Προς το περιεχόμενο

Τι μορφή πολιτεύματος προτιματε?


jpaokx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
H δικτατορια όταν συζητάμε για Ελλαδα,δεν είναι πολιτευμα,αφου το πολιτευμα προκυπτει απο το συνταγμα.

 

 

 

Μια φωτογραφια για τους νοσταλγους

 

paoos7t1n.jpg

 

 

Εγω για την Ελλαδα προτιμω αυτο το πολιτευμα που εχουμε,αν δεν το παρεις στα σοβαρα και το βλεπεις με ματι κριτικου που παρακολουθει το θεατρο του παραλογου ξεκαρδιζεσαι στο γελιο αφενος και ξερεις και το τελος του αφετερου.

 

Ναι, μονο που ξεχνας οτι για να βλεπεις την σημερινη κατασταση με

ματι κριτικου και ποσο μαλλον για να ξεκαρδιζεσαι στα γελια, πρεπει

πρωτα να μπορεις να ζεις υποφερτα.

Και με τα 400 φραγκα μισθο και συνταξη (στα 100) που μας ετοιμαζουν

χλωμο το κοβω να εχεις διαθεση για γελιο...

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Ναι, μονο που ξεχνας οτι για να βλεπεις την σημερινη κατασταση με

ματι κριτικου και ποσο μαλλον για να ξεκαρδιζεσαι στα γελια, πρεπει

πρωτα να μπορεις να ζεις υποφερτα.

Και με τα 400 φραγκα μισθο και συνταξη (στα 100) που μας ετοιμαζουν

χλωμο το κοβω να εχεις διαθεση για γελιο...

Ζω με δυσκολιες πολλες αλλα ξεφαντωνω με τα γουστα(βιτσια) του λαου.

B)

Δημοσ.
@ washcloud

 

 

 

Δεν αναθεωρώ για το παιχνίδι γιατί σε παλαιότερο νήμα εσύ ήσουν αυτός που μου είχες βγάλει τα σώψυχα με την ακρίβεια των λέξεων και αρνιόσουν απλά να δεις τι θέλω να πω. Μην επιμένεις λοιπόν για τη δικτατορία:

 

 

Επίσης υπάρχει και η :

 

Τα παραπάνω ήταν payback γι' αυτό . Αν δεν θυμάσαι, να σου θυμίσω παρακάτω:

 

Εκεί κολλάει και το δάσκαλε που δίδασκες περί σημειολογίας και "δείξε κατανόηση όπως όφειλες". Καλή συνέχεια με τις δικτατορίες. Ως πολίτευμα. :P

 

Στα είπα και χθες, αλλά...

 

Ο καπιταλισμός δεν είναι πολίτευμα. Και τα λινκ δεν στα είχα δώσει για να πιαστώ από αυτά, αλλά για να ξεκαθαριστεί πως όπως ούτε στην πράξη, έτσι ούτε καν στη θεωρία νοείται ως τέτοιο.

Η δικτατορία, είναι μία κατάσταση διακυβέρνησης, η οποία μάλιστα επιβάλλεται. Πολίτευμα δε, σημαίνει τρόπος διακυβέρνησης βάση συγκεκριμένων κανόνων, για το οποίο μάλιστα αποφασίζουν οι πολίτες και έχουν και δυνατότητα ελέγχου. Το κοινό σημείο πολιτεύματος και δικτατορίας είναι η άσκηση εξουσίας. Το καθόλου κοινό, είναι πως η δικτατορία "αποΦΑΣΙΖΕΙ και διατάσσει". Γι' αυτό κι είχα γράψει πως απ' τη φύση της είναι το ΑΝΤΙΘΕΤΟ του πολιτεύματος, μια και αντικρούει τον όρο. 'Η έστω αν θες, μια ΑΝΩΜΑΛΙΑ. Διότι όταν δεν ψηφίζεις, δεν τηρείται το σύνταγμα, δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις δίκαιο σε δικαστήρια, και όταν τέλος πάντων μια χούφτα μπαγλαμάδες κάνουν ό,τι και όποτε τους καπνίσει, τότε υπάρχει κατάλυση του πολιτεύματος, κι εγώ το αντιλαμβάνομαι ως ύβρη, όταν με ρωτάνε "ποιό πολίτευμα προτιμάτε;", να την συμπεριλάβω στα πολιτεύματα, χάριν του προαναφερθέντος κοινού χαρακτηριστικού. Εσύ πως θα θεωρούσες την πρόταση να συμπεριληφθεί στα πολιτεύματα ο "νόμος της ζούγκλας", επειδή είναι κι αυτή μια μορφή διακυβέρνησης;

