετάω θερμά πριν του ζητήσω τι θέλω και του μιλάω πάντα ευγενικά. Μου έχουν τύχει περιπτώσεις (συνήθως σε νοσοκομεία) που ο προηγούμενος στη σειρά να έχει μιλήσει άσχημα στον υπάλληλο ακόμη και αναίτια, σε αυτή την περίπτωση δεν του λέω αμέσως τι θέλω, αλλάζουμε πρώτα δυο-τρεις κουβέντες μέχρι να συνέλθει απ' τον εκνευρισμό του. Πέρυσι στην εφορία ενθάρρυνα την υπάλληλο να μου αναλύσει επί κανένα 3λεπτο τι ζόρι πέρασε όλο το τμήμα τους από το (εμφανέστατο) λαμόγιο που τους έβριζε όσο περίμενα στην ουρά και πως προσπαθούσε να τους εξαπατήσει, δεν της είπα τι θέλω μέχρι να σιγουρευτώ ότι της είχε περάσει ο εκνευρισμός. Αυτή είναι η π@υ$τ!ά μου, σε μένα πιάνει πάντα και τις περισσότερες φορές τυγχάνω πολύ σπέσιαλ εξυπηρέτησης.
alexx20 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Πηγαίνω σε κάθε υπάλληλο με ένα πλατύ χαμόγελο (πολύ πλατύ, ακόμη και αν δεν έχω κέφια), τον χαιρετάω θερμά πριν του ζητήσω τι θέλω και του μιλάω πάντα ευγενικά... Mηπως του κανεις και υποκλιση?
Moderators stormrain Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Moderators Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Κακώς υποθέτεις, ποιός σου είπε ότι όλοι οι δάσκαλοι κάνουν καλό μάθημα; Κι εδώ χρειάζονται καταρχήν τα παράπονα για να "ευαισθητοποιούνται" μερικοί. Πρέπει να είμαι πολύ τυχερός που τυγχάνω γενικά πολύ καλής εξυπηρέτησης στο δημόσιο, σε όλο το δημόσιο. Κάνω μια π@υ$τ!ά όμως. Πηγαίνω σε κάθε υπάλληλο με ένα πλατύ χαμόγελο (πολύ πλατύ, ακόμη και αν δεν έχω κέφια), τον χαιρετάω θερμά πριν του ζητήσω τι θέλω και του μιλάω πάντα ευγενικά. Μου έχουν τύχει περιπτώσεις (συνήθως σε νοσοκομεία) που ο προηγούμενος στη σειρά να έχει μιλήσει άσχημα στον υπάλληλο ακόμη και αναίτια, σε αυτή την περίπτωση δεν του λέω αμέσως τι θέλω, αλλάζουμε πρώτα δυο-τρεις κουβέντες μέχρι να συνέλθει απ' τον εκνευρισμό του. Πέρυσι στην εφορία ενθάρρυνα την υπάλληλο να μου αναλύσει επί κανένα 3λεπτο τι ζόρι πέρασε όλο το τμήμα τους από το (εμφανέστατο) λαμόγιο που τους έβριζε όσο περίμενα στην ουρά και πως προσπαθούσε να τους εξαπατήσει, δεν της είπα τι θέλω μέχρι να σιγουρευτώ ότι της είχε περάσει ο εκνευρισμός. Αυτή είναι η π@υ$τ!ά μου, σε μένα πιάνει πάντα και τις περισσότερες φορές τυγχάνω πολύ σπέσιαλ εξυπηρέτησης. Και ολο αυτο σου φαινεται λογικο? Δεν λεω οχι στην ευγενεια, στο κατω κατω ειναι αρετη, αλλα αν ειναι απαραιτητη για να εξυπηρετηθω να το βρασω, ενω μπορω πχ να ειμαι ουδετερος και να εχω επισης την ιδια αξιωση, δηλαδη να κανει ο αλλος την δουλεια του και να με εξυπηρετησει. Κανεις το ιδιο και οταν πας σε ενα καταστημα για να αγορασεις κατι? Προσεξε, δεν λεω να εισαι ευγενικος λογω χαρακτηρα, αλλα να εχεις μπει στην διαδικασια του χαμογελου κλπ ως μεσο για να εξυπηρετηθεις σωστα, γνωριζοντας πως αν δεν πραξεις ετσι υπαρχουν πιθανοτητες να περιμενεις τον πωλητη να φαει την τυροπιτα του πριν ασχοληθει μαζι σου. Ειμαστε εντελως offtopic παρεμπιπτοντως...
