gaig Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 για να ανοιξει καποιος e-shop δε χρειαζεται και πολλα πραγματα.. ουτε και πολυ χρημα μιας και ουτε στοκ κρατανε ουτε τεχνικο εχουν. Πιο πολυ σαν κουριερ δουλευουν. Αντε και να βαψουν το μαγαζι κιτρινο. Εχω αρχισει πλεον και βεβαιωνομαι οτι μοναδικη απαιτηση ειναι τα ψυχολογικα τεστ. Σου στελνουν δλδ 5-6 τυπους οι οποιοι ειναι απολυτως εξοργισμενοι και ετοιμοι να σου μαυρισουν τα ματια. Αν καταφερεις να τους διωξεις καμποσες φορες χωρις να τους δωσεις φραγκο ε, τοτε πληρεις ολες τις προυποθεσεις για να ανοιξεις e-shop! Στη δικηγορικη σε εξεταζουν, οχι σαν επαγγελματια! Αν μπορεις να διαχειριζεσαι τοση πιεση και να πουλας τρελα σε ανθρωπους που σου εχουν δωσει τα χρηματα τους οι οποιοι δεν ξερεις ποσο αιμα εχουν φτυσει γι'αυτα.. ε, δε θα μπορεις να μαθεις ποσο εχει ενας intel και ενας amd? (και στα 2 e-shop που χρειαστηκε να παω με προβλημα εφευγα καθε φορα ακομη πιο νευριασμενος.. αλλα εφευγα! ακομη δεν εχω καταλαβει πως το καταφερναν αυτο..)
kostas2142 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Είναι ο νόμος 2251/1994 όπως τροποποιήθηκε με τον 3587/2007. Η παράγραφος 10 του άρθρου 4 του ν. 2251/1994 αντικαθίσταται ως εξής: «10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφο− ντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Ο νόμος λέει να επιστρέψεις το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Οπότε αν ανοίξεις τη συσκευασία,από αυτές που πρέπει να τις διαλύσεις για να τις ανοίξεις, το προϊόν είναι ή δεν είναι πλέον στην αρχική του κατάσταση; Οι νόμοι γράφονται πάντα ασαφείς έτσι για να έχουν δουλειά οι δικηγόροι και για να μπορούν να ερμηνευτούν με πολλούς τρόπους.
SofoS@ Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 7 μέρες είναι πατέντα του eshop, το DOA ισχύει για 6μηνο! επίσης εντός 14 ημερών μπορείς να το επιστρέψεις επειδή έτσι σου κάπνισε... Ο νόμος λέει να επιστρέψεις το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Οπότε αν ανοίξεις τη συσκευασία,από αυτές που πρέπει να τις διαλύσεις για να τις ανοίξεις, το προϊόν είναι ή δεν είναι πλέον στην αρχική του κατάσταση; Οι νόμοι γράφονται πάντα ασαφείς έτσι για να έχουν δουλειά οι δικηγόροι και για να μπορούν να ερμηνευτούν με πολλούς τρόπους. Εγω οταν εχει χρειαστει να επιστρεψω ενα προιον γιατι δεν μου αρεσε, παρολο που ειχα ανοιξει την συσκευασια, το πηραν πισω. Αλλα αναρωτιεμαι η εταιρια τι το κανει μετα; γιατι εγω το ανοιξα το κουτι! οποτε δεν μπορει, θεωρητικα, να το πουλησει μετα σε καποιον αλλο. Μπορει να βγαλα απλα ενα αυτοκολλητο και να το ξανακολλησα μετα και να πιστευω οτι ειναι στην αρχικη του κατασταση κι οτι δεν υπαρχει προβλημα, αλλα αν αγοραζα ενα προιον κι εβλεπα οτι η συσκευασια εχει ανοιχθει θα ζητουσα αντικατασταση. Οποτε τι κανει η καθε εταιρια με αυτα τα προιοντα; Μηπως απλα τα επιστρεφει στην εκαστοτε εταιρια και δεν υπαρχει προβλημα; υπαρχει καποια συμφωνια μεταξυ τους;
Physics_Rulez Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Ο νόμος λέει να επιστρέψεις το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Οπότε αν ανοίξεις τη συσκευασία,από αυτές που πρέπει να τις διαλύσεις για να τις ανοίξεις, το προϊόν είναι ή δεν είναι πλέον στην αρχική του κατάσταση; Οι νόμοι γράφονται πάντα ασαφείς έτσι για να έχουν δουλειά οι δικηγόροι και για να μπορούν να ερμηνευτούν με πολλούς τρόπους. Εντάξει δεν είπαμε να έχεις κάνει φύλλο και φτερό τη συσκευασία.... Το praktiker μου δέχτηκε πίσω συσκευή με ξεσκισμένο το κουτί λέγοντας μου "αφού το προϊόν είναι σε άψογη κατάσταση, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα" Μήπως τελικά όταν λέμε προϊόν χονδρικά δε θα πρέπει να λαμβάνουμε υπ' όψιν τη συσκευασία; Η αξία της οποίας είναι αμελητέα σε σχέση με την αξία του προϊόντος... Θα κάνω επίσημο ερώτημα.