Ποιός απ' τους δυο λοιπόν πιάνεται από, και παίζει με τις λέξεις;

 

---------- Προσθήκη στις 14:05 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:35 ----------

 

Στο οτι κατασπαταλουν κρατικες περιουσιες, ειδικα κατα την περιοδο της

δικης μας δικτατοριας διαφωνω απολυτα.

Το ταμειο "παραδοθηκε" χωρις να λειπει ουτε μια δραχμουλα και οι

πρωταιτιοι πεθαναν απενταροι, η οσοι ακομα ζουν δεν εχουν περιουσια.

Εν αντιθεσει με καποιους δημοκρατες που εκαναν τους γνωστους γαμους στα παρισια και που τα "αμπαρια" των ελβετικων τραπεζων ξεχειλιζουν

κυριολεκτικα απο τις μπαζες που εχουν κανει αγοραζοντας πχ. υποβρυχια

που γερνουν

...δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις (εκτός του ότι από μόνος σου απαξιοίς την οικογένεια που ανέφερες, και τις οικογένειες των τόσων άλλων), αλλά βρίσκοντας "καλά" στην προ τεσσαρακονταετίας δικτατορία (και αντιπαραθέτοντάς τα μάλιστα με τα καμώματα κατοπινών "δημοκρατών"), στηρίζεις την ιδέα.

Αν την στηρίζεις συνειδητά, κάτσε και σκέψου μόνο ότι η επόμενη ίσως και να μην είναι τόσο "καλή", αλλά να είναι στο στυλ της του Εβρέν, του Πινοσέτ, του Μάρκος και να μην συνεχίσω τον κατάλογο.

Αν επίσης πιστεύεις πως έχουμε αξιόλογα στρατιωτικά κεφάλια, οι διαχειρίσεις των οποίων δεν θα καταλήξουν στο να εμπλακούμε με τίποτα Τούρκους, να χάσουμε κόσμο, κι ίσως καμμιά Ρόδο ξερωγω, ότι δεν θα ζούμε σε ένα κλίμα τρομοκρατίας (αληθινής, όχι του "Επαναστατικού Αγώνα") το οποίο μάλλον δεν θα προωθήσει και πολύ την πρόοδο, στήριζέ τα.

 

Εγώ πάντως προτιμώ μια έστω κατ' επίφαση δημοκρατία που έστω θεωρητικά μπορώ να την αλλάξω, παρά να προσπαθώ να εναρμονίσω τον τρόπο σκέψης μου με τα κεφάλια μερικών στρατόκαυλων, πράγμα που αν δεν μου βγει, θα ενδέχεται να καταλήξω στη μπουζού, επειδή ο γείτονας μ' έχει καρφώσει.

 

Άλλοι λένε "ε ρε χούντα που σας χρειάζεται".

Εγώ νομίζω αντί να πάμε ένα βήμα πίσω, προτιμότερο είναι να λέμε "ε ρε καλύτερη δημοκρατία που μας χρειάζεται", και να ξεσκαρτάρουμε συνεχώς, με κάθε τύπου κινητοποιήσεις, και ψηφίζοντας ακόμα και αυτούς τους άξιους του στρατού (...ξέρεις ποιοί είναι αυτοί οι ικανοί; Ανάδειξέ τους, πείσε τους να κατέβουν στην πολιτική, να μας μιλήσουν για το όραμά τους, να μας ξεδιπλώσουν τα σχέδιά τους, και να τους προωθήσουμε, να μην χαραμίζουν τη ζωή τους στον στρατό).

Δημοσ.
Η δικτατορία, είναι μία κατάσταση διακυβέρνησης, η οποία μάλιστα επιβάλλεται. Πολίτευμα δε, σημαίνει τρόπος διακυβέρνησης βάση συγκεκριμένων κανόνων, για το οποίο μάλιστα αποφασίζουν οι πολίτες και έχουν και δυνατότητα ελέγχου.

