Προς το περιεχόμενο

Δασκαλοι + οικονομικη κριση


koulouri

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στη Δυτικη πηγαιναν.

 

Σημειωνω οτι μετα το 90 ολοι οι αλβανοι πηγαιναν μεταναστες στην Ελλαδα... προς δοξα των αφεντικων που εβρισκαν φτηνα εργατικα χερια.

  • Απαντ. 285
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Χωριστηκε σε Δυτικη και Ανατολικη αλλα δεν εχει σημασια, Γερμανια ηταν και παλι.

 

Διακρίνω ρήγμα στην τριάδα omnislash-houston-jimarass.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Διακρίνω ρήγμα στην τριάδα omnislash-houston-jimarass.

 

μυρίζει screenshot...να μου το θυμηθείς

Δημοσ.
^^^^

Και όπως ειπώθηκε και αλλού (αλλά σβήστηκε)... god help us.

Α ναι, τώρα σωθήκαμε. Κι αν συμμετάσχουν και τα ζώδια με θετικές προβλέψεις τότε έκλεισε, έχουμε το καλύτερο -ανύπαρκτο- δίδυμο στο πλευρό μας.

  • Moderators
Δημοσ.

Πάντως, scullyist, εγώ αναφερόμουν σε αυτό που είπε ο Thresh πιο πάνω.

Σε καμιά περίπτωση δεν εννοούσα ότι περιμένω από Θεό και ζούδια να δω άσπρη μέρα. :lol:

Δημοσ.

Αγαπητοί φίλοι, νομίζω ότι ο συγκεκριμένος διάλογος που έχει αναπτυχθεί (που τον έχω πετύχει πολλές φορές) είναι άλλο ένα δείγμα ότι δεν μπορούμε να αντιδράσουμε συλλογικά σε αυτούς που παίζουν με τις ζωές μας. Ο συγκεκριμένος φίλος που ξεκίνησε το θέμα παραπονέθηκε, νομίζω, για κάποια μειονεκτήματα που θεωρεί ότι έχει η δουλειά του. Και ποιος από εμάς δεν το κάνει αυτό; Μα οι υπόλοιποι πέσαμε πάνω του με τα μούτρα, λες και τα προβλήματα που έχουμε στη δική μας δουλειά θα λυθούν με αυτόν τον τρόπο ή λες και φταίει εκείνος, που η κατάσταση στη χώρα μας είναι τέτοια.

Πιστεύω πως οι εκπαιδευτικοί είναι οι λιγότερο ένοχοι από πλευράς δημοσίου σε όλο αυτό το θέμα.

Αντί λοιπόν να εκθέσουμε και εμείς παράπονα δικά μας, καθόμαστε και ασκούμε την τακτική "μη μιλάς εσύ, τι θες τώρα;", αν και γνωρίζουμε βαθειά μέσα μας ότι και αυτός, όπως και πολλοί άλλοι επαγγελματίες έχουν δίκιο τελικά.

Γνωρίζετε ότι από το νόμο οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν έχουν το δικαίωμα να ασκήσουν δεύτερο επάγγελμα, οπότε a priori είναι καταδικασμένοι να χαρακτηρίζονται από το σύνολο της κοινωνίας ως τεμπέληδες που δουλεύουν λίγες ώρες (και να μην κάνουμε γενικεύσεις, γιατί υπάρχουν και κακοί και καλοί δημόσιοι υπάλληλοι), αλλά και να αρκούνται και στο μη εξελίξιμο μισθό τους. Θα σας αναφέρω ότι ένας δάσκαλος ξεκινά μεν με "αρκετά καλές αποδοχές" (τηρουμένων αναλογιών που δεν είναι ίδιες σε όλα τα επαγγέλματα) αλλά δε φτάνει ποτέ ψηλά (μέχρι 1400-1500€ μετά από 25-30 χρόνια εργασίας).

Επιπλέον, όταν κάποιος ζει μόνος του όχι από επιλογή του και έχει εξ αδιαιρέτου να πληρώνει ενοίκια, ρεύματα, τηλέφωνα κ.ο.κ. από μόνος του και απομένει με 500€ στη διάθεσή του για όλα του τα έξοδα, τότε και το 1000άρικο τελικά δεν είναι τόσο δυνατό όσο ακούγεται.