andreasl Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Πάντα το χαμόγελο βοηθάει, και στα καταστήματα επίσης. Με τους ΔΥ δεν είμαι απλά ουδέτερος, προσπαθώ να ξεχωρίσω, να τους δείξω ότι δεν είμαι προκατειλημμένος μαζί τους και ότι τους αντιμετωπίζω σαν κανονικούς ανθρώπους. Πιάνει πάντα. Όντως είμαστε εντελώς offtopic. Ίσως πρέπει να σταματήσουμε εδώ ή να συνεχίσουμε αλλού.
Physics_Rulez Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δευτέρα σήμερα! Εμπρός δουλειά! και σεις οι εκπαιδευτικοί που δε δουλεύετε, είναι η ώρα που προετοιμάζεστε για το μάθημα
bluesattack Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Κανεις το ιδιο και οταν πας σε ενα καταστημα για να αγορασεις κατι? Προσεξε, δεν λεω να εισαι ευγενικος λογω χαρακτηρα, αλλα να εχεις μπει στην διαδικασια του χαμογελου κλπ ως μεσο για να εξυπηρετηθεις σωστα, γνωριζοντας πως αν δεν πραξεις ετσι υπαρχουν πιθανοτητες να περιμενεις τον πωλητη να φαει την τυροπιτα του πριν ασχοληθει μαζι σου. Ειμαστε εντελως offtopic παρεμπιπτοντως... Οχι .Εκει ισχυει το εγω πλερωνω , δεν εχει τετοια.Εκτος αν καθοταν καποιος να περιμενει την ταμια του σουπερμαρκετ να φαει την τυροπιτα η της επιανε την κουβεντα , για τα προβληματα της , προκειμενου να την καλοπιασει και να του 'χτυπησει' τα ψωνια... Δεν ειμαστε off topic (κατα τη γνωμη μου ).Ποιο ειναι το ontopic, πως δεν βγαινει ο δασκαλος με το μισθο του ? Εκτος αν περασουμε στο next level και συζητησουμε αν μπορει να υπαρξει η οχι μια αντιδραση συντονισμενη του κοσμου στα νεα μετρα ..
andreasl Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δευτέρα σήμερα! Εμπρός δουλειά! και σεις οι εκπαιδευτικοί που δε δουλεύετε, είναι η ώρα που προετοιμάζεστε για το μάθημα Για το μάθημα έχουμε προετοιμαστεί από το σαββατοκύριακο. Εμείς που δουλεύουμε νύχτα μόλις ξυπνήσαμε, κάναμε τις δουλειές μας, πίνουμε το καφεδάκι μας και ετοιμαζόμαστε ψυχολογικά για να συνεχίσουμε το στήσιμο της ιστοσελίδας του σχολείου μας. Χωρίς καμία υποχρέωση και αφιλοκερδώς στις ώρες που θεωρείτε ότι "τεμπελιάζουμε". Πάντα υπάρχει κάποιο project που καταπιανόμαστε στον ελεύθερο χρόνο μας, πως νομίζετε ότι υπάρχουν σχολεία πρότυπα με μηδενική χρηματοδότηση και υποστήριξη, αν δεν βάζαμε την προσωπική μας εργασία και μεράκι αρκετοί συνάδελφοι (ας κάνουμε και λίγη διαφήμιση της δουλειάς μας, έχει πέσει πολύ κράξιμο)
alexx20 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Πάντα το χαμόγελο βοηθάει, και στα καταστήματα επίσης. Με τους ΔΥ δεν είμαι απλά ουδέτερος, προσπαθώ να ξεχωρίσω, να τους δείξω ότι δεν είμαι προκατειλημμένος μαζί τους και ότι τους αντιμετωπίζω σαν κανονικούς ανθρώπους. Πιάνει πάντα. Μπα, μη τρελενεσαι, γιαυτους εισαι αλλος ενας ενοχλητικος πελατης και το τελευταιο που κοιτανε ειναι το χαμογελο σου... σημασια δεν δινουν, κοιτανε μονο να σε ξεφορτωθουν το συντομωτερο. Οι πωλητες συνηθως παιρνουν οδηγιες να ειναι χαμογελαστοι με τους πελατες, ωστε αυτοι να ανοιξουν περισσοτερο το πορτοφολι τους. Αυτοι ειναι που πρεπει να φαινονται προσχαροι & αρεστοι στους πελατες, οχι οι πελατες σ' αυτους!