SMIRNOFF Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα gadgets του eshop είναι από Κίνα.. απλά στο ebay τα βρίσκεις στο 1/3 της τιμής από το eshop.. τι σε έκανε να πιστέψεις ότι δεν ήταν κινέζικο; είδες πουθενά το όνομα της εταιρίας κατασκευής του ή απλά επειδή τα πουλάνε πολύ ακριβότερα;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Ο νόμος λέει να επιστρέψεις το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Οπότε αν ανοίξεις τη συσκευασία,από αυτές που πρέπει να τις διαλύσεις για να τις ανοίξεις, το προϊόν είναι ή δεν είναι πλέον στην αρχική του κατάσταση; Οι νόμοι γράφονται πάντα ασαφείς έτσι για να έχουν δουλειά οι δικηγόροι και για να μπορούν να ερμηνευτούν με πολλούς τρόπους. το προϊόν δεν είναι η συσκευασία, αλλά το μέσα... Αλλα αναρωτιεμαι η εταιρια τι το κανει μετα; γιατι εγω το ανοιξα το κουτι! οποτε δεν μπορει, θεωρητικα, να το πουλησει μετα σε καποιον αλλο. Μπορει να βγαλα απλα ενα αυτοκολλητο και να το ξανακολλησα μετα και να πιστευω οτι ειναι στην αρχικη του κατασταση κι οτι δεν υπαρχει προβλημα, αλλα αν αγοραζα ενα προιον κι εβλεπα οτι η συσκευασια εχει ανοιχθει θα ζητουσα αντικατασταση. Οποτε τι κανει η καθε εταιρια με αυτα τα προιοντα; Μηπως απλα τα επιστρεφει στην εκαστοτε εταιρια και δεν υπαρχει προβλημα; υπαρχει καποια συμφωνια μεταξυ τους; κανονικά, τα στέλνει πίσω στον κατασκευαστή που τα ξανασυσκευάζει και τα ονομάζει refurbished...
kostas2142 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Εντάξει μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Τα βρίσκεις στο ebay φθηνότερα αλλά όχι και στο 1/3 της τιμής. Σκέψου ότι όταν αγοράζεις από Ελλάδα πληρώνεις και Φ.Π.Α 21% που δεν πληρώνει όταν αγοράζεις από Κίνα. Πάντως αυτό το gadgetακι για το αλκοτεστ το έχω αγοράζει και εγώ αλλά δεν το δοκίμασα ποτέ. Ήθελα μια μέρα να γίνω τύφλα να δω πόσο θα γράψει.
The_Judas Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Εντάξει μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Τα βρίσκεις στο ebay φθηνότερα αλλά όχι και στο 1/3 της τιμής. Σκέψου ότι όταν αγοράζεις από Ελλάδα πληρώνεις και Φ.Π.Α 21% που δεν πληρώνει όταν αγοράζεις από Κίνα. Πάντως αυτό το gadgetακι για το αλκοτεστ το έχω αγοράζει και εγώ αλλά δεν το δοκίμασα ποτέ. Ήθελα μια μέρα να γίνω τύφλα να δω πόσο θα γράψει. Ειδικά σε ορισμένα card reader, bluetooth που έχω δει η τιμή στην Ελλάδα είναι σχεδόν 10πλάσια. Σε ορισμένα πιο μεγάλα σε μέγεθος αντικείμενα η τιμή συγκλίνει λόγω μεταφορικών.
Tablet Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Newtech -> πες μας ομως τι εγινε οταν βγαλεις ακρη.. Σπαστους τα μουτρα μπας καi ξυπνησουν!