Επίσης, επειδή είμαι της άποψης ότι όλες οι δουλειές έχουν θετικά και αρνητικά, θα έπρεπε να είμαστε λιγότερο κατηγορηματικοί σε τέτοιες συζητήσεις, και όχι να λέμε "ανταλάσσω τη δουλειά μου με τη δική σου" έτσι εύκολα, επειδή νομίζουμε ότι είναι πανεύκολη και ότι είναι πραγματικά έτσι, όπως η υπόλοιπη κοινωνία αρέσκεται να λέει.

Σίγουρα υπάρχουν δουλειές πιο μαλακές και δουλειές πιο σκληρές. Όμως, άλλες πληρώνονται για τη σωματική κόπωση, άλλες για το χρόνο απασχόλησης, άλλες για την τεχνογνωσία, άλλες για το άγχος που επωμίζεσαι, άλλες για την ευθύνη, άλλες για την πνευματική κόπωση και πολλά άλλα.

Επομένως, δε θα ήθελε κανείς μας να μας πουν ότι στη δουλειά μας, ενώ χτυπάμε κάρτα στις 8 και σχολάμε στις 4 (8ωρο) από τις 8 ώρες καθαρά δουλεύουμε τις 5 και τις υπόλοιπες πίνουμε καφέδες, τσιγάρα και κάνουμε πλάκα με το συνάδελφό μας. Θα πούμε ότι δεν ξέρει τι γίνεται στη δουλειά μας μέσα, οπότε καλύτερα να μην εκφράζει αυθαίρετες απόψεις. Και στην ίδια παγίδα πέφτουμε και στη συγκεκριμένη συζήτηση!

Δεν ξέρουμε τι δυσκολίες μπορεί να έχει η δουλειά του διπλανού μας και όμως έτσι εύκολα καταφεύγουμε σε άστοχες γενικεύεσεις και κακοπροαίρετες κριτικές, όπως μας έχουν πιπιλίσει τόσα χρόνια αυτοί που θα ήθελαν να μπουν στο δημόσιο και επειδή δεν είναι μέσα βρίζουν αυτούς που έχουν μπει, λες και φταίνε αυτοί (οι δάσκαλοι) που η μόνη δυνατότητα απορρόφησής τους από την αγορά εργασίας είναι η συγκεκριμένη (και μη μου πει κάποιος τώρα για τα 100 ιδιωτικά σχολεία που έχει όλη η χώρα).

Οι αντιπαραθέσεις είναι στοιχείο δημοκρατίας, αλλά οι αντιπαραθέσεις που βασίζονται στην αλήθεια.

Και το θέμα δεν είναι αν παίρνει κάποιος κάποια παραπάνω χρήματα και έχει μια εξασφαλισμένη ζωή, να τον κατακεραυνώνουμε. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ παίρνουμε μικρούς μισθούς, άλλοι μικρότερους και άλλοι λίγο υψηλότερους. Αντί, λοιπόν, να σκοτωνόμαστε, πρέπει να είμαστε ενωμένοι πάνω σε αυτό το θέμα.

Γιατί μου θυμίζει και λίγο αυτό με την κατσίκα του γείτονα....

  • Moderators
Δημοσ.

 

Αγαπητοί φίλοι, νομίζω ότι ο συγκεκριμένος διάλογος που έχει αναπτυχθεί (που τον έχω πετύχει πολλές φορές) είναι άλλο ένα δείγμα ότι δεν μπορούμε να αντιδράσουμε συλλογικά σε αυτούς που παίζουν με τις ζωές μας. Ο συγκεκριμένος φίλος που ξεκίνησε το θέμα παραπονέθηκε, νομίζω, για κάποια μειονεκτήματα που θεωρεί ότι έχει η δουλειά του. Και ποιος από εμάς δεν το κάνει αυτό; Μα οι υπόλοιποι πέσαμε πάνω του με τα μούτρα, λες και τα προβλήματα που έχουμε στη δική μας δουλειά θα λυθούν με αυτόν τον τρόπο ή λες και φταίει εκείνος, που η κατάσταση στη χώρα μας είναι τέτοια.

Πιστεύω πως οι εκπαιδευτικοί είναι οι λιγότερο ένοχοι από πλευράς δημοσίου σε όλο αυτό το θέμα.