[...]Γι' αυτό κι είχα γράψει πως απ' τη φύση της είναι το ΑΝΤΙΘΕΤΟ του πολιτεύματος, μια και αντικρούει τον όρο.

Nein:

Με το όρο πολίτευμα ή πολιτικό σύστημα εννοείται το σύνολο των θεσμών, σύμφωνα με τους οποίους κυβερνάται ένα κράτος ή μια πολιτεία. Ένας κάπως διαφορετικός -αλλά ισχύων- ορισμός για το πολίτευμα είναι το σύνολο των κανόνων που καθορίζουν ποια είναι τα άμεσα όργανα της πολιτείας, τον τρόπο εκλογής τους, τις μεταξύ τους σχέσεις και τον κύκλο αρμοδιότητάς τους, όπως επίσης και τη σχέση των ατόμων προς την πολιτική εξουσία.

Λέει σύνολο θεσμών και κανόνων, δεν βάζει απαραίτητη προϋπόθεση την συγκατάβαση των πολιτών ούτε τη δυνατότητα ελέγχου. Ακόμα κι ο Μακιαβέλλι στο έργο του αναφέρεται στη νέα ηγεμονία ως πολιτικό σύστημα που δημιουργήθηκε με τη βία.

 

Moreover σε σύγγραμα της Νομικής και των πολιτικών επιστημών (Εισαγωγή στην πολιτική επιστήμη, A. Heywood) αναφέρεται η δικτατορία ως πολίτευμα. Πιο συγκεκριμένα, αυταρχικό πολίτευμα.

 

κι εγώ το αντιλαμβάνομαι ως ύβρη, όταν με ρωτάνε "ποιό πολίτευμα προτιμάτε;", να την συμπεριλάβω στα πολιτεύματα, χάριν του προαναφερθέντος κοινού χαρακτηριστικού.

Ποιός απ' τους δυο λοιπόν πιάνεται από, και παίζει με τις λέξεις;

Μην το αντιλαμβάνεσαι έτσι, απ' ότι κατάλαβες μερικοί το γουστάρουν κιόλας πόσο μάλλον να το αντιληφθούν ως ύβρη. Πάντως πρώτος έκανες παρέμβαση για να διευκρινίσεις λάθος, ότι η δικτατορία δεν είναι πολίτευμα ενώ ξεκάθαρα το topic του thread είναι άλλο, οπότε...

 

 

Μπερδεύεις τον ορισμό του πολιτεύματος γενικά, με τον ορισμό του πολιτεύματος που του δίνει το συνταγματικό δίκαιο. Κακώς, δεν έθεσε τέτοιο περιορισμό ο topic starter.

Σε ό,τι αφορά το συνταγματικό δίκαιο είναι η ιδιάζουσα τάξη, σύμφωνα με την οποία η εκάστοτε πολιτεία ρυθμίζει την οργάνωση της εξουσίας και η θέση των πολιτών μέσα σε αυτή την τάξη.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ο καπιταλισμός δεν είναι πολίτευμα. Και τα λινκ δεν στα είχα δώσει για να πιαστώ από αυτά, αλλά για να ξεκαθαριστεί πως όπως ούτε στην πράξη, έτσι ούτε καν στη θεωρία νοείται ως τέτοιο.

Τι σχέση έχει ο καπιταλισμός? Άλλο εννοούσα, ξαναδιάβασε ή pm me.

 

Δημοσ.
οι περισοτεροι απο δαυτους (ή αυτοι που τους καθοδηγουσαν εκ του ασφαλους) εξαργυρωσαν την "επανασταση" τους με εναν οργιωδη ματαιοδοξο βιο εγκαινιαζοντας την "μεταπολιτευση"και εστειλαν την Ελλαδα απο πρωταγωνιστη σε παγκοσμιο ζητιανο μαζι με τη Ρουαντα και το Γκουαμ, βλεπουμε οτι ολα μπορουν και εχουν δυο θεωρησεις

...οι περισσότεροι από δαύτους, η η αφρόκρεμα από δαύτους;

