Προς το περιεχόμενο

Ερωτηση για επισκευή προιόντος...


Alchemist`

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σόρρυ για τον ηλίθιο τίτλο αλλά δεν μπορούσα να βρώ κάτι καλύτερο...

 

Έχω το εξής ερώτημα:

 

Πηγαίνω σε ένα κατάστημα ένα προιόν Χ, επειδή το Ψ τμήμα του έχει ένα Ζ πρόβλημα. Το αφήνω εκεί για επισκευή. Κατόπιν ενημερώνομαι, ότι μετά την προσπάθεια επισκευής όλο το Ψ τμήμα δεν λειτουργεί. Είμαι υποχρεώμενος να πληρώσω για κάποια βλάβη που επήλθε εντός του καταστήματος επισκευής?

Μπορεί π.χ. ο μάστορας να έκανε μια βλακεία και να έκαψε το Ψ τμήμα, πως μπορώ εγώ να προστατευθώ από αυτό?

 

Συγκεκριμένα τι μου συνέβη: Δεν άναβε το ένα φως στο αυτοκίνητο μου, πάω λοιπόν σε έναν ηλεκτρολόγο, και του παω και έναν σετ xenon φώτα (συμβατά), με το σκεπτικό να τα αλλάξω όλα αφού έχουν πρόβλημα. Του αφήνω το αυτοκίνητο εκεί, και μετά από 3-4 ώρες, με παίρνει τηλέφωνο να μου πει πως τα φώτα ξένον δεν ανάβουν, και πως πλέον δεν ανάβει κανένα φως, ακόμη και τα προηγούμενα. Μου ζητάει κάποια επιπλέον λεφτα (πέρα από την εργασία για την τοποθετηση των xenon που είχαμε συμφωνήσει), είμαι υποχρεωμένος να του τα δώσω?

 

Δεν δημιουργώ το θέμα στον τομέα Auto & moto γιατί δεν είναι κάτι που αφορά το αυτοκίνητο καθ'ευατό, αλλά κυρίως το τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις? Θα μπορούσε να αφορά π.χ. τον υπολογιστή μου, ή το ψυγείο μου αν τα πήγαινα για service. Θα ήθελα να ενημερωθώ γενικά, και αν π.χ. υπάρχει κάποια σχετική νομοθεσία που προβλέπει τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

  • Super Moderators
Δημοσ.

πως θα αποδείξεις ότι η βλάβη προκλήθηκε εντός του καταστήματος?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...