Αντί λοιπόν να εκθέσουμε και εμείς παράπονα δικά μας, καθόμαστε και ασκούμε την τακτική "μη μιλάς εσύ, τι θες τώρα;", αν και γνωρίζουμε βαθειά μέσα μας ότι και αυτός, όπως και πολλοί άλλοι επαγγελματίες έχουν δίκιο τελικά.

Γνωρίζετε ότι από το νόμο οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν έχουν το δικαίωμα να ασκήσουν δεύτερο επάγγελμα, οπότε a priori είναι καταδικασμένοι να χαρακτηρίζονται από το σύνολο της κοινωνίας ως τεμπέληδες που δουλεύουν λίγες ώρες (και να μην κάνουμε γενικεύσεις, γιατί υπάρχουν και κακοί και καλοί δημόσιοι υπάλληλοι), αλλά και να αρκούνται και στο μη εξελίξιμο μισθό τους. Θα σας αναφέρω ότι ένας δάσκαλος ξεκινά μεν με "αρκετά καλές αποδοχές" (τηρουμένων αναλογιών που δεν είναι ίδιες σε όλα τα επαγγέλματα) αλλά δε φτάνει ποτέ ψηλά (μέχρι 1400-1500€ μετά από 25-30 χρόνια εργασίας).

Επιπλέον, όταν κάποιος ζει μόνος του όχι από επιλογή του και έχει εξ αδιαιρέτου να πληρώνει ενοίκια, ρεύματα, τηλέφωνα κ.ο.κ. από μόνος του και απομένει με 500€ στη διάθεσή του για όλα του τα έξοδα, τότε και το 1000άρικο τελικά δεν είναι τόσο δυνατό όσο ακούγεται.

Επίσης, επειδή είμαι της άποψης ότι όλες οι δουλειές έχουν θετικά και αρνητικά, θα έπρεπε να είμαστε λιγότερο κατηγορηματικοί σε τέτοιες συζητήσεις, και όχι να λέμε "ανταλάσσω τη δουλειά μου με τη δική σου" έτσι εύκολα, επειδή νομίζουμε ότι είναι πανεύκολη και ότι είναι πραγματικά έτσι, όπως η υπόλοιπη κοινωνία αρέσκεται να λέει.

Σίγουρα υπάρχουν δουλειές πιο μαλακές και δουλειές πιο σκληρές. Όμως, άλλες πληρώνονται για τη σωματική κόπωση, άλλες για το χρόνο απασχόλησης, άλλες για την τεχνογνωσία, άλλες για το άγχος που επωμίζεσαι, άλλες για την ευθύνη, άλλες για την πνευματική κόπωση και πολλά άλλα.

Επομένως, δε θα ήθελε κανείς μας να μας πουν ότι στη δουλειά μας, ενώ χτυπάμε κάρτα στις 8 και σχολάμε στις 4 (8ωρο) από τις 8 ώρες καθαρά δουλεύουμε τις 5 και τις υπόλοιπες πίνουμε καφέδες, τσιγάρα και κάνουμε πλάκα με το συνάδελφό μας. Θα πούμε ότι δεν ξέρει τι γίνεται στη δουλειά μας μέσα, οπότε καλύτερα να μην εκφράζει αυθαίρετες απόψεις. Και στην ίδια παγίδα πέφτουμε και στη συγκεκριμένη συζήτηση!

Δεν ξέρουμε τι δυσκολίες μπορεί να έχει η δουλειά του διπλανού μας και όμως έτσι εύκολα καταφεύγουμε σε άστοχες γενικεύεσεις και κακοπροαίρετες κριτικές, όπως μας έχουν πιπιλίσει τόσα χρόνια αυτοί που θα ήθελαν να μπουν στο δημόσιο και επειδή δεν είναι μέσα βρίζουν αυτούς που έχουν μπει, λες και φταίνε αυτοί (οι δάσκαλοι) που η μόνη δυνατότητα απορρόφησής τους από την αγορά εργασίας είναι η συγκεκριμένη (και μη μου πει κάποιος τώρα για τα 100 ιδιωτικά σχολεία που έχει όλη η χώρα).

Οι αντιπαραθέσεις είναι στοιχείο δημοκρατίας, αλλά οι αντιπαραθέσεις που βασίζονται στην αλήθεια.