Έχεις δηλαδή λίστα με (δεκάδες έως εκατοντάδες) χιλιάδες που να τους τσαλάκωσαν επί 7ετίας, και σήμερα διάγουν τέτοιον βίο που λες; Αν ναι, ρίξε ένα pm. Αν όχι, και στην ουσία μιλάς για τον "Ωραίο Άκη" (άσχετος τελείως παρεμπιπτόντως, αλλά someway τον έχουν συνδέσει με "επαναστατημένους"), γιατί απλά τσουβαλιάζεις τους υπόλοιπους;

 

 

Μαλιστα οι συμμετεχοντες (ή οι συνομωτες αναλογα την οπτικη) ηταν οι μοναδικοι Ελληνες πολιτες που εκατσαν οικειοθελως ισοβια στη στενη και πεθαναν εκει μεσα (ενας μου φαινεται μονο ζει ακομα στο Κορυδαλλο)

Τεσπα περι ορεξεως...σπανακοτυροπις

..."οικειοθελώς";

Χριστός κι απόστολος.

Εκτός του ότι είναι τραγικό αστείο, για τσέκαρε λίγο ποιός ζήταγε χάρες και του τις αρνούνταν. Αλλά άμα φτάσουμε στο σημείο να κυκλοφοράμε με τεστ dna προς απόδειξη ότι δεν είμαστε ελέφαντες, ίσως όντως τελικά να μας αξίζει μια χούντα.

 

---------- Προσθήκη στις 15:09 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:19 ----------

 

Praetorianos, απλά θα σου πω δες λίγο στο δεύτερό σου quote που μιλάει για εκλογή - και ξανατονίζω πως η δικτατορία είναι μια μορφή άσκησης εξουσίας που δεν λαμβάνει παρά μόνο προσωπικούς κανόνες υπ' όψιν. Αν μπορείς εσύ, επειδή είναι και αυτή μορφή άσκησης εξουσίας (το αποτέλεσμα δηλαδή), να την συγκαταλέγεις πχ με την δημοκρατία στα πολιτεύματα (έλεος δηλαδή, και μόνο για την ετυμολογία του όρου), χωρίς να λαμβάνεις υπ' όψιν τι προϋποτίθεται (σύνταγμα που τηρείται, εκλογικό σύστημα και νομότυπα τακτικά δικαστήρια), με γειά σου με χαρά σου, εγώ όμως όταν ρωτιέμαι τί προτιμάω, θεωρώ ως δεδομένο κάτι το οποίο λειτουργεί βάσει κανόνων, και θα μπορώ να το επιλέξω και να το διαμορφώσω, τρία πράγματα που όταν μιλάμε για δικτατορία, απλά δεν υφίστανται.

Διευκρίνησε για τον εαυτό σου επίσης αν θες, τις διαφορές μεταξύ constitution και form of government, για να μην έχουμε άλλο πιάσιμο από τις λέξεις - ή μείνε στον Μακιαβέλλι που μιλάει για πολιτική και βία μαζί (αν νομίζεις πως είμαι πολύ λίγος για να τον αμφισβητίσω).

Δημοσ.
Αν μπορείς εσύ, επειδή είναι και αυτή μορφή άσκησης εξουσίας (το αποτέλεσμα δηλαδή), να την συγκαταλέγεις πχ με την δημοκρατία στα πολιτεύματα (έλεος δηλαδή, και μόνο για την ετυμολογία του όρου), χωρίς να λαμβάνεις υπ' όψιν τι προϋποτίθεται (σύνταγμα που τηρείται, εκλογικό σύστημα και νομότυπα τακτικά δικαστήρια), με γειά σου με χαρά σου, εγώ όμως όταν ρωτιέμαι τί προτιμάω, θεωρώ ως δεδομένο κάτι το οποίο λειτουργεί βάσει κανόνων, και θα μπορώ να το επιλέξω και να το διαμορφώσω, τρία πράγματα που όταν μιλάμε για δικτατορία, απλά δεν υφίστανται.

Διευκρίνησε για τον εαυτό σου επίσης αν θες, τις διαφορές μεταξύ constitution και form of government, για να μην έχουμε άλλο πιάσιμο από τις λέξεις - ή μείνε στον Μακιαβέλλι που μιλάει για πολιτική και βία μαζί (αν νομίζεις πως είμαι πολύ λίγος για να τον αμφισβητίσω).