Roger Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Παρε ενα αρμα και μπες μεσα στο μαγαζι,ή αν δεν γινει ετσι δουλεια στειλε μια διμοιρια ΜΑΤ. (να εχουνε και τις ασπιδες καλου κακου)
Sir Pretender Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Για το θέμα της συσκευασίας και της κατάστασης του προϊόντος, έχω την εντύπωση ότι είναι και στην ευχέρεια της εκάστοτε αλυσίδας ή καταστήματος, το πόσο φιλική θέλει να είναι απέναντι στον καταναλωτή. Αν ισχύει το ότι δεν πρέπει να έχει "πειραχτεί" η συσκευασία, τότε και ένα σκίσιμο να έχει θεωρητικά το κατάστημα μπορεί να κάνει μανούρα...
testit Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Από τα νεύρα που έχω να μου συνορίσετε τα ορθογραφικά. Παρήγγειλα μια κάρτα μνήμης κ είδα κ στο crazy Sundays ένα μηχάνημα για μέτρηση αλκοόλ. Μιας κ ταξιδεύω συχνά εκτός κ εκεί δεν πρέπει να έχεις πιει καθόλου (0%) είπα να το πάρω.. τα κινέζικα δεν τα πολύ εμπιστεύομαι από το e-bay. Φτάνει λοιπόν το μηχανηματάκι… (η κάρτα μνήμης μια χαρά) βάζω μπαταριές… ΤΙΠΟΤΑ. Αλλάζω μπαταρίες.. τίποτα.. βάζω τις άλλες (μετά από φόρτιση) δουλεύει!!! Κάνω ένα test.. 0%.. κάνω γάργαρα με κρασί… (lol) 0%!!!! Λέω εντάξει δεν θα έγινε σωστά η μέτρηση.. πάω να ξαναπατήσω… δεν ανοίγει.. Από εκείνη την ώρα δεν άνοιξε ούτε μια φορά.. βγάζω τις μπαταρίες.. βλέπω το μαγικό.. “MADE IN CHINA”. Παίρνω τηλέφωνο.. μου λέει για να παει DOA πρέπει να είναι όντως 7 ήμερων (μετρανε και την κυριακη!!!!!!) .. λέω δεν πειράζει θέλω τα χρήματα μου πίσω (υπάρχει από ότι γνωρίζω νομοθεσία)!.. μου λέει ελατέ από εδώ.. Πηγαίνω εκεί.. κ μου λέει θα το παραλάβω.. θα το πάω στο SERVICE.. θα δει τι έχει.. κ ανάλογα θα πράξουμε.. Του λέω κύριε μου εκτός του ότι είναι DOA (άμεση αντικατάσταση) εγώ θέλω τα χρηματα μου αμεσα. Μου λέει βέβαιος.. Θα το στείλουμε στο τεχνικό τμήμα γιατί δεν υπάρχει τεχνικός εδώ .. θα δει την βλάβη.. κ θα παραγγελθεί η αντικατάσταση για να ΕΡΘΕΤΕ να την παραλάβετε. Κύριε μου του λέω.. δεν υπάρχει η δυνατότητα να πάρω τα χρήματα μου πίσω? Μου λέει σαφώς κ γίνετε.. θα το στιλουμε στον τεχνικό.. και αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το αντίστοιχο θα τα πάρετε!!! Του λέω.. να σας κάνω μια ερώτηση… Πείτε ότι αγοράζω ένα MOUSE.. κ έρχομαι την επόμενη μέρα κ σας το φέρνω με πλήρη συσκευασία και δουλεύει κανονικά κτλ κτλ.. κ θέλω να πάρω τα λεφτά μου πίσω.. αυτό γίνετε? Σαφώς και γίνετε.. θα προωθηθεί στο SERVICE και αν δεν υπάρχει αντικατάσταση θα πάρετε τα χρήματα σας. ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ.. ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ.. ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.. ΑΡΙΣΤΑ.. ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ.. ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ??? ΦΥΣΙΚΑ κύριε.. αφού περάσει τον τεχνικό έλεγχο κ δούμε ότι δεν υπάρχει απόθεμα στην αποθήκη για να γίνει η αντικατάσταση θα σας ΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ το ποσό!!! (ΒΟΤ!!!) Το πρωιών τελικά ενώ εμένα ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ πρέπει να περιμένω μέχρι να γίνει αντικατάσταση κ να ΠΑΩ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ενώ είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ!!! Τι να κάνω παιδία.. ξέρω δεν είναι τα λεφτά.. απλά με τρελαίνει να την πέρανε στο έτσι http://WWW.EFPOLIS.GR/'>http://www.efpolis.gr/ Ψαχνω εδώ να βρω κατι… Οι υπάλληλοι έχουν την "κασέτα" έτοιμη για αυτές τις περιπτώσεις, καθώς η εταιρεία χρησιμοποιεί αυτόν τον τρόπο διαχείρισης των παραπόνων των πελατών, την πάγια εναντίωση στο "νομιμότατο αίτημα του αγοραστή. Ίσως στις έρευνες καταναλωτικής συμπεριφοράς, φαίνεται να πιάνει... να τα παρατάνε οι πελάτες... πού να τρέχουν... πού να μπλέκουν τώρα! Εσύ, 1. