antepali Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Συγχαρητήρια στην τεχνική υποστήριξη της εταιρείας Dell στην Ελλάδα,για άμεση και επί τόπου εφαρμογή της εγγύησης,στο χώρο μου!!! Μέσα σε 50' (min) έλυσε το laptop,άλλαξε μητρική,ενημέρωσε το bios για τις αλλαγές και το ξανάδεσε,αφήνοντάς με τις καλύτερες των εντυπώσεων. Έχει κάποιος αντίστοιχες εμπειρίες μ' αυτή την εταιρεία ή θα θεωρηθώ spammer;
TheELF Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 ’Αντεπάλι μου έφτιαξες την μέρα επιτέλους και κάποιος με θετική εμπειρία από service.
ee3509 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 το ιδιο ακριβώς με την dell στην Αγγλια next day τεχνικός στο χώρο μου όσες φορές χρειάστηκε
antepali Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Σκέφτομαι σοβαρά να σκοτώσω ό,τι άλλη μάρκα έχω και γω κι οι γνωστοί μου και να πάμε όλοι μαζί Dell. Αλλά θυμάμαι τις πρώτες μέρες καθιέρωσης της Ericson Hellas,τότε που μου άλλαξαν τζάμπα το dect με καινούργιο,ενώ είχε λήξει η εγγύηση.Μετά κάνανε κολεγιά με την Sony και για να σου πουν καλημέρα θέλουν 25€. Σε μένα ήρθε δυό μέρες* μετά την επαφή μου με την Dell,άνθρωπος της CPI,ένα ευγενέστατο και λαλίστατο παιδί,ελπίζω νάχουν τη λογική να κρατήσουν τέτοιους υπαλλήλους. *Ήταν καινούργιο μοντέλο και δεν πρόλαβαν να stockάρουν αντ-κά,συνήθως στο 24ωρο είναι η εφαρμογή της εγγύησής τους στο χώρο μας! Και πάνω στην κουβέντα αναφέρθηκε και μια αλλαγή μητρικής (προς εφαρμογή ext εγγύησης...) σε laptop 8ετίας.Κάθε τόσο αγόραζε εγγύση ο τυπάκος και του βγήκε!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.