andreasl Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Οχι .Εκει ισχυει το εγω πλερωνω , δεν εχει τετοια. Για να σε δω μπροστά σε οποιονδήποτε γκισέ εταιρείας τηλεπικοινωνιών με το υφάκι "εγώ πλερώνω". Να δούμε μετά αν η μεταφορά του τηλεφώνου σου θα γίνει σε μια βδομάδα ή σε ένα μήνα. Για να σε δω σε τράπεζα (έχω δουλέψει σε λογιστήριο τράπεζας) με αυτό το υφάκι να ζητάς αντίγραφο της απόδειξης για μια πληρωμή που έχεις κάνει πριν από έξι μήνες. Έχω περιέργεια να μάθω πόσες φορές θα χρειαστεί τελικά να πας και πόσο καιρό θα κάνουν να στο βρουν.
Physics_Rulez Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Για το μάθημα έχουμε προετοιμαστεί από το σαββατοκύριακο. Εμείς που δουλεύουμε νύχτα μόλις ξυπνήσαμε, κάναμε τις δουλειές μας, πίνουμε το καφεδάκι μας και ετοιμαζόμαστε ψυχολογικά για να συνεχίσουμε το στήσιμο της ιστοσελίδας του σχολείου μας. Χωρίς καμία υποχρέωση και αφιλοκερδώς στις ώρες που θεωρείτε ότι "τεμπελιάζουμε". Πάντα υπάρχει κάποιο project που καταπιανόμαστε στον ελεύθερο χρόνο μας, πως νομίζετε ότι υπάρχουν σχολεία πρότυπα με μηδενική χρηματοδότηση και υποστήριξη, αν δεν βάζαμε την προσωπική μας εργασία και μεράκι αρκετοί συνάδελφοι (ας κάνουμε και λίγη διαφήμιση της δουλειάς μας, έχει πέσει πολύ κράξιμο) Μη με παρεξηγείς, το ξέρω ότι υπάρχουν άτομα στο δημόσιο που δουλεύουν και μάλιστα όταν έρχομαι σε επαφή μαζί τους κάνουν μπαμ. Δυστυχώς δουλεύουν και για λογαριασμό αυτών που δε δουλεύουν καθόλου. Έχω τύχει σε υπάλληλο στο εισόδημα της εφορίας που προσπαθούσα να την πείσω για τον συντελεστή φορολόγησης αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρίας γιατί δεν ήξερε πόσο ακριβώς είναι. Το διανοείσαι; Αυτό που ήθελα επίσης να σου πω είναι ότι τις καταγγελίες στους συναδέλφους σας πρέπει να τις κάνετε εσείς οι ίδιοι που τα βλέπετε από πρώτο χέρι. Όχι να περιμένετε να τις κάνει ο συναλλασσόμενος. Έτσι θα διορθωθεί η κατάσταση. Να τελειώνουμε με την ομερτά.
bluesattack Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Για να σε δω μπροστά σε οποιονδήποτε γκισέ εταιρείας τηλεπικοινωνιών με το υφάκι "εγώ πλερώνω". Να δούμε μετά αν η μεταφορά του τηλεφώνου σου θα γίνει σε μια βδομάδα ή σε ένα μήνα. Για να σε δω σε τράπεζα (έχω δουλέψει σε λογιστήριο τράπεζας) με αυτό το υφάκι να ζητάς αντίγραφο της απόδειξης για μια πληρωμή που έχεις κάνει πριν από έξι μήνες. Έχω περιέργεια να μάθω πόσες φορές θα χρειαστεί τελικά να πας και πόσο καιρό θα κάνουν να στο βρουν. Aντιθετως , εγω δεν εχω ποτε το υφακι του εγω 'πλερωνω' .Ειμαι τυπικος (δεν περιμενω να 'σκοτωθει' ο υπαλληλος για μενα ) και το μονο που περιμενω ειναι μια εξισου επαγγελματικη αντιμετωπιση και εξυπηρετηση.Και μια τυπικη ευγενεια σαν αυτη που δειχνω και εγω. Αλλα οχι να τους καλοπιασω , η να κατσω να περιμενω ποτε θα τους περασουν τα τυχον νευρα (σαν την δημοσιο υπαλληλο που ανεφερες ), εννοιες , νταλκαδες, ερωτικες απογοητευσεις για να εξυπηρετηθω ...