Όταν διορθώνεις κάποιον, το κάνεις για να υποδείξεις κάτι γενικά αποδεκτό, δεν τον διορθώνεις για να του υποδείξεις τα προσωπικά σου πιστεύω. Ασχέτως λοιπόν του τι θεωρείς εσύ πολίτευμα και ανεξαρτήτως του αν δεν μπορείς εσύ να το βάλεις στο ίδιο τσουβάλι με τη δικτατορία, το θέμα είναι το τι είναι γενικά αποδεκτό και σωστό.

 

Και γενικά αποδεκτό (όχι δική μου θέση μόνο) είναι ότι η δικατορία είναι πολίτευμα. Constitution και form of goverment και πολιτικό σύστημα και γάϊδαρο και όπως θες πες το, αλλά ξεκάθαρα είναι ΚΑΙ πολίτευμα. Εκτός σου είπα αν μπερδεύεις τον γενικό ορισμό με τον ορισμό που του δίνει το συνταγματικό δίκαιο, κάτι που είναι λάθος στο συγκεκριμένο νήμα γιατί προφανώς δεν ήταν αυτός ο σκοπός του.

 

Over and out από μένα το θέμα με τους ορισμούς, αρχίσαμε ίσα για να το χαϊδεψουμε λίγο και έχουμε καταντήσει να το παρτουζιάζουμε από παντού.

Δημοσ.

Στη δημοκρατία εγώ ξέρω πως κυβερνάει αυτός που έχει την πλειοψηφία. Να θυμίσω εδώ πως πολλές φορές στο παρελθόν αλλά και τώρα μας κυβερνάει ένα κόμμα που ΔΕΝ έχει την πλειοψηφία >50%. Με λίγα λόγια το 56% των ψηφοφόρων κυβερνάται από ανθρώπους που ΔΕΝ ψήφισε. Με άλλα λόγια το 44% κάνει κουμάντο το 56%.

Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι ΕΝΑΣ και μοναδικός. Να τα μαγειρεύουν όπως θέλουν μεταξύ τους χωρίς να τους ενοχλεί κανείς.

Ας γίνουν συνασπισμοί κομμάτων λοιπόν.

Οι συνασπισμοί κομμάτων είναι δείγμα πολιτισμού και δημοκρατίας.

Δημοσ.
Όταν διορθώνεις κάποιον, το κάνεις για να υποδείξεις κάτι γενικά αποδεκτό, δεν τον διορθώνεις για να του υποδείξεις τα προσωπικά σου πιστεύω. Ασχέτως λοιπόν του τι θεωρείς εσύ πολίτευμα και ανεξαρτήτως του αν δεν μπορείς εσύ να το βάλεις στο ίδιο τσουβάλι με τη δικτατορία, το θέμα είναι το τι είναι γενικά αποδεκτό και σωστό.

 

Και γενικά αποδεκτό (όχι δική μου θέση μόνο) είναι ότι η δικατορία είναι πολίτευμα. Constitution και form of goverment και πολιτικό σύστημα και γάϊδαρο και όπως θες πες το, αλλά ξεκάθαρα είναι ΚΑΙ πολίτευμα. Εκτός σου είπα αν μπερδεύεις τον γενικό ορισμό με τον ορισμό που του δίνει το συνταγματικό δίκαιο, κάτι που είναι λάθος στο συγκεκριμένο νήμα γιατί προφανώς δεν ήταν αυτός ο σκοπός του.

 

Over and out από μένα το θέμα με τους ορισμούς, αρχίσαμε ίσα για να το χαϊδεψουμε λίγο και έχουμε καταντήσει να το παρτουζιάζουμε από παντού.

 