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τους μηχανισμούς προστασίας καταναλωτή, δηλαδή τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, http://WWW.EFPOLIS.GR και το Συνήγορο του Καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr) . Ας έχεις όμως υπόψη πως αυτοί οι φορείς λειτουργούν μεσολαβητικά/ενημερωτικά/συμβουλευτικά, δεν έχουν ουσιαστικές δυνατότητες άμεσης επίλυσης της κατάστασης. Και οι εταιρείες το ξέρουν αυτό - και τις έχουν "συνδεμένες". Στη χειρότερη περίπτωση για τις εταιρείες - αν υπάρχουν σε βάρος τους δεκάδες παράπονα καταναλωτών, να τα βρουν με τον υπάλληλο που χειρίζεται την υπόθεσή τους... και να έχουν πάλι κέρδος! Κι ας μη φανταστείς πως κανένας υπάλληλος αυτών των υπηρεσιών, σαν δον κιχώτης θα σε υπερασπιστεί. Θα καταχωρήσει την καταγγελία σου στο βιβλίο πρωτοκόλλου της υπηρεσίας, θα σου απαντήσει με ένα πάγιο έντυπο-κείμενο και αριθμο υπόθεσης - και θα το καταχωνιάσει... Και εσύ ακόμα θα το ξεχάσεις με τον καιρό! 2. Να το πάρεις απόφαση - να χαλάσεις 300 ευρώ και να αναθέσεις τη σύνταξη μήνυσης ή αγωγής σε δικηγόρο. Κατά 50% μπορεί να κερδίσεις την υπόθεση, να σημειώσεις μια νίκη εγωισμού - ηθικής ικανοποίησης, σε 3-4 χρόνια ή σε 6-7 αν δεν κάνει έφεση το μόνιμο νομικό τμήμα της εταιρείας. 3. Να το πάρεις απόφαση - να συμβιβαστείς με μια αντικατάσταση ή επισκευή του προϊοντος, όπως σου υπαγορεύει η εταιρεία. Ίσως αυτή είναι κι η πιο ρεαλιστυική λύση. 4. Μελλοντικά, να μη ξανααγοράσεις τίποτε από τη συγκεριμένη εταιρεία - κι ας είναι πιο φτηνά τα προϊόντα της κατά 10-20 ευρώ. Αν ακολουθήσουν πολλοί το παράδειγμά σου, θα κλείσει η συγκεκριμένη εταιρεία. Δυστυχώς όμως στο (ελληνικό) διαδίκτυο, μια δικτυακή επιχείρηση κλείνει... ο ίδιος άνθρωπος την ξανανοίγει με άλλο όνομα, με άλλα φορολογικά στοιχεία, π.χ. στο όνομα της μάμας του...... σε άλλη ταχυδρομική διεύθυνση. κάνε μια δικτυακή έρευνα για κανόνια ελληνικών δικτυακών μαγαζιών και την επανεμφάνισή τους με άλλα domai - ονόματα! 5. Το διαδίκτυο σου δίνει την ευκαιρία σε μεγάλο βαθμό, να ψάξεις καλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος , να δεις αν σου κάνει... κι ακόμα υπάρχουν αρκετά websites με παράπονα πελατών κατά συγκεκριμένων εταιρειών, ας ψάχνεις στο google με το όνομα της εταιρείας ή του προϊόντος και τη λέξη problem ή complaint Όλο και κάτι θα βρεις. 6. Μη πετάς τα χρήματά σου στα κινέζικα. Τη δεκαετία του 1970 ο όρος "ταϊβανέζικο"σήμαινε το ψεύτικο, το μη ποιοτικό, το προορισμένο για χάλασμα σε μια βδομάδα, το γύφτικο... Σήμερα μετά από 40-50 περίπου χρόνια, οι ιδιότητες του "ταϊβανέζικου" προσδιοριζουν τα "κινέζικα". Μη πετάς ούτε 1 ευρώ, ούτε για την πλάκα! (π.χ. εγώ λυπάμαι την τελευταία διετία για 50-60 ευρώ... για στικάκι usb-gps... για συσκευή bluetooth στο τιμόνι... άστα να πάνε! ) Ψυχραιμία, δες τη θετική πλευρά του ζητήματος .. πως έμαθες και δε θα σου ξανατύχει! κι αυτό είναι μεγάλο κέρδος.