Και το θέμα δεν είναι αν παίρνει κάποιος κάποια παραπάνω χρήματα και έχει μια εξασφαλισμένη ζωή, να τον κατακεραυνώνουμε. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ παίρνουμε μικρούς μισθούς, άλλοι μικρότερους και άλλοι λίγο υψηλότερους. Αντί, λοιπόν, να σκοτωνόμαστε, πρέπει να είμαστε ενωμένοι πάνω σε αυτό το θέμα.

Γιατί μου θυμίζει και λίγο αυτό με την κατσίκα του γείτονα....

 

 

Μα (αυτο στα bold) ειναι καθαρα θεμα επιλογης οπως εγραψα και σε προηγουμενο ποστ. Καθε επαγγελματικη θεση εχει τα υπερ και τα κατα της. Αυτα λοιπον ειναι γνωστα πριν απο την επιλογη μας, τα σκεφτομαστε και αναλογως πραττουμε. Ειναι σαν να αρχισει να παραπονιεται καποιος που εχει ενα καταστημα (για να μιλησω για μενα και πολλους αλλους) για το οτι δουλευει απο τις 9 το πρωι μεχρι τις 9 το βραδυ. Αν το κανω, πολυ λογικα δεν θα γυρισει καποιος να μου πει: "Μεγαλε δεν το ηξερες πριν το αποφασισεις?"

Δημοσ.

antag:

 

Καμία σχέση... απλά την συγκεκριμένη περίοδο (και όχι μόνο) είναι τελείως άκυρο για να ζητάει ένας εκπαιδευτικός αύξηση.

 

Είναι ψέμα ότι ήταν ευνοούμενοι αρκετοί Δ.Υ μισθολογικά;;

 

Ποιο ταμείο είχε καλύτερες συντάξεις και εφάπαξ; Το ΙΚΑ, ο ΟΓΑ, το ΤΣΑΥ, το ΤΕΒΕ ή μήπως του δημοσίου (με μεγάλη διαφορά);;

Δημοσ.

Όχι, δεν είναι ψέμα! Όμως νομίζω ότι όλοι μας έχουμε δικαίωμα να ζητήσουμε αύξηση του μισθού μας, άσχετα αν μας δοθεί ή όχι. Και αυτός που θα μας απαντήσει για το αν πάρουμε την αύξηση ή όχι είναι ο εργοδότης μας και όχι οι συμπολίτες μας, λες και οι ίδιοι δε θέλουν αύξηση.

Όλοι μας θα έπρεπε με το υπάρχον κόστος ζωής να πάρουμε αυξήσεις και όχι μειώσεις. Αυτό δεν είναι λογικό; Και μιλάω, φαντάζομαι, για ανθρώπους που δεν έχουν κατασπαταλήσει το δημόσιο χρήμα!

 

---------- Προσθήκη στις 17:16 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:13 ----------

 

KWSN_Men:

 

Ακριβώς! Αν δεν μπεις στο πνεύμα ενός μικρού παιδιού δε θα βγάλεις άκρη! :-)

Δημοσ.
Πάντως, scullyist, εγώ αναφερόμουν σε αυτό που είπε ο Thresh πιο πάνω.

Ναι, κεκτημένη ταχύτης βρε Praetorian και δεν πρόσεξα τα ^^^^. Το κατάλαβα αρκετά αργότερα το άστοχο μου :o αλλά αφού δεν έκανε κονέ το ΙQ μου σχετικά γρήγορα, δεν έκανα edit, άσε με εκεί εκτεθημένη λέω, στο έλεος των αναγνωστών LOL

Δημοσ.
Και αυτός που θα μας απαντήσει για το αν πάρουμε την αύξηση ή όχι είναι ο εργοδότης μας και όχι οι συμπολίτες μας

Διακρίνω ένα λογικό σφάλμα εδώ όταν αναφερόμαστε στους δασκάλους?

Δημοσ.

Praetorianos:

 

αντίστοιχα, εργοδότης: κράτος

 

---------- Προσθήκη στις 17:20 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:19 ----------

 

Και δε νομίζω ότι κράτος είμαστε όλοι εμείς, γιατί αλλιώς πολλά πράγματα θα είχαν γίνει διαφορετικά, καλύτερα, αν όντως ήμασταν!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...