...το προσωπικό μου πιστεύω, είναι πως δεν αποκαλείς πολίτευμα κάτι που αντιβαίνει τις έννοιες πολίτης, πολιτεύεσθαι, εκλογή, εφαρμογή θεσπισμένων νόμων. Πιάστηκες από τη διαφοροποίηση του όρου που στην ουσία αποτελεί επιμερισμό του, αγνοώντας παντελώς το ότι είναι μία κατάσταση που επιβάλλεται. Παρτουζιάστηκα να στο αναλύω και να στο εξηγώ, εσύ όμως ήθελες ντε και καλά να δείξεις πως δακτυλοδιδάσκω, υπενθυμίζοντας κάτι όπου παρ' όλ' αυτά, στην ουσία το ίδιο πράγμα έκανα : όπως έλεγα τότε ότι ο καπιταλισμός δεν είναι πολίτευμα, έτσι και τώρα με τη δικτατορία. Αντέτεινες διάφορα λινκ με ορισμούς όρων που από μόνα τους υποδηλώνουν το αντίθετο, τα τόνισα (πχ το τελευταίο περί "εκλογής"), τα προσπέρασες, και συνέχισες να παραθέτεις είτε αποσπασματικές επεξηγήσεις όρων προς απάντηση σε δεύτερο χρόνο, όταν σου διευκρίνισα πως ο τάδε κύριος που ανέφερε το πολίτευμα, στην ουσία μιλούσε για το επιμέρους χαρακτηριστικό του (το ότι αποτελεί μορφή άσκησης εξουσίας), που "βολικά" το αναφέρεις ως "να , κι αυτός για πολίτευμα μιλάει", είτε ανέφερες άλλον κύριο η οπτική του οποίου περιλαμβάνει λέει,,,πολίτευμα με την άσκηση βίας.

Περιττό να ξανατονίσω αναλυτικά το αυτονόητο, είτε το καταλαβαίνει "ο καθ' ένας", είτε υπάρχει ακόμα και στις πηγές που ο ίδιος παρέθεσες, πως πολίτευμα δεν αποτελεί απλά η άσκηση εξουσίας (αλλιώς θα μπορούσαμε στα πολιτεύματα να συμπεριλάβουμε και πχ τον ρωμαιοκαθολικισμό).

Επιμένεις επίσης να αναφέρεσαι στον όρο ως παρεπόμενο του "συνταγματικού δικαίου", τη στιγμή που άντε και δεν σου ταιριάζει επειδή το αναφέρω εγώ - υπάρχει όμως ατόφιος ο ορισμός σε πηγές. Αλέως πως, αν πολίτευμα απλά σήμαινε "άσκηση εξουσίας", αυτό και μόνο θα έβλεπες δίπλα του ως επεξήγηση του ορισμού.

Τεσπα ήθελα ΚΑΙ εγώ από πιο πριν να πω πως "δεν μπορώ άλλο - και παρ' το όπως θες", καλώς-κακώς δεν το 'πα - το λέω έστω τώρα.

 

Κι ας συνεχίσει ο καθ' ένας που θέλει να αναφέρει ως πολίτευμα την δικτατορία, τον ΠΑΟΚ, την Kοκακόλα ή ό,τι άλλο γουστάρει. Κανένας άλλωστε δεν του το απαγόρεψε - πράγμα που δε θα έκανα ούτε καν αν είχα τη δυνατότητα.

Δημοσ.
(αλλιώς θα μπορούσαμε στα πολιτεύματα να συμπεριλάβουμε και πχ τον ρωμαιοκαθολικισμό).

 

Μπορούμε. Λέγεται θεοκρατία και πέρα από το Βατικανό, εφαρμόζεται στο Ιράν και τη Σαουδική Αραβία.

Δημοσ.

...δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις (εκτός του ότι από μόνος σου απαξιοίς την οικογένεια που ανέφερες, και τις οικογένειες των τόσων άλλων), αλλά βρίσκοντας "καλά" στην προ τεσσαρακονταετίας δικτατορία (και αντιπαραθέτοντάς τα μάλιστα με τα καμώματα κατοπινών "δημοκρατών"), στηρίζεις την ιδέα.

 

ΟΧΙ, δεν στηριζω τη χουντα με τιποτα.

Απο την αλλη ομως δεν ειμαι και προπαγανδιστης ωστε να μην αναφερω το

γεγονος οτι αυτοι οι ανθρωποι, ζωα, κουνουπια, οπως θελεις πες τους,

ΔΕΝ ΕΚΛΕΨΑΝ δημοσθιο χρημα και πεθαναν παμπτωχοι, τη στιγμη μαλιστα

που ειχαν αυτοκυριχτει προεδροι, αντιβασιλεις, βασιλιαδες, θεοι και μπορουσαν ανετα αφου κανεις δεν μπορουσε να τους ελεγξει, να εχουν ξεπουλησει ολη την Ελλαδα.