SMIRNOFF Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Πάντως εγώ που ήθελα μια φορά να τους επιστρέψω ένα gadgetάκι για αντικατάσταση επιμέναν να μου δώσουν λεφτά, επειδή το είχα πάρει στο crazysundays.. Επέμεινα για αντικατάσταση και μου είπαν οκ, και τελικά μου στείλαν sms ότι κόπηκε πιστωτικό.. :Ρ
newtech Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Πάντως εγώ που ήθελα μια φορά να τους επιστρέψω ένα gadgetάκι για αντικατάσταση επιμέναν να μου δώσουν λεφτά, επειδή το είχα πάρει στο crazysundays.. Επέμεινα για αντικατάσταση και μου είπαν οκ, και τελικά μου στείλαν sms ότι κόπηκε πιστωτικό.. :Ρ Λοιπόν.. πήγα σήμερα αφού πήρα τηλέφωνο.. και μου λένε.. α ναι.. εδώ είναι (όσο με είχαν στην αναμονή άκουσα τον διάλογο μεταξύ τηλεφωνήτριας κ υπευθύνου..) -τι να του πω ότι έχει πρόβλημα?? -γιατί? -γιατί θέλει τα λεφτά του. -πες του οι ακόμα δεν το παραλάβαμε γιατί πρέπει να είχε πάρει υγρασία -μα του είπα ότι εδώ είναι. -ε πες του να ερθει.. Κ μετά η ξανθιά (διαπιστωμένο) παταει το HOLD φαίνετε το ξέχασε πριν... πάω λοιπόν από εκεί.. -εδω είναι δουλεύει.. (βάζει κάτι μπαταριές... ΤΙΠΟΤΑ... Lol , βάζει κάτι άλλες.. δουλεύει..) - για αυτό θέλω να το επιστρέψω γιατί το προϊών δεν είναι αξιόπιστο.. κ έχω διαβάσει κ σε φορουμς οτι το συγκεκριμένο έχει πρόβλημα.. - καλά ποιος εμπιστεύεται τα φόρουμ... -50 άτομα γράφων για το ίδιο πρόβλημα.. -αν η εταιρία δεν έχει αναφέρει τίποτα... είναι μια χαρά -μα είναι κινέζικο το προϊόν.. ακόμα κ να είχε αναφερθεί εσείς πως θα το μαθαίνατε? Μήπως ελέγχετε την κάθε ενημέρωση της κάθε εταιρίας για το κάθε προϊόν της κ πόσο μάλλον όταν προέρχεται από την κίνα??? -Αν θέλατε μπορούσατε να μην το παραλάβετε (έχει ένα αυτοκόλλητο μινιόν που γράφει made in china) -Ακριβώς.. όπως είχα το δικαίωμα να μην το παραλάβω .. έτσι έχω κ βάση νόμου το δικαίωμα να το επιστρέψω εντος 14 ήμερων. -Για να γίνει αυτό το προϊών πρέπει να είναι ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΟ. -Σε αυτό κύριε μου κάνετε λάθος εδώ (του πήγα τυπωμένο το ΦΕΚ) γράφει… Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφο− ντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Είναι η δεν είναι όπως το αγόρασα? Είναι αυτή η αρχική του κατάσταση.. -Μα το έχετε χρησιμοποιήσει.. -Δεν αναφέρει καινούριο.. αν δεν το ανοίξω.. δεν το θέσω σε λειτουργία.. πως μπορώ να ξέρω ότι ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ?! -Καλά αφήστε το εδώ.. κ θα δούμε τι θα κάνουμε 1 φορά που πήγα να παραλάβω.. 1 η επιστροφή.. και μια τώρα… ΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ
Sir Pretender Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 ^ Έτσι μπράβο, ξεκάθαρα πράγματα και τους κόβεις τον αέρα ;-)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.