Lucifer Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Οπότε καταλήξαμε πως για να δουλέψει το δημόσιο, πρέπει να πηγαίνουμε με κόκκινη μύτη και ακορντεόν στον υπάλληλο, να τον κερνάμε ένα καφεδάκι, να κάνουμε ένα τσιγάρο να μας πει τον πόνο του, να τον παρηγορούμε με φράσεις όπως "ελάτε τώρα μεγαλειότατε" και "μα τι αστειότητες ανάξιες του κύρους σας αφήνετε να σάς επηρεάζουν εκλαμπρότατε" κτλ. Αν παρ' όλα αυτά αποδειχτεί αθεράπευτη περίπτωση, θα συμπληρώσουμε την έγγραφη καταγγελία και θα την καταθέσουμε. Αν όλα αυτά γινόντουσαν ΑΠΟ τον υπάλληλο, θα έπαιρνε 12 επιδόματα.
alexx20 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Οπότε καταλήξαμε πως για να δουλέψει το δημόσιο, πρέπει να πηγαίνουμε με κόκκινη μύτη και ακορντεόν στον υπάλληλο, να τον κερνάμε ένα καφεδάκι, να κάνουμε ένα τσιγάρο να μας πει τον πόνο του, να τον παρηγορούμε με φράσεις όπως "ελάτε τώρα μεγαλειότατε" και "μα τι αστειότητες ανάξιες του κύρους σας αφήνετε να σάς επηρεάζουν εκλαμπρότατε" κτλ......... Για νασαι 101% καλυμμενος προτεινονται και 15 τεμεναδες.
KWSN_Men Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Οπότε καταλήξαμε πως για να δουλέψει το δημόσιο, πρέπει να πηγαίνουμε με κόκκινη μύτη και ακορντεόν στον υπάλληλο, να τον κερνάμε ένα καφεδάκι, να κάνουμε ένα τσιγάρο να μας πει τον πόνο του, να τον παρηγορούμε με φράσεις όπως "ελάτε τώρα μεγαλειότατε" και "μα τι αστειότητες ανάξιες του κύρους σας αφήνετε να σάς επηρεάζουν εκλαμπρότατε" κτλ. Αν παρ' όλα αυτά αποδειχτεί αθεράπευτη περίπτωση, θα συμπληρώσουμε την έγγραφη καταγγελία και θα την καταθέσουμε. Αν όλα αυτά γινόντουσαν ΑΠΟ τον υπάλληλο, θα έπαιρνε 12 επιδόματα. Ξεχνάς το βασικότερο. Εισερχόμεθα και εξερχόμεθα επιδεικνύοντας μόνον την όψιν μας και ουχί τον πισινό μας. Ξέρεις, όπως ο Edward Blackadder παρουσία του πατέρα του...
Pantelwolf Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 Δημοσ. 3 Μαΐου 2010 3 μέρες δε μπήκα και το κάνατε γιογιό το θρεντ. Δάκρυα και οδυρμός για τους κακόμοιρους πρωτοδιόριστους των 1000€. Και πως θα τα βγάλουν πέρα; Λύση: μεηκ γιορ σιτ ε κρακερ. μιλιονς οφ αδερς ντου σοου εντ μεηκ εντς μητ γουιδ λες μανεη. Δεν σας λυπάμαι. Και θα συνεχίσω να μη σας λυπάμαι όσο δε μπορείτε να απολυθείτε. Και το μπαγιόκο παγκουί κάθε μήνα στην τράπεζα. Και βέβαια θα ήθελα να γίνω ένας από σας. ξαναρωτώ αλλάζουμε; Να σας δω να τρέχετε να πάρετε τα χρωστούμενα από το πρώην αφεντικό σας καλή ώρα σαν κι έμενα(η μάλλον κακή ψυχρή και ανάποδη) oh wait, εγώ δεν κάνω λειτούργημα, κάτι κουμπάκια πατάω. Εδιτ: Οι Κουκουβάουνες είναι μέσα στην Αθήνα για την Ιστορία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.