 

Το να λεω ψυχρα την αληθεια δεν σημαινει απαραιτητα οτι υποστηριζω την

τοτε κατασταση, απεναντιας θελω να ξευτιλισω οσο μπορω ολα τα

μεταπολιτευτικα καθικια που μετετρεψαν τη δημοκρατια σε Νεα, την αρπαγη και λαμογια σε Αλλαγη... και μας εφεραν εδω που μας εφεραν.

 

Και τελος, οσο απεχθανομαι τη χουντα το ιδιο ακριβως απεχθανομαι

και τη σημερινη, κατ' επιφαση δημοκρατια οπως τη λες, η ζυγαρια ειναι ακριβως στη μεση.

Και εκ μερους μου θα κανω οτιδηποτε περναει απ' το χερι μου για να αλλαξει αυτο.

Δημοσ.

Παντως δεν πρεπει να κατηγορουμε τη δημοκρατια επειδη ειχαμε μια προδοτικη ή ανοητη μεταπολιτευση.

(Kαι χωρις να εχω ιδεα απο οικονομικη επιστημη θα πω δυο λογια στα οποια εχω κατασταλαξει ακουγοντας απο εδω και απο εκει πραγματα και διορθωστε με)

 

Μια μεταπολιτευση που υπεγραψε το Αμβουργο, τη Λισαβωνα και το Μααστριχτ.

Που μολις πεθανε ο Ανδρεας (ασχετα με την διογκωση του Δημοσιου που προκαλεσε) αρχισαν να ξεπουλανε τις υγιεις Ελληνικες κρατικες εταιρειες.

Ξεπουλησαν τον κολοσσο ΑΓΕΤ, ξεπουλησαν τον ΟΤΕ, ξεπουλησαν τις τραπεζες επι πινακιου φακης και φυσικα κρατησαν τις προβληματικες που ουδεις τις ηθελε. Πως να μην υπαρχει δημοσιονομικο προβλημα αφου οτι εσοδα ειχε το κρατος, τα πουλησε και περιμενιε τα παντα απο τους φορους ???

Ηρθε ο ξενος και τα ισοπεδωσε ολα. Πχ οι Γαλλοι αγορασαν την κερδοφορα Εμπορικη Τραπεζα και με τη μια εκλεισαν πχ τα Ελληνικα Λιπασματα και ετσι εισαγουμε πλεον το λιπασμα (τα επεξεργασμενα σκ@τ@ δηλαδη!!!! ουτε αυτο δεν παραγουμε πλεον!) και εχουμε και τοσο κοσμο στο δρομο σε μια περιοχη επικινδυνη (Μακεδονια).

 

Με συνθημα "Πουληστε οτι το κρατικο" χαρισαμε τα παντα, την ιδια στιγμη που οι μαγκες Ευρωπαιοι που μας φουσκωναν τα μυαλα δεν εκαναν το ιδιο.

 

Και αφου μαθαν οτι γ@@@@@, πλακωσαν και οι γυφτοι. Τυπωναν χαρτακι και μας δανειζαν. Εμεις με την αχορταγη μεταπολιτευτικη νοοτροπια τα τρωγαμε στην υγεια τους αλλα δεν βλεπαμε το δασος.

Οποιος εβλεπε λιγο παραπερα τον λεγαμε γραφικο και συνομοσιολογο...

 

Ο Καλλικρατης θα βαλει και το κερασακι ή το καρφι στην κασα...:)

 

Ο καθηγητης Αθηναιος τα εξηγει πολυ ευπεπτα καθε Τεταρτη το βραδυ στο HighTV

Δημοσ.

...μια σωστή βάση περί του ποιού πολιτεύματος είναι καλύτερο (όπου αναπόφευκτα θα σχολιαστεί, όταν κάποιος πει τη γνώμη του, για να την αιτιολογίσει), την είχε πάντως θέσει αυτή η κουβέντα

χουντα? οτι πολιτευμα και να εχεις σημασια ειναι ποσα θελει να βγαλει αυτος που κανει κουμαντο

που πέρασε στο ντούκου.

Όταν δηλαδή μιλάμε για την επίπτωση στον τομέα των οικονομικών μιας κοινωνίας, ενός κράτους, που έχει η εφαρμογή ενός πολιτεύματος.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...